English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erlend Dahl Reitan
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 19.09.2016 06:54    Post subject: Reply with quote

Synes i alle fall dette er solid backup for Jonas inntil videre. Full fokus på å finne sentral midt.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 19.09.2016 07:15    Post subject: Reply with quote

"Solid backup" er feil ordvalg. Dette kalles "veldig lovende takter".
Back to top
View user's profile Send private message
Standfot
Proff


Joined: 01 Jul 2015
Posts: 331

PostPosted: 19.09.2016 07:51    Post subject: Reply with quote

Fantastisk gøy! Tommel'n opp!

Når jeg så på reprisene fra kampen da jeg kom hjem, kjente jeg at den delen jeg gledet meg mest til å se var når Reitan feiret målet sitt. Det var en lykkelig gutt Very Happy Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 19.09.2016 20:58    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
"Solid backup" er feil ordvalg. Dette kalles "veldig lovende takter".


Jeg mener dette er solid. Han viser at han har nivået inne. Nå handler det om å utvikle seg videre og gjenskape. Der har jeg trua på trenerteamet.

Man vet aldri hvordan ting utvikler seg, men jeg tror nivået her er vel så høyt som det vi har råd til å hente inn som backup. Derfor solid.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10630

PostPosted: 19.09.2016 22:54    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp! Reitan var virkelig lyspunktet i går.
Dernest var det bursdagssangen til Eggen som var høydepunktet. Nummer tre var pølse med lompe i pausen.

Sier dog som Skammelsrud på radioen i morges: "Det er for tidlig å selge ham ennå."

En god start. Nå gjelder det å nullstille og gjenskape mens han utvikles videre.
Håper Bakenga hvisker ham noen ord i øret om hvor idiotisk det er å dra utenlands før man er skikkelig tørr bak ørene.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1658
Location: Trondheim

PostPosted: 19.09.2016 23:35    Post subject: Reply with quote

Det virker ikke som om Reitan har hodet noen andre steder enn på Lerkendal. Han virker rett og slett svært interessert i å spille for Rosenborg, og ingen andre.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gollumLAD legend
Veteran


Joined: 15 Jul 2012
Posts: 1294
Location: Trondheim

PostPosted: 20.09.2016 00:06    Post subject: Reply with quote

Ikke at jeg ikke er imponert over eller ikke liker Reitan. Synes han gjorde en meget solid kamp, men en kamp mot Start er ikke hvor man bedømmer om man har nivået inne. Dette Start-laget hadde ikke rykket opp fra årets utgave av OBOS engang.
_________________
"Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
View user's profile Send private message
Bruttern
Proff


Joined: 01 Sep 2006
Posts: 477
Location: Eksil

PostPosted: 20.09.2016 00:56    Post subject: Reply with quote

Artig, lovende og solid debut. Men vi må, som gollum sier, beholde litt ro og bakkekontakt. Det kan vel, basert på det vi har sett så langt, tyde på at vi ikke trenger å prioritere back-up til Jonas i neste vindu - slik flere av oss vel tidligere har tatt til orde for. Men hvor stabil og god han faktisk vil være over en lengre periode, og i hvor stor grad han tar nivået raskt når han møter nye utfordringer og sterkere motstand i årene framover... Vel, der har vi blitt både positivt og negativt overrasket før, for å si det sånn.

Men jeg har trua. Og som sagt; jakten på en back-up kan vi kanskje avlyse.

Men om Jonas selges i vinter kan det godt hende at Reitan må finne seg i å være back-up til en nyinnkjøpt back læll.
_________________
Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18434

PostPosted: 20.09.2016 07:40    Post subject: Reply with quote

Pokie wrote:
Det virker ikke som om Reitan har hodet noen andre steder enn på Lerkendal. Han virker rett og slett svært interessert i å spille for Rosenborg, og ingen andre.


Hehe, ja sikkert.
Back to top
View user's profile Send private message
Standfot
Proff


Joined: 01 Jul 2015
Posts: 331

PostPosted: 20.09.2016 08:33    Post subject: Reply with quote

Enig med Bruttern, Back - up har vi i Reitan, så vi trenger nok ikke ny Høyre Back før vi selger Jonas.

Men jeg kunne godt tenkt meg at han øvde på å spille Venstre Back også, ikke at vi har bruk for det, men fordi det ville vært veldig praktisk å ha en back som kan spille på begge sider!
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 20.09.2016 10:35    Post subject: Reply with quote

Var det ikke Wangberg som hadde en lignende debut?

Banens beste (eller dagens Ivers av adressa) og relativt solid. Deretter gikk det nedover. Nå sier jeg ikke at det samme skjer med Reitan, og håper da vitterlig ikke det, men håper gutten beholder beina godt plantet på bakken og bruker opplevelsen som motivasjon til å jobbe enda hardere fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 20.09.2016 10:43    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Var det ikke Wangberg som hadde en lignende debut? Banens beste (eller dagens Ivers av adressa) og relativt solid. Deretter gikk det nedover.


Men til hans forsvar er det jo greit å nevne at han er kaptein på et elitelag, i en alder av 25. Langt fra en mislykket spiller.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4813
Location: Trondheim

PostPosted: 20.09.2016 17:18    Post subject: Reply with quote

Helt kurant TL-spiller som ikke helt har/hadde det siste lille man ønsker seg av et førstevalg i RBK. Wangberg altså. Reitan kan bli noe mer da han har tiden på sin side enda.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 20.09.2016 18:43    Post subject: Reply with quote

gollumLAD legend wrote:
Ikke at jeg ikke er imponert over eller ikke liker Reitan. Synes han gjorde en meget solid kamp, men en kamp mot Start er ikke hvor man bedømmer om man har nivået inne. Dette Start-laget hadde ikke rykket opp fra årets utgave av OBOS engang.


Veldig hyggelig for Reitan men 100% enig med gollumLAD legend. Dette var ikke kampen som gir oss en riktig pekepinn på hvor bra Reitan vil klare seg mot bra motstand. Kanskje han ville vært en katastrofe dersom han spilte mot et Molde eller Odd i god form. Han må matches forsiktig så vil tiden vise om han blir en fremtidig RBK back.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 20.09.2016 19:30    Post subject: Reply with quote

Når det gjelder nivået til Reitan i forhold til bedre TL-lag så er det ingen tvil om at han ikke er god nok pdd. Vi ser fortsatt at denne spilleren er umoden.
Potensialet, derimot, den er der. Ikke god nok som backup heller. Etter min mening burde han lånes ut til TL-lag.
Back to top
View user's profile Send private message
Ciljan
Rutinert


Joined: 28 Jan 2012
Posts: 610
Location: Langevåg

PostPosted: 20.09.2016 20:45    Post subject: Reply with quote

Reitan blir god!

gi han noen innhopp til denne sesongen, så lån han ut til sogndal,kristiansund(om de rykker opp) etc.
så han får en sesong med 20-30 kamper i beina.

da får han erfaring og enda mer sult til å bli god nok for oss!

da skjønner han at det må jobbe hardt for å ikke bli en medium tl spiller som må vake rundt i uglamorøse klubber!

og det er nok perfekt å utvikle seg i slike små klubber der all fokus bare blir rettet inn mot trening,restitusjon, kamp.

ikke ut på byen etc..
Back to top
View user's profile Send private message
mogg418
Junior


Joined: 15 Feb 2012
Posts: 22

PostPosted: 26.09.2016 14:29    Post subject: Reply with quote

Kan fort bli litt mer spilletid for Erlend fremover nå med Svensson skadet. Gylden mulighet til å vise at det gror godt i Rosenborg også
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 26.09.2016 15:02    Post subject: Reply with quote

Rekorder er kult og sånn, men jeg bryr meg mer om å utvikle laget til neste år. Håper han får starte og i hvert fall prøve en omgang, blir nok tøffere enn mot Start. Hvis han ikke starter mot enga, så vil jeg heller ha skjelvik eller gersbach på høyre enn midtsjø.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 26.09.2016 15:05    Post subject: Reply with quote

Rett og slett svært spennende å se om Kåre gutser på Reitan nå som Svennson er skadet. Kan slå begge veger.

Samtidig litt rart å bruke Midtsj når man først har en unggutt i siget.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Rallepus
Veteran


Joined: 02 Feb 2012
Posts: 1195

PostPosted: 26.09.2016 15:22    Post subject: Reply with quote

Bare å starte med Reitan framover det. En ung backup med erfaring fra TL er gull verdt. Ikke har vi noe å tape på det heller. Å spille en VB på HB eller med Midtsjø er bare tull.

Hvis han ikke tar nivået mot enga, hva så? Kun ved å spille han kan bli bedre.
_________________
Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Back to top
View user's profile Send private message
MariusV
Veteran


Joined: 15 Feb 2012
Posts: 1045
Location: Norge

PostPosted: 26.09.2016 17:24    Post subject: Reply with quote

Må jo være en gylden mulighet for å matche han nå. Kan sparkes ut av flytsonen og inn på et tippeligalag i en setting som gjør at det likevel kan være trygt og utviklende. Det vil riktignok kreve enorm coaching av Kåre for å sørge for at Reitan ikke opplever steget som for langt og således spiller på seg dårlig selvtillit og en potensiell knekk i utviklingen. Om han derimot skulle finne på å ta steget - ja, da er det jo bare himmel!
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 26.09.2016 17:27    Post subject: Reply with quote

Enig i at vi allerede nå bør tenke på neste sesong. Rekorder i all ære men neste sesong er hundre ganger viktigere. Alltid.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Jolern
Proff


Joined: 11 Mar 2016
Posts: 271

PostPosted: 26.09.2016 18:56    Post subject: Reply with quote

biiiittelitt viktig å ta poengrekorden til Molde og da, når klubben først har sjansen til å ta en rekord som kan stå i mange år Very Happy Men for all del, tror ikke hvorvidt Retian får spilletid vil være tungen på vektskålen for det.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9044
Location: Trondheim

PostPosted: 26.09.2016 19:25    Post subject: Reply with quote

Jeg vil ha 75 poeng. Vi tåler uavgjort på Marienlyst. Men resten skal vi vinne.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 26.09.2016 19:49    Post subject: Reply with quote

Vil ha så mange poeng som mulig, men jeg ser ikke problemet med å hive inn Reitan på et ellers toppet lag. Blir spennende å se isåfall om han kan fortsette der han slapp, eller om det var et heldig blaff.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 25, 26, 27  Next
Page 3 of 27

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb