English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Didier Konan
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 101, 102, 103  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ablativ
Veteran


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 1074
Location: Oslo

PostPosted: 11.08.2009 19:24    Post subject: Reply with quote

Det er vel en benk med litt høyere status da. Og litt bedre betalt, kanskje.
Back to top
View user's profile Send private message
bergert
Rutinert


Joined: 02 Jul 2007
Posts: 549
Location: Trondheim

PostPosted: 11.08.2009 19:32    Post subject: Reply with quote

Lykke til i Tyskland, håper du ikke blir en ny eguren Razz
_________________
If something is hard doing, it's not worth doing
Back to top
View user's profile Send private message
RBKalle
Rutinert


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 627

PostPosted: 11.08.2009 19:36    Post subject: Reply with quote

Artig... Rolling Eyes

Den eneste angrepspilleren i stallen som faktisk var bevegelig, uforutsigbar og i stand til å berøre ballen har vært isolert og nå solgt...

Strålende gjort folens!

Nå kan vi nyte Ivers, Prica og det delige "lange flate ballær" spillemønstret, og/eller nytteløs ballbesittelse, uten at noen forstyrrer oss... Olsen skal selges snart og? Man vet aldri...

Kanskje kan vi hente inn Ármann Smári Björnsson, slik at vi kan spille med historiens sløveste 4-3-3? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
KRS
Proff


Joined: 19 Oct 2007
Posts: 306
Location: Oslo

PostPosted: 11.08.2009 19:56    Post subject: Reply with quote

Arsenal supporter som jeg er husker tilbake til da de fortsatt bar navnet "boring". Hvordan de aldri vant med mer enn et mål, og vinnermålet kom ofte mellom avblåst tippekamp og opplesning av tippekupongen. Glad ble jeg den dagen Wenger klarte å frigjøre klubben fra det kallenavnet, og de begynte å spille fotball.

Men aner jeg en motsatt utviklingskurve hos det andre laget mitt? Boring Rosenborg - huff det hørtes ikke bra ut.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 11.08.2009 20:38    Post subject: Reply with quote

Dette tror jeg var en "Stars and Friends"-deal.
Isåfall en fin start. Tommel'n opp!

Godt for ham at han dro, her har han bare blitt missbrukt.
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
fsnass
Proff


Joined: 03 Aug 2009
Posts: 256

PostPosted: 11.08.2009 20:38    Post subject: Reply with quote

Med tanke på at kontrakten hans gikk ut i januar + at Konan ville bort fra klubben så er jo dette en naturlig ting å gjøre.
Må jo være bedre å selge, så man får penger i kassa i motsetning til å beholde Konan i klubben kontraktstiden ut. Da ville vi ikke fått en eneste krone for spilleren.

Et naturlig salg sett med mine øyne. Men nå må det hentes en fotrapp angriper til klubben så fort som F!
Back to top
View user's profile Send private message
Peter Storey
Veteran


Joined: 29 Jul 2008
Posts: 5529
Location: Ystad

PostPosted: 11.08.2009 20:40    Post subject: Reply with quote

Tråkigt inlägg. Jäsp.
@ KRS
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 11.08.2009 20:45    Post subject: Reply with quote

Loki wrote:
Artig... Rolling Eyes

Den eneste angrepspilleren i stallen som faktisk var bevegelig, uforutsigbar og i stand til å berøre ballen har vært isolert og nå solgt...

Strålende gjort folens!


Hvorfor er han solgt? Er ikke Konan blitt satset på? Han har vært fast på laget frem til han sa fra i vinter at han ikke ville signere ny kontrakt. At Rosenborg var en for liten klubb.
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 11.08.2009 21:36    Post subject: Reply with quote

HAN VILLE VEKK OG KOMMER ALDRI TILBAKE!
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
ya
Senior


Joined: 03 Oct 2008
Posts: 101

PostPosted: 11.08.2009 21:40    Post subject: Reply with quote

Triste greier.
Da mistet vi en atraksjon, men håper han slår til i Bundesliga og et ufattelig steg opp med tanke på situasjonen hans i RBK.

Men hva sitter RBK igjen med...Sorry, men dette ser ikke bra ut hvis ikke forsterkninger raskt er på plass.
Back to top
View user's profile Send private message
ya
Senior


Joined: 03 Oct 2008
Posts: 101

PostPosted: 11.08.2009 21:44    Post subject: Reply with quote

http://www.bundesliga.de/...&fla=1
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 11.08.2009 21:50    Post subject: Reply with quote

- Han er lynrask og målfarlig, lød beskrivelsen fra sportsdirektør Jörg Schmadtke da den tidligere Rosenborg-spilleren ble vist frem i Hannover 96 sin røde trøye.


Lynrask? Målfarlig? Han skorte ikke så mye mål for oss at han ble fast.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.08.2009 21:56    Post subject: Reply with quote

Vel, hvis Konan hadde putta tre mål i hver kamp for Rosenborg, hadde han fortsatt blitt benka hvis han gikk målløs i en kamp, så akkurat det med "fast" er jo ikke akkurat et strålende argument. Stadsgaard var jo heller ikke fast i Reggina, så han kan jo umulig være god.
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 11.08.2009 21:59    Post subject: Reply with quote

Må le litt av Konans nye arbeidsgiver som beskriver fyren som lynrask. For hurtighet er jaggu meg noe som samtlige (tidligere og nåværende) afrikanere på RBK mangler. Har alltid undret meg over dette, og lurt litt på hvilke kvaliteter man faktisk har lett etter hos disse "sorte" perlene.
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 11.08.2009 22:01    Post subject: Reply with quote

Må le litt av Konans nye arbeidsgiver som beskriver fyren som lynrask. For hurtighet er jaggu meg noe som samtlige (tidligere og nåværende) afrikanere på RBK mangler. Har alltid undret meg over dette, og lurt litt på hvilke kvaliteter man faktisk har lett etter hos disse "sorte" perlene.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 11.08.2009 22:12    Post subject: Reply with quote

Ja, det er pussig, det der. Husker også at Rosenborg dreiv og kikka på en brasiliansk spiss en gang i tida, og jammen ta var ikke han også relativt treg. Jeg har undret meg litt over det, man skulle jo tro at sannsynligheten for å hente en rask afrikaner nesten skulle være større en å hente en treg en.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.08.2009 22:16    Post subject: Reply with quote

Fosdahl hos S&F:

- Det var klubber fra Portugal og Tyrkia også var interesserte, men vi er veldig glade for at det ordnet seg med Hannover. Vi mener at han kvalitetsmessig hører hjemme i en sånn klubb.

Les mer: – Ingenting som tilsa Bundesliga-sjansen

Kanskje det var budet fra Portugal som fikk Hannover til å sette fart?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBKalle
Rutinert


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 627

PostPosted: 11.08.2009 22:19    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Loki wrote:
Artig... Rolling Eyes

Den eneste angrepspilleren i stallen som faktisk var bevegelig, uforutsigbar og i stand til å berøre ballen har vært isolert og nå solgt...

Strålende gjort folens!


Hvorfor er han solgt? Er ikke Konan blitt satset på? Han har vært fast på laget frem til han sa fra i vinter at han ikke ville signere ny kontrakt. At Rosenborg var en for liten klubb.


Satset på, ja... og han hadde stort sett samme tallene som Dioufene hadde før årets gjennombrudd [som lukter kort blaff til meg...]

At Konan ville vekk er det ikke noe nytt, men jeg er ikke 100% sikker det var bare for han hadde innbilt seg som en ny Drogba eller noe slik... Kanskje trodde noen i RBK at Konan var mye bedre og da han ikke skåret like mye som man forventet, ble han regnet som "ikke god nok" innkjøp?

Og uansett, dette å isolere en spiller som kunne bidra med egenskaper som INGEN ANNEN i stallen har er bare dumt.

Han vil ikke fornye? Greit nok, bare bruk han i våren til sitt beste og da selg ham for gode penger.
Akkurat som Brann gjorde med Helstad.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 12.08.2009 06:31    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Han er lynrask og målfarlig, lød beskrivelsen fra sportsdirektør Jörg Schmadtke da den tidligere Rosenborg-spilleren ble vist frem i Hannover 96 sin røde trøye.


Sportsdirektøren må ha gjort en glipp da det han mente å si var lynrask i offside. Wink
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 12.08.2009 07:12    Post subject: Reply with quote

Samtlige her vet at Konan ikke er særdeles målfarlig. Han har en god skuddfot, men mesteparten av skuddene treffer GK eller går over selv om prestasjonen kan synes bra så blir det ikke mål av det. Det er eneste mot Aalesund han har fått sikkelig hull på byllen.

Lynrask? Her må Hannover bli svært skuffet.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 12.08.2009 08:59    Post subject: Reply with quote

Konan Ya er i det årene han har vært i Rosenborg den tredje mest målfarlige spilleren og det etter å blitt tatt inn og ut av laget og gjerne blitt brukt på mange forskjellige posisjoner. Før han kom til Rosenborg var han toppskorer i den afrikanske versjonen av CL fra midtbanen. Jeg synes påstånden står og at det har blitt som det har blitt er nok et eksempel på at Rosenborg ikke vet hvordan en skal håndtere spillere utenfor Europa. Når skal vi lære?
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 12.08.2009 09:07    Post subject: Reply with quote

spørs om ikke konan ble offer for attityd-prioriteringen til hamren. syns ikke han demonstrerte veldig mye attityd i de siste kampene, det var lite defensiv jobbing. konan har nok kvalitetene til å forsvare en plass i rbk, men det er ikke nok. han må også ha attityden, slik han hadde for 2 år siden når han virkelig var på sitt beste.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKdesi
Proff


Joined: 17 Feb 2006
Posts: 440

PostPosted: 12.08.2009 09:08    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Ja, det er pussig, det der. Husker også at Rosenborg dreiv og kikka på en brasiliansk spiss en gang i tida, og jammen ta var ikke han også relativt treg. Jeg har undret meg litt over det, man skulle jo tro at sannsynligheten for å hente en rask afrikaner nesten skulle være større en å hente en treg en.


Du tenker vel på Gustavo? Husker ingen på brakka hadde sett han før han landet og Eggen mente at det var en typisk mørk, kjapp og teknisk brasiliansk spiss som skulle komme på prøvespill.

Denne karen dukket opp på treningsfeltet:
http://www.rbkweb.no/bild...id=trening
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 12.08.2009 10:04    Post subject: Reply with quote

That's the guy Smile

Angående Konan så var han selvfølgelig målfarlig, det er jo bare å se på statistikken. Når var sist vi hadde en kantspiller med Konans målsnitt? Samtlige som har fulgt med de siste årene vil være enige i at han har en viss målteft. Men lynrask, nei, det er han ikke.

Forresten påfallende hvor mange negative kommentarer som kommer i trådene til spillere som nettopp har gått, det virker som de som ikke likte de enkelte spillerne bare må fortelle hvor elendige de var og hvor godt det er å bli kvitt dem. Knuste hjerter?
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 12.08.2009 10:22    Post subject: Reply with quote

Enig, men pasningskvaliteten og klikk-klakk spillet går fortere enn hos de andre på laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 101, 102, 103  Next
Page 102 of 103

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb