English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Norgesmesterskapet 2012
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 28.09.2012 23:38    Post subject: Reply with quote

Er enig i at fokuset sklidde litt ut. Poenget mitt er rett og slett at Helland ikke har prestert like godt i adecco som han har gjort i disse cupkampene. I så fall ville han vært nevnt her:

http://www.tv2.no/sport/f...69562.html
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1517

PostPosted: 29.09.2012 13:40    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Heh! Var det et stikk til meg, Sjiraff?


hehe kanskje et lite stikk.

Bare får følelsen av at det er mange heller dårligere tippeligaspillere som faktisk lykkes i adecco.

Hvis vi ser på toppscorer listen, der har vi Martin Wiig, Hoås, Aas, Vegard Braaten osv. Spillere som er veldig bra i adecco, men som ikke lykkes i TL.

Tror faktisk steget er høyt fra adecco til TL. Fin arena for yngre spillere å utvikle seg på.
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17348
Location: Stavanger

PostPosted: 29.09.2012 15:38    Post subject: Reply with quote

Når vi ser hvordan de nyopprykkede lagene gjør det og hvordan enkeltspiller på kort tid blir profiler er det mye som tyder på at nivåforskjellen mellom tippeliga og adecco er mindre enn på veldig mange år. Vi ser det og i cupen hvor vi de siste sesongene har hatt langt flere bomber.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 15.11.2012 21:24    Post subject: Reply with quote

I dag presenterte cupfinaleklare Hødd musikkvideoen som skal fyre opp spelarane og publikum før cupfinalen mot Tromsø søndag 25. november.

Småcatchy låt!
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
Troilonge
Veteran


Joined: 29 Jun 2005
Posts: 3740

PostPosted: 17.11.2012 18:24    Post subject: Reply with quote

He-he, Isberget får ikke tak på cupfinalen grunnet utbygging av Ullevaal? Småfrekt Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Sola
Veteran


Joined: 05 Mar 2011
Posts: 1179

PostPosted: 20.11.2012 02:54    Post subject: Reply with quote

En av de bedre cupfinalensangene som er lagd. Fengende melodi.

http://www.youtube.com/wa...e=youtu.be
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13677
Location: Namsos

PostPosted: 25.11.2012 17:07    Post subject: Reply with quote

Fy faen, gratulerer til Hødd. Jævla morsomt! Very Happy
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
ElMar
Proff


Joined: 04 Nov 2009
Posts: 393

PostPosted: 25.11.2012 17:18    Post subject: e-cup Reply with quote

Gøy med en askeladd som vinner cupfinalen. Men isolert sett for Rosenborg hadde det nok vært best med en annen vinner. Tviler på at Hødd går veldig langt i neste års e-cup. Dvs lite med nasjonspoeng til Norge. Men håper jeg tar feil...
_________________
Fotball e følelsa, gode følelsa Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 25.11.2012 17:25    Post subject: Reply with quote

Isolert sett er dette knallmorsomt for de fleste (som ikke er TIL-fans). Største bomba inorsk cup i moderne tid.

Dog ganske spesielt at et lag som var marginer fra å havne på tredje nivå skal være en av lagene som representerer Norge i Europa. På den annen side er det vel ikke akkurat flust av antatt bedre lag som har sendt sjokkbølger gjennom Europa de siste årene heller..
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 25.11.2012 17:44    Post subject: Reply with quote

En tragedie for norsk fotball at Hødd vant cupfinalen. Igjen skal norsk fotball representeres av møkk ute i Europa. Slik Stabæk var denne sesongen. For å gjøre skiten fullkommen, så kan vel Norge få fairplay-plass i år også. Det hadde vært supert. (Hvem er det som potensielt får den i år forresten?) Hadde tatt seg ut om det var Stabæk en gang til.

Norge har hatt et allright år i Europa denne sesongen, men det har landene rundt hatt også, så slik sett faller Norge litt på rankingen. Norge er jo snart så dårlig rangert på UEFA-rankingen at ikke en gang tredjeplass kommer til å holde for å få Europacup om noen år. Særlig om vi skal bli representert med ikke bare et søppellag (les: som regel det laget som ender med å få FP-plassen), men til og med to søppellag (cupvinner) fremover.

Må likevel tilkjennegi at jeg har litt blandede følelser akkurat nå, fordi jeg også, i likhet med de fleste, gleder meg litt over at underdogs vinner. Men i dette tilfellet er det et tveegget sverd. Jeg tviler på at Hødd som lag blir noe bedre til neste sesong, særlig om Nyland og Helland skulle forsvinne. Likevel, jeg kommer likevel til å håpe dere biter fra dere i Europa. Men i dag skal dere glede dere Hødd. Gratulerer!
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
Ingeman
Veteran


Joined: 07 Dec 2006
Posts: 2582

PostPosted: 25.11.2012 18:38    Post subject: Reply with quote

Helt forferdelig for norsk fotball. Det skulle nesten ikke vært lov. Som du skriver over meg kan det god hende at vi får fair play prisen også. Tror det er Brann som ligger best der? Uansett. Katastrofe. I år har vi faktisk prestert i Europa. Hadde ikke Stabæk fått FP-prisen hadde vi fått langt flere poeng i år. Helt jævlig å tenke på....

Heldigvis tror jeg Godset, Molde og oss KAN prestere i Europa til neste år, men Hødd kommer til å ødelegge for antall poen uansett. BAH!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 25.11.2012 23:27    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:
Hvem er det som potensielt får den i år forresten?

Status per 1. august.

ODD 8,138
Stabæk 8,029
Strømsgodset 8,001
Viking 7,976
Aalesund 7,927
Tromsø 7,888
Haugesund 7,829
Rosenborg 7,825
Lillestrøm 7,775
Molde 7,758
VÃ¥lerenga 7,714
Sandnes ULF 7,712
Brann 7,710
Hønefoss 7,666
Fredrikstad 7,615
Sogndal 7,499

Satser på at Viking har kommet seg opp på topp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
^Mirth
Veteran


Joined: 14 May 2004
Posts: 1202
Location: Buskerud

PostPosted: 25.11.2012 23:58    Post subject: Reply with quote

Ja, får da inderlig håpe Viking eller TIL tar den, dersom Norge får den. Aller best om Norge slipper unna noen år nå snart. Men om Norge får FP-plass igjen, ser det ikke veldig lovende ut med enten Odd eller Stabæk. Det hadde vært så typisk med Stabæk igjen. Nesten troll i ord...

Det lukter liksom ikke masse poeng av Norge med fem lag i Europa igjen, hvorav to lag er i førstedivisjon (Hødd og Stabæk)...
_________________
"Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson"
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb