English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spansk fotball
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 77, 78, 79

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.08.2020 21:10    Post subject: Reply with quote

Det har vel gått litt rykter om Inter har pratet med Messi en del.
Så mitt tips er at han havner der. Får håpe han styrer unna å ødelegge sitt renomme ved å ta i mot blodpengene til PSG og City.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran

PostPosted: 25.08.2020 21:11    Post subject: Reply with quote

Skal jeg være helt ærlig så tipper jeg at Koeman heller vil ha en milliard ekstra i overgangsbudsjett uten Messi, så han kan bygge et nytt lag, enn å prøvde å stange hodet i den samme veggen som de to trenerne før han.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 25.08.2020 21:13    Post subject: Reply with quote

Slutter Messis Barca karriere sånn er det meget trist. Hatt en av de aller mest fantastiske karrierene i fotball noensinne og siste kampen hans burde han bæres ut av banen av lagkameratene foran fullsatt stadion med Elvis Presley på anlegget.
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 25.08.2020 23:41    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Det er selvsagt tull. Han ville blitt spektakulær i engelsk fotball. Bare synd at Stoke ikke er oppe lengre, så han kan få prøve seg en våt onsdagskveld der.

Dette blir hva jeg tror versus hva du tror. Det blir gjetning, men jeg sier heller ikke at han ikke ville vært spektakulær. Jeg tror først og fremst at dette dreier seg om kampbelastning, og restitusjon. Altså, kampprogrammet og tempoet i kampene i England. I tillegg er konkurransen mye hardere enn i Spania, Tyskland, Frankrike og Italia. Da tror jeg PSG passer mye bedre.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 26.08.2020 07:48    Post subject: Reply with quote

Nei. Det blir det ikke. Premissene dine er helt feil. Det er 38 kamper i året både i England og Spania. Det er veldig høyt tempo både i England og Spania. Messi er ekstremt godt trent. Han spiller hver eneste kamp og blir aldri byttet ut. Hvordan skal det være verre å spille 90 minutter mot Newcastle og Leeds enn mot Espanyol og Real Sociedad?
Back to top
tr0ndern
Veteran

PostPosted: 26.08.2020 08:39    Post subject: Reply with quote

Kunne sikkert blitt en grei forsterkning for RBK
bolgebah
Veteran

PostPosted: 26.08.2020 08:51    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Koemann skal jo forøvrig allerede ha gitt beskjed om at Suarez, Rakitic, Vidal og Umtiti ikke skal være i planene hans.

*Koeman

Ellers er jo alle disse med unntak av Umtiti, men i tillegg til Busquets og Piqué, 32-33 år gamle. Dette er ikke en stamme å bygge noen framtid på. De er dessuten ekstremt dyre i drift og har ført til at Barcelona har måttet trikse med overganger for å få regnskapet til å gå i hop. For ettermælets skyld burde nok Messi blitt værende som en av tidenes klubbspillere, men hvis han har noe sterkt ønske om å vinne Champions League igjen (som ryktene sier at han har) vil det neppe skje i Barcelona. Dessuten sies det at mest mulig penger er viktig for ham og familien. Samt at han har ønsket seg en gjenforening med Neymar. Svaret på den ligningen blir dermed PSG.
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 26.08.2020 11:27    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Nei. Det blir det ikke. Premissene dine er helt feil. Det er 38 kamper i året både i England og Spania. Det er veldig høyt tempo både i England og Spania. Messi er ekstremt godt trent. Han spiller hver eneste kamp og blir aldri byttet ut. Hvordan skal det være verre å spille 90 minutter mot Newcastle og Leeds enn mot Espanyol og Real Sociedad?

Vet ikke helt hva jeg skal svare, men jeg prøver. En kamp er ikke bare en kamp, men inneholder mange variabler. F.eks. er det langt flere dueller i PL, og det løpes i snitt lengre og fortere. Kampene kommer også tettere, i hvert fall historisk har det gjort det. Dette har noe å si for restitusjon, og risikoen for å bli skadet. Konkurransen innad er også langt tøffere. Det er flere pengesterke klubber i PL, enn f.eks. La Liga.
Back to top
Pappelg
Rutinert

PostPosted: 26.08.2020 11:29    Post subject: Reply with quote

I dagbladet står det at en ESPN journalist skriver på twitter at Messi har ringt Neymar for å få ham med til City. Men om det er pålitelig vet jeg ikke akkurat.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 26.08.2020 12:16    Post subject: Reply with quote

Ingen som kan hente Messi nå om utkjøpsklausulen må utløses. Alt for dyrt, og det vil dessuten slås ned på i FFP.

Håper han får lov til å gå slik Iniesta og Xavi fikk lov til. Å se Messi i et fungerende lag igjen ville vært nydelig, om det så måtte være i ekle City. Svært få av topplagene som ikke er sponset eller eid av land med skitne penger uansett.
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.09.2020 20:22    Post subject: Reply with quote

Martin Ødegaard starter for Real Madrid i kveldens kamp mot gamleklubben Real Sociedad et stort øyeblikk for Norsk fotball.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 77, 78, 79
Page 79 of 79

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb