English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrik Ulvestad
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8285

PostPosted: 14.02.2015 18:56    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
libido wrote:
Må det virkelig en belastningsskade til på Selnæs før de innser at vi trenger mer folk.?


Belastningsskader/slitasje nå i oppkjøringen tror jeg er en del av "planen". En naturlig konsekvens når man går fra å være mosjonister til toppidrettsutøvere.


Bra kommentar Tommel'n opp!

På tide at gutta får fysikken på plass igjen etter flere år med slappisopplegg.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 15.02.2015 01:23    Post subject: Reply with quote

Alle tråder er jo så negative, så jeg prøver meg her inne. Og etter hva jeg forstår ... Trådmannen diskuteres ikke engang.
Ulvestad eller treningskultur?
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
nastynick
Rutinert


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 669

PostPosted: 20.02.2015 15:19    Post subject: Reply with quote

http://www.aftenposten.no...3596_1.snd

Hvis Ulvestad er tiltenkt å erstatte Mix, så får vi ihvertfall en som har en far som forhandler og kommuniserer på en tilsvarende måte. Makan til useriøs tilnærming til marked og klubber. Håper vi ikke er med på dette.
Fy fan helvete nei takk.
_________________
Ljuskraft...bang booom! Bli arg!
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 20.02.2015 15:23    Post subject: Reply with quote

En som lar faren holde på med slikt tøv bør være uønsket her ja. Evner tydeligvis ikke å tenke selv.

"- Har vi vært i utlandet? Javel, hvis du sier det, så! Var vi i Burnley? Nei, det tror jeg ikke"

Bare å gå videre.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 20.02.2015 15:44    Post subject: Reply with quote

Lurer på om det ikke er derfor RBK har fått kalde føtter. En Paal/Mix Diskerud 2.0.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10637

PostPosted: 20.02.2015 18:07    Post subject: Reply with quote

Tippeliga-profil kan gå til Premier League. Kunne lett fryktet at det var Mike Jensen og at VG mente "spiller fra norsk klubb til Premier League" når de bruker dette bildet:

_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 20.02.2015 19:50    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Lurer på om det ikke er derfor RBK har fått kalde føtter. En Paal/Mix Diskerud 2.0.


Der har du et poeng.

Men vi har Midtsjø.
Back to top
View user's profile Send private message
aaleby
Senior


Joined: 05 Aug 2012
Posts: 126

PostPosted: 20.02.2015 19:59    Post subject: Reply with quote

Ulvestad har kanskje potensialet til å bli noe stort. Den er grei. Men det blir et hvis, dersom spørsmål uten særlig tyngde før prestasjonene faktisk ligger på fatet. Fam. Ulvestad skal ha honnør dersom de faktisk klarer å spikre en avtale med en klubb på et rimelig høyt nivå. Alternativt, hvis det hele ender opp med en fornyelse av kontrakten her i Aalesund.. Rolling Eyes

En ting er sikkert; RBK har gjort det eneste riktige med å trekke seg ut. Blir regelrett patetisk å ligge langflat etter en spiller som har bevist såpass lite og som sender ut signal om at ingen ting i Norge egentlig er verdt en døyt.
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 23.02.2015 13:57    Post subject: Reply with quote

Virker ikke helt lovende det prøvespillet her heller..

http://m.lancashiretelegr..._close___/
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18386
Location: Oslo

PostPosted: 23.02.2015 15:04    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvorfor spillere gidder å drite seg loddrett ut med oppførsel som dette. Begynner å ligne på den pinlige rundreisen som Fredrik Strømstad(?) gjorde for noen år siden. Er det overhode ingen interesse for deg når du er dønn gratis, dropper buksene dine, bøyer deg fram og trygler om beilere, da er det på tide å innse at du ikke har bevist nok til utenlandsopphold.

HÃ¥per for all del at vi ikke signerer han.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.02.2015 15:39    Post subject: Reply with quote

En rundreise for å dra på prøvespill her og der er jo helt innafor og greit det, men det forbeholder at det er klubben som tar kontakt og spørr, og ikke motsatt som det helt 100% garantert har vært her. Det er bare kleint nå. Signer for noen og hold kjeft. Håper enda vi får ham, for jeg tror han er en spiller vi kunne fått god bruk for, samtidig så lever jeg glatt med at han stikker et annet sted.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
bommel
Veteran


Joined: 28 May 2006
Posts: 4092

PostPosted: 23.02.2015 15:49    Post subject: Reply with quote

Her er det vel nærmest garantert Solbakken som har satt opp en beilerrunde rundt i Europa. Nekter å gi opp de millionene han kan få som den ansvarlige klubbagenten i en eventuell overgang.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 23.02.2015 15:57    Post subject: Reply with quote

Jeg tror faktisk ikke de ekstra millionene ha kan melke ut er så innmari viktige for ham sammenlignet med viktigheten av å få Ulvestad en annen plass enn Rosenborg. Ja, så sterkt tror jeg hatet hans for rbk er.
Back to top
View user's profile Send private message
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1321
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 23.02.2015 16:12    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Er det overhode ingen interesse for deg når du er dønn gratis, dropper buksene dine, bøyer deg fram og trygler om beilere...


"Mannjpip i pompen"?

Virker litt merkelig hele den fremgangsmåten her, but then again... hvis vår alles kjære Jim er med på runddansen, er det vel gjerne ikke så merkelig likevel.

Hadde vært fint om han måtte ta til takke med en stakkarslig ettårskontrakt med lavere lønn i Ålebyen kommende sesong. Ikke fordi jeg ikke tror vi hadde hatt bruk for han, men jeg er drittlei etter alle rundene med Mix.
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 23.02.2015 16:15    Post subject: Reply with quote

Uansett mener jeg at alle disse avslagene fra middels gode klubber i veldig gode ligaer bør være en liten øyeåpner når det gjelder å revurdere egne ferdigheter. Når det er sagt er han velkommen hit for å blomstre, for så å dra videre mot at vi får en frisk sum i bytte.
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18386
Location: Oslo

PostPosted: 23.02.2015 16:16    Post subject: Reply with quote

Haha jepp!

Jaja, det var dagens lille utblåsning på irriterende pappaer&agenter. Men skal jeg være dønn seriøs så tar jeg han selvsagt imot om han godtar en kontrakt på minimum 3,5 år, helst mer og uten tullete klausuler.

Det er en god fotballspiller, han har potensialet til å bli langt bedre, han er ung, norsk og gratis.

I vår situasjon så kan vi ikke si nei om kontraktlengden er bra og lønna akseptabel.

Men det begynner å bli pinlig, og signerer han for oss vil det være med en kraftig bismak, for vi er tydelig langt, langt, langt ifra førstevalget hans.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18386
Location: Oslo

PostPosted: 10.03.2015 12:27    Post subject: Reply with quote

http://www.bt.no/100Sport...0355_1.snd

Quote:
Nordmann klar for Premier League
Drømmeovergangen i boks for 22-åringen Fredrik Ulvestad.


Da blir det 1,5 år med tribunetilværelse for Ulvestad før Krim-Jim flytter han til en ny destinasjon. Flott karrierevalg.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 10.03.2015 12:30    Post subject: Reply with quote

Spår 2 kamper før han stikker til NAC Breda.
_________________
In Rekdal We Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3750

PostPosted: 10.03.2015 12:30    Post subject: Reply with quote

Samtidig drypper det millioner på krim-Jim.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 10.03.2015 12:33    Post subject: Reply with quote

Det ville vært et merkeligere karrierevalg å ikke ta denne sjansen spør du meg. Ulvestad spilte et høyt spill, men lyktes.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18386
Location: Oslo

PostPosted: 10.03.2015 12:37    Post subject: Reply with quote

Helt uenig Henning. Man har ikke lyktes når man har skrevet under, man har lyktes når man får spilletid.

Norske spiller har etter elendige karriere-råd/valg i mange mange år flyttet direkte fra TL til PL/og eller andre ligaer hvor de fleste har vært enige på forhånd om at spranget er for stort.

Om han nå ikke spiller fotball på halvannet år før han flyttes rundt igjen så lider han samme skjebne som en mengde andre norske spillere vi har plassert ut i Europa uten spilletid. Lyktes? Nei, det er å mislykkes spør du meg.

Men spennende å se hvordan det går. Jeg skjønner jo selvsagt at gutten hopper på muligheten, ikke mange unge spillere som sier nei til PL selvsagt! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10936

PostPosted: 10.03.2015 12:46    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Det ville vært et merkeligere karrierevalg å ikke ta denne sjansen spør du meg. Ulvestad spilte et høyt spill, men lyktes.


Det er vel litt tidlig å konkludere med det. Vil bli overrasket om han får spille noe særlig.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 10.03.2015 13:11    Post subject: Reply with quote

Hvis vi ser på det som arbeid/opplevelse og ikke 100 % fotball er det genialt. Hvilken 22-åring kunne ikke tenke seg å jobbe utenlands et par år for god betaling? Spilletid er en ekstra bonus!

Ikke heeelt sikkert at det blir en sportslig suksess, men som person får man fort et fint utbytte av et sånt opphold.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 10.03.2015 13:19    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Hvis vi ser på det som arbeid/opplevelse og ikke 100 % fotball er det genialt. Hvilken 22-åring kunne ikke tenke seg å jobbe utenlands et par år for god betaling? Spilletid er en ekstra bonus!

Dette er vel en av grunnene til at du (og veldig mange andre) aldri kunne nådd høyt nivå som fotballspiller. Folk som "ikke skjønner" at spillere som sitter på benken (men hever kjempelønn) er så misfornøyde, skjønner ikke en vesentlig del av hvorfor disse er blitt så gode. Det handler om veldig mye mer enn penger, spesielt for spillere fra vesten som har alt de trenger uansett. Den indre driven må være ekstremt sterk, og gjør at de selvfølgelig ikke er fornøyde med å heve lønn og slite benken.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 10.03.2015 13:25    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Helt uenig Henning. Man har ikke lyktes når man har skrevet under, man har lyktes når man får spilletid.


OK, for å være helt presis så har han lyktes i å få sjansen til å få spilletid i PL. Det er jo den muligheten han har gamblet på å få og jeg skjønner godt at han tar den sjansen. Jeg tror heller ikke han får spilletid i PL, men kan godt få mye spilletid i Championship neste år. Ikke dårlig det heller.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next
Page 14 of 17

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb