English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mike Jensen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 79, 80, 81  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.03.2018 18:17    Post subject: Reply with quote

Unner han jo en VM plass, men samtidig kjipt om vi må spille, er det 5 seriekamper og 2 cupkamper, uten han.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 04.03.2018 01:19    Post subject: Reply with quote

Håper vår eminente kaptein er klar for ny sesong. I år håper jeg det blir flere assist og mål, ble for lite målpoeng i fjor. Både Jensen og Konradsen har gode skudd, så hvis de tør å avslutte vil det bli flere mål.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.04.2018 19:08    Post subject: Reply with quote

Sørgelig trist å se Jensen om dagen. Han har i alle sine år hos oss vært den som går foran og svært sjelden har en svak kamp. Masse innsats, hjertet på drakta, og fornuftige valg med og uten ball.

I år har han vært en skygge av seg selv, og han er jevnt blandt de svakeste på en midtbane hvor det sjelden er noen som glitrer.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 22.04.2018 19:19    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det er veldig vanskelig å spille bra på midten når vi skal spille på den måten vi gjør. Jensen lider voldsomt under det feilede "Prosjekt Høye Indreløpere." Men de andre på midten er ikke stort bedre.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 22.04.2018 19:33    Post subject: Reply with quote

Bør benkes snarest, nesten uansett hvem sin feil dette er, for kvaliteten er rett og slett ikke god nok.

Han har helt tydelig ambisjoner om å komme seg til VM, og føler kanskje at spillestilen vår gjør det veldig vanskelig å spille godt, idet det er både kjempeavstander i laget vårt, og veldig små rom når ballen en sjelden gang når fram til noe annet enn en feilvendt spiller. Men han takler der dårlig, blir sur og utålmodig, og trives åpenbart ikke på banen.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 22.04.2018 20:08    Post subject: Reply with quote

Bekymrer meg hva jeg ser av Mike, en av mine favoritter.
Er det ett utslag av dårlig form, finner ikke helt utav medspillerne eller er han « over the top»?
Kan være en kombo av alle de tre, personlig så tror jeg ( håper) at form og samhandling er de viktigste faktorene.
Mike trives bedre når de to øvrige midtbanespillerne er fremoverrettet både med løp og pasninger siden han er offensiv i hodet selv, dagens regime med ett utall av støttepasninger før vi kommer oss over midten passer ham dårlig.
Back to top
View user's profile Send private message
hellvikrunner
Veteran


Joined: 25 Feb 2013
Posts: 2741

PostPosted: 22.04.2018 20:23    Post subject: Reply with quote

Blir litt lei meg når jeg ser Mike idag. Når vil vil vi få se Mike tilbake på det nivået han hadde på sitt aller beste?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.04.2018 20:54    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Jeg tror det er veldig vanskelig å spille bra på midten når vi skal spille på den måten vi gjør. Jensen lider voldsomt under det feilede "Prosjekt Høye Indreløpere." Men de andre på midten er ikke stort bedre.


Enig i dette, men Jensen har vært et jevnt lys også i mørke perioder som under Perry. Han gikk uansett foran og viste vilje og guts, på tross av instrukser om så var. Per dags dato har han fryktelig lite hærfører over seg på så å si alle områder, og det har vært sånn over litt tid.

Vi er godt vant - kanskje til og med bortskjemt med Jensen som premissetter, men det er trist å se hvor langt unna nivået som gjorde ham til ligaens kanskje beste spiller han er i dag.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1554

PostPosted: 22.04.2018 22:04    Post subject: Reply with quote

Ser 2mas skriver at Mike etter all sannsynlighet blir tatt ut til VM.

Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller regner man bare med at Hareide fortsetter med troppen som kvalifiserte seg?
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 22.04.2018 22:10    Post subject: Reply with quote

Hvordan er det med Jensen og Rodal-økter for tiden?
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2660
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 22.04.2018 22:11    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:

Mike trives bedre når de to øvrige midtbanespillerne er fremoverrettet både med løp og pasninger siden han er offensiv i hodet selv, dagens regime med ett utall av støttepasninger før vi kommer oss over midten passer ham dårlig.


Du snakker alstå om mannen som spilte støttepasning til egen keeper når han var 20 meter fra motstanderns mål i dagens kamp? Jeg vil påstå han bidrar godt med unødvendige støttepasninger selv.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 22.04.2018 22:28    Post subject: Reply with quote

Noe av det deiligste med dette forumet, er hvordan Rodals navn dras opp hver gang det er spørsmålstegn rundt prestasjonene til en eller annen spiller. Love it Very Happy
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 22.04.2018 22:36    Post subject: Reply with quote

Drar det opp mest angående Jensen da. Han uttalte jo selv i fjor (om jeg husker korrekt) da det gikk trått at han manglet energi og Rodal-treningene hadde vært harde.
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1868
Location: Oslo

PostPosted: 22.04.2018 23:41    Post subject: Reply with quote

Jeg tror jeg aldri har sett så mange feilpasninger i en kamp fra en profesjonell fotballspiller før. Sjokkerende svak kamp i dag Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 23.04.2018 00:38    Post subject: Reply with quote

Delt pÃ¥ spilte minutter vant Zekhnini den prisen suverent. Han hadde vel ei god pasning i dag, og det var fordi Hedenstad tok ballen fra han. Det var aldri ment som ei pasning. Men, mÃ¥l er mÃ¥l 😁
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
Blodstrupmoen
Veteran


Joined: 11 Apr 2006
Posts: 1026

PostPosted: 23.04.2018 05:58    Post subject: Reply with quote

Dagen derpå føles ting bedre. Holdt nullen igjen og fikk maks ut av det da VIF molde ble 0-0.

Men midtbanen med spesielt Mike må heve seg.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 23.04.2018 08:25    Post subject: Reply with quote

Eller kanskje senke seg. Tilbake til midtbanen. Det er så mange situasjoner hvor vi ikke har noen å spille til fordi alle er inne i skauen av forsvarsspillere på topp.

Når vi da har styrevedtak på at vi skal spille oss rolig og kontrollert ut bakfra uanfuckingsett så blir det slitsomt for hjertet.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 23.04.2018 20:30    Post subject: Reply with quote

4 kamper igjen til Hareide tar ut VM-troppen. Kan ikke skjønne annet enn at VM-plassen til Mike begynner å henge i en tynn tråd. I alle fall like tynn som spillet hans har vært så langt i år.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 23.04.2018 22:35    Post subject: Reply with quote

Skal vi snart melde Mike savnet til politiet eller annet sted?
Sette opp plakater og diverse tiltak?

Han bedrageren som har tatt plassen hans for tiden vil jeg ikke være bekjent av.
Jeg vil ha tilbake FISSE-MIKE og ikke denne uinteresserte og daffe versjonen vi ser nå for tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 23.04.2018 23:29    Post subject: Reply with quote

Kanskje han trenger å bli benket litt? Hans kanskje beste kamp i fjor var jo når han kom inn borte mot Brann og var med på å løfte laget og få fart offensivt. En litt tent og irritert Jensen bruker å funke bedre enn den litt daffe, umotiverte versjonen vi har måttet slite med en stund
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
tokik
Proff


Joined: 15 Feb 2006
Posts: 313
Location: Trondheim

PostPosted: 27.05.2018 22:13    Post subject: Reply with quote

Hva skjer med Fisse.. ikke involvert i det hele tatt.. Hvor er krigeren? Over the top?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
bongo
Veteran


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 1584
Location: Trondheim

PostPosted: 27.05.2018 22:21    Post subject: Reply with quote

Synd vi har få andre alternativer for tiden, ellers hadde jeg mer enn gjerne sett mike på benken nå. Har vært svak i hele år.
_________________
Maalenbørs 1-10: 5
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 27.05.2018 22:24    Post subject: Reply with quote

Idag var faktisk mike eneste spilleren som presset! Han prøvde og vinke Helland fram flere ganger,Men helland gidder ikke og presse..

Når kåre lar folk spille med sånn innsats så gjør spillerne akkurat som de ønsker!
Mike var ikke veldig god,Har han ikke vært i hele år,Men ikke han vi ska klage på idag!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 27.05.2018 23:10    Post subject: Reply with quote

Familiemannen Mike Jensen er for tiden ikke det kapteinemnet RBK trenger. Kan gi kapteinsbåndet til Reginiussen for min del nå, og så er det på tide Rosenborg kjører igang en ny runde/prosess med å få frem nye lederskikkelser. Trondsen og Hovland som visekapteiner på sikt kanskje? Om Rasmussen eller Meling skulle ende opp som midtbanespillere, kanskje de også.
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 27.05.2018 23:23    Post subject: Reply with quote

PL-spilleren Pierre Emile Højbjerg og Celta Vigo-profilen Daniel Wass skåret fra i den danske VM-bruttotrup. Mike Jensen er stadig med.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 79, 80, 81  Next
Page 61 of 81

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb