English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lerkendal stadion
Goto page 1, 2, 3 ... 134, 135, 136  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.09.2002 11:30    Post subject: VIP-helvete Reply with quote

Slik som Rosenborg Web viste i vår, går alle VIP-tribunene på Nye Lerkendal utover den vanlige publikummer. Ikke bare gjør pampeplassene at nedre del av tribunene blir kun 10 rekker høye, men i tillegg ødelegger tribunene utsikten helt:



Og det verste av alt: Store deler av VIP-tribunene står tomme!

Rosenborg har klart å fylt opp VIP-anleggene på Adidas- og Rema-tribunen forholdsvis godt, men hverken i Klokkesvingen eller på den nye hovedtribunen er det trangt om plassen når det er Tippeliga-kamper.

Ja, ja, tenkte jeg. Det blir vel fullere utover høsten når Inter, Ajax og Lyon kommer på besøk... Men nei da! Heller ikke under Champions League-kampene blir det fylt opp:

- Vi har ikke klart å fylle opp. Likevel er det uaktuelt å selge enkeltbilletter til VIP-plassene under kampene, sa Per Jørgensen i Rosenborg Arena i går.

Med andre ord har Rosenborg totalt feilvurdert markedet! Så vidt jeg vet, er over 10% av den totale kapasiteten på Lerkendal avsatt til VIP-plasser, det vil si i overkant av 2000 plasser...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.09.2002 17:51    Post subject: Nye Lerkendal - bilder Reply with quote

Nok en god og mettende porsjon bilder fra Nye Lerkendal stadion er ankommet Rosenborg Web.

Dessverre ble ikke panoramabildet denne gangen så vellykket - det får høstsola i Stiftsstaden ta skylda for!

Men kos deg likevel!

» Loggbok med bilder
» 360° panorama

Kom gjerne med tilbakemelding på denne eksklusive tjenesten! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 09.09.2002 20:19    Post subject: Topp med bilder fra Lerkendal:-) Reply with quote

Synes denne tjenesten er helt topp jeg. Bra att rbkweb følger bygningen av stadion og minst like bra er det att det er et panorama bilde. Synes også det er bra att du tar bilder 2 ganger i måneden. Fortsett med denne tjenesten Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
PUmaster
Junior


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 49
Location: Oslo

PostPosted: 09.09.2002 21:26    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Det er et kjempe fint tilbud for de som ikke bor i Trondhjem og kan se lerkendal hver dag. Også bra at det er to ganger i måneden. Rbk.no har jo sluttet helt!!!!

Hadde også vært kult om du (når hele lerkendal var ferdig, og du hadde fått tilatelse) kunne lage en slags "guiding" med bilder av lerkendal, slik som de har gjort av brøndby stadion noen steder på nettet.
At man f.eks kunne trykke seg inn på "garderober, så fikk man se det, eller "kjernens plass", så fikk man se det osv. Pluss litt informasjon.

Vel, det var bare et forslag Smile , jeg vet at det er mye å gjøre når man driver hjemmesider på så høyt plan Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.09.2002 21:43    Post subject: Reply with quote

Har faktisk tenkt på det samme i lang tid, PUmaster! En guidet tur på rbkweb.com hadde vært topp! Får se hva jeg får til når den tid kommer. Venter i alle fall til alt er ferdig nedpå Lerkendal...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBK Patriot
Senior


Joined: 11 Sep 2002
Posts: 107
Location: Bergen

PostPosted: 11.09.2002 09:35    Post subject: Re: Topp med bilder fra Lerkendal:-) Reply with quote

knerten_10 wrote:
Synes denne tjenesten er helt topp jeg. Bra att rbkweb følger bygningen av stadion og minst like bra er det att det er et panorama bilde. Synes også det er bra att du tar bilder 2 ganger i måneden. Fortsett med denne tjenesten Very Happy Very Happy Very Happy


Kommentar: Kunne ikke få sagt det bedre Wink
_________________
ZZzzzzzzzz
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 29.09.2002 19:46    Post subject: Reply with quote

Jeg syntes det hørtes knallbra med en gaid fra Lerkendal Stadion. Hvis du gidder\kan så bør du gjøre dette! Det kommer til og føre til kanon mange fornøyde folk!!!!! Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Arrow Arrow Exclaim
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.10.2002 15:54    Post subject: Reply with quote

Det er ikke bare VIP-tribunene som ødelegger for utsikten på Nye Lerkendal. De nye TV- og radiokommentatorboksene på øvre del av Bygger'n-tribunen er like ille:



Her sitter jeg på øverste rekke på felt QA, stolsete 28 - kan ikke si at utsikten mot vest er direkte god! Kan så vidt skimte banen gjennom vindusrutene i kommentatorboksen, men ikke lenger enn til et stykke over midtbanen... Helt utrolig at Rosenborg tilbyr noe slikt til fansen! Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
go go RBK
Junior


Joined: 04 Oct 2002
Posts: 22

PostPosted: 04.10.2002 11:15    Post subject: Reply with quote

Synes denne tjenesten er helt topp jeg. Bra att rbkweb følger bygningen av stadion og minst like bra er det att det er et panorama bilde. Synes også det er bra att du tar bilder 2 ganger i måneden. Fortsett med denne tjenesten Laughing Laughing Laughing
_________________
11 PÃ… RAD I BOKS
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 05.10.2002 16:26    Post subject: Reply with quote

Helt enig! Hvis noe sånt skulle tilbys burde det vært gratis! Mad
Back to top
View user's profile Send private message
tlj
Junior


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 61
Location: Trondheim

PostPosted: 10.10.2002 20:16    Post subject: Reply with quote

Første kampen de solgte billetter til Bygger'n tribunen satt jeg omtrent der det første bildet er tatt. Noe så irriterende har jeg aldri vært borti. At det er mulig å bygge en ny tribune fra grunn og faktisk ikke ta hensyn til at folk på tribunen skal se hele banen er rett og slett helt utrolig! Fatter ikke at det går an! Det må jo være noen skikkelige feilkoblinger i hodet på de som har sittet og planlagt dette!

Og ikke bare ser man dårlig der - men de driver faktisk og selger billetter til plasser som ikke eksisterer i det område! så folk må sitte i trappa (og se enda mindre)! Dette har de faktisk gjort i CL også! Kommer aldri til å sitte på den tribunen mere. Fysj. Mad
Back to top
View user's profile Send private message
tlj
Junior


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 61
Location: Trondheim

PostPosted: 10.10.2002 20:18    Post subject: Reply with quote

Det ble veldig mange utropstegn ser jeg nå Smile Men faen så irritert jeg blir. Hvem er det egentlig de bygger tribunen for??
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.10.2002 16:58    Post subject: Reply with quote

Blir bare verre og verre dette!

Utrolig at Rosenborg klarer å selge billetter til stolseter som ikke fins! Nok et bevis på at Nye Lerkendal langt i fra er så bra som RBK vil ha stadionanlegget til å være!

Flere har bedt meg om å tipse f.eks VG om dette, lurer nesten på om jeg skal gjøre det...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 11.10.2002 17:32    Post subject: Reply with quote

Ja, tips VG om det! Det blir jo kult da!
Back to top
View user's profile Send private message
Ludakris
Senior


Joined: 07 Sep 2002
Posts: 188

PostPosted: 15.10.2002 09:52    Post subject: Pinlig av RBK... Reply with quote

En kjenning av meg kjøpte seg halvsesongkort - og fikk en plass hvor han nesten ikke så noen ting.
Når CL kom solgte han plassen sin til andre, og kjøpte seg billett til 1500 kroner på Adidas-trib.
Er helt enig med dere andre at dette er pinlig av RBK som utbygger. Frykter at Lerkendal-publikummet blir vannet ut - at det blir som Ullevaal når cupfinalen går, hvor 70% bare synger under "Ja, vi Elsker..."
Tenk dere, dersom det blir 20000 tilskuere, hvorav 15000 sitter i kamelhårsfrakken og hysjer på Kjernen, for at de skal se fotball.....
Back to top
View user's profile Send private message
Wiggen
Junior


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 41

PostPosted: 16.10.2002 07:21    Post subject: Pinlig av RBK... Reply with quote

Enig med alle her.. RBK kan ikke tilby slike plasser . 2mas: tips VG og lag en sak om det. Det blir bra..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.11.2002 20:50    Post subject: Reply with quote

rbkweb.com har fulgt byggingen av Nye Lerkendal helt siden starten. Denne oppdateringen blir den aller siste.

Du kan nå surfe gjennom nesten 300 bilder fra byggeprosessen, i tillegg kommer alle de populære panoramabildene. Jeg håper at denne eksklusive tjenesten har vært til stor glede!

:arrow: Dagens bilder
Arrow Dagens 360° panoramabilde

I forbindelse med det aller siste innlegget i loggboka, kan du nå også nyte et tilbakeblikk på byggingen:



Nye Lerkendal: Et tilbakeblikk på byggingen


Hva synes dere om jobben jeg har gjort? BÃ¥de ris og ros mottas med takk!

PS! Grunnen til at jeg stopper nå er selvfølgelig fordi bygginga er ferdig... Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 23.11.2002 08:59    Post subject: Reply with quote

Of course you must stop now...

Simon - Min engelsk er like stabil som fredsprossesen i midtøsten! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
PUmaster
Junior


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 49
Location: Oslo

PostPosted: 28.11.2002 18:47    Post subject: Reply with quote

Nok en gang må jeg få si det Myren. Det er ett glimrende arbeid du har gjort. Det er nok mange timer som ligger bak alt. For oss som bor langt unna Trondhjem, har dette vært utrolig spennende. Jeg personlig ventet hver gang på nye bilder, og ble like glad hver gang.
Veldig bra arbeid! Wink

Nå håper jeg bare at det kan komme slik fra f.eks Ålesund, Fredrikstad, Stabæk eller Viking også. (Hvis det blir noen stadioner der noen gang da)

Ellers må jeg nok en gang få si at det hadde jo vært morsomt hvis du hadde klart å lage en slags guiding av nye lerkendal. Slik som på brøndby sine sider. Video og greier. Bare ett forslag.
Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kim-Rune
Junior


Joined: 23 Nov 2002
Posts: 52

PostPosted: 14.12.2002 10:07    Post subject: Bør lerkendal bygges ut igjen? Reply with quote

er det noen her som ønsker at Lerkenda skal bygges ut på nytt eller er det bra med: Åpene hjørner, (Løpe banen rundt) skal bort, vip trib. og røde seter på adidas trib. kom med forslag til hva RBK kan gjøre med NYE LERKENDAL!!!! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 14.12.2002 11:25    Post subject: Reply with quote

1 Stadion bør bli helt rund(uten åpne hjørner)

2 Bytt ut de røde setene på adidas tribunen med svarte og hvite
Back to top
View user's profile Send private message
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2002 15:28    Post subject: Reply with quote

De åpne hjørnene har ingenting å si. Synes også det er litt tøft jeg. Dessuten kan det bli for store forrhold hvis de bygger på hjørner!

Det som abolutt bør forandres er de veldig så brukte røde setene på adidas tribunen. Det er ikke et pent syn...
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Yngve
Junior


Joined: 15 Sep 2002
Posts: 5

PostPosted: 14.12.2002 19:18    Post subject: Reply with quote

De åpne hjørnene må bort! Mye av lyden går ut der, noe som gjør at "trykket" på lerkendal bli mye dårligere enn f.eks Ullevaal.
Merket det godt når jeg var dær på RBK - Lyn i år...
Back to top
View user's profile Send private message
Bodø_Gutt
Junior


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 35
Location: Ørnes

PostPosted: 14.12.2002 20:43    Post subject: Reply with quote

da e jo tøffar me åpne jørna... men stæmmninga bli mer "hevvy" me lokka jørna... da e da som gjør ullevaal te en storstadio.
_________________
Hilsen ANti-GlimterN
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PUmaster
Junior


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 49
Location: Oslo

PostPosted: 16.12.2002 22:47    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke i tvil.
Dette mener jeg man bør gjøre med lerkendal:

* Tette igjen de øvre hjørnene med sitteplasser (Helst den nedre også, men det er vel uaktuellt, da de ikke vil at gresset skal bli ødelagt)

* Erstatte de røde stolsetene på adidas tribunen, med svarte og hvite

* Bygge alle tribunene ordentlig ned til gressmatta. Det får ialle fall plass til tre-fire rader til før det går helt ned ved gresset.

Slik vil Lerkendal "redde" seg selv fra slik den har blitt. Den vil bli mye mer intim, og den vil øke til kanskje 26,000 eller no.

Perfekt spør du meg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 134, 135, 136  Next
Page 1 of 136

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb