English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2009
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 180, 181, 182  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2009 00:26    Post subject: Reply with quote

hobbus wrote:
Tøff påstand som jeg tror du kommer til å måtte bite i deg.

Synes da ikke det er spesielt tøft å hevde at han aldri vil bli mer enn ganske god. Fyren er absolutt ikke dårlig, men jeg har problemer med å se et stort potensiale.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Legende

PostPosted: 31.08.2009 00:29    Post subject: Reply with quote

Hvis Pedersen skal spille spiss på et høyere nivå enn Tippeligaen, er han nødt til å ha ferdigheter som kompenserer for middelmådig TL-fart, som på høyere nivå betyr "treg". De ferdighetene ser jeg ikke helt hvordan han skal kunne tilegne seg. Innstillinga hans er jo det han har, men han klarer ikke å flyte på den mot bedre forsvar enn de jalla-forsvarene vi har her hjemme.

Ser man på de spillerne han kan sammenlignes med, som Rooney og Kuyt, så har de langt større fart, langt bedre skudd, og mye, mye bedre blikk for spillet. Rett og slett spillere med mye større register. Jada, jeg er klar over at de to jeg nevner holder verdensklasse, men jeg tror man vil se det samme, om enn i litt mindre grad, hvis man sammenligner med spillere på nivået under.

Knudtzon er egentlig bare en vingvariant av Kim Holmen.
2mas
Sjef

PostPosted: 31.08.2009 08:40    Post subject: Reply with quote

David Elms kontrakt med Kalmar FF löper ut 1 december och nu har en Premier League-klubb – som enligt vad Sportbladet erfar ska vara Fulham – klivit in i handlingen.

Förhandlingar har pågått under helgen men det är en kamp mot klockan att hinna färdigt innan transferfönstret stänger på tisdag.

– Det kan bli så, säger David Elm som inte spelade i 3–0-matchen mot Hammarby på grund av halsfluss.

Läs mera: Nytt Elmavsked – storebror till Premier League
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Erlendr
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 09:12    Post subject: Reply with quote

Legger merke til at Afonso Alves er på vei fra M'boro til Qatar og mange millioner. Det er slike spillere jeg skulle ønske RBK kunne hive seg over. Selv om han ikke imponerte for Boro så hamra han inn mål i både Sverige og Nederland.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2009 12:55    Post subject: Reply with quote

Berget-avtalen har gått i vasken pga det som angivelig er et dårlig kne. Dette på tross av at Berget aldri har hatt noe som helst problemer med kneet sitt. Det hele lukter fishy, og jeg håper det bare er en bortforklaring og at Berget blir igjen i Trondheim i kveld.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Keenoir
Legende

PostPosted: 31.08.2009 13:03    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Legger merke til at Afonso Alves er på vei fra M'boro til Qatar og mange millioner. Det er slike spillere jeg skulle ønske RBK kunne hive seg over. Selv om han ikke imponerte for Boro så hamra han inn mål i både Sverige og Nederland.

Vi har ingen mulighet til å konkurre mot millionene en finner Qatar, en såpass god skandinavisk spiller som Wilhelmsson spiller der og jeg skulle gjerne ha sett han på kanten vår. Fin plass for avdanket/halvpensjonerte spillere til å spe på pensjonen sin.

Last edited by Keenoir on 31.08.2009 13:12; edited 1 time in total
Back to top
hendrix
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 13:04    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:

Trur nok du sikter litt vel høyt. Budet fra Qatar ryktes til å være £7m, samtidig som også Ajax er interessert.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2009 15:00    Post subject: Reply with quote

Jeg sitter med en følelse av at en spiller blir presentert på Lerkendal i kveld.

Og jeg har ganske sterke følelser...

SPENNENDE!
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 15:01    Post subject: Reply with quote

Jojo, jeg er klar over at RBK ikke kan konkurrere mot sånne klubber, det var bare det at jeg skulle ønske at RBK siktet i det sjiktet Alves holder til. Gode spillere som har hatt en dårlig periode i en ny klubb. Selvsagt greier ikke RBK konkurrere mot klubber som byr 70 mill Smile
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 15:05    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Berget-avtalen har gått i vasken pga det som angivelig er et dårlig kne. Dette på tross av at Berget aldri har hatt noe som helst problemer med kneet sitt. Det hele lukter fishy, og jeg håper det bare er en bortforklaring og at Berget blir igjen i Trondheim i kveld.

Jeg håper fiskelukta kommer Rbk til gode her ja. Berget hadde vært en fin tilvekst.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 31.08.2009 15:12    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Jeg sitter med en følelse av at en spiller blir presentert på Lerkendal i kveld.

SPENNENDE!

Kenny Cooper?? Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 31.08.2009 15:14    Post subject: Reply with quote

Har lite tro på at en ny RBK spiller kan bli presentert i kveld. Ingen ting ville vært bedre en en gladmelding i kveld, men sånt realistisk sett er det nok lite trolig, med mindre Erik og co har diskutert noe utilgjengenlig for allmennheten.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 15:19    Post subject: Reply with quote

- Flere ting måtte klaffe, men vi kom ikke til enighet om en overgangsavtale for Berget til MFK, sier administrerende direktør Tarje Nordstrand Jacobsen til moldefk.no. Han vil ikke gå nærmere inn på årsaken til at overgangen strandet.

Som sagt lukter det fishy.
EvigTroTilDovreFaller
Junior

PostPosted: 31.08.2009 15:21    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Hedon wrote:

SPENNENDE!

Kenny Cooper?? Razz

Hehe.

Jeg så en høy fyr på en bussholdeplass idag morges,
og visstnok har noen kjøpt et wienerbrød...
Back to top
lightning
Junior

PostPosted: 31.08.2009 15:43    Post subject: Reply with quote

Tvilsomt om Cooper skifter klubb to uker etter han gikk til 1860 Munchen.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 15:52    Post subject: Reply with quote

Næsjda - han Halfredsson signerte jo for Lyn før han etter noe sånt som 1 uke (?) var iført Reggina-drakt.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2009 16:00    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

SPENNENDE!

Vi får håbe at Hoftun er en luremus overfor nettavisen, hvis den følelsen skal vise sig at være sand:

nettavisen wrote:
Vi tar pulsen på fotball-Norge på overgangsvinduets siste dag. Først ut er sportsdirektør Erik Hoftun i Rosenborg: - Vi kommer ikke til å kjøpe noen spillere i dette vinduet, skriver Hoftun i en tekstmelding til Nettavisen. Det er vel Marek Sapara som står først i køen dersom noen skal bort fra Lerkendal (legger til at dette er vår kommentar, ikke Hoftuns..).

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.08.2009 16:10    Post subject: Reply with quote

Ryktene på fxt.no sier at Trond Sollied har fått sparken i Heerenven. Kan dette åpne for å hente tilbake Tarik som kanksje blir vurdert som overflødig av ny trener? (veldig gjettende og håpende Razz) hehe
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 16:12    Post subject: Reply with quote

Tarik er ikke noe bedre enn Sellin. Jeg ser ingen grunn til å kjøpe ham. Overvurdert så det holder, og har slitt på et høyere nivå.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.08.2009 16:20    Post subject: Reply with quote

Der mener jeg du tar grundig feil Brady. Godt mulig Sellin kan bli like god, og kanskje bedre også. men pr dags dato er nok Tarik en langt bedre spiller enn Sellin.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2009 16:22    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Tarik er ikke noe bedre enn Sellin.

Eh, hæ? Tarik er naturligvis MYE bedre enn Sellin.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 31.08.2009 16:25    Post subject: Reply with quote

Er nok uenig med dere. Syns ikke Tarik er spesielt god i det hele tatt, med unntak av noen få enkeltkamper. Jeg syns han spiller veldig ukonsentrert, og er svært ujevn.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 31.08.2009 16:33    Post subject: Reply with quote

Enig. I tillegg synes jeg ikke han virker å være ekstrem nok, da spesielt i det å kunne drible hvem som helst.
Back to top
petko
Rutinert

PostPosted: 31.08.2009 16:36    Post subject: Reply with quote

Tarik var dominerende i de fleste kampene han spilte i sin siste sesong i Fredrikstad. Var på nivå med det Huseklepp har prestert for Brann i år og vel så det. Men akkurat som Huseklepp så sleit han med avslutningene, brente altfor mange sjanser. Scoret et mål eller to i debuten på landslaget også hvis jeg ikke husker.

At du sammenligner han med Sellin som ikke har prestert noe som helst på et høyre nivå enn 2.div er for meg svært underlig.

Edit: @ brady
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2009 16:50    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Enig. I tillegg synes jeg ikke han virker å være ekstrem nok, da spesielt i det å kunne drible hvem som helst.

Jeg tror bare du husker litt dårlig. Det er en grunn til at han ble kvestet i nærmest hver eneste kamp en periode her, før han dro til Nederland. Dominerte voldsomt en periode, og den eneste måten motstanderne greide å ta han ut av kampen på, var å skade ham.

Han minner om en hovercraft. Han er så lett på foten, at det ser ut som at han flyter oppå gresset. Han har gjort mang en treig norsk back og midtstopper svimmel i sine gode kamper.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 180, 181, 182  Next
Page 181 of 182

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb