English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 388, 389, 390 ... 457, 458, 459  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2018 17:23    Post subject: Reply with quote

God ide med Sollied men redd timingen vil bli litt dårlig.
ace
Veteran

PostPosted: 22.12.2018 17:55    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Next. Hvem vil vi ha som Hornelands erstatter i 2020?
Du mener vel i juni 2019? Passer bra med Sollied og timing da?
Trondhjemsen
Junior

PostPosted: 22.12.2018 17:57    Post subject: Reply with quote

ace wrote:
Eru wrote:
Next. Hvem vil vi ha som Hornelands erstatter i 2020?
Du mener vel i juni 2019? Passer bra med Sollied og timing da?

Coolen frem til jul. Deretter en skikkelig storfesk Cool
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Proff

PostPosted: 22.12.2018 18:12    Post subject: Reply with quote

Fallhøyden er stor for klubben dersom Horneland ikke innfrir forventingene om offensivt spill, mange mål og mange seire nesten umiddelbart. Horneland har ikke en merittliste og et navn som umiddelbart vil skape entusiasme blant supporterne. Derfor vil kravet om umiddelbare resultater være mye større.

Kanskje er det et scoop for klubben, men etter så lang tids jobbing med ny hovedtrener virker dette veldig smått fra styret. Kåre/Coolen ga tross alt klubben "the double". Dette skal Horneland overgå.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 22.12.2018 18:17    Post subject: Reply with quote

Styret har gitt Horneland en utakknemmelig utfordring ja.
Dette er jo en av ankepunktene mot Horneland også. Han starter i minus rett og slett.
Back to top
Indreløper
Veteran

PostPosted: 22.12.2018 19:34    Post subject: Reply with quote

Horneland starter omtrent med poengtrekk. Er satt i en posisjon jeg ikke unner noen.
Ratatosk
Rutinert

PostPosted: 22.12.2018 19:47    Post subject: Reply with quote

orkdal,n wrote:

Kanskje er det et scoop for klubben, men etter så lang tids jobbing med ny hovedtrener virker dette veldig smått fra styret. Kåre/Coolen ga tross alt klubben "the double". Dette skal Horneland overgå.

Det er vel ikke et krav om hverken å overgå eller vinne «the double». Kravet er vel bedre fotball og høyere sportslig kvalitet, slik at klubben blir bedre. Det går an å tape cupfinalen, selv om man er et mye bedre fotballag enn det klubben har vært denne sesongen.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 22.12.2018 19:50    Post subject: Reply with quote

ingen trener som spiller blendene, offensiv fotball uten å vinne en shait, er god nok for RBK. Her er standarden jatakk, begge deler.
Ratatosk
Rutinert

PostPosted: 22.12.2018 19:58    Post subject: Reply with quote

Clasiker wrote:
ingen trener som spiller blendene, offensiv fotball uten å vinne en shait, er god nok for RBK. Her er standarden jatakk, begge deler.

Må selvsagt vinne serien, men ikke nødvendigvis «the double» som folk snakker om. Personlig hadde jeg lett byttet cupfinale mot avansement i Europa League eller gruppespill i Champions League.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 22.12.2018 19:59    Post subject: Reply with quote

Blir dette fasiten så er det litt trist og skuffende ja med tanke på forhistorien...
Men jeg må si at jeg føler virkelig med Coolen om dette står seg... hadde slitt med å holde masken over å bli byttet ut på denne måten etter the double.
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 22.12.2018 20:13    Post subject: Reply with quote

Nå er det jo ikke noe nedtur å ha Coolen som akademisjef heller. Vi trenger kompetanse i alle ledd, og særlig innen talentutvikling.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2018 20:56    Post subject: Reply with quote

Coolen ble jo hentet som akademisjef - jeg regner med han gjør en god jobb der.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 02:05    Post subject: Reply with quote

Denne trenerprosessen bør strengt tatt være grunn til avskjedigelse av de ansvarlige på dagen. Du snakker om å drite seg ut. Tommel'n ned
KitWalker
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 05:49    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Denne trenerprosessen bør strengt tatt være grunn til avskjedigelse av de ansvarlige på dagen. Du snakker om å drite seg ut. Tommel'n ned

Å? Vet du noe?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 06:03    Post subject: Reply with quote

Man begynner å ane konturene av noe man har ant konturene av lenge.
Back to top
Lamagu
Junior

PostPosted: 23.12.2018 10:49    Post subject: Feilslått trenerjakt Reply with quote

Det var riktig å sparke Kåre/Erik, men hvis erstatningen er Horneland, så har Styret i Rosenborg sviktet fullstendig. Dette er ikke et skritt framover. Tommel'n ned
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 10:58    Post subject: Reply with quote

Jeg ble skjelt ut av enkelte her da jeg mente Maalen burde få muligheten. Jeg har ikke noe problemer med at folk mente vi burde gå for en større profil, men i dag antar jeg de fleste ville jublet for Maalen som løsning, for dette er jo KOMPLETT uforståelig. KOMPLETT uforståelig. Hva i all verden er det styret ser i han? Har vi skrinlagt tilbake til røttene prosjektet?!
tobbis1
Junior

PostPosted: 23.12.2018 11:25    Post subject: Reply with quote

Hva skjer med RBK,vi er inne i en historisk god stim med DOUBLE-mesterskap,økonomien er god,stallen er ok,MEN INGEN VIL HIT! Ikke trenere og ikke spillere.Vi klarer ikke engang å hente spillere fra Ranheim,deres beste har gått til utlandet,Sverige og BERGEN.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 23.12.2018 11:36    Post subject: Reply with quote

Nå var vel dette et rimelig tynt håp etterhvert, men bekreftet nå at Bosz tar over Bayer Leverkusen.

https://onefootball.com/e...e=20181223
Notorisk toilprat
Junior

PostPosted: 23.12.2018 11:37    Post subject: Reply with quote

Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Vi spiller uten system, vi har spillere med klippekort, vi sparker trenere gjennom tekstmeldinger, vi skal i rettsak med gamletreneren, et av våre klippekort skal sone i oppkjøringen, ingen liker Ivar, supportersvikt. Og dette er ikke bare en kortvarig nedgang. Detter er synonymt med hvordan det har vært siden 2004-2014, så de siste suksessårene som er avviket.
Back to top
BjarneS
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 11:56    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
Jeg ble skjelt ut av enkelte her da jeg mente Maalen burde få muligheten. Jeg har ikke noe problemer med at folk mente vi burde gå for en større profil, men i dag antar jeg de fleste ville jublet for Maalen som løsning, for dette er jo KOMPLETT uforståelig. KOMPLETT uforståelig. Hva i all verden er det styret ser i han? Har vi skrinlagt tilbake til røttene prosjektet?!

Helt enig. Dette er vanskelig å forstå. Jeg er spent på hva som blir sagt når han presenteres for å si det mildt.

Dersom vi først skal hente en trener fra hyllen "overprestert i forhold til forventningene" så burde vi hentet en trener som ønsker å spille RBK-fotball heller enn en som står stødig i Nils Johan Semb-leiren.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 12:33    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:

Maalen tror jeg hadde blitt katastrofe. Urettferdig å forhåndsdømme, men han virker for snill, fersk og lite autoritær til å håndtere spillere som Bendtner. Tror rett og slett han trenger mer erfaring for å utvikle disse svakhetene før han i det hele tatt bør vurderes som RBK hovedtrener. Horneland virker ihvertfall autoritær nok
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 12:33    Post subject: Reply with quote

tobbis1 wrote:
Vi klarer ikke engang å hente spillere fra Ranheim,deres beste har gått til utlandet,Sverige og BERGEN.

De to som har gått til Bergen viste vi ikke interesse for. Folk som ønsker å spille profesjonell fotball kommer ikke til å sitte i Ranheim og være semi-proffe i Ranheim til Rosenborg kanskje en dag kommer og spør de ut på middag. Witry veit vi lite om hvorfor ønska seg til Djurgården, men det er godt mulig han har en god grunn annet enn at han ikke ønska seg til Rosenborg.

Når det gjelder trener spørsmålet så veit vi så utrolig lite at det folk snakker om her er bare spekulasjoner fordi vi snakker med en trener. Jeg har i grunn store vansker med å se at Horneland skal være gallionsfiguren vår med tanke på at han ikke klarer å være med på foreldremøte grunnet angst. Folk må nesten heller smøre seg med tålmodighet, ha litt is i magen og ikke glemme å puste. Er lite vits i å hisse seg opp før vi veit hva som skjer.

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
BjarneS
Veteran

PostPosted: 23.12.2018 12:34    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:

Urettferdig å forhåndsdømme, men han virker for snill, fersk og lite autoritær til å håndtere spillere som Bendtner.

Bendtner skal forhåpentligvis bort uansett.
Back to top
JB
Rutinert

PostPosted: 23.12.2018 13:02    Post subject: Reply with quote

Da kan vi i allefall legge alle spekulasjoner rundt Peter Bosz død. Han har i dag blitt bekreftet som ny sjef i Bayer Leverkusen.
God Jul til alle forumbrukere
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 388, 389, 390 ... 457, 458, 459  Next
Page 389 of 459

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb