English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
John Pelu
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 43, 44, 45  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vegviks
Veteran

PostPosted: 02.10.2008 21:42    Post subject: Reply with quote

Enig i at dette innhoppet ga mersmak, men er ikke siker på at han hadde tatt de samme løpene dersom han hadde starta kampen
JellyFish
Veteran

PostPosted: 02.10.2008 23:52    Post subject: Reply with quote

Skulle ikke så mye til å "overbevise" etter det Berisha viste, men Pelu gjorde absolutt sakene sine bra! Ingen tvil om at en rask spiller som Pelu er med å skape farligheter når han kan dra backen og forsvaret med på en løpetur eller to. JA til Pelu fra start på søndag!
View user's profile Send private message
Hoven Evland Jr.
Veteran

PostPosted: 03.10.2008 00:42    Post subject: Reply with quote

Jeg syns Pelu har vært frisk i alle kampene han har fått prøve seg...da med et stooort unntak når det gjelder de kampene på La Manga (?) tidlig på året, der var han utrolig svak.

Har sansen for farten til Pelu og at han tør å utfordre. Han har veldig mange bra kvaliteter, spesielt bra overblikk og innleggsfot fra kanten. Egentlig så virker han best som en klassisk 4-3-3 ving, men han har absolutt noe å bidra med også som spiss i 4-4-2. Riktignok bør han vel kanskje jobbe litt mer med den rollen, men som med Konan kan det bli veldig bra med mer spilletid. I dagens (gårsdagens) kamp hadde han en off-side han vel burde ha klart å unngå ganske greit...jeg er litt mer usikker på hvor bra "motor" han har, om kondisen holder, men han er uansett en joker i det minste. Mye bedre å kaste innpå Pelu enn Storflor!
Back to top
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 03.10.2008 07:50    Post subject: Reply with quote

Jeg vil se mer av Pelu! Han virker som en veldig snartenkt og intelligent type. Kombinert med at han er rask og, etter det jeg har sett, god teknisk, tror jeg han kan bli god på topp hos Rosenborg.

Konan har hatt en skikkelig god periode nå, og jeg synes Pelu bør være den sterkeste utfordreren til han. Spesielt ettersom Konan ser ut til å dra fra Lerkendal.

Og selvfølgelig en erstatter for Iversen når han er skadet.

Personlig synes jeg Pelu, ikke bare skapte mer, men viste en helt annen instilling enn Berisha i går.

Edit: Må bare legge til litt mer.
Som gammel 4-3-3 ving, vil jeg tro at kombinasjoner oppover langs kantene passer Pelu ypperlig, og på en helt annen måte en noen av våre nåværende spisser. Vil tro vi vil komme til enda flere sjanser om man kombinerer godt mellom tre, heller en to, langs kantene.
Back to top
Jarwson
Senior

PostPosted: 03.10.2008 14:29    Post subject: Reply with quote

Ryktene sier at Pelu og Hamrèn ikke har vært helt bestevenner de siste månedene....
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 03.10.2008 15:05    Post subject: Reply with quote

Da er det jo spesielt at Pelu sier at han trives kjempegodt i klubben.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 03.10.2008 15:27    Post subject: Reply with quote

Det hadde vel ikke gjort forholdet bedre om han hadde gått ut og sagt at han mistrivdes i klubben, ikke kunne fordra treneren eller lignende heller. Men tror nok Pelu er typen til å kunne strekke tålmodigheten til treneren et stykke, men de fikk da Konan på skinner igjen og antar at en evt tvist mellom Pelu og Hamrén vil kunne la seg løse like lett

Ps-det var jo ikke rare skryten Relu fikk da EH ble intervjuet av Oma etter kampen igår, men han ville forhåpentligvis fremheve laget som helhet, foran enkeltspillere
kristobal
Legende

PostPosted: 03.10.2008 15:33    Post subject: Reply with quote

Fikk bare fem på børsen i Adressa også. Satte jo fart i laget, og la en målgivende i tillegg til den på Tetteys som ble reddet på streken. Men er vel helt greit å spare superlativene til helheten blir enda litt bedre.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vegviks
Veteran

PostPosted: 03.10.2008 15:41    Post subject: Reply with quote

Som tidligere sagt, jeg tror fortsatt Pelu har mest å bidra med når han kommer innpå som igår. Ikke nødvendigvis alltid, men han har i alla fall ferdigheter som slitne forsvarsbein kan få slite med den siste halvtimen
Katalysator
Veteran

PostPosted: 03.10.2008 18:29    Post subject: Reply with quote

Aner ikke hvordan intervjuet med godeste Åsmund Sjøberg utartet seg, men jeg synes det ville være merkelig å komme med en slik positiv uttalelse hvis man har en personkonflikt gående med treneren.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
Åsmund
Rutinert

PostPosted: 03.10.2008 22:39    Post subject: Reply with quote

Hva skal jeg si.. Han virket veldig bevisst på å få frem at han stortrivdes i klubben. Tror det var jeg og p4 som intervjuet han etter kampen. Han understreket til oss begge at han hadde hatt mange tilbud i sommer . men sa blankt nei. Samtisig så presiserte han at han ikke følte at gode prestasjoner nå ville føles som en revansj siden veien tilbake på laget har vært så lang... Han virket ærlig nok sånn som jeg oppfattet han. men man vet jo aldri...
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 06.12.2008 15:08    Post subject: Reply with quote

Ikke bare Iversen og Traore som er operert; Pelu er også nyoperert. Jeg var ikke klar over at han slet med skader igjen:

http://www.rbk.no/incomin...124080.ece

Blir få spillere tilgjengelige til de første kampene i 2009.....

Last edited by josinho on 06.12.2008 15:45; edited 1 time in total
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 06.12.2008 15:16    Post subject: Reply with quote

Hva har Frode Johnsen med Pelu tråden og gjøre? Feil link kanskje? Smile
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 06.12.2008 15:48    Post subject: Reply with quote

Feil artikkel som ble lagt inn på den linken ja, beklager. Det er rettet opp nå.
Back to top
Hoven Evland Jr.
Veteran

PostPosted: 31.01.2009 11:13    Post subject: Reply with quote

Syns noen er i overkant kritisk til Pelu. Han har etter min mening mange ganger vist at han har gode kvaliteter som fotballspiller. Han har fart, evne til å utfordre, bra innlegg og ikke minst et bra blikk. Hvis den fysiske kapasiteten hans er bedre i år og han holder seg skadefri, kan han fort få en del spilletid. Spesielt hvis han får spille som en av kantene i 4-2-3-1 formasjonen.
Han var ekstremt god for Kongsvinger, og så vidt jeg husker spilte vel også Trond Olsen i Adeccoligaen på samme tid - og Pelu ble vel kåret til årets spiller. Så det er ikke helt umulig at Pelu også kan ta nivået i Tippeligaen Wink

Hvis noen husker den Pelu vi så i treningskamp for et år siden, i forhold til den kampen han gjorde i går, så er det en enorm forskjell.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 31.01.2009 11:30    Post subject: Reply with quote

Pelu var meget god i går og langt bedre enn hva jeg har sett Steffen Iversen på en stund. Positiv tendens å måtte den bare vare. Det er også en bra følelse å endelig se spillere som blir bedre i Rosenborg for det begynner å bli en stund siden.
Back to top
eksiltrøndern
Rutinert

PostPosted: 31.01.2009 11:40    Post subject: Reply with quote

Akkurat den skriver jeg under på Keeinor!

Det kan faktisk se ut som om spillerne har begynt å utvikle seg Surprised

Pelu med flere, men i akkurat Pelu sit tilfelle så hjelper det nok at han faktisk trener i sesongoppkjøringen i motsetning til i fjor :-p
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 31.01.2009 14:18    Post subject: Reply with quote

Ærlig talt, Pelu gjorde en del bra i andre, men i første var han direkte dårlig.

Men jeg er enig i at han har kvaliteter.
Back to top
Hoven Evland Jr.
Veteran

PostPosted: 31.01.2009 14:23    Post subject: Reply with quote

Han var svak i 1.omgangen ja, men nå er han nettopp tilbake fra skade, det er tidlig på sesongen og han er langt fra best som enslig spiss.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 31.01.2009 14:24    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Ærlig talt, Pelu gjorde en del bra i andre, men i første var han direkte dårlig.
.

Enig, synes folk overdriver.
Back to top
Hoven Evland Jr.
Veteran

PostPosted: 31.01.2009 14:27    Post subject: Reply with quote

Mens du "underdriver", hvis det er det det kan kalles med motsatt fortegn
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 31.01.2009 14:29    Post subject: Reply with quote

Hvorfor det? Jeg synes han var dårlig i 1 omgang og bra i 2 omgang. Ser ikke helt hva som er å underdrive med det. Det er også måte på hvor mye man skal legge i en treningskamp sent i Januar. Folk begynner allerede å snakke om at han kan erstatte Sapara, litt fjernt for meg.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 31.01.2009 14:30    Post subject: Reply with quote

Begynner uansett å bli lei av TV-eksperter med enkle konklusjoner. Semb var i går svært bombastisk på at Pelu i fjor sleit med nivået, uten å nevne at han var skadet i 80 % av sesongen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
stolavs
Veteran

PostPosted: 31.01.2009 14:31    Post subject: Reply with quote

TV2 eksperter er jeg lei av. Også andre eksperter...
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 31.01.2009 14:33    Post subject: Reply with quote

Semb satt også å masa over hvor dårlige Krylia var, mens jeg synes det var åpenbart at Krylia var et godt fotballag. Jeg tror Krylia ville vunnet TL ganske greit.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 43, 44, 45  Next
Page 39 of 45

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb