English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FC København
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 39, 40, 41  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
HeiaVincent
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 09:24    Post subject: Reply with quote

Parken Sport & Entertainment. Det er de som tjener penger, såvidt jeg vet går selve fotballdriften av FCK i minus, er dog ikke sikker på dette siste punktet.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 13:03    Post subject: Reply with quote

København sier nå at de ser konturene av et maktskifte i Norden. I og med at de har klart å kvalifisere seg til Mesterligaen så skjønner jeg det. Det Rosenborg må gjøre nå er å ta utfordrinen på strak arm og kjøre på som FCK har gjort hittil i år. Kjøp de beste spillerne i norden og sats knallhardt. Her er det ikke tid til omtanke. Her må det brukes penger for å tjene penger og spille i Mesterligaen. Man kommer ikke til Mesterligaen ved å spare seg til fant.
Back to top
View user's profile Send private message
arnt
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 13:50    Post subject: Reply with quote

Vet ikke om jeg er helt enig der. Det virker litt blindt å bare skulle kjøpe dyre spillere i håp om at det fører til sportslig suksess. FCK har tilsynelatende klart det nå, etter flere forsøk. Tilsynelatende. De skal fremdeles spille gruppespillet, og suksessen må vel sies å være begrenset, om de får bank der. Dernest skal de også gjenta bedriften over flere år, og da spørs det om strategien om å kjøpe dyrt for å vinne er en god formula for det lange løp...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Harald
Forumsjef

PostPosted: 24.08.2006 13:59    Post subject: Reply with quote

Synes vi skal hive denne frem igen:

For mig er en spiller, der har kostet 500.000 kroner, men viser sig ikke at slå igennem, en dyr spiller, mens en spiller til 15 mio. kroner sagtens kan vise sig at have været en billig spiller.

Ordene tilhører Flemming Østergaard

Er det dyrt at bruge 15mil hvis man har en klokkeklar tro på at han er den rigtige og at han vil forstærke 11'eren?
Jeg synes FCK har handlet klogt på overgangsmarkedet de seneste par år(Alvaro,Hutchinson,Linderoth,Allbäck,Jakobsen,Gravgaard,Christiansen og Grønkjær). Alle disse er/var nøgle spillere hos FCK.
Det er bedre at kigge på kvaliteten og ikke stirre sig blind på prisen. Noget jeg synes vi har været dårlige til.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Skammels10
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 13:59    Post subject: Reply with quote

Ståle nærmer seg Laudrup-status

- Historisk sett vil dansk fotball se opp til Rosenborg, fordi de har hevdet seg internasjonalt over en lang periode. I den neste femårsperioden bør FCK kvalifisere seg for Champions League tre ganger for å nærme seg det RBK har gjort. Men jeg ser begynnelsen på et maktskifte, sier Brückmann til Dagbladet.no.
Back to top
Jon Dahl med ny frakke
Junior

PostPosted: 24.08.2006 14:28    Post subject: Reply with quote

Super kamp! Og hvor er jeg dog glad for jeres respons.

Nu ved jeg ikke om de kender til Brøndby og FCK's rivalisering, men den er på sit øverste nu. Alle objektive Brøndby fans bliver svinet til, og de subjektive hyldet på deres fora. Det er alt for sjovt at se som FCK-fan.

FCK er nordens bedste hold. Eftersom de er det eneste nordiske hold, som er med i CL. Rosenborg fører jo ikke engang deres hjemlige liga.. Undskyld jeg siger det.

Ailton er en super spiller. Han kan en masse med en bold. Og mere eller mindre bruge det til at score mål, og ikke som Zuma der driblede, driblede og driblede, og ikke blev til en skid mål.

PS&E er kun noget, som Brøndbyfans bruger i DK. Fordi de tror, at det rammer os, hvis de kalder os sådan noget.

Til slut vil jeg bare sige, at jeg er dobbelt så stolt, som jeg normalt ville være, eftersom Grønkjær ikke engang var med i returkampen.
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 14:33    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...e63402.ece

RBK-Tørum: - Har noe å strekke oss etter
Knut Tørum er imponert over FC Københavns suksess i mesterligaen.
TRONDHEIM: RBK-trener Knut Tørum gratulerer FCK og Ståle Solbakken med avansement til mesterligaen. – Det gir oss inspirasjon, og noe å strekke oss etter, sier han.

Strålende, begyner å elske denne mannen. Very Happy
2mas
Sjef

PostPosted: 24.08.2006 14:34    Post subject: Reply with quote

– Vil Rosenborg noen gang ta igjen FCKs forsprang?

– Ja. Det Rosenborg gjør nå med egenutvikling av spillere, samt noen impulser fra utlandet, vil føre klubben ut i Europa igjen. For jeg er ikke så begeistret for at vi skal kjøpe oss til suksess, som det FCK i stor grad kanskje har gjort. På den andre siden er det heller ikke så rart at FCK endelig har klart det, for det skal være større muligheter til det i København og Danmark enn i Trondheim og Norge, mener Bjørn Hansen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Chuck Bendtner
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 14:41    Post subject: Reply with quote

erlendmf wrote:
Han heier på Rosenborg!

LoL! Hørt om å holde med flere klubber Rolling Eyes Men er du Chelsea supporter Henning?

Jeg er forresten mektig imponert over FCK. Tror derimot at de får det veldig tøft. Hvis de er usedvanlig heldige, får de en enkel gruppe og kan komme til UEFA cupen men jeg tviler.
Back to top
Davy Wathne
Senior

PostPosted: 24.08.2006 17:58    Post subject: Reply with quote

Feigt! FC København får Manchester United, vi "fikk" dem ikke på 9 eller 10 "forsøk". Med forbehold om at vi kan spille mot Manchester United seinere..
Chuck Bendtner
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 18:12    Post subject: Reply with quote

RBK har da sluppet å bli infisert av scums syndrom siden de ikke har vært på OLD trafford.

FCK har 0% sjanse for uefa cup-plass. De ender på siste med 0 poeng. Tipper de scorer 2 mål.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 24.08.2006 19:01    Post subject: Reply with quote

Faktisk en deprimerende god trekning for ps&e. Celtic og Benfica kan de jo komme på talefot med. Nå som de også spiller drillo-fotball, kan de jo overraske med noe annet enn sedvanlig attraktiv dansk fodbold.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 24.08.2006 20:49    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
sedvanlig attraktiv dansk fodbold.

Syns FCK spilte enda kjedeligere under Backe enn under Solbakken. Det som var bra før var utelukkende enkeltmannsprestasjoner fra Zuma eller noen geniale pasninger fra Mykland.

Det skal sies at jeg ikke akkurat har sett alle kampene de har spilt, men det er i hvert fall mitt inntrykk.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 24.08.2006 22:16    Post subject: Reply with quote

This Is Anfield wrote:
Men er du Chelsea supporter Henning?

Nei
Back to top
arnt
Veteran

PostPosted: 25.08.2006 07:55    Post subject: Reply with quote

Jon Dahl med ny frakke wrote:
Super kamp! Og hvor er jeg dog glad for jeres respons.

Nu ved jeg ikke om de kender til Brøndby og FCK's rivalisering, men den er på sit øverste nu. Alle objektive Brøndby fans bliver svinet til, og de subjektive hyldet på deres fora. Det er alt for sjovt at se som FCK-fan.

FCK er nordens bedste hold. Eftersom de er det eneste nordiske hold, som er med i CL. Rosenborg fører jo ikke engang deres hjemlige liga.. Undskyld jeg siger det.

Selvfølgelig kjenner vi til "The New Firm" Wink Vi har da tross alt hatt gleden av å spille mot begge lag (samt å slå Brøndby ved to anledninger) de siste 4-5 år.

Det virker for meg som at det merkelig nok er svenskene som er mest begeistret for FCK's seier. Artiklene i Aftonbladet og Expressen tyder ihvertfall på det. Vi nordmenn, som er vant med Rosenborgs lange CL-deltakelse er vel kanskje litt mere blaserte, hvem vet...

Når det gjelder Rosenborg, så har jeg (naturlig nok) stor tro på at Rosenborg kan komme tilbake, også til CL. Vi fører ikke Tippeligaen nå, men vi ligger godt til på andreplassen, og vi har gode sjanser til å nå finalen i cupen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Henning
Legende

PostPosted: 25.08.2006 08:04    Post subject: Reply with quote

Håper vi møter FCK i Royal League, er jo viktig å matche seg mot "internasjonal motstand". Dessuten på tide at FCKs seiersrekke i RL blir stoppet.
Back to top
arnt
Veteran

PostPosted: 25.08.2006 08:26    Post subject: Reply with quote

Jepp. I år skal RBK slå tilbake og ta "The Triple". Cup'en, Serien og Råjal Liig!
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 25.08.2006 11:03    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...e63441.ece

- Kan bli ny stormakt i Norden!
Store og små fans møtte opp på Kastrup i går da Ståle Solbakken og FC København kom hjem etter å ha sikret klubben plass i mesterligaen.
Dansk fotball ble løftet til nye høyder da FC København tok seg til Champions League. Ståle Solbakken får mye av æren. Nå kan den danske klubben bli det Rosenborg var på 90-tallet.
Johnny W
Veteran

PostPosted: 25.08.2006 11:12    Post subject: Reply with quote

Fort deg å linke til flere artikler, så får du kanskje flest innlegg av alle... Rolling Eyes
Back to top
Jon Dahl med ny frakke
Junior

PostPosted: 27.08.2006 20:31    Post subject: Reply with quote

arnt wrote:
Selvfølgelig kjenner vi til "The New Firm" Wink Vi har da tross alt hatt gleden av å spille mot begge lag (samt å slå Brøndby ved to anledninger) de siste 4-5 år.

Hehe. Okay. Jeg er bare ikke klar over, hvem jeres rivaler er. Men nok om det..
arnt
Veteran

PostPosted: 28.08.2006 08:08    Post subject: Reply with quote

Ingen fare Jon. Vi nordmenn er et generelt godt oppdatert folk, som du sikkert vet, siden du frekventerer vårt forum Wink

Men når det gjelder våre rivaler, så er det vel Rosenborg - Molde som er det argeste, tror jeg...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 29.08.2006 18:32    Post subject: Reply with quote

Kortfattet historisk FCK-oversikt: All eyes on FC Copenhagen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 29.08.2006 19:38    Post subject: Reply with quote

Må si at FCK har fått fine blå bortedrakter. Tommel'n opp!
longns
Veteran

PostPosted: 04.09.2006 19:11    Post subject: Reply with quote

litt morsomt intervju med Don Ø:

Har I inden billetsalget været i kontakt med klubber, der har mere erfaring i den slags for eventuelt at trække på de erfaringer?

- Vi er dem, der har mest erfaring i den slags.

Jeg tænker også på klubber i udlandet. Rosenborg, for eksempel.

- Hvorfor stiller du sådan nogle tåbelige spørgsmål? Vi har masser erfaring i det her, men interessen har været overvældende. Vi har aldrig prøvet så stor interesse, heller ikke til koncerter.

Vi har været i kontakt med Rosenborg, som fortæller, at de blandt andet kun sælger billetter med navn på. På den måde kan de spore sortbørshajerne. Var det noget man kunne bruge i fremtiden i FC København?

- bold.dk skal ikke lære os, hvordan vi sælger billetter. Vi ville ønske, vi havde 500.000 pladser i Parken, så vi kunne have solgt til alle fans. Vi er fuldt ud tilfredse med den måde det er forløbet på, siger Flemming Østergaard til bold.dk
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 04.09.2006 19:51    Post subject: Reply with quote

Ståle Solbakken har rukket å introdusere rævafotballen sin i Danmark. Han har vunnet serien og klarte å slå ut Ajax.

1. kampen mot ajax var rett og slett FLAKS. Heldig at de ikke lå under 8-0 før pause.
2. kjedelig drittfotball som danskene nå plutselig skryter av. Snakk om å feie for sin egen dør åss.
3. de taper 2-0 hjemme mot AAB

Dermed konklusjonen er, de har ingenting å gjøre i CL.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 39, 40, 41  Next
Page 11 of 41

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb