English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Metalist Kharkiv - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 09:59    Post subject: Reply with quote

@1972 Miami Dolphins

En saklig fotballfaglig diskusjon om JJ kunne gjort et bedre valg av spiller som skulle komme inn, det er selvfølgelig greit. Men i dag ble JJ stemplet som udugelig og idiot i svært mange innlegg. For å kunne dra en slik konklusjon, bør man ha vært på benken, og fått med seg alle forhold som blir diskutert. Vi vet rett og slett for lite om dagens status på den enkelte spiller, og hva man ønsker å oppnå med byttet til å dra så bastante konklusjoner.

At JJ var udugelig i kampledelsen i hjemmekampene, når han hadde full reservebenk, og ikke brukte dem på tross av at laget fallt sammen, det har vi derimot fakta nok til å fastslå.

Ellers, når det gjelder din tolkning av en hyllest... vel der tolket du meg feil.... det var vel heller et kraftig spark til tidligere udugelighet.... trodde 3 utropstegn viste det ganske så bra...
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 10:04    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Jeg har sagt mitt angående JJ, men jeg irrettesetter gjerne halvtrollete kommentarer fra folk som diskuterer kun etter agenda.

Så hyggelig. Håper vi oppnår at klubben finner en bedre trener da Smile
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 11:00    Post subject: Reply with quote

Haavarl, det byttet kan vel diskutteres, men enig i det du skriver ellers.
Ut i fra forutsetningen for denne kampen, velger jeg å se positivt på mye av det jeg så i kampen.
Skulle selvsagt gjerne sett et RBK som kunne stillt mere slagkraftig selv om vi mangler et par spillere.
Som Kristobal ofte minner oss på,tydeligvis til stor irritasjon for noen, så brukte vi adskillig mere enn vi tjente i mange år.
Lenge hadde vi 2 ellevere som kunne klart gull og topp 5 i TL.
Nå gjelder det vel å øke bredden til en fornuftig pris(håper ungdomsavdelingen produserer noe annet enn sentrale midtbanespillere) og toppe med et par knallsigneringer.
Deretter sørge for å være best trent og ha en gjennkjennelig stil som gjør at vi kan rullere og fase inn spillere.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 11:11    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Men spørsmålet haavarl, er du enig i byttet? Når vi ligger under og MÅ score mål og det er 7 minutter igjen av kampen, er du enig i at vi tar ut en OMS/spiss og setter inn en stopper, for deretter og skyve en annen stopper opp på midten?

Ut fra hva vi hadde på benken var ikke byttet dårlig i det hele tatt. Alternativene var Alas og Bjørnholm.

Iversen ut fra midtbanen, Reginiussen inn på midtbanen. Steffen hadde sprunget bra fra seg, så lenge har han vel aldri spilt før i år? Temmelig sikker på at Tarik eller Chibbe eller Rade hadde kommet inn istedenfor hvis de hadde vært kampklare. Men det var de jo ikke.

Reginiussen er rask, ganske grei med ballen, har spilt midtbane før, og kan sikkert levere et bra bidrag offensivt i tillegg til å være trygg defensiv.

Jeg ser at benken var supertynn, men jeg ser ikke at byttet var dårlig i det hele tatt.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2012 11:12    Post subject: Reply with quote

@PerO:

En ting som irriterer meg grenseløst med mange av dine innlegg er at du så ofte bruker argumentet om at "man må ha vært der" for å mene noe.

Da hadde det ikke vært noe forum. Alle hadde bare sitti og postet nøytrale smilefjes med jevne mellomrom fordi man aldri kan mene noe om noenting, med mindre man satt i samme rom når det skjedde. Sånn kan ikke regelen være.

Igjen så ber jeg deg ta med i betrakningen at det er en kamptråd, der blir det skrevet inn ting hurtig mens man er oppspilt. Ha forståelse for det.

I tillegg så er det ikke slik at denne kritikken kommer helt ut av det blå, det handler selvsagt om alt på en gang som får utbrudd hver gang noe nytt skjer fordi alle har fått nok av Janne.

Forsøk på å bortforklare de siste byttet nekter jeg å godta, og om du tenker deg om så er du enig selv også.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 11:18    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Forsøk på å bortforklare de siste byttet nekter jeg å godta, og om du tenker deg om så er du enig selv også.

Denne var ikke rettet til meg, - men jeg syntes altså at det siste byttet var helt greit, når to ting var gitt: 1) Steffen hadde ikke akkurat friske bein, og 2) alternativene var to spillere med ca. 0 førstelagserfaring.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2012 11:19    Post subject: Reply with quote

Da er vi uenige havarl.

At vi avslutter med 4 forsvarere bak og Dockal-Issah-Svensson-Reginiussen-Mix foran dem og en utslitt DFH alene foran er håpløst i mine øyne når man jakter scoring. Jeg tror ikke vi har hatt en mer defensiv oppstilling noengang i hele år?

Det er 10 minutter igjen og vi har en ung spiss med ekstrem fart på benken. Jeg syns det hadde vært riktig å sette inn han mot et Metalist-lag som var ustødige bakover og slitne. Selv om han er ung og uerfaren.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 11:30    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at laget ikke har nok offensiv kraft (selvsagt ekstra hemmet av mangelen på Chibbe/Tarik/Rade), men jeg stiller meg tvilende til at Bjørnholm ville være den store forskjellen.

Ikke et vondt ord om Bjørnholm, altså. Men han var på sin første a-lagstrening 26.9. og har foreløpig ikke debutert i a-lagskamp. Fart og kraft har'n, men også, som rapportene sier, "en del å gå på i avslutningene." Han kan bli god, han, men å se på ham som en redningsmann er jo vakkert optimistisk.

Foreløpig tar jeg "Reginiussen på midtbanen" fremfor "Bjørnholm som spiss" hver dag. Reginiussen har fart, kraft og erfaring. Bjørnholm kan få debutere hjemme mot FFK, ikke borte mot Metalist.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 11:41    Post subject: Reply with quote

En sørgelig kamp av RBK. Det bør det ikke være noen tvil om. I denne kampen er det store muligheter for mange overganger og masse rom. Hadde dette laget hatt en offensiv spillestil er jeg sikker på at vi kunne scoret mange mål i denne kampen. Kharkiv hadde kun verdensstjerner offensivt, bakover og på midten var de upresise og svært dårlige. Vi hadde mange muligheter til å kontre dem i senk, men det skorter på enkle ting som pasninger og løp. Da er det irriterende å se at vi taper denne kampen. Det er derfor jeg tror Godset og Molde hadde slått dette laget fordi de spiller mye mer presist enn oss, er lysår foran oss i kontringsspill og de ville derfor ha skapt enorme sjanser i mye større grad enn oss.

I tillegg er det to spillere som irriterer meg mer og mer. Det er Dockal og Fredheim Holm med sin slappe defensive jobbing. Jeg vil nesten si det så sterk som at de er skyld i alle tre målene. De fleste målene RBK faktisk har sluppet inn skjer av at back/ving fra Dockal sin side får springe relativt upresset rett frem og slå en enkel pasning over til andre siden der ballen blir slått inn foran mål og vips så står det 1-0. Det sier sitt når Storflor er mye bedre defensivt enn disse to.

Jønsson viser at han ikke bør være trener for dette laget. Meget provoserende å se at han setter inn spillere som er for dårlig, og det er et defensivt bytte når vi ligger under!!! Skammelig!!!

Mange drar den, "dette er et lag som har tatt poeng mot Leverkusen, vi kan derfor ikke forvente å vinne kampen". Er uenig i det så lenge man ser måten vi taper på, det skorter som sagt på enkle ting. Når det er sagt er ikke Leverkusen fotballens mekka, langt i fra faktisk.

Så konklusjonen er at jeg er meget misfornøyd med E-cupen. Det er for dårlig, men Hoftun og co er sikkert uenig, men de evner jo heller ikke å se måten vi taper kampene på. Det er det som er irriterende.
Back to top
knttn
Proff

PostPosted: 09.11.2012 11:41    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Henning wrote:
Jeg så ikke kampen, men det er generell enighet om knertens børs (ALH kanon, Dorsin rævva, resten so-so) og at vi ble pissa på i 90 min?

Jepp, flaut som vanlig når vi møter gode lag. Nei, takke meg til slite-seire mot Sandnes Ulf.

Synes ikke vi ble pissa på nei. Pissa på blir vi når vi blir spilt lave og taper mot Hønefoss på hjemmebane. At vi sliter mot Metalist på bortebane er en helt annen sak. Synes vi til tider viste ganske bra spill/attitude, spesielt fra 1-1 til det ble 2-1. Ramla sammen etter det.

+++ALH
+ Strandberg, Issah, Reginiussen, Jonas
- Selnes
-- Dorsin

Synes ikke byttet var så ille gitt hva vi hadde på benken. Rade var vel skada så da er det greit å flytte fram Tore som faktisk hadde noen veldig gode kamper på midtbanen for Tromsø og som har litt hurtighet og kan putte mål. I etterkant ser det dumt ut da hele laget ramla sammen på slutten og tror kanskje ikke Tore var involvert etter han blei flytta fram.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 11:58    Post subject: Reply with quote

@1972 Miami Dolphins

Jeg er klar over at det er en kamptråd. Jeg kommenterer sjeldent utsagn som kommer i kampens hete. Gjorde det nå, for jeg syntes det tok av for mye med karakteristikker av JJ.

Jeg startet mitt forrige innlegg med at jeg synes diskusjoner og meninger er greit. Selv om jeg sjeldent kommenterer i kamptråder, så leser jeg nesten alle. Jeg setter pris på å lese fotballfaglige vurderinger inne på dette forumet. Så også vurderinger om gårsdagens bytter.

Men de som, uten å kjenne detaljer omkring avgjørelsene, mener at de kan hevde at avgjørelsene viser at treneren er idiot eller udugelig, bør kanskje tenke over hvorfor de skriver på nett mens JJ tjente 5,5 mill på å trene RBK.

Enkeltkommentarer i kamptråder ser jeg glatt bort fra, men i denne tråden synes jeg det tok av vel mye. Laget presterte tross alt rimelig greit mot temmelig god motstand.

Så det jeg prøver å få frem: Fint å ha meninger, men la det være meninger, ikke bastante konklusjoner med ufine personkarakteristikker. Du er forøvrig sjeldent i den kasusen jeg reagerer mest på. Du begrunner stort sett dine innlegg i det fotballfaglige.

Og ja, du har helt rett i at jeg antagelig ville satt på junioren som er spiss hvis jeg satt på benken, men jeg klarer også å se mange grunner til at JJ valgte som han gjorde.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 12:09    Post subject: Reply with quote

Det er mulig byttene kan forklares, men JJ virker først og fremst panisk. Han hadde planlagt å ta ut Iversen og sette inn Rønning. Så blir Strandberg skadet og planene må endres.

Så ser vi Jönsson tenke seg om i to sekunder, før han gir beskjed til 4.dommer om at det er Strandbeg som skal ut - ikke Iversen, og rope desperat: "Jon Inge! Jon Inge! Varm opp!".

Jeg har ikke noe stort problem med at han setter inn Rønning når Iversen må ut, da dødballer virket å være vår eneste mulighet til å skape noe. Når han da må ta ut vår beste hodespiller, er det et ganske naturlig valg. Valget om å sette inn Høiland virker derimot svært ugjennomtenkt og vanskelig å forsvare. Hvordan skulle JIH kunne bidra til å snu kampen?

Nå har jeg isolert sett ingen større problemer med de to byttene. Hadde det ikke vært for at de er symptomatisk for Rosenborg under JJ. Feighet og defensivt utgangspunkt gjennomsyrer hele laget. Heller pælma ballen til helvete langt fremover, enn å risikere et ballmist på midtbanen og overgang.

Det er sikkert noen som liker den slags fotball, men det er ikke Rosenborg.
Back to top
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 12:14    Post subject: Reply with quote

Har man noen form for ambisjon om scoring mot slutten, eller en endring av kampforløp mot en mer sluttspurtsorientert variant så bytter man IKKE inn en stopper for en OMS/spiss.. Dersom Rade ikke er brukbar kan han like godt være hjemme. Dersom Bjørnholm ikke skal brukes kan også han like greit være hjemme.. Så sparer vi noen kroner i hotell, flybillett, mat osv Very Happy
Måtte jo vært en løsning å fått litt fart på topp - Bjørnholm eller til og med Alas! DFH var jo pumpa for lenge siden - han hadde jo ikke mer å gi enn Steffen.. Hadde det vært så jævla dumt å sette innpå den spissen vi faktisk hadde til rådighet? Han har stor fart og er en robust kraftig kar som sikkert kunne ha funnet på no faanskap! I alle fall mer enn det jawdropping byttet JJ presterte (igjen)!
Jangusk
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 12:21    Post subject: Reply with quote

SteinarG wrote:
Tellerion wrote:
"Isaah har vært bra idag"

Hvilken kamp ser du på egentlig?

Tja, jeg er iallefall enig med han. Issah har hatt noen rare innvolveringer(skudd fra 40 meter, osv), men stort sett vært solid og bestemt i duellene. Vunnet mange dueller, og posisjonert seg mye riktig.

Det har vel noe med at han ikke har kamptrening på dette nivået vel. Syns han var bra tatt i betrakning dette
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 12:41    Post subject: Reply with quote

Mange kamper i år har vært mye dårligere og mye kjedeligere enn den i går. Vi prøvde å angripe, og vi slo ikke bare langt.

senador wrote:
Jønsson viser at han ikke bør være trener for dette laget. Meget provoserende å se at han setter inn spillere som er for dårlig, og det er et defensivt bytte når vi ligger under!!! Skammelig!!!

Så du hvordan reservebenken vår så ut, eller?
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 13:33    Post subject: Reply with quote

Den så slik ut fordi JJ behandler stallen som en som bruker FM for første gang.

Han bruker sine prefererte elleve så fremt han kan, og bytter kun ut når han får skader/supensjoner. Det resulterer i at om flere blir skadet / suspendert på en gang så må spillere ute av kampform på banen (les Issah) på banen.

Videre er det fint lite som taler for at det hadde vært en dårligere strategi å la Iversen bli i 7 min til og bytte ut dorsin f.eks. med alas/bjørnholm. To raske menn bak og en innbytter med ingenting å tape og mye å bevise...
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 14:10    Post subject: Reply with quote

Jeg på min side synes det er fint lite som taler for at det er en bedre strategi å sette inn de to spillerne med minst erfaring mot årets vanskeligste motstander.

RBKSandvika wrote:
Han bruker sine prefererte elleve så fremt han kan

Mye likt Nils Arne, med andre ord.
Back to top
Sliter
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 15:16    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Mange kamper i år har vært mye dårligere og mye kjedeligere enn den i går. Vi prøvde å angripe, og vi slo ikke bare langt.

senador wrote:

Så du hvordan reservebenken vår så ut, eller?

Med Høyland byttet ble vi for deffensive i tankegangen. Hele laget rygget bakover og Metalist fikk flyttet hele laget sitt over midtstreken, uten risiko for kontring. Forsvarsspillere har en tendens til å falle tilbake i naturlige possisjoner eller en mellomting. Med Jatta eller Alas hadde metalist vært nødt til å tenke på kontringsfaren og Rbk kunne ha flyttet laget høyere på banen.

Kun synsing, men tror vi hadde hat større mulighet til uavgjort.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 09.11.2012 15:19    Post subject: Reply with quote

Skrev et frustrert Din mening-innlegg til 2mas i går kveld jeg, men har ikke hørt noe som helst etterpå. Kan det komme på i helga kanskje?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
knttn
Proff

PostPosted: 09.11.2012 15:25    Post subject: Reply with quote

Vi vet veldig lite om planen før byttene ble gjort og det er så utrolig mye synsing her frem og tilbake.

Jeg er rimelig sikker på at Ivers -> PVR var ment for å få Tore opp på banen og PVR sammen med Strandberg bak. For alt vi vet kan det hende at planen var DFH ut mot Rade eller ung-gutten minuttet etter. At Strandberg blir skadet gjør at han må ta ett valg der og da og at det sånn sett stod med å spille de siste minuttene med enten Ivers eller DFH som begge var sluttkjørt.

Hadde planen vært at Høiland skulle spille hadde han vært i oppvarming.

Om den beslutningen som ble tatt var den riktige er en annen sak.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 15:31    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:

RBKSandvika wrote:
Han bruker sine prefererte elleve så fremt han kan

Mye likt Nils Arne, med andre ord.

Hvis det er så at han bruker sin prefererte ellever så helt korrekt, det er mye av suksessformelen fra det Eggenske RBK det.
Men gjør egentlig Jønsson det?
Enhver trener har vel en førsteellever de bruker når alle er uthvilt og klar, men Jønsson roterer vel mye mer enn Eggen i så fall.
Så har vi jo mye mer kort og skader enn i Eggentida, men her mener jeg forskjellen er vesentlig. Mens Jønsson rokkerer om og bruker førstevalgspillere i nye posisjoner så satte vel Eggen mye mer inn ny spiller i den posisjonen han hadde skade/suspensjon. Dermed ble samhandlingen beholdt på resten av banen.

Så mener jeg (uten at jeg har gravd nøye i det) at Eggen foretok de taktiske byttene når ting ikke gikk på skinner tidligere. Som Jønsson kunne Eggen også nøye seg med få bytter, men de som skulle snu kampbildet kom gjerne slik at de fikk hvertfall det siste kvarteret.
Bytter siste 5 ble vel gjort når vi hadde kontroll eller når ferskinger skulle få smake litt på nivået.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2012 15:35    Post subject: Reply with quote

Jönsson sender 2 spillere i oppvarming FØR Strandberg blir skadet. Det er tiltenkt å ta ut Iversen og sette innpå PVR. Men så blir Strandberg skadd og Jönsson løper til linjedommer og endrer byttet.

Så planen var fra starten av å ta ut en spiss og sette inn en stopper. Så kommer hindringen i veien for han og han må ta ut en stopper og sette inn en stopper.

Det gjenstår 6 minutter og vi ligger under. Bytte må gjøres for å snu denne kampen. Snur Jönsson i sin tankegang? Nei han gjør ikke det. Han faller tilbake på sin første tanke: Iversen ut og stopper inn.

Det som svir så utrolig mye er at dette ikke er noe nytt. Kamp etter kamp etter kamp så ser vi bytter som ikke blir brukt eller meningsløse bytter når vi burde jage poeng/seier.

Scoringen til Metalist kommer altså i det 70. minutt, men i en kamp vi MÅ ta poeng i så kommer ikke det andre byttet vårt før i det 79. minutt, og det er pga en skade. Vi må vente helt til 84. minutt før det siste byttet vårt blir gjort, og da er det søren meg en midtstopper som kommer inn for en spiss.
Back to top
KRS
Proff

PostPosted: 09.11.2012 16:24    Post subject: Reply with quote

Hvis byttet Iversen-Høiland var et godt bytte i forhold til hva vi hadde på benken, hva var poenget med å ha med Bjørnholm og Alas i det hele tatt da? I hvilken utenkelig situasjon ville en av de vært aktuelle for å komme inn?

Uansett hvordan man vrir og vender på det vil Iversen-Høiland være et defensivt bytte, og gjøre det mindre sannsynlig av vi får et mål, uansett hvordan man omrokkerer de andre spillerne.

Og hvis Alas noen gang skulle overbevise, ville ikke dette vært kampen? Masse små sør-amrikanere som spiller langs bakken og dårlig press på ballfører. Det er jo basert på slik motstand vi kjøpte gutten.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 16:31    Post subject: Reply with quote

Ja,helt utrolig trener vi har,gjør ingen grep eller noe.Vi har heller ingen spill,og vi ser spillerne blir helt uslitt av og springe etter langballene..

Og sette inn høiland skjønner jeg ingenting av,men det er ikke det vi må konsentrere oss om,fordi vi har jo ikke nå spill,det er store problemet.

Problemet i rbk er uten tvil janne jønsson,heller bruk energi på og bli kvitt han,før vi blir ett bunn lag.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gisp!
Legende

PostPosted: 09.11.2012 17:39    Post subject: Reply with quote

knøtten wrote:
Jeg er rimelig sikker på at Ivers -> PVR var ment for å få Tore opp på banen og PVR sammen med Strandberg bak. For alt vi vet kan det hende at planen var DFH ut mot Rade eller ung-gutten minuttet etter. At Strandberg blir skadet gjør at han må ta ett valg der og da og at det sånn sett stod med å spille de siste minuttene med enten Ivers eller DFH som begge var sluttkjørt.

Hadde planen vært at Høiland skulle spille hadde han vært i oppvarming.

Vi mennesker er sosiale vesener som gjerne vil tro det beste om andre. Jönsson har kanskje også en fremferd og et utseende som trigger medfølelse og at vi vil tro det beste om ham.
Dog må vi se hen til de fakta som blant annet 1972 Miami Dolphins trekker frem i denne debatten: Jönsson hadde faktisk sendt to midtstoppere i oppvarming FØR Strandberg ble skadd. (Og for egen regning legger jeg da til at både Prica og unggutten altså satt på benken, hvilket innebærer ...)

Empiri forteller oss også at JJ ikke har en sterk record på å snu kamper ved å ta taktiske grep og foreta bytter som endrer kampbildet til vår fordel.
Om man ikke har tilgang til hodet til JJ er det relativt vanskelig å vite hva han eventuelt tenker, men det er skivebom å sette som krav for en debatt at man faktisk er Jan Jönsson, eller disponerer hans tanker, for at man skal få lov til å ytre en mening om bytter Jönsson har foretatt.

Jeg er ikke tilhenger av den slags filibustertaktikk som dessverre brukes for å prøve å avskjære meninger og utsagn som ikke passer inn i ens egen agenda "fordi man ikke har fullstendig kunnskap". Det må selvfølgelig være lov til å bruke empiri, faktiske egne observasjoner og egen vurderingsevne til å konkludere om JJ.
Jeg synes det ser ut til at de aller fleste vurderer Jan Jönsson til å være nærmere en middelmådighet enn et geni som kampleder, og jeg tror så absolutt flertallet har et poeng der.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Next
Page 14 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb