English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2011
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86, 87  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.10.2011 00:16    Post subject: Reply with quote

Vi har vunnet tosifret over dem en gang - for 15 år siden! Jeg veit ikke helt hvilken tidshorisont du opererer med hvis du regner femten år som "få år", men for all del.
Erlendr
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 00:31    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:

Godt poeng, for så vidt, men han gjorde det jo verre i serien enn Jönsson.

Sikker? Smile

Istedet for at du sjekker selv
Poengmessig er Jønsson 5 poeng bedre på de 17 kampene vi kan sammenligne.
Relativt til serieleder er det 1 poengs forskjell.
PJH var 13 poeng bak, Jønsson var 12 poeng bak.

Hadde dette vært 2005 så ville Jønsson fått sparken, eller gjort som PJH, sagt opp selv.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.10.2011 00:36    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Bakklandia wrote:

Sikker? Smile

Jepp. i 2005 ble vi nr. 7 - og da var Høgmo sjef fra August og ut. Da Perry gikk av, var vi nr. 8 på tabellen. Så langt faller vi ikke i år.
senador
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 18:35    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner godt at det kommer mindre og mindre folk på Lerkendal. Å betale for råtne bananer har ingen lyst til. RBK reklamerer seg seg selv om en banan i Europaklasse, men den er pillråtten tvers gjennom. Det har folk begynt å skjønne nå. De har et produkt som ikke selger.

Mens inne på Brakka tror de fortsatt på Europacup og at de er en storklubb. For noen gjøker. Hvor mye koster Jamtfall, Hoftun, Henriksen og Jønsson til sammen?

Hva gir de oss tilbake?

Et drittlag.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 19:22    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Jeg skjønner godt at det kommer mindre og mindre folk på Lerkendal.

Gjør det det da?!? Neutral

Jeg trodde at folkene som kommer til Lerkendal nå for tiden er like store som de som kom tidligere, men mulig det er noe jeg ikke har fått med meg... Embarassed

Kanskje klubben snart må sette begrensninger, slik som de gjør på mange tivoli, med å kun slippe inn folk over 1,60m eller der omkring...
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 19:30    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Jeg skjønner godt at det kommer mindre og mindre folk på Lerkendal.

Ja. For en som er glad i å se god fotball er det ikke underholdende å se Rosenborg spille.
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 31.10.2011 19:58    Post subject: Reply with quote

Ganske humoristisk at når Hentesveis prøver seg på en totalt unødvendig utdriting, så forveklser han "mindre" med "lavere".
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 20:16    Post subject: Reply with quote

Jeg forsøkte meg slett ikke på noen utdriting, men derimot på en ganske så uskyldig humoristisk kommentar.

At noen ikke skjønte det burde jeg kanskje ha forutsett, vi tapte tross alt mot Brann i går, og mange har hengehue i dag...
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 31.10.2011 20:18    Post subject: Reply with quote

Jeg forsto at det nok ikke var veldig seriøst. Jeg tenkte å sette "utdritning" i anførselstegn, men kom frem til at tre anførselstegn på en linje ble litt mye.

Uansett, poenget står mitt står Smile
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 20:23    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Erlendr wrote:
Bakklandia wrote:

Sikker? Smile

Jepp. i 2005 ble vi nr. 7 - og da var Høgmo sjef fra August og ut. Da Perry gikk av, var vi nr. 8 på tabellen. Så langt faller vi ikke i år.

Da Perry gikk av etter 17 kamper var RBK på 8. Etter 17 kamper i år var RBK nr. 7. hele ETT poeng bedre relativt sett til serieledern.
Gjorde Perry det dårligere enn Jønsson på sine 17 kamper?

Nope Smile
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.10.2011 22:05    Post subject: Reply with quote

Fredrikstad kan ha reddet medalje for oss ikveldens livsviktige seier over Vålerenga. Plutselig er Brann og Odd de hardeste utfordrerne bak Tromsø.

Taper vi mot Tromsø så tror jeg medaljen ryker for oss.

Tromsø Oss hjemme og Start borte.
Odd: Sogndal hjemme og Sarpsborg borte.
Brann: Lillestrøm hjemme og Aalesund borte.

Odd burde faktisk ta full pott på de to siste, noe som gjør at hvis vi ikke vinner mot Tromsø er vi avhengig av seier mot Viking samt flaks med de andre resultatene.

Faen så spennende dette kommer til å bli, helt latterlig at man som Rosenborgsupporter må sitte å finregne på om man skal klare en tredje plass i tidenes dårligste Tippeliga :S
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.10.2011 22:23    Post subject: Reply with quote

Slår vi TIL er vi jo forbi dem og opp på sølvplass, så det er ikke sikkert vi må ta til takke med bronse.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.10.2011 22:39    Post subject: Reply with quote

Riktig det, derfor jeg skriver at "taper vi mot Tromsø så tror jeg medaljen ryker for oss".
Slår vi Tromsø så er vi i en veldig god posisjon selvsagt.
Back to top
jacsonø
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 22:41    Post subject: Reply with quote

Hvis vi taper våre to siste, noe som er sansynlig, kan vi havne på 7. Plass, bak Godset eller Haugesund. Håper på to seire, men i går mista jeg trua på denne og neste sesong. Confused
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.10.2011 22:51    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Bakklandia wrote:
Erlendr wrote:
Bakklandia wrote:

Sikker? Smile

Da Perry gikk av etter 17 kamper var RBK på 8. Etter 17 kamper i år var RBK nr. 7. hele ETT poeng bedre relativt sett til serieledern.
Gjorde Perry det dårligere enn Jønsson på sine 17 kamper?

1 poeng er nå en gang 1 poeng, og dessuten kan du jo ikke regne det sånn - da gjør du det med en tydelig agenda.

For det første må du selvsagt regne med poengforskjellen. Den har du selv sagt var fem poeng favør Jönsson. Skal du absolutt ha dette poenget relativt opp mot serielederen med i regnestykket, må du selvsagt regne det inn på toppen av det, altså blir det seks poeng favør Jönsson.

I tillegg må du selvsagt ta med det faktum at Perry lå på 8. plass i en 14-lagsserie, mens Jönsson på det tidspunktet lå på 7. i en 16-lagsserie. Det vil si at Jönsson hadde ni lag bak seg på tabellen, mens Perry bare hadde seks.

Altså snakker vi 6 poeng og tre lag i i favør Jönsson. Skal du først sammenligne, så må du gjøre det skikkelig (les: rettferdig). Men det har jeg jo skjønt at du ikke liker å gjøre, for da er ødelegger du jo agendaen din. For å si det sånn - det er ikke jeg som driver den mest kreative bruken av datamassasje, for å bruke dine ord, her.
Erlendr
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 23:18    Post subject: Reply with quote

Du som tok opp det, du får nesten tåle at noen motbeviser deg. Som RBK'er så ser man oppover mot førsteplassen, ikke hvor mange lag som evt er bak seg, selv om det siste passer din agenda. Perry var 13 poeng bak på en 8. Jønsson var 12 poeng bak på en 7. 14/16 spiller ingen rolle, Perry gikk etter 17 runder, da stopper sammenlikningen der. Passer det deg ikke? Neivel.

Og du som ønsket en viss RBK-legende død trenger ikke å antyde noe om agenda. Min agenda er at jeg ønsker et RBK som vinner ligaen og deltar i CL. Din agenda er tydeligvis å beskytte Jønsson for enhver pris, noe som er helt i orden, men da må du tåle at påstandene du hiver ut uten å se deg for blir kraftig tilbakevist. Smile
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.10.2011 23:28    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig spiller det noen rolle hvor mange lag som er ligaen, det sier jo noe om prestasjonen. Jeg mener, det er jo en større prestasjon å vinne en liga med 30 kamper enn en liga med 26, f.eks. Det tror jeg faktisk selv du er uenig i.

Og du ser også bakover eller nedover på tabellen - all den tid du ønsker at RBK skal vinne ligaen så ser du jo nedover på tabellen, siden du ønsker at resten av lagene skal ligge nettopp bak RBK. Da kan du jo ikke se oppover på tabellen, for det er jo ikke mer "opp" igjen å se på, ikke sant.

Jeg har en og kun en agenda i denne saken - det er å få vurderingene til å være rettferdig. Jeg gir faen i hvem som da kan vurdere til å være "best" - for det er ikke alltid poeng å være først, størst og best - men at alle kandidatene er behandlet rettferdig. Det gjør ikke du, fordi du bruker ulike vurderingskriterier og tilpasser kriteriene slik det passer agendaen
din - som er å Jönsson til å fremstå som tidens verste RBK-trener, selv om han beviselig ikke er det.

Jeg tåler fint å bli motbevist, til og med "Kraftig motbevist" - så lenge det faktisk kan slåes fast med fakta. Det er ikke det du gjør, og det er du heller ikke interessert i å gjøre. Bare det at du bruker ordleggingen "Påstander" om fakta beviser jo at du driter i dem.
Erlendr
Veteran

PostPosted: 31.10.2011 23:42    Post subject: Reply with quote

Så lenge Perry fikk bare 17 kamper, så er det vanskelig å sammenlikne på noen annen måte enn å bruke Jønssons første 17, er du ikke enig?

Utgangspunktet er at RBK ønsker å vinne ligaen, da må man få flere poeng enn alle andre lag, ergo er det vel så korrekt å sammenligne med serieleder.

Jeg kaller innlegget ditt "Han gjorde det dårligere enn Jønsson" (Om Perry) for en påstand, av to grunner. 1. Du har ikke sjekket statistikk og 2, du har ikke noe belegg for å påstå det når man ettergår statistikken. At du i etterkant pynter og justerer på statistikken etter hvordan det passer deg er helt i tråd med hvordan du diskuterte i går - da flere kommenterte at du oppførte deg som et forumtroll.

På tide å innse status: Jønsson har ikke levd opp til forventning, og han har til tider gjort det like dårlig som to som fikk sparken/gikk av. Perry og Tørum. Jeg er en av de som mener han ikke skal ha amnesti, fordi jeg er ikke interessert i å se at RBK søler bort ressurser på en mann det ikke er noen fremtid i.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 31.10.2011 23:56    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Så lenge Perry fikk bare 17 kamper, så er det vanskelig å sammenlikne på noen annen måte enn å bruke Jønssons første 17, er du ikke enig?

Selvfølgelig, men 7. plass er bedre enn 8. plass uansett hvordan du vrir og vender på det. Ett poeng er ett poeng - ett poeng kan avgjør sølvstriden i år, f.eks.

Så selv om du da ikke vil innse at 7. i år i realiteten er 3 plasser bedre enn en 8. plass i 2005, så må du i hvert innrømma et 7. plass i 2011 fortsatt er bedre enn 8. plass i 2005 - den kan selv ikke du klare å ro deg unna.

Erlendr wrote:
Jeg kaller innlegget ditt "Han gjorde det dårligere enn Jønsson" (Om Perry) for en påstand, av to grunner. 1. Du har ikke sjekket statistikk og 2, du har ikke noe belegg for å påstå det når man ettergår statistikken.

Ånei, så når jeg allerede i mitt første innlegg i akkurat denne påstanden i går påpekte at Perry var nr. 8 nr han gikk av, en posisjon som Jönsson fakitsk ikke lå høyere enn på det tidpsunktet, og heller ikke kan ranmle ned til, så hadde jeg ikke sjekket statistikken? Neivel, nei!

Jeg gjentar - 7. plass er en plass bedre enn 8. plass.

Erlendr wrote:
At du i etterkant pynter og justerer på statistikken etter hvordan det passer deg er helt i tråd med hvordan du diskuterte i går - da flere kommenterte at du oppførte deg som et forumtroll.

Jeg har aldri, i motsetningen til deg, tilpasset statistikken i en eneste sak jeg har diskutert, noen gang. Rett og slett fordi det ikke er en redelig debatteknikk. Jeg innrømmer at jeg nok mens det stod på som verst var litt i overkant kreativt med bruken av statistikk/fakta i Northug-diskusjonen, men aldri ellers.

Erlendr wrote:
På tide å innse status: Jønsson har ikke levd opp til forventning, og han har til tider gjort det like dårlig som to som fikk sparken/gikk av. Perry og Tørum. Jeg er en av de som mener han ikke skal ha amnesti, fordi jeg er ikke interessert i å se at RBK søler bort ressurser på en mann det ikke er noen fremtid i.

Tørum ledet oss faktisk til gull en sesong - jeg bare never det, slik at vi igjen yter en rettferdighet du finner det greit å drite i når det passer deg. Men altså: Jönsson har ikke levd opp til forventningen, sier du? Hvem sin da - din? Det er i så fall, uansett hvor lite du liker det, fullstendig irrelevant, siden det tross alt er styrets forventninger han har som jobb å oppfylle - og jeg tror deres og din spriker ganske mye fra hverandre.

Det er for øvrig også en del av det jeg har prøvd å få frem - at det kanskje finnes enkelte her på forumet, deg selv i høyeste grad inkludert, som har urealistisk høye forventinger til hva RBK kan oppnå.

PS: Hamren ble heller ikke seriemester i sin første sesong - faktisk tok han ikke en gang medalje. Det gjør derimot Jönsson godt an til å gjøre (ja, nå er jeg kreativ med statistikkbruken, men det er for å understreke ett poeng . nemlig hvordan du har en tendens til å bruke den..

Last edited by Bakklandia on 01.11.2011 00:00; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
P
Senior

PostPosted: 31.10.2011 23:58    Post subject: Reply with quote

Rosenborg taper kamper og er ujevn i mangel av ledertyper og vinnerskaller i laget. Jeg tror faktisk at det er så enkelt. Vi har mistet Annan, Demidov, Stadsgaard og Iversen, og fått inn spillere uten de samme egenskapene.

Chibuike, Dockal, Issah er spillere med gode ferdigheter, men jeg har til gode å se at de tar tak i kamper der laget sliter eller kamper vipper. Når laget blir presset tilbake, så forsvinner Chibuike og Dockal fort ut av kampen. Vi har for mange spillere som ikke har evnen til å snu kamper, og det er svært bekymringsverdig.

Bare se på Brann i går. Leciejewski, Austin og Ojo er spillere som Rosenborg savner sårt. Spillere som drar med seg de andre i krigen. Hvem på Rosenborg er det som får med seg de andre på laget, når det trengs som mest? Svensson gir alltid jernet, men smitter dette over på de andre spillerne? Ser ikke slik ut. Larsen virker som han har en liten "ledertype" i seg, men jeg har i det siste mistet troen på at Larsen er god nok på et lag som ønsker å vinne serien og spille i Europa, og da hjelper det ikke at han er en god leder.

Jeg ønsker at Rosenborg i januar bruker penger på spillere med gode ferdigheter og en helvetes vilje til å vinne fotballkamper. Innsatsen i år viser at laget mangler vinnerskaller. Spillere med hjertet utenpå drakten. Ledertyper. Så lenge dette mangler, så hjelper det ikke at spillerne i utgangspunktet skal ha bedre ferdigheter enn det andre laget.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 01.11.2011 00:02    Post subject: Reply with quote

Bakklandia: Jeg håper RBK-styret ikke tenker som deg, at de driter i om det blir 7 eller 8. plass, for begge er like ille for Norges desidert beste klubb. At RBK skal vinne ligaen hver sesong skal ikke være urealistisk.

Hamren vant gull i sin første HELE sesong. Ikke hans feil at Henriksen ledet laget frem til Juni, idiotisk sammenlikning og veldig beskrivende for hvordan du benytter statistikk sånn at den passer din agenda. Smile
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 01.11.2011 00:17    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Bakklandia: Jeg håper RBK-styret ikke tenker som deg, at de driter i om det blir 7 eller 8. plass, for begge er like ille for Norges desidert beste klubb. At RBK skal vinne ligaen hver sesong skal ikke være urealistisk.

Jo ,det skal det. Kan du gi meg ETT godt argumnet for hvorfor det ikke skal være det - og som ikke er "Vi gjorde jo det før i tiden"?

Erlendr wrote:
Hamren vant gull i sin første HELE sesong. Ikke hans feil at Henriksen ledet laget frem til Juni, idiotisk sammenlikning og veldig beskrivende for hvordan du benytter statistikk sånn at den passer din agenda. Smile

Jeg skreiv jo i parentesen at jeg visste det var idiotisk, men at det var for å statuere ett eksempel, så jeg er fullstendig klar over det Wink men du dreit jo sikkert i å lese det som stod i parantesen. Razz

For øvrig er jeg spent på hva du mener om innlegget til Fhoyler.

Last edited by Bakklandia on 01.11.2011 21:48; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 01.11.2011 02:02    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Du som tok opp det, du får nesten tåle at noen motbeviser deg. Som RBK'er så ser man oppover mot førsteplassen, ikke hvor mange lag som evt er bak seg, selv om det siste passer din agenda. Perry var 13 poeng bak på en 8. Jønsson var 12 poeng bak på en 7.

Molde hadde spilt 19 kamper når Jönsson nådde 17. Ergo var den reelle distansen 6 poeng og ikke 12. Og du kan selvfølgelig ikke se bort fra at RBKs posisjon var helt annerledes i 2005 enn den er nå. Perry ledet det som trolig var tidenes beste RBK-stall. Et RBK som hadde vunnet 13 gull på rad og deltatt i CL i 9 av de siste 10 årene. Jönsson tok over et RBK som har 3 gull de siste 6 årene, og som ikke har deltatt i CL på 4 år. Samtidig tok han over det som trolig er den svakeste stallen RBK har hatt de siste 20 årene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.11.2011 16:11    Post subject: Reply with quote

Uansett poengfangst eller ei, RBK spiller ikke underholdende fotball.
Vi mister ballen for ofte fordi vi er for upresise og har for dårlig bevegelse.

Se på Barcelona (vet vi ikke er barca men men), de har noen grunnleggende elementer som utgjør deres fantastiske resultater. Javist har de syek ferdigheter i forhold til oss, men likevell vil jeg nevne et par ting vi har kunnet jobbe med.

Barcelona spiller posession fotball. Det vil si at så lenge de har ballen kan ikke motstanderen score.

La Liga season from 2010-2011
Average per game 75%
lowest Valencia 56%
highest Zaragoza 82%

gjennomsnittet i pasninger pr.kamp er 747 så langt i år, noe vi garantert ikke er i nærheten av.

i tillegg spiller de med en playmaker vi heller ikke har, Xavi.

1) get the ball (you know already where your team-mates are and where they might run to; you know where your opponents are too)
2) control it instantly
3) shield the ball from your opponent (if you have to)
4) pass it to a team-mate, usually on the ground
5) find space, asking for the ball back if necessary
6) Repeat until Messi gets the ball

ideen bak dette noe vi definetivt kan jobbe med. Er ingen kamper som er mere morsome å se på en Barcelona sine, og selv om de stiller uten messi, villa etc så bruker de samme spillestil.

Jeg tror vi må kort sagt jobbe med pasningsspillet vårt. bli tryggere med ballen, spille motstanderen sliten ved å bruke pasninger og hurtige bevegelser. Dette er noe som vil gjøre at backene våre også vil komme til bedre nytte en de gjør slik vi spiller i dag. Ser ikek problemet med at Issa faller i dybden når backene går høys slik at vi står med 3 Midtstoppere i det de går slik baca bruker Bousquet/marcherano.

Vi har Svensson som ikke har noe problem med løpskapasiteten. Om keita takler det i barca kan henriksen også takle det i RBK. det er kansje bare å håpe at berntsen er den playmakeren vi trenger. I tillegg kan Chibbe dekke 9'rollen slik messi gjør også på dette nivået. og det som er bra er at barcelona spiller langs bakken, noe som vil gjøre at Bakenga,Moldskred og Prica kan fylle spydspiss rollen.

Har ikke sjekker vår posession statistikk, men regner med den er sånn passe dårlig.

det må drilles bevegelse i rom, pasninger på 1-2tuch og agressivitet for å vinne ballen når vi mister den.
så et klipp i går kveld der barcelona mistet ballen på venster siden av motstanders 16 meter. Messi var på ballfører tvert, Abidal var oppe i press, og bousquet sperret av det siste pasningalternativet med et aggresivt motløp. Dette resulterte i at de vant ballen, fikk gitt den til Xavi som slo en crossball til alves som kom på motsatt. Alves spilte på Villa som kom i møte, fik igjen ballen, slo på første tuch hardt inn forran mål der messi kom i 100 og satte den bak keeper.

Vi blir rett og slett for omstendig, og jeg ser intet mønster i spillet vårt, kun poling, gambling og usikkerhet.

her er en link til hvoran barcelona fyller rollene de har i laget.
http://www.youtube.com/wa...r_embedded

igjen, jeg skjønenr at vi ikek kan spille akkurat like bra som barcelona gjør, men ser ikke hvorfor vi ikke kunne benytte de samme rollefordelingene de har og spillestilen.
v_olden
Veteran

PostPosted: 02.12.2011 11:58    Post subject: Reply with quote

Stillingen når alle kamper er spilt:
Antall involveringer i mål scoret(max 1 pr mål)

36 Rade Prica
24 Markus Henriksen
22 Mushaga Bakenga
19 Mikael Lustig
17 Borek Dockal
15 Jonas Svensson
14 Morten Moldskred
13 Mikael Dorsin
12 Fredrik Winsnes
10 John Chibuike
10 Per Ciljan Skjelbred
10 Jim Larsen
5 Trond Olsen
4 Daniel Fredheim Holm
4 Daniel Ørlund
2 Fredrik Midtsjø
1 Michael Jamtfall
1 Gjermund Åsen
1 Simen Wangberg
1 Alejandro Lago
0 Per Verner Rønning
0 Mohammed Awal-Issah
0 Boti Goa
0 Erik Bråthen
0 Jon Inge Høiland

Antall involveringer i mål sluppet inn:

27 Jim Larsen
26 Mikael Lustig
23 Daniel Ørlund
17 Mikael Dorsin
10 Simen Wangberg
10 Alejandro Lago
9 Markus Henriksen
8 Mohammed Awal-Issah
8 Fredrik Winsnes
8 Jonas Svensson
4 Jon Inge Høiland
4 Per Verner Rønning
2 Mathias Bjärsmyr
2 Daniel Fredheim Holm
2 Per Ciljan Skjelbred
2 Rade Prica
1 Michael Jamtfall
1 Borek Dockal
1 Morten Moldskred
1 Mushaga Bakenga
0 Trond Olsen
0 Gjermund Åsen
0 Fredrik Midtsjø
0 Boti Goa
0 Erik Bråthen
0 John Chibuike

Ut fra disse tallene så kan vi konkludere med at midtspissen er involvert i flest mål fremover og miststopperen som har spilt mest er involvert i flest mål bakover. Intet ovveraskende der, altså. Vi kan vel også fastslå at Lustig bør være mer ving enn back og at Bråthen burde spilt mer selv om sammenlikningsgrunnlaget er litt tynt.

Det interressante kommer snart: data fordelt på spilletid.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86, 87  Next
Page 85 of 87

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb