English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 467, 468, 469 ... 537, 538, 539  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.07.2020 13:08    Post subject: Reply with quote

»Jacob Rasmussen hjalp mig rigtig meget i Rosenborg. Jeg boede sammen med ham, og han lærte mig engelsk - han lærte mig alt. Vi boede i lejlighed sammen,« siger Milan Jevtovic til B.T.s podcast Transfervinduet.

»Jeg talte med ham om AGF, inden jeg skrev under, og han fortalte mig alt om klubben. At det er en god klub, og at jeg ville komme til at elske byen, holdet og det hele.«

Milan Jevtovic kender dog ikke kun Jacob Rasmussen. Da den 27-årige serber var udlejet fra Antalyaspor til Rosenborg i 2017, var det også med Mike Jensen og Nicklas Bendtner som holdkammerater.

Læs mere: Ny AGF-stjerne boede med dansker: 'Han lærte mig alt'

Uavhengig av hvem som tok initiativ til kollektivet, så var det nok en medvirkende årsak til at Jevtovic fikk en god sesong. Tommel'n opp!

Ellers så var Iversen radiogjest i går.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10637

PostPosted: 17.07.2020 18:15    Post subject: Reply with quote

Dagbladet: "Rystet av mormor"
Quote:
Bendtner har fortsatt ikke fått seg ny jobb etter at kontrakten med F.C. København gikk ut i desember. Spissen har vært åpen på at han ville bruke coronatida godt for å legge en plan for framtida, og han holder seg i form i tilfelle det riktige tilbudet dukker opp.

Bendtner har også startet med trenerkurs, og lefler med tanker om å bli trener i framtida.

PS: Overskriften om det stadige "mentale sjokket" over mormor spiller på at Philine Roepstorffs mormor klipper ut bilder av grevinne Caroline Fleming og gir til Bendtner og Philine når de er innom og hilser på.

Også i BT: Bendtner forstår det ikke: 'Det er dybt upassende og meget mærkeligt'
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9663
Location: Drammen

PostPosted: 18.07.2020 13:33    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Noen som har hørt denne? 😊
Tar imot tilbakemeldinger! Regner med dere synes det var for lite kritiske spørsmål, hehe. Men synes det ble en fin prat.


Da har jeg endelig fått jaget familien på sommerferie og begynt å jobbe med å få huet over vannet igjen på podcast-lytting.

Jeg synes det var en interessant episode, skulle gjerne hørt mer om hva som gjorde festen legendarisk etter "ranet" i Tyrkia, men er jo ingen garanti for at vi hadde fått noen saftige detaljer selvfølgelig.

Kjenner at det var godt å ha fått Hoftun litt på avstand etter alt frem-og-tilbake som var i hans "administrative periode" i klubben, og bare høre på ham som legenden igjen. Det kommer litt mer frem her hvor mye gode minner jeg har som jeg kan takke ham for. Very Happy

Når det gjelder tilbakemeldinger så kan jeg komme med et forsøk på teknisk konstruktiv kritikk, dyrkjøpt fra egen erfaring; Hvis dere tar opp lyd pr bruker, og ikke bare har en ferdig mixdown fra opptak, sjekk muligheten for å sette en liten noise gate på hvert lydspor. Nå fikk jeg det sikkert litt overdrevet fordi jeg hører på studio-monitorer som tar frem detaljer litt mer enn en vanlig høyttaler, så det er nok ikke noe stort problem, men det vil hjelpe med å ta bort sus, grynt og annet fra de som til enhver tid ikke snakker. Jeg vet ikke hvem det kom fra (det kan ha vært Hoftun, og jeg vet alt om hvor vanskelig det er å kontrollere utstyr hos gjester) men hvis dere faste har mulighet så kan også et popfilter være en god idé for å redusere bass-eksplosjonen som kommer av luftspray fra harde lyder som p og t.

Men det var sikkert i overkant pirkete - episoden var bra og interessant!
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 18.07.2020 15:46    Post subject: Reply with quote

Takker for gode innspill! 😁
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.07.2020 23:22    Post subject: Reply with quote

Henderson said:

“Lockdown was difficult, I had just found an apartment right before lockdown started so I had nothing, I had to go and buy everything for it rapidly.

“I was alone for like 31 days, I couldn’t leave my apartment.

“And I could only go to the supermarket twice a week maximum.

“I just did press-ups and sit-ups every day, you could not even get out and run.”

Read more: Liam Henderson opens up on lockdown loneliness as he reflects on lessons learned during Italy experience

Og faktisk er det allerede ude i den nære fremtid, at Nicklas Bendtner har planer om at jagte trænerdrømmen. Han vil nemlig starte på uddannelsen senest i 2022. Målet er dog endnu større end Superligaen, fortæller han.

- Hvis du så har succes i Superligaen, så kan du jo have ambitioner om at rykke videre til en lidt større liga. Og der er jo kun et vis antal klubber, og der er jo kun en manager. Så det er jo noget, hvor der er virkelig mange dygtige i faget, som mere eller mindre sidder på de klubber, lyder det fra en optimistisk Nicklas Bendtner.

Læs mere: Bendtners hede Superliga-drøm

(...) spørger man hans tidligere træner i FC København, Ståle Solbakken, er det langt fra umuligt.

»Jeg kan ikke se det ske for mig nu, men om nogle år. Han skal jo i gang med en træneruddannelse. Men han har i hvert fald erfaring både på og uden for banen til at gøre både det rigtige og det gale. Han har en erfaringsbank, som få andre har,« siger den norske manager med et glimt i øjet, da han hentyder til Bendtners mange eskapader uden for fodboldbanen.

Læs mere: Vil være Superliga-træner: Solbakkken med kæk kommentar om Bendtner-drøm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 19.07.2020 22:00    Post subject: Reply with quote

Sørloth med stort steg mot toppscorer tittelen i Tyrkia i dag, scoret 2 mål når Trabzonsport rotet borte seieren og tapte 4-3 hjemme mot Konyaspor.

Sørloth er nå på 23 mål før siste runde mens eneste utfordrer Papiss Cisse står med 21 mål.

For Trabzonspor sin del så hadde de sikret 2 plassen med seier i dag, men nå kan de bli tatt igjen av Sivasspor om de ikke vinner sin siste kamp. Så spørs det hvor mye de tenker på det, tittel ble det ikke og de får ikke spille Europa neste år så 2 vs 3 plass handler kun om medaljene for Trabzonspor.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 19.07.2020 22:03    Post subject: Reply with quote

Meneh... Samler han på sølv?
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 19.07.2020 22:08    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Sørloth med stort steg mot toppscorer tittelen i Tyrkia i dag, scoret 2 mål når Trabzonsport rotet borte seieren og tapte 4-3 hjemme mot Konyaspor.

Sørloth er nå på 23 mål før siste runde mens eneste utfordrer Papiss Cisse står med 21 mål.

For Trabzonspor sin del så hadde de sikret 2 plassen med seier i dag, men nå kan de bli tatt igjen av Sivasspor om de ikke vinner sin siste kamp. Så spørs det hvor mye de tenker på det, tittel ble det ikke og de får ikke spille Europa neste år så 2 vs 3 plass handler kun om medaljene for Trabzonspor.


Føler i grunn dette blir litt sidespor


Sorry, kunne ikke dy meg
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 20.07.2020 20:38    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:

Sørloth er nå på 23 mål før siste runde mens eneste utfordrer Papiss Cisse står med 21 mål.


Ser at det står at Cisse har 22 mål de fleste plasser, men ikke på Livesenteret til Nettavisen hvor jeg sjekket. Mulig han har fått et mål omgjort til sitt i ettertid av en kamp som de ikke har fått med seg, for han scoret ikke i runden som var.

Sørloth burde derfor prøve å putte et mål i siste runde for å være ganske sikker på at han blir toppscorer alene.
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2314

PostPosted: 21.07.2020 13:23    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
»Jacob Rasmussen hjalp mig rigtig meget i Rosenborg. Jeg boede sammen med ham, og han lærte mig engelsk - han lærte mig alt. Vi boede i lejlighed sammen,« siger Milan Jevtovic til B.T.s podcast Transfervinduet.

»Jeg talte med ham om AGF, inden jeg skrev under, og han fortalte mig alt om klubben. At det er en god klub, og at jeg ville komme til at elske byen, holdet og det hele.«



Jacob Rasmussen har forøvrig gatt fra Serie A til 2. Bundesliga, da er han vel tilbake på det nivået vi hentet han fra?
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Rånny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13677
Location: Namsos

PostPosted: 21.07.2020 21:41    Post subject: Reply with quote

Er nå blitt utlånt fra Fiorentina til Vitesse i Nederland.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
marco83
Senior


Joined: 31 Oct 2014
Posts: 174

PostPosted: 22.07.2020 12:26    Post subject: Reply with quote

Gytkjaer i Italia?
https://mobil.bold.dk/fod...i-italien/
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.07.2020 15:45    Post subject: Reply with quote

- Vi synes, at Jacob passer godt ind i vores spillestil. Har er fysisk stærk i duellerne, men også med en god spilindsigt og konstruktive kvaliteter. Jacob tager også al den nødvendige internationale erfaring med sig. Derudover er gode venstrebenede centrale forsvarere knappe. Med hans ankomst vil vi øge vores forsvarsevner, lyder det fra Vitesses tekniske direktør, Johannes Spors.

Læs mere: Fiorentina sælger dansker

Bakenga til Varden:

– Hadde jeg fått sjansen til å gjøre ting på nytt, ville det nok blitt ganske likt. Men det hadde vært fint med litt bedre råd den gangen jeg reiste ut. Det hadde kanskje vært bedre å tatt meg litt bedre tid, brukt et ekstra halvår, tenkt mer nøye gjennom ting. Mitt beste råd er å ha alt klart, vite at det er en plan der, sier Bakenga med tanke på dagens unge spillere.

(...)

– Jeg skal motbevise mange som sikkert så det mer naturlig at jeg, etter skader og slikt, satset på en karriere i 2. eller 3. divisjon. Jeg kjenner at jeg fortsatt har drivstoff til å komme helt tilbake, og vet at jeg har en del ugjort på toppnivå. Jeg må bare gjøre grunnarbeidet på en smart måte.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 22.07.2020 15:53    Post subject: Reply with quote

Så Bakenga ville gjort det samme bare ikke, og savnet bedre råd selv om "alle" - med unntak av agenten vil jeg anta - sa akkurat det han er inne på selv; at han burde ha litt mer enn en halv sesong på bra nivå før han var verdensmester.

Snodig fyr, han jeg en gang så på som dønn seriøs og dedikert med mulighet for å nå langt.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.07.2020 21:09    Post subject: Reply with quote

Bekreftet: Gytkjær til Monza
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Der Kaiser
Rutinert


Joined: 22 Jun 2013
Posts: 904
Location: Norway

PostPosted: 23.07.2020 13:21    Post subject: Reply with quote

Nytt Berlusconi-prosjekt som satser voldsomt på å rykke opp til øverste nivå. Det der blir litt av en opplevelse for Gytkjær. Spennende overgang.
Back to top
View user's profile Send private message
pappabrun
Senior


Joined: 27 Nov 2014
Posts: 123
Location: San Giljan, Malta

PostPosted: 23.07.2020 19:51    Post subject: Reply with quote

Vår gamle venn Jebali var ikke helt heldig foran mål i dag.

https://video.twimg.com/e...mp4?tag=10
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.07.2020 15:34    Post subject: Reply with quote

Lundemo presentert som APOEL-frelser tidligere i uka, mens Meling debuterte mot Strasbourg i går.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.07.2020 21:38    Post subject: Reply with quote

Lundemo scora to i debuten mot Ermis Aradippou. 2-0 var fint langskudd, mens 3-0 var rett i fanget.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 25.07.2020 21:58    Post subject: Reply with quote

Sørloth er toppscorer i Tyrkia. Cisse scoret ikke i dag og ble stående på 22 mens Sørloth nettet 5-6 min på overtid sitt 24 mål for sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 25.07.2020 22:35    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Lundemo scora to i debuten mot Ermis Aradippou. 2-0 var fint langskudd, mens 3-0 var rett i fanget.

Ser smilet hans etter 3-0, der. Synes vel det er sånn halvkomisk at de nå tror de har kjøpt en målfarlig midtbanespiller. Ser nesten litt brydd ut.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.07.2020 20:52    Post subject: Reply with quote

Salget af Nicklas Bendtners lejlighed på H C Andersens Boulevard midt i København var med kun to måneder på markedet ikke bare en rigtig hurtig handel.

Det er også en af årets største i lejlighedshandler i hovedstaden: fodboldspilleren har nemlig fået hele 21 millioner kroner for den luksuriøse penthouse.

Det er hele 7,8 millioner kroner mere end de 13,2 millioner kroner, som Bendtner gav for den 339 kvadratmeter store lejlighed tilbage i 2013. Kvadratmeterne var oprindeligt et loftsrum, der blev lavet om til lejlighed i 90'erne af arkitekten Thomas Sigsgaard - mens den eksklusive lejlighed er indrettet af den ultrakendte arkitekt Bjarke Ingels.

Læs mere: Vild pris: Så meget fik Bendtner for sin luksuslejlighed

Går tregere å selge på Jakobsli, gitt. Kanskje Koteng snart må innfri lovnaden sin?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.07.2020 22:40    Post subject: Reply with quote

Stefan Strandberg kjøpte Aker Brygge-penthouse til 38 millioner Surprised
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 28.07.2020 22:43    Post subject: Reply with quote

Helt utrolig at en spiller på hans nivå kan tjene så mye penger på karrieren sin. Rause med lønnsutbetalinger i Russland i hvert fall.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59330
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.07.2020 21:03    Post subject: Reply with quote

Sørloth lurte offsidegrensa og hadde fint innlegg på ledermålet til Trabzonspor mot Alanyaspor i den tyrkiske cupfinalen.

V Sport 3 sender kampen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 467, 468, 469 ... 537, 538, 539  Next
Page 468 of 539

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb