English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Bodø/Glimt?
Ørlund
1%
 1%  [ 1 ]
Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Eyolf
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
3%
 3%  [ 2 ]
Svensson
22%
 22%  [ 13 ]
Mix
3%
 3%  [ 2 ]
Selnæs
0%
 0%  [ 0 ]
Mike
17%
 17%  [ 10 ]
Helland
49%
 49%  [ 28 ]
Sørloth
0%
 0%  [ 0 ]
Riski
1%
 1%  [ 1 ]
Total Votes : 57

Author Message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 11.09.2014 14:25    Post subject: Reply with quote

Dette er helt nydelig. Slik skal NAE benyttes!
Back to top
View user's profile Send private message
Brego
Veteran


Joined: 18 Dec 2011
Posts: 1515

PostPosted: 11.09.2014 14:32    Post subject: Reply with quote

Adressa filmer jo alt mulig annet piss, hvorfor filmet de ikke dette? Kunne sett 10 min snutt av Eggen på treningsfeltet 1000 ganger.
Back to top
View user's profile Send private message
georgios
Veteran


Joined: 10 Apr 2006
Posts: 3120
Location: Brønnøysund

PostPosted: 11.09.2014 14:39    Post subject: Reply with quote

Det er bare å applaudere Bruttern for dette. Flott at han vil bruke NAEs input. Ganske så sikker på at RBK ikke blir dårligere av slikt!
Back to top
View user's profile Send private message
w2kK
Junior


Joined: 22 Aug 2010
Posts: 69
Location: Molde

PostPosted: 11.09.2014 15:30    Post subject: Reply with quote

Alexander Sørloth får trolig sin debut fra start mot Bodø/Glimt fredag kveld

Hvorfor hentet vi Malec da?
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10638

PostPosted: 11.09.2014 16:10    Post subject: Reply with quote

georgios wrote:
Det er bare å applaudere Bruttern for dette. Flott at han vil bruke NAEs input. Ganske så sikker på at RBK ikke blir dårligere av slikt!
Tommel'n opp!
Det er en fantastisk dag. Ser frem til mer innvendig renovering og flere besøk. RBK
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 11.09.2014 19:27    Post subject: Reply with quote

Tenk om han hadde tatt et år eller to som hovedtrener med Kåre som assistent - sikler ved tanken!
Back to top
View user's profile Send private message
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2974

PostPosted: 11.09.2014 20:08    Post subject: Reply with quote

Sørloth forran Malec?? Hvorfor i alle dager brukte klubben tid å penger for å anskaffe seg han da?? Han må være utrolig dårlig...
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 11.09.2014 20:18    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Adressa filmer jo alt mulig annet piss, hvorfor filmet de ikke dette? Kunne sett 10 min snutt av Eggen på treningsfeltet 1000 ganger.


Enig!!!
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 11.09.2014 21:42    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om diskusjonen om vi skal starte med Sørloth eller Malec. Hadde vært spennende å se Malec i kamp, selv om han er rapportert ganske rævva. Nå ser det ut som om Sørloth er foretrukket. Første kamp fra start for en unggutt - han må vi stille oss bak. Selvtillit er superviktig for å prestere som spiss, og med egne supportere skeptiske, er det vanskelig å mønstre mye av nettopp det.

La oss gi gutten en sjanse til å vise hva han kan...
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.09.2014 22:17    Post subject: Reply with quote

Sørloth er dessverre altfor treg til å bli noen toppspiller for RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 11.09.2014 22:22    Post subject: Reply with quote

Ja! La oss aldri gi en unggutt sjansen til å vise hva han kan i kamp. Snakk dem ned før de i det hele tatt har fått 90 minutter, så er vi sikre på at vi fikk rett etterpå, når de strippet for selvtillit blir borte.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.09.2014 22:36    Post subject: Reply with quote

Flott at unggutter brukes, men kun de som har et potensial til å bli god nok for rbk. Jeg mener Sørloth ikke har det, jeg har ikke sett gode avslutningsferdigheter, eksepsjonell teknikk, eller meget god duellkapasitet mer at han er veldig tempotreg. Enkelte er bare ikke god nok. Regner med han ender opp som Jo Sondre aas.

Et annet eksempel er Andreas Nordvik. De fleste så jo at han hadde altfor dårlig teknikk og duellstyrlke til å bli noe særlig for rbk. Bare tull at han ble brukt.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 11.09.2014 22:41    Post subject: Reply with quote

Har ikke mye tro på han jeg også, men husker at motforestillingene ligner veldig på de Markus Henriksen også ble møtt med (tung og treg, får kun spille pga navnet, etc). Ett år senere var han gullunge og verdt 20 mill...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jakob
Veteran


Joined: 31 Dec 2013
Posts: 1025

PostPosted: 11.09.2014 23:01    Post subject: Reply with quote

Tror dere på Sæter debut i morgen? Er vel bare han, Sørmo og muligens Gamst som kan komme inn fra benken og bekle en av de tre midtbanerollene.
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 11.09.2014 23:05    Post subject: Reply with quote

Når Sørloth har fått spissrollen på yngre landslag, stemmer nok både overblikk og avslutningsteknikk. Håper Senador må bite i seg nok en pessimistisk spådom!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.09.2014 23:19    Post subject: Reply with quote

Jeg har tro på Sæter-debut om vi leder komfortabelt i 2. omgang.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4684

PostPosted: 12.09.2014 00:59    Post subject: Reply with quote

Denne kampen for ledelsen i RBK opp øynene for P. Ndiaye forhåpentligvis.
Back to top
View user's profile Send private message
Glimtførrevig
Senior


Joined: 23 Nov 2013
Posts: 147

PostPosted: 12.09.2014 05:17    Post subject: Reply with quote

Ledelsen i RBK har for lengst fått opp øynene i forhold til Badou. Erik Hoftun sa det rett ut på an-tv i forbindelse med Glimt-RBK i vår. Men han sa det også på en slik måte at han ikke så det som særlig realistisk at Badou selges til RBK. Han er ikke billig, og det er allment kjent at Badou ønsker seg til utenlandsk klubb.

Jeg er mer spent på når dere får opp øynene i forhold til vår beste spiller Vieux Sané, midtstopper. Kjøpelaget fra Møre og Romsdal la 10 millioner på bordet for han i sommer, men Glimt sa nei.

Vi har selvsagt mest lyst å selge begge disse til utlandet, og begge blir nok solgt etter sesongen siden kontrakten deres går ut 2015. Hvis RBK byr 15 millioner for Sané tror jeg dere får han. Glimt selger heller til RBK enn til Molde. Han er vanvittig god, har vært meget stabil hele sesongen og jeg tror ikke det er galt å si at han er en av Tippeligaens beste midtstoppere. Han er sterk som ei okse og jeg tror de fleste spissene i Tippeligaen er redd han.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 12.09.2014 06:53    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Når Sørloth har fått spissrollen på yngre landslag, stemmer nok både overblikk og avslutningsteknikk. Håper Senador må bite i seg nok en pessimistisk spådom!


Du bør vite at nivåforskjellen på yngre landslag og være en toppspiller på rbk er ganske stor selv om TL suger. Sørloth kan sikkert bli en grei spiller, men ikke noe for en klubb med ambisjoner om Europa.

Dette handler ikke om å være pessimistisk, men bare det jeg har sett av Sørloth. Hvis man har reelle argumenter for en sak, så kan det være negativt. Jeg argumenterte for flere år siden at rbk ville forfalle basert på argumenter og det ble slik. Om det er negativt eller positivt spiller liten rolle hvis argumentasjonen er berettiget. Det først fra ca når Perry ble ansatt at pipa på dette forumet ble til tider minst like negativ som enkelte hevder jeg har vært, men da at det lite klaging på negativiteten.
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 12.09.2014 08:54    Post subject: Reply with quote

Spent på når Malec skal få prøve seg i mer enn 5 minutter i en kamp igjen. Sørloth har fått flere muligheter i år og ikke bevist en drit så langt. Men for all del så må han gjerne få tidenes gjennombrudd i dag...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 12.09.2014 08:58    Post subject: Reply with quote

Glimtførrevig wrote:
Jeg er mer spent på når dere får opp øynene i forhold til vår beste spiller Vieux Sané, midtstopper. Kjøpelaget fra Møre og Romsdal la 10 millioner på bordet for han i sommer, men Glimt sa nei.

Vi har selvsagt mest lyst å selge begge disse til utlandet, og begge blir nok solgt etter sesongen siden kontrakten deres går ut 2015. Hvis RBK byr 15 millioner for Sané tror jeg dere får han.


Du er jo helt rape gal om du tror RBK er villige til å betale 15 millioner for en spiller vi selv hadde på prøvespill og trening uten å gi kontrakt for ikke veldig lenge siden. RBK hadde nok øynene oppe for Sane lenge før Glimt kom inn i bildet, du. Og 15 millioner? TIL-syndromet brer seg sørover...

De ti millionene fra Molde inneholder haugevis av klausuler, så den reelle og materialiserte betalingen vil være langt under dette. Det er kun én spiller i Tippeligaen som er verdt 15 mill, og det er Ødegaard.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Glimtførrevig
Senior


Joined: 23 Nov 2013
Posts: 147

PostPosted: 12.09.2014 09:20    Post subject: Reply with quote

Spillere selges stadig vekk til utlandet for 20 millioner.

Sané er blitt en mye, mye bedre spiller siden han kom til Glimt. Han har virkelig utviklet seg. I begynnelsen ble han prøvd litt rundt på forskjellige posisjoner blandt annet som ving før han til slutt ble satt som midtstopper. Og som midtstopper er han trollgod.

Jeg har ikke mye tro på at RBK er villig å betale 15 millioner for han, men det er ikke usannsynelig at det finnes utenlandske klubber som kan være villige til det.
Back to top
View user's profile Send private message
xMegafonmannen
Veteran


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 2851

PostPosted: 12.09.2014 09:30    Post subject: Reply with quote

''Ã…h, jeg er er bortreist/har ikke mulighet/skal noe annet''

Alt det der funker ikke i kveld. Er du ikke på Lerkendal, er det herved bestemt at du er her:

https://www.facebook.com/...4/?fref=ts
_________________
:/
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 12.09.2014 09:37    Post subject: Reply with quote

Haha, blir vanskelig å velge ja
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
Øyvind
Rutinert


Joined: 19 Jul 2011
Posts: 512

PostPosted: 12.09.2014 09:39    Post subject: Reply with quote

Jeg er i Oslo i helgen. Hvor er det beste stedet å se RBK-kamp?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
Page 2 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb