View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
trondhb Veteran
|
Posted: 14.08.2014 11:56 Post subject: |
|
|
Ble 30 i april, fin alder på en keeper det. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 14.08.2014 12:01 Post subject: |
|
|
Er han interessert i å synke så lav som Tippeligaen.. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 14.08.2014 12:02 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Er han interessert i å synke så lav som Tippeligaen.. |
Det vil han beviselig, han har jo tilbringt de siste årene i Man Utd  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 14.08.2014 12:05 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Er han interessert i å synke så lav som Tippeligaen.. |
Neppe...
Quote: | – Anders ser gjerne for seg at han blir i England, men han er egentlig også åpen for andre muligheter. Det viktigste er at totalpakken er riktig for familien og sportslig sett, og selvfølgelig spiller også økonomien inn, sier Stensgaard. |
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.08.2014 16:13 Post subject: |
|
|
ER det en smitt og smulelig mulighet for å lokke ham hit som vårt nye keeper-ess, så synes jeg nærngen, lokalsamfunent og klubben sammen skal forsøke å ordne et pakketilbud der kona får jobb, barna får skole/barnehageplass samt Anders selv får ei utfordring og et tilbud både vi og han kan leve med.
Worth a try! _________________
Lomaxx wrote: | Merker at jeg ikke er redd i det hele tatt når Tavares har ballen. Mannen er jo så treg at han får Besart Berisha til å se ut som bippe stankelbein |
|
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 14.08.2014 18:23 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | ER det en smitt og smulelig mulighet for å lokke ham hit som vårt nye keeper-ess, så synes jeg nærngen, lokalsamfunent og klubben sammen skal forsøke å ordne et pakketilbud der kona får jobb, barna får skole/barnehageplass samt Anders selv får ei utfordring og et tilbud både vi og han kan leve med.
Worth a try! |
Men ganske tvilsomt at Anders vil gå enda en halv sesong uten klubb/ utenfor tropp. Så vi i Norge må nok se langt etter han.  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.08.2014 19:27 Post subject: |
|
|
Godt poeng noah!
Men er det mulig med signering og utlån til vi kan registrere ham?
kunne jo fot lånt ham ut i 6mnd kunne vi ikke? eller er det ikke sånn det fungerer?
edit: han er vell ikke fristilt så blir vell 30mill for å kjøpe ham ut... forget it >< _________________
Lomaxx wrote: | Merker at jeg ikke er redd i det hele tatt når Tavares har ballen. Mannen er jo så treg at han får Besart Berisha til å se ut som bippe stankelbein |
Last edited by moomoo on 14.08.2014 19:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 14.08.2014 19:29 Post subject: |
|
|
Utroligt at Lindegaard aldrig har fået mere anerkendelse i Danmark. Havde været en fornøjelse at se ham for Rosenborg i Tippeligaen og også gerne som del af den danske landslagstruppen igen. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.08.2014 19:32 Post subject: |
|
|
iconbit wrote: | Utroligt at Lindegaard aldrig har fået mere anerkendelse i Danmark. Havde været en fornøjelse at se ham for Rosenborg i Tippeligaen og også gerne som del af den danske landslagstruppen igen. |
Enig, fatter ikke vhorfor han ikke er ubestridt førstevalg for DAnmark ei heller hvorfor ikke han var det ages ago :/ _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 14.08.2014 20:45 Post subject: |
|
|
Shala er god! |
|
Back to top |
|
 |
sheva1917 Junior
|
Posted: 14.08.2014 20:50 Post subject: |
|
|
Herolind Shala med en meget bra kamp å 2 mål! 1 meget bra! her bør rbk følge med.. Tross alt kontaktløs fra januar! |
|
Back to top |
|
 |
Brattigol Junior
|
Posted: 14.08.2014 20:52 Post subject: |
|
|
Blir helt sikkert plukket opp av noen andre før RBK har en ny trener klar. _________________ Det ska dæm ha, dæm prøvd! |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 14.08.2014 21:15 Post subject: |
|
|
Fagermo gir han ikke kontrakt fordi han vil ha han gratis med seg til RBK i januar. Hvem vet?
Fin scoring var det, og jeg er imponert over Odd som kommer tilbake og avgjør kampen ved å spille slik de alltid gjør. De jobber videre og fortsetter å prøve på det de vet de kan og behersker. Virket som det var god stemning mellom Fagermo og Shala i kveld, så det er jo rart om det er sånn at han ikke tilbys ny kontrakt. Er det sånn a la Selnæs, at han sitter på gjerdet selv og er avventende? |
|
Back to top |
|
 |
Brattigol Junior
|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 14.08.2014 21:21 Post subject: |
|
|
Skal han på "utenlandseventyr" til Danmark også kanskje?  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Svangen Proff
|
Posted: 14.08.2014 22:03 Post subject: |
|
|
Molde kjøper han vel, bare for å unngå at han drar til oss |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 14.08.2014 22:52 Post subject: |
|
|
Dantell wrote: | Shala er god! |
sheva1917 wrote: | Herolind Shala med en meget bra kamp å 2 mål! 1 meget bra! her bør rbk følge med.. Tross alt kontaktløs fra januar! |
Folk er hurtige til at ønske en ny spiller til klubben til snart de scorer et godt mål i en kamp. Hvor er argumenterne? Hvilke styrker og svagheder har Shala og hvorfor passer han godt ind på laget? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Legende

|
Posted: 14.08.2014 23:13 Post subject: |
|
|
Shala har vel egentlig vært ganske god over tid. Bra i bevegelsene, brukbar fart, kurant teknikk, offensiv og innsatsvillig, og scorer en del mål fra forskjellige posisjoner.
Problemet er som iconbit er inne på; hvor skal han spille? Skal han konkurrere mot Riski, Gamst, Helland (og Mikkelsen) om vingplass? Eller skal han få en slags offensiv indreløperrolle? Hvem skal han i såfall spille i stedet for - Jensen, Mix, Svensson (som vel er tilbake på midten neste år) eller Midtsjø når han er tilbake? Skal vi snu v'en og sette han i en offensiv midtbane/trequartista-rolle hvor Riski var svært god tidligere i år?
Jeg liker fyren sjøl, men vi har bra dekning på alle de offensive plassene han kan spille på, og jeg kan ikke se at han automatisk danker ut sine konkurrenter. Gratis tar jeg selvsagt gjerne imot ham, men jeg ser ikke den helt store nytten akkurat nå, og vi kan ikke friste med automatisk førstevalg. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran

|
Posted: 14.08.2014 23:18 Post subject: |
|
|
Hva med Besart Ibrahimi? |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 14.08.2014 23:27 Post subject: |
|
|
Tak, Zorac!  |
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 15.08.2014 09:05 Post subject: |
|
|
iconbit wrote: | Dantell wrote: | Shala er god! |
sheva1917 wrote: | Herolind Shala med en meget bra kamp å 2 mål! 1 meget bra! her bør rbk følge med.. Tross alt kontaktløs fra januar! |
Folk er hurtige til at ønske en ny spiller til klubben til snart de scorer et godt mål i en kamp. Hvor er argumenterne? Hvilke styrker og svagheder har Shala og hvorfor passer han godt ind på laget? |
Har tidlig pekt på tre spillere i TL som jeg mener vil forsterke RBK, eller vil bli klar forsterkninger etterhvert; 1) Ndiaye, 2) Rashani og 3) Shala.
Shala har stort sett spilt indreløper, og er en individuelt dyktig spiller. Jeg har skrevet nok om han før. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 15.08.2014 09:59 Post subject: |
|
|
Noen som har sett nok på kampene til Hønefoss i år som kan fortelle litt om hvilken type spiller Roope Riski er?
Er ikke det en kar vi bør følge med på? |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 15.08.2014 16:21 Post subject: |
|
|
Hannes Halldorsson. Ikke bitt meg merke i ham tidligere, men ble imponert etter å ha sett denne videoen.
Noen som har tatt Halldorsson nærmere i skue i løpet av sesongen, eller?
Føler han er en slags blanding av Arason og Hirschfeld, av de åpenbare grunnene(fra Island og skallet).
Kunne være en aktuell kar å hente, om ikke André Hansen allerede er signet i all hemmelighet. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 15.08.2014 16:31 Post subject: |
|
|
Får fylt opp 5 min med tv-redninger med Lunna også. Nå vet ikke jeg hva vi slipper inn mest mål på, men jeg ser heller at vi får en fysisk robust og rask sweeper keeper som er knall i feltet. Og ikke en strek keeper. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 15.08.2014 16:48 Post subject: |
|
|
TV-redninger? Nå er det flere ganske gode redninger der. Selvfølgelig, dette er en skrytevideo, men tviler faktisk at man får til en like god med Lunna.
Men du har altså ikke sett ham mer enn meg, skjønner jeg. |
|
Back to top |
|
 |
|