English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2018
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tor-Kristian Karlsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 20.11.2014 15:31    Post subject: Reply with quote

oxbailla wrote:
Visste ikke at FFK var spesielt rik? Det jeg prøver å si er kort og godt: TKK har mindre erfaring som SD enn:
- Kåre Ingebrigtsen har som hovedtrener på norsk toppnivå
- Tove Moe Dyrhaug har som daglig leder
osv osv

Det var et spørsmål fra min side også, fordi jeg ikke klarte å få tak i hvorfor vi burde forkaste TKK. Jeg forsøkte å oppsummere argumentasjonen.

Når det er sagt; Jeg er ikke en av de som sitter med detaljkunnskap om CVen til Tor-Kristian Karlsen.

Jeg har bare fått forståelse av at han har god oversikt over markedet når det gjelder både spillere og trenere, har erfaring med logistikk, og har en del sunne holdninger når det gjelder utvikling av spillere, kjøpe billig/selge dyrt osv.

Det gjør ikke TKK til frelseren, bare for å understreke det.

Men nok en gang - hva er alternativet?

Slik jeg ser det, er dette de mer eller mindre seriøse kandidatene som er blitt nevnt:

1. TKK
2. Hoftun
3. Hoftun + Alstad
4. Bratseth
5. Mini
6. Ullsokk

Hoftun har erfaring med å være en dårlig SD.

Bratseth - joda, har noen gode minner, men er ikke alle som er like positive til Presten heller.

Mini? Uh.

Hoftun+Alstad? Ullsokk? Da blir jeg heller betatester av napalm ved personlig oppmøte.

Hadde dere hatt noen reelle motkandidater som dere mente var bedre enn TKK kunne jeg ha skjønt det, men å jage etter det at TKK ikke er god nok/har erfaring nok for oss når han har så mye som vi ikke har i dag, skjønner jeg ikke.
moomoo
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 17:47    Post subject: Reply with quote

Jaha så NÅ skal de starte jakten på SD, kanskje derfor TKK ikke har vært aktuell elelr hørt noe fra RBK, de har ikke engang pratet med noen?

Ser det argumenteres i øst og vest her, men er det noen som kan komme på en bedre kandidat med det i mente at vi ønsker å handle billig og selge dyrt?

Som Daglige leder isolert (håndtering av økonomi i klubben etc) er det sikkert noen som kan gjøre en grei jobb, men jeg har enda å se noen reele forslag med begrunnelse.

Ikke bare av Koteng og gjengen som holder kortene tett til brystet, men også her inne er det fint lite argumenter for/imot noen som heldst andre enn TKK.
Da tenker jeg på eksterne og ikke interne løsninger selvfølgelig.

At Alstad, bratseth eller hoftun skal få sjangsen ser jeg på som utopi, jeg nekter å tro at klubben har så lite integritet.

kom med forslag folkens! noen må da ha et eller annet å kaste ut der som sammenligningsgrunnlag mot TKK!

Tettey har aldri spilt toppfotball.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 17:52    Post subject: Reply with quote

Latterlig at det har tatt så lang tid. Vi kan allerede ha mistet Karlsen til andre aktører.

Jeg forlanger Karlsen eller bedre i stillingen. Hvis vi ender med Kaggestad, Alstad eller Atle så skal jeg stille mistillitsforslag under begrunnelsen tjeneste forsømmelse.

Da kan vi likså greit hente fem tilfeldige med sesongkort og plassere i styret. De ville aldri gjort en feil som å avfeie Karlsen.
Back to top
Kent
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 17:58    Post subject: Reply with quote

Poenget i denne saken, er at en fotballklubb må lykkes på to arenaer hvis man skal hevde seg mot de beste klubbene i norden som bør være en minimumsmålsetning:

1) En god trener på feltet som kan utvikle samhandling og en effektiv spillestil
2) Alt som har med anskaffelse av nye spillere

I RBK er det et veldig fokus på pkt 1 mens alt som har med pkt 2 i større grad blir overlatt til tilfeldighetene.

Klubbene på kontinentet har derimot innsett viktigheten av kunnskap rundt spillerlogistikk og satser enorme ressurser på området.

Hva hjelper det med en god trener hvis han ikke får gode nok spillere å jobbe med?

Og vedr økonomi:
I eiendomsmarkedet er Ivar Koteng opptatt av å kjøpe den eiendommen som har størst utviklingspotensiale slik at han kan skape avkastning på sikt.

Dette er like viktig i en fotballklubb. Det er RBKs undergang hvis man jevnt over ikke får tak i de beste talentene og spillerne. Det samme gjelder hvis man over tid betaler overpris på middels spillere.

Vinnerne er de som kjøper kvalitet billig, foredler dette over tid og deretter selger dyrt.

Alt dette krever kunnskap, nettverk og teft av den/de involverte.

Pr i dag er det ingen i RBK som besitter kompetanse på området og det har kostet klubben mye både sportslig og ikke minst økonomisk de siste årene. Ofte blir det hevdet at man har vært uheldig på spillermarkedet. Det er derimot en løgn, man har i altfor stor grad handlet på lykke og fromme.

Da blir også resultatet deretter.

Tor Kristian Karlsens styrker er etter all sannsynlighet det som har vært og fortsatt er RBKs svakhet. Jeg aner ikke hvordan han er som person eller leder, men han kunne virkelig ha fylt et hull hvor klubben sårt skriker etter ekstern kompetanse.

Jeg tror en slik ressurs er brikken som kunne ført klubben et langt skrit oppover.

Ivar Kotengs svar er at klubben allerede har gode nok ressurser internt.

Da sier jeg bare: Lykke til!
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 18:10    Post subject: Reply with quote

oxbailla wrote:

Klar over at han har mye speidererfaring, og det skriver jeg da også at vi kunne nyttiggjort oss, i tillegg til den speideren vi har selv (som ingen har foreslått som ny SD bare på bakgrunn av lang erfaring og stort nettverk som neppe står mye tilbake for TKKs, selv om Torbjørnsen ikke er like synlig i sosiale medier og som ekspertkommentator).

Forskjellen er vel strengt tatt at TKK har vært speidersjef med ansvar for en stab av speidere, med den ledelseserfaringen det medfører. Kontaktnettet hans, ut i fra de klubbene han har vært i, er muligens hakket over Hoftun og Alstad sitt...
Samt ballast som sportsdirektør og CEO i en rask voksende klubb som Monaco. Å sammenligne han og Torbjørnsen faller på sin egen urimelighet.
Lang og internasjonal erfaring, både som ansatt og leder. Tviler ganske sterkt på at vi har mulighet på noen bedre.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.11.2014 18:22    Post subject: Reply with quote

2 av de aller, aller viktigste punktene for meg ved en ansettelse av TKK:

1. Udiskutabel kunnskap og forståelse av fotball, samt en meget sunn filosofi for hvordan en klubb bør styres. Han er på et helt annet nivå enn hva vi har idag, eks Hoftun som gjerne erstatter en hurtig lett vingspiss med en tung 442.spiss fordi "vi erstatter en landslagsspiss med en annen, det er bra". osv osv.

2. Nettverk

Vi trenger hans kompetanse! Om det er slik at TKK ikke er en flink leder så sørg for at han ikke skal være en styrende leder. Om det viser seg at TKK ikke er flink på det strukturelle og administrative, ja så ansett en som holder i det eller fordel oppgavene ut.

Det er nemlig forbanna enkelt å skaffe noen som er flinke til å oppdatere en kalender, rydde på kontoret eller å holde inspirerende taler. Det er derimot jævlig vanskelig (for en "liten" norsk klubb) å finne folk som kan ringe opp "hvem som helst" i dagens fotball-verden og umiddelbart bli respektfullt gjenkjent når man sier navnet sitt. Det er jævlig vanskelig å finne noen som har stålkontroll på prising, aktørene og filosofi i de forskjellige markedene i verden. Det er jævlig vanskelig å finne en som kan plukke opp en telefon og "få fus" på meget gode spillere pga årelange relasjoner med noen av de største i markedet.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 20.11.2014 18:26    Post subject: Reply with quote

Sånn sett positivt overrasket over at RBK fortsatt leter etter ny sportslig leder, når så mange rykter tydet på nedleggelse av stillinga.

Så får vi se om Karlsen kan la seg overtale. Men skal nok mye til etter at Koteng glatt har oversett ham og henvendelsen(e) hans i hele høst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vemundo
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 18:29    Post subject: Reply with quote

Der treffer du ballen godt, MD. Det handler om å få fatt i den kompetansen som gir virkelige fortrinn og er unik (i norsk målestokk). Så løser du alltids alt det andre rundt.

Før var det bare å organisere klubben rundt NAE, han satt på den "unike kompetansen" da. Nå må RBK finne andre, som TKK, som har noe ekstra, og gjøre evt. nødvendige grep for at det rundt løser seg.

Last edited by Vemundo on 20.11.2014 18:31; edited 2 times in total
Back to top
oxbailla
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 18:29    Post subject: Reply with quote

Edit: Til Kent: RBK-trenerne før Kåre har dessverre gjort spillerne våre dårligere trent, og samtidig fått dem til å se dårligere ut, på grunn av forferdelig samhandling og en defensiv spillestil.

Likevel fikk vi eksempelvis kjøpt Gamboa billig, og solgt ham meget dyrt. Takket være innsatsen hans i VM, ikke i RBK-trøya, riktignok.

Nå som Kåre har fått fart på laget igjen og vi spiller god, offensiv, gjenkjennelig Rosenborgfotball, vil vi nok se at spillerne våre blir attraktive for større klubber igjen. Ta Mike Jensen, Holmar, Helland, Svensson, Selnæs: tror du vi vil gå i overskudd hvis vi selger dem det kommende året? Det tror jeg. Hvor mye kostet de til sammen?

Tipper Mix forsvinner til en ok+ klubb i nærmeste fremtid, Strandberg til en ok minus klubb, og hvis vi ser litt på hvor vi har solgt spillere utenlands de siste fem årene, er det klart at vi fortsatt er en utviklende og selgende klubb – til tross for at vi ikke har fått utnyttet potensialet fullt ut i en del av våre siste spillere pga elendig trenerapparat. (NB: noen av spillerne ble ikke solgt, men gikk på Bosman)

Bille: fransk eliteserie
Chibuike: tyrkisk eliteserie
Sapara: tyrkisk eliteserie
Dockal: tsjekkisk eliteserie
Stadsgaard: spansk primera divicion
Demidov: spansk primera divicion
Konan: Bundesliga
Ciljan: bundesliga
Tarik: bundesliga
Annan: bundesliga
Gamboa: premier league
Tettey: premier league
Bakenga: belgisk eliteserie
Jim Larsen: belgisk eliteserie
Lustig: skotske seriemesteren
Markus Henriksen: nederlandsk æresdivisjon
Steffen Iversen: engelsk championship
Rade Prica: israelske seriemesteren
Roy Miller: Major Soccer League
Morten Moldskred: dansk toppserie
Traoré: polsk eliteserie

Alle disse forsvant til klubber i ligaer som er bedre enn den norske (og i tillegg Issah, som forsvant til…vel, han bare forsvant). Så det tyder på at vi er attraktive så lenge vi klarer å stadig levere spillere til ligaer av høyere kvalitet enn den norske. Vi er ganske bra på spillerutvikling også, salgene av egenproduserte spillere har gitt klingende mynt i kassa (les: Bakenga, Ciljan, Tettey, Henriksen), og flere av ungdommene i dagens tropp kan fort gi gode inntekter hvis vi fortsetter med samme fremgang i spillet vårt som vi har hatt i høst.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 20.11.2014 19:04    Post subject: Reply with quote

oxbailla: Nå er det vel mer å si om en del av de overgangene der enn at vi er en utviklende, selgende klubb.

Bille: Vepsebol, måtte kvitte oss med ham nesten for enhver pris.
Chibbe: Kastet bort IMHO. Potensiale vi aldri fikk ut av ham. Kåre kunne kanskje?
Dockal: Som Chibbe, bare 100 x verre. Perry, brenn i helvete!!!
Konan: Sukk...
Tarik: Solgt billig etter ett år...? Neutral
Steffen: Var vel i praksis ferdig på høyt nivå, selv om han kom tilbake.
Rade: Så godt som ferdig.
Miller, Moldskred: Hvorfor skaffet vi oss disse i det hele tatt?

Ja, vi har solgt/sendt bort masse spillere, men det er flere sider av saken i flere tilfeller.
oxbailla
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 19:07    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
oxbailla wrote:

Klar over at han har mye speidererfaring, og det skriver jeg da også at vi kunne nyttiggjort oss, i tillegg til den speideren vi har selv (som ingen har foreslått som ny SD bare på bakgrunn av lang erfaring og stort nettverk som neppe står mye tilbake for TKKs, selv om Torbjørnsen ikke er like synlig i sosiale medier og som ekspertkommentator).

Forskjellen er vel strengt tatt at TKK har vært speidersjef med ansvar for en stab av speidere, med den ledelseserfaringen det medfører. Kontaktnettet hans, ut i fra de klubbene han har vært i, er muligens hakket over Hoftun og Alstad sitt...
Samt ballast som sportsdirektør og CEO i en rask voksende klubb som Monaco. Å sammenligne han og Torbjørnsen faller på sin egen urimelighet.
Lang og internasjonal erfaring, både som ansatt og leder. Tviler ganske sterkt på at vi har mulighet på noen bedre.

Det er året som leder i denne røverklubben du lar deg imponere over?
http://www.aftonbladet.se...9804845.ab

Da kunne vi jo like gjerne ansatt Tarje Nordstrand Jakobsen som SD. Han har i det minste resultater som SD å vise til: 3 seriegull og 1 (kanskje 2) cupgull på fire sesonger.

Kontaktnettet til TKK er utvilsomt bedre enn Hoftun sitt, men er det bedre enn Torbjørnsen sitt? Behøver egentlig en SD å ha et personlig speidernettverk - er det ikke det man har speidersjefer til?
Når det gjelder den tilbakevendende påstanden om at TKK har vært speidersjef med et titalls speidere under seg i en årrekke: ut fra det jeg har sett var han speider i Zenit, med ansvar for Skandinavia. I Tyskland var han sportssjefen (og sin gode venn) sin speideransvarlige, og det er beskrevet i en bok jeg tidligere har lenket til hvordan dette speidernettverket er bygget opp, av masse folk i flere land som ser kamper og skriver rapporter på en hel haug med enkeltspillere mot honorar. Bra system som helt sikkert gir enorme mengder data på enkeltspillere over tid. Innovativt synes jeg det er/var. Men det at man har mange speidere som jobber for seg på en sånn "konsulentbasis" i mange land betyr ikke nødvendigvis at man får så mye ledererfaring. Det er jo ikke ansatte som du omgås med til daglig og har personalansvar for.

Hvis jeg har misforstått dette så legger jeg meg selvfølgelig flat, så hvis noen andre har mer konkret info, er det fint.

Bare for å gjenta: jeg er ikke imot TKK i en rolle i eller for klubben, og mener han burde vært kontaktet i denne 'prosessen' på ett eller annet nivå.
Han er jo tydeligvis 'for hire', så det går sikkert an å bruke ham som konsulent, slik andre klubber gjør. Som sportsdirektør klarer jeg ikke å se at han har gjort noe spesielt som gjør ham til en sterk kandidat til en så viktig stilling i klubben. Selv om hylekoret vil ha ham ellers går klubben til helvete!!! kommer det lite nytt inn i argumentasjonen som overbeviser meg, i hvert fall. Men jeg er åpen for at fakta dreper enhver god diskusjon, så hvis han skulle bli SD i en toppklubb og få gode resultater over tid, må jeg bare innrømme at jeg tok grundig feil.
Back to top
Skeptix
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 19:11    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Presten

Får meg til å tenke på Kaizers Orchestras "Prosessen":
Quote:
Velkommen til mafia rekruttering
Her er alle under læring
Så ta godt i mot presten
Alle vil bli med på suksessen
så lenge det er penger
så lenge det er penger i bildet

Smile
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 20.11.2014 19:21    Post subject: Reply with quote

Skeptix: Hehe - du er ikke den første som har nevnt den sangen i dag..!
oxbailla
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 19:22    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
oxbailla: Nå er det vel mer å si om en del av de overgangene der enn at vi er en utviklende, selgende klubb.

Bille: Vepsebol, måtte kvitte oss med ham nesten for enhver pris.
Chibbe: Kastet bort IMHO. Potensiale vi aldri fikk ut av ham. Kåre kunne kanskje?
Dockal: Som Chibbe, bare 100 x verre. Perry, brenn i helvete!!!
Konan: Sukk...
Tarik: Solgt billig etter ett år...? Neutral
Steffen: Var vel i praksis ferdig på høyt nivå, selv om han kom tilbake.
Rade: Så godt som ferdig.
Miller, Moldskred: Hvorfor skaffet vi oss disse i det hele tatt?

Ja, vi har solgt/sendt bort masse spillere, men det er flere sider av saken i flere tilfeller.

Helt enig med deg i dette. Det er både mye talent og penger som er skuslet bort gjennom enten dårlig spillerutvikling (Chibuike, Traore, Strandberg m.fl.) eller salg på feil tid (Ciljan, Tarik, Dockal), eller en kombinasjon av disse. Eller til og med noen salg som har vært veldig gode.

Poenget mitt var likevel at vi er en klubb der en god del spillere jevnlig forsvinner til bedre ligaer enn den norske. Med Perry og Wiggen ute av klubben tror jeg sjansen øker for at våre spillere vil kunne få ut mer av sitt potensial, og dermed øke markedsverdien. Så må vi selge til riktig tid og til riktig klubb. Der synes jeg for eksempel Gamboa-salget var strålende.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 20.11.2014 19:24    Post subject: Reply with quote

Der er vi enige. Vi har ødelagt mye for oss selv. Lov å håpe at dette blir bedre nå - selv om en solid SD selvfølgelig da er en faktor. Smile
oxbailla
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 19:28    Post subject: Reply with quote

Ja, vi må bruke ressurser på å forhindre feilkjøp.
Færre Boti Goa og Jaime Alas, og flere Mike Jensen Tommel'n opp!
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 19:34    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Sånn sett positivt overrasket over at RBK fortsatt leter etter ny sportslig leder, når så mange rykter tydet på nedleggelse av stillinga.

Så får vi se om Karlsen kan la seg overtale. Men skal nok mye til etter at Koteng glatt har oversett ham og henvendelsen(e) hans i hele høst.

Enig. Og det virker som at det er en langt vanskeligere prosess å finne DEN riktige SD enn å finne den riktige treneren.

Tror noe av årsaken er at den eller de aktuelle personene er langt vanskeligere å få has på med tanke på interesse til jobben blant annet. Det KAN være et tegn på at de sikter høyt.

Et eksempel: Kjetil Siem, fra en meget sterk posisjon i toppen av norsk fotball kontra SD-jobben i RBK.
Back to top
oxbailla
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 19:53    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

Ser det argumenteres i øst og vest her, men er det noen som kan komme på en bedre kandidat med det i mente at vi ønsker å handle billig og selge dyrt?

Som Daglige leder isolert (håndtering av økonomi i klubben etc) er det sikkert noen som kan gjøre en grei jobb, men jeg har enda å se noen reele forslag med begrunnelse.

Klubbene som driftes best i Norge er
Bodø-Glimt
Strømsgodset
Haugesund
Ålesund
Odd
Rosenborg

Likevel blir verken Einar Håndlykken, Bjørn Tore Hansen, Asbjørn Helgeland eller Jostein Flo diskutert i nevneverdig grad her inne. Begrunnelsen for at de kunne vært diskutert er at de er avhengige av å drive lurt, med fokus på kjøp billig, selg dyrt, utvikle egne spillere. Noen av dem leverer til og med resultater langt over forventning. Det er et suksesskriterium som gjør meg nysgjerrig på en SD-kandidat: en som leverer over forventning over tid, og som både behersker samspill med styre og trenerteam samtidig som han/hun også kan utfordre de samme.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 20.11.2014 21:36    Post subject: Reply with quote

Du må ikke blande daglige og sportslige ledere! Håndlykken har ingenting med laget å gjøre i Odd. Blir akkurat like dumt som da flere ville at Siem skulle erstatte Bratseth i sin tid.

....

Over til saken: Ikke overraskende kommer Koteng med stikk til Karlsen:

- Tor-Kristian Karlsen sier at han tok kontakt med dere, men aldri hørte noe igjen. Hva har du å si om det?

- På generelt grunnlag kan vi ikke søke sportssjef før vi vet om vi skal ha ny sportssjef. Det er det viktigste. Og så er det ikke sikkert at alle som er sjølutnevnte kandidater nødvendigvis er den kandidaten som er best.

....

Ble ikke at jeg kunne spørre enda mer - i denne omgang, syns jeg. Folk får heller grave på medlemsmøtet.
Back to top
Noah FC
Proff

PostPosted: 20.11.2014 21:43    Post subject: Reply with quote

Kansje noen av TKK supporterne kan sette opp ei liste med de overgangen han har vært innvolvert i på sine 1.5år som SD/D. Ta med eventuell avanse på overgangene. Hvilke spillere har blitt suksess? Og hvilke spillere floppet? Gjerne overgangsummer på de å! Så sett den listen opp mot Erik Hoftun sin liste i hans periode i klubben, og det samme med Rune Bratseth sin liste i hans periode. Så kan vi se om det går ann å faktisk se om den røde tråden hans er helt rød? Eller om den kansje er rosa? Og angående det at TKK er så vanvittig god på å drive økonomisk sunt, etter to mnd i FFK, å et og halvt år i Monaco!!! Som ganske garrantert ikke ble drevet i pluss hverken før, under eller etter hans periode i klubben!
oxbailla
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 21:43    Post subject: Reply with quote

Beklager, kikket ikke så nøye gjennom klubbenes hjemmesider, men poenget står like fullt: sportssjefer (ta Jostein Flo, da) som får mye ut av lite og skaper resultater bør jo bli diskutert i en seriøs tråd.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.11.2014 21:50    Post subject: Reply with quote

Slik jeg tolker Kotengs uttalelse her angående TKK, så er han ikke avvisende til han.
Faktisk så ser det ut som at Koteng hvertfall vet hvem TKK er Very Happy

Han viste jo ikke hvem Hans Backe er ...
Back to top
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 20.11.2014 22:47    Post subject: Reply with quote

Faktisk synes jeg Koteng kommer med et veldig godt poeng. RBK kan rett og slett ikke ut og forhøre seg med potensielle kandidater så lenge stillingen er besatt. Fast ansatt.

Når (forhåpentligvis ikke "hvis") RBK skal ut og finne ny SL kan heller kritikken for ikke å prate med TKK komme.
Back to top
Vemundo
Veteran

PostPosted: 21.11.2014 00:30    Post subject: Reply with quote

Når Koteng på direkte spørsmål om TKK svarer blant annet:

Quote:

Og så er det ikke sikkert at alle som er sjølutnevnte kandidater nødvendigvis er den kandidaten som er best.

Hvor sannsynlig er det at han seriøst vurderer å hente ham til klubben?
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 21.11.2014 02:18    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Ser vi etter en ny sportslig leder?
Så å si alle uttalelsene tyder på at EH fremdeles har stillingen, og at han selv må si ifra seg stillingen..

Hvor sannsynlig er nå det??

Jeg tror dessverre det er bare å glemme TKK.
Styre er ikke kompetente nok til å se behovet vi har, hadde de vært det så hadde de sparket Erik Hoftun får 5 år siden!

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
Page 20 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2018 RBKweb