|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
robbie Veteran

|
Posted: 15.12.2020 16:58 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Godt å høre at han muligens ikke ble regelrett droppet til fordel for Hovland ja. Taler til trenerens fordel det. |
Ja definitivt. Jeg var nervøs ei stund. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 15.12.2020 18:41 Post subject: |
|
|
Hovland har vært veldig god i det siste. Reg også. _________________ "- Det finnes en lengsel i øynene hans etter fotball og nesten etter livet også, sier RBK-treneren om sin nye spiller." |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran

|
Posted: 15.12.2020 20:27 Post subject: |
|
|
Hovland viste seneste mot Molde hvorfor han er langt under det nivået en rosenborgstopper bør ligge på. Et par ok kamper endrer ikke på det. _________________ Ansett Svein Maaalen |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.12.2020 21:53 Post subject: |
|
|
Bare sånn at det er sagt: Hareide begrunnet før Vålerenga-kampen vrakinga med at Eyjolfsson var sliten pga. innflytting i nytt hus og farting med landslaget forut.
Hovland overbeviste tydeligvis så mye i Oslo at han fikk beholde plassen mot Mjøndalen, gitt at ikke Eyjolfsson i mellomtida hadde begynt å slite med skaden som hindret ham i spill mot Molde. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.12.2020 15:30 Post subject: |
|
|
– Det er litt tøft å flytte og få hele familien over. Få dem på plass, og deg selv også, men samtidig er en fotballkamp 90 minutter. Selv om jeg flyttet, ville jeg vært klar til å spille og gi mitt absolutt beste, mener jeg.
(...)
Han sier at han selv er klar for å få mer ansvar etter Reginiussens exit, og at han har lært mye av makkeren.
– Vi hadde en veldig god forståelse og et godt forhold. Som midtstopper må du ha denne forståelsen, og den kommer bare ved å spille mye sammen. Slik ser du hvordan den andre vil posisjonere seg, hvilke dueller han vil gå i og når han vil slippe seg ned. Det er kommunikasjon uten ord, som er veldig viktig for midtstoppere. Du kan bare utvikle det ved å spille mange kamper sammen og det hadde vi. Vi hadde et veldig godt forhold.
Les mer: Hentet til RBK som førstevalg. Så ble han benket: - Har vært tøft
Syns vel at Adressa overdriver situasjonen noe. Blir svært overrasket dersom Hovland blir foretrukket framfor Eyjolfsson neste år. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |