English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 435, 436, 437, 438  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Captain
Veteran

PostPosted: 09.07.2019 16:37    Post subject: Reply with quote

Tror fort Kåre kan gjøre en god jobb med Oostende, for så å bli hentet av en bedre klubb i Belgia/Nederland. Får han inn noen nye spillere, med x-faktor, så kan det bli bra. Lønnsnivået er relativt bra, samt at ligaen har et OK rykte på seg.
Lisa Birgit Holst
Junior

PostPosted: 09.07.2019 19:07    Post subject: Reply with quote

Rasmus og Saga..?
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran

PostPosted: 09.07.2019 19:45    Post subject: Reply with quote

Ja, det går vel brilliant i ca. et år. Så begynner det å hangle, mens Ingebrigtsens smil forsvinner. Deretter får han sparken på et litt upassende tidspunkt og så blir det spilt Åge på gitar på det nærmeste torg.
Back to top
Lord Oakley
Rutinert

PostPosted: 09.07.2019 19:49    Post subject: Reply with quote

Denis Johnsen goller i debuten for PEC nå for 10 minutter siden. Kommer i boks og header flott inn 1-2 mot PAOK.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.07.2019 22:39    Post subject: Reply with quote

Hareide:

- Da Norge-jobben dukket opp kom det en mulighet som ikke kommer ofte, muligheten til å trene landslaget ditt. Den grep jeg. Jeg forlot Norges beste klubb. Det ble kjempebråk, Men for en trener kommer ikke jobbene rekende, du må gripe sjansen når den er der. Det ble bråk da jeg skrev under for Brøndby før jeg var ferdig med toårskontrakten min i Helsingborg (1999), men så vant vi seriemesterskapet likevel. Da ble det stille.

- Men det ble det ikke på Lerkendal?

- Nei, og det kan jeg godt forstå. De hadde beregnet at jeg skulle være der i hvert fall i tre år. Og jeg hadde ikke dratt til noe annet enn landslaget. Det er jo ingen som sier nei til Rosenborg.

- Før i verden ja, ikke nå?

- Det er riktig. Nå sier folk nei. Etter meg begynte de plutselig å kaste trenere ut av døra. Timing og det som passer den enkelte er vanskelig. Ingen er tjent med å ha en trener som helst vil være et annet sted. Og jeg tror det var det som felte Kåre (Ingebrigtsen), at han så på andre.

- Jeg tror det han gjorde, ble oppfattet litt feil på Lerkendal.

- Malmö?

- Ja, han var i møte med Malmö. Og det, hvis du spør om å få lov til å gjøre det, da reagerer man (klubben) på en spesiell måte.

Les mer: - Etter meg begynte de plutselig å kaste trenere ut av døra

Skiftet til hollandske NAC Breda i januar skulle have være et vendepunkt, men endte i stedet med at blive seks hårde måneder, der ifølge Alex Gersbach selv, har givet ham hår på brystet.

- Det var spændende at komme til Holland og jeg glædede mig virkelig til at komme i gang, men tingene udviklede sig ikke som planlagt. Det var seks hårde måneder. Jeg havde lige skrevet under på en kontrakt, der løb to et halvt år ud i fremtiden, så det var vigtigt, at vi blev oppe i den bedste række. Vi kæmpede virkelig og fik ny træner, men tingene blev ikke rigtigt bedre og det gjorde det hårdt. Du lærer meget af sådan en oplevelse. Jeg er kun 22 år, men jeg tror, at det er en god erfaring i det lange løb. Det er selvfølgelig forfærdeligt at rykke ud, men erfaringen fra den tid og hvordan det har en indvirkning på dit liv, fodbold, byen og fansene, sætter sig virkelig. Nedrykning gør ondt, og den følelse vil man helst ikke prøve igen.

Ifølge AGFs cheftræner David Nielsen er Alex Gersbach en spiller, som klubben har haft øje på over tid.

- Alex er en spiller, som vi kender godt og har set på forskellige niveauer. Han er en dygtig spiller med en god motor og en god alder, siger cheftræneren og fortsætter:

- Som spiller kan man godt udvikle sig, men ofte er det bedst for ens udvikling, at der er andre til at holde en skarp. Det er et vigtigt parameter for os, at vi kan blive ved med at skubbe på hele tiden, siger træneren.

Læs mere: Ny AGFer: Skandinavien er mit andet hjem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende

PostPosted: 19.07.2019 12:50    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvordan det går med Sæter i Kina?

- Torgeir Børven
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 19.07.2019 13:10    Post subject: Reply with quote

De gangene jeg har sjekket har han stort sett vært på benken. Fått noen minutter her og der.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 19.07.2019 14:26    Post subject: Reply with quote

Går dårlig der ja. Starta begge cupkampene og scoret ett mål der. Så fikk han innhopp i supercupfinalen mens han i ligaen også har måtte nøyd seg med innhopp. Og det har vært innhopp som har vært umulig å vise seg frem på. Har innhopp i 11 kamper denne sesongen, men kun spilt 88 min. 4 innhopp er på 1 min og totalt 8 av 11 innhopp har vært på under 10 min. Lengste innhoppet er på 26 min. De siste tre kampene har gitt 1 kamp på benken og 2 kamper utenfor tropp.

Hadde han ikke vært kinesisk stasborger så ville han blitt degradert på reservelaget slik som Kamara har blitt i Selnæs sin klubb for å gi plass til en annen utenlandsk spiller.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 19.07.2019 14:32    Post subject: Reply with quote

Eller så er det sånn opplegg som på Be a Pro-modusen på FIFA- og NHL-spillene. Eller New Star Soccer, for den del. Krangle seg til noen få minutter spilletid på et høkkertlag i et høkkertland i starten, for så gradvis å tilkjempe seg spilletid mens man bygger opp ferdighetene sine på trening, og i løpet av fire år er man verdensstjerne.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.07.2019 23:23    Post subject: Reply with quote

– Nå har jeg opplevd masse i Norge. Jeg kan gjerne tenke meg å være i utlandet til jeg gir meg som fotballtrener. Å oppleve nye ting og steder som både fotballtrener og person synes jeg er fantastisk artig.

– Jeg trives veldig godt her. Klubben og spillerne er veldig bra. Det er en fin plass å bo med ålreite folk, sier Ingebrigtsen.

Les mer: Ingebrigtsen: – Kan tenke meg å være i utlandet til jeg gir meg som fotballtrener
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Frøken Fransen
Junior

PostPosted: 23.07.2019 00:22    Post subject: Reply with quote

Rånny wrote:
Noen som vet hvordan det går med Sæter i Kina?

Vegard2711 wrote:
Går dårlig der ja. Starta begge cupkampene og scoret ett mål der. Så fikk han innhopp i supercupfinalen mens han i ligaen også har måtte nøyd seg med innhopp. Og det har vært innhopp som har vært umulig å vise seg frem på. Har innhopp i 11 kamper denne sesongen, men kun spilt 88 min. 4 innhopp er på 1 min og totalt 8 av 11 innhopp har vært på under 10 min. Lengste innhoppet er på 26 min. De siste tre kampene har gitt 1 kamp på benken og 2 kamper utenfor tropp.

Altomfotball viser noen andre tall enn dette. Shenzhen har spilt 19 kamper og ligger på 14. plass (av 16), og Sælnes har startet 15 av disse og kommet inn 1 gang fra benken. Har i følge altomfotball 1455 spilte minutter. Har scoret 4 mål og i siste kamp (i går) scoret han i tillegg et selvmål.
Vet ikke hvor du har fått din informasjon fra Vegard2711, men her viser det tydelig et litt annet bilde iallefall.
Back to top
larsarus
Veteran

PostPosted: 23.07.2019 00:26    Post subject: Reply with quote

Selnæs. Sæter. Selnæs. Sæter. Vanskelig det der.
Frøken Fransen
Junior

PostPosted: 23.07.2019 00:28    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Selnæs. Sæter. Selnæs. Sæter. Vanskelig det der.

Haha, jaggu Cool Der gikk det litt fort i lesinga gitt.
Jaja, da ble det nå litt oppdatering på SÆLNES da iallefall Embarassed Razz
Back to top
ElMar
Proff

PostPosted: 28.07.2019 14:40    Post subject: Reply with quote

Serieåpning i Belgia, Anderlecht - Oostende kl 14:30 på Viaplay nå. Bortelaget presser høyt i starten, mot Anderlecht som har Vincent Kompany som spillende trener.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 28.07.2019 15:51    Post subject: Reply with quote

1-1 etter en time.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 28.07.2019 16:05    Post subject: Reply with quote

KV tar ledelsen 1-2 etter 74 minutter.
hello
Veteran

PostPosted: 28.07.2019 16:25    Post subject: Reply with quote

Kåre slår Anderlecht i første kamp. Rimelig sterkt.
Back to top
Laff1
Senior

PostPosted: 28.07.2019 16:30    Post subject: Reply with quote

Første seier borte mot Anderlecht siden 2005.

Målene: https://www.flashscore.co...XkT/#video
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Rånny
Legende

PostPosted: 28.07.2019 16:40    Post subject: Reply with quote

Råsterk seier for Kåre i debuten til Kompany Tommel'n opp!

- Torgeir Børven
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 28.07.2019 17:23    Post subject: Reply with quote

Han er en slags omvendt Horneland han der. Starter bra og så ender det opp i skit.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 28.07.2019 18:23    Post subject: Reply with quote

Jepp, ikke overrasket at han starter bra. Når han i suksessen finner ut «laget trenger ikke å trene mer samhandling», så begynner det nok å murre. Da blir nok Kåre sur og vi er tilbake til det samme.

Det som irriterer meg med hans suksess er at de naive kårestøtterne kommer til å legge ut «hva var det jeg da» i adressa.
Back to top
Wiseblood
Rutinert

PostPosted: 28.07.2019 19:38    Post subject: Reply with quote

Tror nok at 33 år gamle Kompany helt sikkert har de beste trenerdagene noen år frem i tid, og at det her var det klart beste tidspunktet å møte Anderlecht på. Et Anderlecht med tung trening i beina som enda er langt unna kampform.
Ril
Senior

PostPosted: 28.07.2019 21:04    Post subject: Reply with quote

Med mindre klubben har en eiendomkonge som forventer sukses i champions leauge, så kommer Kåre til å spille som han gjør nå.
Back to top
Per Joar Hesten
Junior

PostPosted: 28.07.2019 21:31    Post subject: Reply with quote

Krokodil Dundee wrote:
Han er en slags omvendt Horneland han der. Starter bra og så ender det opp i skit.

Tidlig å ta fram champagnen etter seier over Lindfield, Ranheim, KBK og Viking eller??
Back to top
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 29.07.2019 06:14    Post subject: Reply with quote

Aldrig for tidlig for champagne.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 435, 436, 437, 438  Next
Page 436 of 438

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb