English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2007
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 114, 115, 116  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 05.09.2006 03:48    Post subject: Reply with quote

http://rdrage.dyndns.org/...layerId=33

Der er Lars Bråthen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TomH
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 08:59    Post subject: Reply with quote

Og så...
2mas
Sjef

PostPosted: 05.09.2006 10:10    Post subject: Reply with quote

Opplegget er at vi tviler på at Daniel har en lillebror som heter Lars.
Back to top
GoldFish
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 14:17    Post subject: Reply with quote

Daniel Braaten ikke Bråthen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 05.09.2006 14:20    Post subject: Reply with quote

Jeg mente ikke at basketspilleren var i slekt med Daniel...
Back to top
Vemundo
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 14:54    Post subject: Reply with quote

Hehe, lignet ikke så veldig, nei...
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 20:12    Post subject: Reply with quote

Hehe. Var ikke mye søskenlikhet å snakke om, nei.

Dessuten må man lære seg at Daniel heter BRAATEN til etternavn, ikke Braathen, Bråten, Bråthen eller hva slags kombinasjon man måtte ønske å prøve.
Raem
Senior

PostPosted: 05.09.2006 20:16    Post subject: Re: Lars David Braaten Reply with quote

Peto wrote:
Dette er lillebroren til Daniel Braaten og han er bare 17 år gammel. Men han er som storebror ekstremt hurtig og fryktelig sterk på fotballbanen og har det siste året "terrorisert" motstandere som er 2-3 år eldre. Både LSK, Stabæk, Lyn, Hamkam og ikke minst VIF følger denne gutten tett og vi snakker om et talent som storebror! Cool

Til info så har Daniel bare en bror:
Og han er eldre enn Daniel
heter ikke Lars
skriver navnet sitt Braaten
og er ikke hvit

Last edited by Raem on 05.09.2006 20:22; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
2mas
Sjef

PostPosted: 05.09.2006 20:20    Post subject: Reply with quote

I den forbindelse kan jeg vel avsløre (ønsket i utgangspunktet å spare PETO for dette) at de lange historiene om samtaler med Stig Torbjørnsen osv. bare var oppspinn. De har aldri snakket sammen, og PETO prøvde bare å skaffe seg oppmerksomhet.
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 20:42    Post subject: Reply with quote

Bombe...
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 21:12    Post subject: Reply with quote

Uffda. For et sjokk at ikke noen av disse sakene til Peto holdt vann. Også Peto som var så betrodd på forumet her. En liten kavalkade fra beundrende forumbrukere følger:

Men Peto du må for all del fortsette å legge ut så mye info du og dine kontakt-persjoner du har!

Ellers vil jeg si til Peto at du bare må fotsette å legge ut innlegg. Dessuten må jo du tåle litt kritikk og ha en forståelse for at ikke alle mener at det du skriver er sant/sannsynelig!

Ps: Hvis du ikke skal fortsett å legge ut innlegg så må du ihvertfall send meg de siste oppdateringene på PM (Privat melding)!

Just keep the information coming, Peto

Peto virker som en resurssperon. 2mas, Brady, LitjEggen eller anyone. Dette er slike mennesker som må knyttes til brakka. Høres mye bedre ut enn pinkie. Og han henger på forumet, så vi kan gi ham tips som han kan formidle til brakka. Peto for president!

Tror nok vi må vente til 23 August (3 dager igjen Hvis ikke Peto kommer med noe da!

Og et par fra hovedpersonen selv:

Jeg prøver i beste RBK-ånd å hjelpe mine medsupportere med den infoen jeg har tilgjengelig. Men resultatet er at jeg får så "øra flagrer" her og det lyser mistenkliggjøring og misunnelse lang vei. Derfor vurderer jeg å slutte å skrive inne på forumet.

STOL PÅ PETO

Referer til siste utsagn: Eller tenk selv.
longns
Veteran

PostPosted: 05.09.2006 21:23    Post subject: Reply with quote

Peto er en tulling
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 03:11    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Hva med Mikael Nilsson fra Panathinaikos??
Han ble 28år i juni, kan spille både midtstopper og midtbane.
Han får ikke mye spilletid og kanskje RBK kan lokke han med det og CL hvis vi vinner serien! Hva mener dere?

Komenter dette (ovenfor)! Smile

Og er RBK fremdeles interisert i Espen Ruud?
Noen som vet hvor lang kontrakt han har med Odd osv.??
^Mirth
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 03:15    Post subject: Reply with quote

I forbindelse med at TomH har dratt frem Mattias Andersson som spiller for Strømsgodset, (et lag jeg har vokst opp med, og fortsatt følger litt med på, da jeg har bodd i Drammensdistriktet i min oppvekst), kan jeg jo bringe noe fakta på bordet.

Han er enda 24, men fyller 25 i år. Han sies å være tofotet, men har best venstrefot. Kan bekle flere roller, enten venstrekant på midtbanen eller som venstre ving. Er usikker på hvor han har flest kamper for Strømsgodset i år, men jeg tror han har spilt mest på venstrekanten på midten, (selv om han spilte venstre ving i 2-3 tapet mot Bryne sist). Uansett viser han god målteft med 11 mål i serien sålangt i sesongen, noe som er meget bra dersom han hovedsaklig har spilt midtbane i år. Dermed er han også Strømsgodsets toppscorer sålangt i år. Ingen av målene har heller kommet på straffer. (Står også med 2 scoringer i cupen).

Har spilt en solid sesong for Strømsgodset og er pr. tidspunkt 1.divisjons nest beste spiller ifølge VG-børsen.

Om han er god nok for RBK er vanskelig å si, er vel neppe det enda, men han er spennende. Jeg kjenner ikke helt til bakgrunnen hans, men mener at han for et år siden var igjennom en mindre alvorlig hjerteoperasjon. Mente å ha lest dette i en avis for ikke lenge siden. Han var visstnok plaget av flimmer. Neppe alvorlig, men kan ha vært dempende for hans utvikling likevel. At han nå skal være kvitt disse plagene kan være medvirkende til at han får en ytterligere utvikling, som kan ta ham noen steg opp nivåmessig. Slik sett kan han i løpet av en sesong til vokse seg for stor god for en klubb som Strømsgodset. Men dette blir litt vel spekulativt fra min side... Dog en spiller som kan være svært interessant å følge litt med på...

Forøvrig har han startet samtlige av Strømsgodsets 21 kamper sålangt i år og har vært banens beste i 5 av disse kampene igjen ifølge VG. (Noe som er bedre enn det høres ut som med tanke på at Strømsgodset har flere spillere som spiller virkelig bra for tiden).

I lokalavisen Drammens Tidende tror jeg han har blitt utnevnt som BB enda oftere enn i VG. (Uten at jeg fant oversikten i farten). Drammens Tidende karakteriserer ham forøvrig som et scoop!

Et annet poeng er at Strømsgodsets nye spillestil under Dag Eilev Fagermo er 4-3-3, og spillet kan til tider minne om RBK light. Med kjappe overganger, og når det sitter ser det ut som de kommer i overtall. Dog det er stykke opp til RBK sitt nivå, men Andersson selv gir mye av æren for sin fremgang i år til spillestilen. Se ovennevnte artikkel. Altså han trives godt i 4-3-3.

Ulempen forutenom usikkerheten knyttet til om årets sesong er et blaff eller ikke, er at han nylig har skrevet under en utvidet kontrakt med Strømsgodset. Mattias Andersson er nå under kontrakt de neste 4 årene, slik at spilleren dessverre kan bli dyr om han også slår til i eliteserien til neste sesong...

Uansett, han kan være spennende med tanke på enten indreløperplass på midten, eller som venstre ving. Kanskje vingen som ville vært mest aktuell... Men man får bare ha øynene åpne...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.09.2006 08:53    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:
Er usikker på hvor han har flest kamper for Strømsgodset i år, men jeg tror han har spilt mest på venstrekanten på midten, (selv om han spilte venstre ving i 2-3 tapet mot Bryne sist).

Godset spiller vel 4-3-3, så han har med andre ord spilt mest venstre indreløper?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.09.2006 08:58    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Ser at han skal se endel kamper i Sverige og Danmark. Hvilke spillere er det som er interessante blant de lagene?

Kunne tenkt meg at han kunne sett mere på Aalborg. Der har de endel meget interessante og unge spillere.

Dreier diskusjonen til denne tråden. Han sa på medlemsmøtet i går at han så etter "alle typer spillere", men at det i første rekke er forsvarsspillere som er aktuelt. Det er i så fall gjerne snakk om både høyreback og midtstopper(e).
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 06.09.2006 12:46    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke helt se hvilke forsvarsspillere de ledder efter i VInorg og/eller OB. Medmindre de har planer om at hente Aas eller Ophaug hjem, noget som er lidet sandsynlig.
Hvis det er forsvarsspillere man kigger efter burde de hellere kigge på enten Aab eller FC Midtjylland, som har nogle spændene unge forsvarsspillere.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Stano_11
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 12:50    Post subject: Reply with quote

Skulle gjerne ha sett et referat av medlemsmøte. Ville vært artig å hørt hva Stig T hadde å si.

Kan ikke se at det er noen super aktuelle spillere i OB og Viborg. Kanskje han skal se hvordan Russel gjør det i Viborg? Aleksander Aas som spiller i OB kan umulig være aktuell. Han kan da ikke være god nok. Han var det ikke mens han spilte i Norge, og tviler på at han har blitt så mye bedre etter at han flyttet til Danmark.

Enig med Harald at han bør se nærmere på Aalborg.
Back to top
Batigol
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 13:15    Post subject: Reply with quote

Fredrik kan jo tipse oss om noen spillere i AaB han som kjenner klubben bedre noen annen pr. dags dato!!
Stano_11
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 13:24    Post subject: Reply with quote

hehe ja en kan jo ta en telefon til han. Men tviler kanskje på at han vil at hans lag skal svekkes.

Rasmus Wurtz som spiller i Aab. startet kampen mot Portugal i forrige uke. Rosenborg luktet på han i vår/sommer men det ble tydeligvis ikke noe av da. Han startet som sentral midtbane for Danmark.
Back to top
^Mirth
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 14:30    Post subject: Reply with quote

Ja, var det jeg mente 2mas. Uttrykte meg litt klønete så sent på natten... Embarassed

Tipper vingspillere er høyt på blokka til Stig også... Har disse nevnte klubbene noen spennende vinger?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.09.2006 14:32    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Skulle gjerne ha sett et referat av medlemsmøte. Ville vært artig å hørt hva Stig T hadde å si.

Det meste står her: - Kvalitetssikringa var optimal
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 15:13    Post subject: Reply with quote

Jobber RBK opp mot spesielle spillere på denne lista eller er det mer "allmen speiding"?

Tsjekkia - Hviterussland (U21), onsdag ettermiddag
Slovakia - Tsjekkia, onsdag kveld
GAIS - Helsingborg, fredag
Elfsborg - AIK, lørdag
Odense - Viborg, søndag
Örgryte - Halmstad, mandag
Häcken - IFK Göteborg, tirsdag
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 06.09.2006 15:15    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Han sa på medlemsmøtet i går at han så etter "alle typer spillere", men at det i første rekke er forsvarsspillere som er aktuelt. Det er i så fall gjerne snakk om både høyreback og midtstopper(e).

Eller tenker du på spesifikke spillere, Balla?
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 06.09.2006 15:18    Post subject: Reply with quote

Tenkte på spesifikke spillere ja, om han f.eks. reiste for å se Häcken - IFK for å se Mattias Bjärsmyr, eller for å se om det er noen spillere der som har kvaliteter vi kan trenge.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 114, 115, 116  Next
Page 3 of 116

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb