English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 416, 417, 418 ... 536, 537, 538  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 30.09.2018 12:00    Post subject: Reply with quote

Han trodde vel først etterlønns-summen var netto.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 30.09.2018 16:14    Post subject: Reply with quote

Jacob Rasmussen starter for Empoli mot Parma i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.10.2018 21:43    Post subject: Reply with quote

Da er det endelig klart at Jakob Tromsdal blir å være Ranheimspiller ut 2021.

(...)

Jakob som ble meniskoperert i sommer og det var høyst usikkert hvor lenge midtbanekrigeren var ute. Nå har han endelig begynt med å trene laget og er i rute med opptreningen sin

Tarjei er klar på at Ranheim er det rette valget til Jakob og bli med videre i Ranheim med tanke på utviklingen til spillerne.

- Det er en trøndelags mest spennende unge midtbanespillere. Nå blir han med utviklingstrappen videre i Ranheim, jeg mener dette er det beste valget for Jakob, sier medtrener Tarjei Smågesjø.

Les mer: Kontrakten med Tromsdal forlenges
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Grieg78
Junior


Joined: 02 Apr 2017
Posts: 51

PostPosted: 02.10.2018 01:05    Post subject: Reply with quote

Selnæs i bra selskap på assist topp 5 lista i Frankrike

Very Happy

https://www.lfp.fr/ligue1...met-ca.htm
Back to top
View user's profile Send private message
wikivic
Proff


Joined: 12 Feb 2010
Posts: 251
Location: Oslo

PostPosted: 04.10.2018 10:10    Post subject: Reply with quote

På bakgrunn av Slartis annonsering av ny Hansen-video etter sesongen, bladde jeg gjennom hans nåværende videoer på YouTube. Jeg fikk se en nostalgisk reprise på Chibuikes beste stunder i RBK-drakta. Merker jeg blir smårørt, og begynner å fantasere om hvordan Chibuike hadde tatt seg ut i dagens stall, som hengende spiss bak Bendtner. Sant nok hadde Chibuike varierende form under RBK-tiden, men han ble i mine øyne brukt en del feil.

Ser han har hatt en ganske omflakkende karriere etter Gaziantepspor, og er i Irtysh i kasakhstansk liga nå. Så spørs om det har gått lengre mellom hans briljante tyngdeoverføringer, råskap og overraskende skudd de siste årene.

Se og nyt!
Forøvrig en av de kvalitetsmessig beste skrytevideoene jeg har sett, med overraskende god musikk! RBK
Takk, Slarti.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 04.10.2018 10:52    Post subject: Reply with quote

Jeg husker spesielt godt målet hans mot Rapid Wien, for en enkeltmannsprestasjon.
Back to top
View user's profile Send private message
wikivic
Proff


Joined: 12 Feb 2010
Posts: 251
Location: Oslo

PostPosted: 04.10.2018 11:29    Post subject: Reply with quote

Samme her! Har vel ikke blitt scoret mange finere mål i RBK-drakt?
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 05.10.2018 21:51    Post subject: Reply with quote

Nils Arne på Lindmo i kveld. Det er alltid et privilegium å lytte til Nils Arne.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6472
Location: Heaven

PostPosted: 07.10.2018 15:53    Post subject: Reply with quote

Midtsjø og svensson spiller borte mot ajax nå..ligger under 1-0.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 10.10.2018 12:16    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.10.2018 20:31    Post subject: Reply with quote

Ingen som tog 'an?

Jeg hørte snakk om det der for et par uker siden, altså at Hoftun har blitt tilknyttet Kina-satsinga til Heimdal videregående skole.

Ellers:

Det kom bag på angriberen Christian Gytkjær, at han mandag blev efterudtaget til landsholdets kampe mod Irland og Østrig næsten to år efter sin første og hidtil eneste optræden i landsholdsdragten.

Lech Poznan-angriberen havde lagt andre planer for de fridage, som pausen i klubkalenderen tillader.

-Det kom da lidt som en overraskelse for mig. Det vil jeg da ikke lyve om. Jeg havde lagt andre planer og ikke tænkt så meget på landsholdet, så det var da en glædelig overraskelse.

-Jeg var på besøg hos kærestens familie i Norge, så det skulle have været ganske afslappende, men det blev der lavet om på. Men vi er ikke blevet uvenner over, at jeg pludselig skulle afsted, for det var en glædelig nyhed, siger Christian Gytkjær.

Læs mere: Landsholdsspiller regnede med rolige dage hos svigermor

Russland-proffen Stefan Strandberg (28) har levd i en konstant skadetilværelse i snart halvannet år og mistet storebroren til kreften. Nå ser han fremover sammen med håndballprofilen Joakim Hykkerud (32) – ved å danne en stiftelse til hjelp for vanskeligstilte.

De to idrettsutøverne – som ble kjent da de bodde i Hannover og spilte for den nordtyske byens lag i fotball og håndball – har startet veldedighetsorganisasjonen «Step By Step Charity».

Les mer: Strandberg starter stiftelse etter brorens død: – Har vært et sant helvete
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 12.10.2018 00:24    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Ingen som tog 'an?


Nei, syntes det var lite respons! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 12.10.2018 08:53    Post subject: Reply with quote

syns bare det var litt rart å se creepy onkel Hoftun sammen med alle Asia barna
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 13.10.2018 19:08    Post subject: Reply with quote

Rambo 2 går i krigen!


_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 13.10.2018 20:52    Post subject: Reply with quote

Skulle akkurat til å poste noe med å gå i sin fars fotspor i kamptråden. Du tok ansvar ser jeg. Bra.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.10.2018 17:07    Post subject: Reply with quote

Søndag 24. oktober 1993 vil for alltid stå som en merkedag for Bodø/Glimt. Da ble klubbens andre - og hittil siste - cupgull sikret, etter 2-0 mot Strømsgodset på Ullevaal.

Det må selvsagt markeres på behørig vis, og lørdag 27. oktober vil nesten samtlige av heltene fra 93-laget være samlet i Bodø.

- Det blir ikke bare de 15 som ble cupmester, men også alle som var rundt laget på en eller annen måte. Hele troppen var like viktig for oss den gangen, og vi kommer til å være rundt 40 stykker samlet, sier Tor-Arne Aga, Tom-Kåre Staurvik, Runar Berg og Tommy Hansen, som står i bresjen for markeringen.

Det vil være første gangen hele laget er samlet etter 93-sesongen. Så langt er det kun Harald Martin Brattbakk som har meldt at han ikke har anledning til å komme nordover.

(...)

Mye av æren gir de fire til mannen som tok over de helgule foran 92-sesongen, nemlig Trond Sollied. Med en fullsatt Nordlandshall spilte Glimt seg gjennom 1. divisjon på imponerende vis, og det var kun Rosenborg som kunne matche dem i eliteserien året etter.

- Det var helt sinnssykt å være med på det Trond startet. Han har betydd utrolig mye. Vi var flere som ikke hadde fått ut potensialet vårt. Jeg var i både Rosenborg og Tromsø, men det var under Trond jeg lyktes, sier Runar Berg.

- Bodø var en fotballby, vi hadde mange gode spillere, og det lå noe uforløst her. Trond tok oss fra steinalderen til å spille moderne fotball. Det fikk ut det uforløste i både spillergruppa og byen. Det klikket med én gang, og publikum var sulteforet. Det ble en meget bra reise. Vi var gjeng med gode spillere, som gledet seg hver dag til å være sammen, sier Staurvik.

Les mer: For 25 år siden satte de Bodø i kok. Nå skal heltene samles.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.10.2018 16:18    Post subject: Reply with quote

Landsholdsaktuelle Christian Gytkjær regner med, at Lech Poznan udnytter deres option og forlænger med deres danske topscorer.

(...)

- Klubben har en option på et år mere, så det ender nok med at blive en treårig aftale. De kan vist vente med aktivere den helt til april, men jeg regner da med, at de gerne vil forlænge, siger Gytkjær til bold.dk.


(...)

- Jeg har gjort det godt og scoret pænt med mål i en liga med meget pres på og en til tider barsk fankultur. Der er ikke så mange udlændinge, der lykkes i Polen, så jeg klapper da mig selv lidt på skulderen, men jeg er selvfølgelig ikke tilfreds, når vi ikke får de sejre, vi skal have.

Gytkjær har samlet set scoret 30 gange i 59 kampe for Lech Poznan.

Læs mere: Gytkjær regner med polsk forlængelse
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59205
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.10.2018 21:20    Post subject: Reply with quote

Jönsson blev förra sommaren petad som huvudtränare i HBK, fick en ny roll som sportchef och sneglade åter mot ett speciellt land i öst. Plötsligt var Japan aktuellt igen, landet han bekantade sig med redan under 1990-talet, då han efter tiden i HBK avslutade sin aktiva karriär som spelande assisterande tränare till Stuart Baxter i Sanfrecce Hiroshima mellan 1993 och 1994 och ytterligare tre år i samma roll mellan 1995 och 1997 i Vissel Kobe i den japanska högstaligan.

Nu behövde åter Sanfrecce svensk hjälp, i ett lite mer prekärt läge den här gången på nedflyttningsplats, för att rädda ett nytt kontrakt i J1 League.

- Jag hade under mina tio år i Norge ett par konkreta förfrågningar från Japan och tänkte väl att det skulle vara kul att komma tillbaka någon gång, men tajmingen ska också stämma. Nu var det ändå ganska bra tajming eftersom att jag till en början var manager i Halmstad, men bytte roll till att bli enbart sportchef året ut, vilket gjorde att jag var ganska fri på marknaden, säger han.

För supportrar och personal i klubben var det ett kärt återseende. Jönsson var ihågkommen i staden, men även av en del tidigare lagkamrater och chefer, som nu arbetade i andra roller i klubben.

- Jag fick signera en hel del gamla bilder, samtidigt som ett par av de jag jobbade ihop med då var där nu. Det var mycket varma känslor och även trevligt för egen del att vara tillbaka. Jag hade ju spelat mot många managers i ligan också. Han som var sportchef 25 år tillbaka i tiden var till exempel president nu och en tidigare lagkamrat var nu min närmaste tränare.

Läs mera: Janne Jönsson om ett annorlunda liv i Japan, vänskapen med Wenger och derbyfirande utan tänder: "Var kärlek med en gång"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kristiansen
Junior


Joined: 13 Feb 2017
Posts: 39

PostPosted: 22.10.2018 19:24    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/sport/10161024/

At han aldri lærer.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 22.10.2018 20:11    Post subject: Reply with quote

Kan jo være uflaks, hva som helst kan ha skjedd her.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 22.10.2018 21:34    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke dy meg.. Under tråden «hvor er de nå» må jo da svaret for Billes del bli «i fengsel».

Men spøk til side, trist å se folk mislykkes.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5305

PostPosted: 22.10.2018 21:45    Post subject: Reply with quote

Bille får jaggu meg Kristian Valen til å virke som et Mensa-medlem...
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.10.2018 06:52    Post subject: Reply with quote

Herregud for en idiot..
Back to top
View user's profile Send private message
Komainu
Junior


Joined: 16 Aug 2015
Posts: 16

PostPosted: 23.10.2018 10:51    Post subject: Reply with quote

2mas

https://www.fotbollskanal...erbyfiran/

Janne Jönsson om ett annorlunda liv i Japan


Tommel'n opp! Takk for interessant link
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 23.10.2018 14:32    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Kan jo være uflaks, hva som helst kan ha skjedd her.


Pluss en for samme humor som meg. Very Happy
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 416, 417, 418 ... 536, 537, 538  Next
Page 417 of 538

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb