English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 585, 586, 587 ... 772, 773, 774  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 08.12.2020 21:50    Post subject: Reply with quote

Begynne med vannpolo?

MÃ¥ passe bra for Helland, Konradsen og et par til, lite skadeutsatt sport vil jeg tro?
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 08.12.2020 23:39    Post subject: Reply with quote

Vannpolo er helt sykt rått, det er mye fuffens som skjer under vann der. Helland hadde dødd i første duell.

https://nn.m.wikipedia.or..._Melbourne
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
rail
Rutinert


Joined: 23 Dec 2018
Posts: 594
Location: Rosenborg

PostPosted: 09.12.2020 02:38    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Som sagt rbk vil være Lillestrøm fremover. Mulig vi får resultater etterhvert, men med en pill råtten stall og defensiv tilnærming kan vi like gjerne selge Lerkendal Stadion og la kampene bli spilt i fjæra.


Kunne det vært en mer pragmatisk tilnærming om du forlot forumet og fremover heller fokuserte på kampene som tross alt spilles i fjæra. Jeg har stor tro på at dette ville være det beste for alle parter.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 09.12.2020 08:13    Post subject: Reply with quote

rail wrote:
senador wrote:
Som sagt rbk vil være Lillestrøm fremover. Mulig vi får resultater etterhvert, men med en pill råtten stall og defensiv tilnærming kan vi like gjerne selge Lerkendal Stadion og la kampene bli spilt i fjæra.


Kunne det vært en mer pragmatisk tilnærming om du forlot forumet og fremover heller fokuserte på kampene som tross alt spilles i fjæra. Jeg har stor tro på at dette ville være det beste for alle parter.


Det beste hadde jo vært om du åpnet øynene og fikk med deg det som har skjedd og skjer med klubben. Kan du forklare meg hva klubben gjør veldig bra per dags dato? Kan du fortelle meg hvem i det styret som har gjort en god jobb? Kan du forteller meg hva som er bra med dagens spill? Kan du fortelle meg hva som er bra med spillerlogistikken?
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 09.12.2020 11:34    Post subject: Reply with quote

Tror nok ingen er uenig med deg, men måten du legger frem ting på begynner å bli temmelig ensporet. Hakk i plata liksom.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6246
Location: Skottland

PostPosted: 09.12.2020 13:11    Post subject: Reply with quote

Det er også en psykologisk greie. Når ting går til helvete er det en naturlig reaksjon å klamre seg fast til små tegn til håp.

Senador ser ut til å ha glede av å sette fyr på disse halmstråene.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1883
Location: Selsbakk

PostPosted: 09.12.2020 13:33    Post subject: Reply with quote

Hvem i all verden var det som fremmet benkeforslaget om at Koteng skulle få fortsette?

Hvem i all verden var det som stemte for dette?

Koteng hadde flaks med å ansette Bruttern - foruten dette har han vært en katastrofe. Ikke rart at valgkomiteen ikke ville innstille ham
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9661
Location: Drammen

PostPosted: 09.12.2020 13:44    Post subject: Reply with quote

Tror ikke jeg tar veldig feil hvis jeg gir "Veteranlauget" som svar på begge spørsmål.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 09.12.2020 14:32    Post subject: Reply with quote

Som egentlig kan døpes om til museumsvokterne.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7419
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 09.12.2020 15:01    Post subject: Reply with quote

Og så har du de som herjer i diverse kommentarfelt og er skråsikre på at om ikke Koteng hadde sparka Kåre Ingebrigtsen så hadde vi tatt the treble for andre året på rad (minst) nå...
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6721
Location: South-west coast exile

PostPosted: 09.12.2020 17:14    Post subject: Reply with quote

Hehe ja, det skal liksom ikke gå an å mene at det var riktig å sparke KI og samtidig syntes at det er på tide at Koteng pakker snippsekken.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6246
Location: Skottland

PostPosted: 09.12.2020 18:09    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Tror ikke jeg tar veldig feil hvis jeg gir "Veteranlauget" som svar på begge spørsmål.


Jeg gjorde et kjapt søk på veteranlauget og ser at lederen er Jørn Ødegård, som ifølge boka til Ullseth var en av de som i likhet med Klaus Berg konstant har motarbeidet Nils Arne Eggen ved å motarbeide kandidaturet hans på 80-tallet og jobbe for å sparke han i 1989 og 1991.
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4277
Location: Stiftstaden

PostPosted: 09.12.2020 19:56    Post subject: Reply with quote

Du må ikke seg det blind på det. VL er veldig sammensatt med flere fraksjoner som alle fremmer sin egen agenda, hvem som er leder er fullstendig ubetydelig i denne sammenheng.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.12.2020 20:21    Post subject: Reply with quote

NAE fikk uendelig med taletid før avstemminga, mens Gjersvold ble avbrutt av ordstyrer. Selv ble jeg overbevist av NAE og flere andre eldre karer til å stemme på Koteng. Selv om avstemminga hadde gått til Gjersvolds fordel hadde vi nok fortsatt vært på samme sted som nå. Stallen er nedbygd over flere år samt at vi vingler mellom forskjellige spillestiler. Bjørnebye og Kåre må ta noe av skylda her. Ikke bare styret.

Det jeg er helt sikker på er at vi kommer tilbake, fordi vi er Rosenborg! Ingen andre kan måle seg med oss når det gjelder oppmerksomhet, interesse og sponsorinntekter. Det er en enorm kapasitet i miljøet rundt klubben og nå når det butter i mot så vil det tyte frem hvem vi er. Bare vent og se RBK
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 09.12.2020 21:14    Post subject: Reply with quote

Vi kommer tilbake, gamlekara med NAE vet best. Gjersvold håper jeg aldri blir en representant for Rbk.
Laget sliter nå. Resultater lyver aldri, men spilleessig har vi vært fullt på høyde med både Bodø/Glimt og andre som ligger foran. Men det hjelper ikke å vinne antall pasninger i laget når målene mangler. Det kalles ineffektivitet.
_________________
Nattbussen går halv ett!
Back to top
View user's profile Send private message
Buss
Senior


Joined: 16 May 2019
Posts: 189

PostPosted: 09.12.2020 22:19    Post subject: Reply with quote

Spillemessig har vi ikke vært i nærheten av Glimt i år. Det tror jeg er viktig å innse før vi klarer å gjøre noe med situasjonen.
De som fortsatt ønsker å legge skylda på Kåre for spillerne vi har i dag.. Dem om det. Vi hørte jo i rettsaken hvor lite påvirkning han hadde på logistikken.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 09.12.2020 22:32    Post subject: Reply with quote

Buss wrote:
De som fortsatt ønsker å legge skylda på Kåre for spillerne vi har i dag.. Dem om det. Vi hørte jo i rettsaken hvor lite påvirkning han hadde på logistikken.

Det var vel mye Kåre fikk uttalt uimotsagt i den avbrutte rettsaken, i og med at siste dagen med vitnemål ikke ble gjennomført. Vet ikke om jeg tar alle fremstillinger han kom med for førsteklasses fisk akkurat.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 09.12.2020 22:45    Post subject: Reply with quote

Buss wrote:
Spillemessig har vi ikke vært i nærheten av Glimt i år. Det tror jeg er viktig å innse før vi klarer å gjøre noe med situasjonen.
De som fortsatt ønsker å legge skylda på Kåre for spillerne vi har i dag.. Dem om det. Vi hørte jo i rettsaken hvor lite påvirkning han hadde på logistikken.


Hvorfor du drar inn KÃ¥re her er et mysterium for meg, men kos deg med den diskusjonen Smile

For å adressere den første delen av innlegget ditt: helt enig. Men når PAH sier til adressa at RBK har den beste spillerstallen på papiret, og at Glimt har dårligere spillere, er det noe med spillerstallens innstilling som sier meg at vi har en lang vei å gå..
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 09.12.2020 22:50    Post subject: Reply with quote

ace wrote:
Tror nok ingen er uenig med deg, men måten du legger frem ting på begynner å bli temmelig ensporet. Hakk i plata liksom.


Prestasjonene er ensporet og hakk i plata!
Back to top
View user's profile Send private message
Buss
Senior


Joined: 16 May 2019
Posts: 189

PostPosted: 09.12.2020 23:41    Post subject: Reply with quote

6Strand wrote:
Buss wrote:
Spillemessig har vi ikke vært i nærheten av Glimt i år. Det tror jeg er viktig å innse før vi klarer å gjøre noe med situasjonen.
De som fortsatt ønsker å legge skylda på Kåre for spillerne vi har i dag.. Dem om det. Vi hørte jo i rettsaken hvor lite påvirkning han hadde på logistikken.


Hvorfor du drar inn KÃ¥re her er et mysterium for meg, men kos deg med den diskusjonen Smile

For å adressere den første delen av innlegget ditt: helt enig. Men når PAH sier til adressa at RBK har den beste spillerstallen på papiret, og at Glimt har dårligere spillere, er det noe med spillerstallens innstilling som sier meg at vi har en lang vei å gå..


Det var Trondhjemsen som dro KÃ¥re inn i diskusjonen et par poster lengre opp : )
Back to top
View user's profile Send private message
Buss
Senior


Joined: 16 May 2019
Posts: 189

PostPosted: 09.12.2020 23:57    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Buss wrote:
De som fortsatt ønsker å legge skylda på Kåre for spillerne vi har i dag.. Dem om det. Vi hørte jo i rettsaken hvor lite påvirkning han hadde på logistikken.

Det var vel mye Kåre fikk uttalt uimotsagt i den avbrutte rettsaken, i og med at siste dagen med vitnemål ikke ble gjennomført. Vet ikke om jeg tar alle fremstillinger han kom med for førsteklasses fisk akkurat.


RBK ga Kåre flere millioner for å ikke si mer ; )
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 10.12.2020 00:01    Post subject: Reply with quote

Virket like mye som et ønske om å la Nils-Arne slippe den påkjenningen på det tidspunktet...
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 10.12.2020 16:42    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...-toppklubb

artikkel om Cifuentes i VG i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 10.12.2020 22:47    Post subject: Reply with quote

Uanset hvordan jeg vender å vrir på det klarer jeg ikke å forstå hvorfor Sandefjord velger å kvitte seg med Cifuentes og mure seg ned til OBOS igjen....

De har hatt en unik mulighet til å etablere seg i ES og bygge stein for stein for en fornuftig penge, men nå slipper de altså Cifuentes fordi de er uenige med ham om veien fremover, uenig altså med den trenerern i relativt ny tid som har fått noe helt sinnsykt ut av nesten ingenting!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 10.12.2020 23:00    Post subject: Reply with quote

Ja utenfra virker det utrolig dumt. De har overprestert veldig ifht ressurser.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 585, 586, 587 ... 772, 773, 774  Next
Page 586 of 774

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb