English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pål-André Helland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 155, 156, 157  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 843

PostPosted: 26.10.2019 13:21    Post subject: Reply with quote

Ril wrote:
Ifølge Jesper Mathisen på twitter skal rbk ha nektet spillere å være med på podcasten spillerrådet som eurosport har. Helland er nok den de ønsket mest. Dette blir pinlig, spillere må få delta på sånne ting om de selv vil. Det blir jo bare reklame for rbk som klubb og produkt eliteserien.

Trodde klubben var på vei til å bli mer åpen igjen, men ser ut som at det går andre veien desverre.

https://twitter.com/jespe...9617961985


Dersom dette stemmer... Kjenner jeg blir litt småtrist og matt. Det er så fryktelig dumt. RBK, den minst åpne og folkelige klubben i landet.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18493

PostPosted: 26.10.2019 13:31    Post subject: Reply with quote

Altså, jeg er enig i at spillere som ønsker det skal få delta på slikt som dette, men jeg er lei av at journalister skal spille dette "åpen, folkelig"-kortet hver gang vi ikke danser etter deres pipe. At vi er en åpen og folkelig klubb er ikke synonymt at vi skal gjøre alt media ber oss om, det er viktigere å være åpen ovenfor supportere og lokalbefolkning enn at vi må være med på alt fjaset Jesper Mathisen og andre i media finner på.
Back to top
View user's profile Send private message
Huber
Veteran


Joined: 17 Mar 2011
Posts: 2084

PostPosted: 26.10.2019 13:49    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Som sagt, det tyter inkompetanse ut av veggen på Brakka.


Ja, nå må SIB kjenne sin besøkelsestid og sørge for fullstendig mangel på inkompetanse på Brakka.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4921

PostPosted: 26.10.2019 14:01    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Altså, jeg er enig i at spillere som ønsker det skal få delta på slikt som dette, men jeg er lei av at journalister skal spille dette "åpen, folkelig"-kortet hver gang vi ikke danser etter deres pipe. At vi er en åpen og folkelig klubb er ikke synonymt at vi skal gjøre alt media ber oss om, det er viktigere å være åpen ovenfor supportere og lokalbefolkning enn at vi må være med på alt fjaset Jesper Mathisen og andre i media finner på.


Ja, jeg oppfatter ikke at vi har et problem med åpenhet. Jeg oppfatter at vi har en maktsyk tulling som har karret til seg for mye makt.
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 26.10.2019 14:25    Post subject: Reply with quote

Klubbeb vår er rasert.
Begynner å skjønne litt hva det var KI mente når han sa det.
Han ymtet frampå at folk i ledelsen er inkompetente..

Huff.. jeg griner faktisk..
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
Gnafs
Senior


Joined: 06 Oct 2019
Posts: 229

PostPosted: 26.10.2019 15:04    Post subject: Reply with quote

Vi må bytte "slagord" fra 'Stolt fortid, stor framtid' til det vi hører mest fra ledelsen:

"Rosenborg Ballklubb: 'Vi skal gå gjennom rutinene våre'
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 26.10.2019 15:09    Post subject: Reply with quote

Dere er meg litt av noen supportere. Istedet for å ta journalisten i NRK her, som ikke holder avtale om hva han skal spørre Helland om så trår dere klubben min i søla.
Kan si mye om Alstad her men her gjør han det rette.

Dere kaller dere supportere liksom ...

Fuck off Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Gnafs
Senior


Joined: 06 Oct 2019
Posts: 229

PostPosted: 26.10.2019 15:16    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Dere er meg litt av noen supportere. Istedet for å ta journalisten i NRK her, som ikke holder avtale om hva han skal spørre Helland om så trår dere klubben min i søla.
Kan si mye om Alstad her men her gjør han det rette.

Dere kaller dere supportere liksom ...

Fuck off Evil



Hahaha !

Man er virkelig ikke supporter dersom man antyder at klubbens verdier er nok engang i ferd med å rase fra hverandre...

Mange som tror at det å være en god supporter er å lukke øyne og ører også sleike klubben så djupt opp i rasshølet at de kjenner gårsdagens middag.

Man må få ytre sine meninger om tullet som foregår uten at du som et slags supporter politi skal sette deg selv på en hylle over de andre supporterne, klovn.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 26.10.2019 15:17    Post subject: Reply with quote

@KitWalker: Tror det innlegget må inn på topp 5-lista over tåpelige innlegg på RBKWEB.

Med mindre du prøvde deg på ironi...
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.10.2019 17:47    Post subject: Reply with quote

Om det er lagt føringer for intervjuet, så er jo det alene et brudd med RBKs åpenhetskultur. Alstad er en forbanna idiot, og greide her å koke sammen en skandaleoverskrift i landsdekkende presse ut av ingenting. Det er så talentløst at det finnes ikke ord.
Back to top
View user's profile Send private message
kek
Proff


Joined: 03 Sep 2006
Posts: 301

PostPosted: 26.10.2019 18:29    Post subject: Reply with quote

Hvis Alstad hadde gjort det rette hadde ikke Tove trengt å unnskylde det. Er vel så enkelt.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 26.10.2019 21:34    Post subject: Reply with quote

Dere bøyer frem den smellfeite rævva deres foran hele fotballnorge som selvsagt sitter der og ler seg skakk av deres såkalte politiske korrektdumskap, gir dem akkurat det de ønsker, istedet skulle vi ha prylet denne idioten fra Ranheim med egg og bombardert NRK og denne jækla journalisten med klare meldinger om hva vi syns om dem.
Dette har faan ikke noe med RBKs verdier å gjøre. Dette er antiRBKmedias måte å ta klubben på.

Dyrhaug viser hvor evneveik hun er, akkurat samme med dere.

^ Ta deg sammen, mann! Langt over streken.

-h
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6733
Location: South-west coast exile

PostPosted: 26.10.2019 21:47    Post subject: Reply with quote

Er dette en sketsj? Er da en helt kurant måte å stille et spørsmål til, til den spilleren i troppen som alle vet gir artige svar på sånt. At Alstad er en jævla nørd er det ikke noe tvil om. Se på smilet til Helland når det går opp for han hva som skjer. Og, det var relevant nok opp mot morgendagens kamp. Totalt innafor måte å vinkle den type spørsmål på.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.10.2019 21:57    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Dere bøyer frem den smellfeite rævva deres foran hele fotballnorge som selvsagt sitter der og ler seg skakk av deres såkalte politiske korrektdumskap, gir dem akkurat det de ønsker, istedet skulle vi ha prylet denne idioten fra Ranheim med egg og bombardert NRK og denne jækla journalisten med klare meldinger om hva vi syns om dem.
Dette har faan ikke noe med RBKs verdier å gjøre. Dette er antiRBKmedias måte å ta klubben på.

Dyrhaug viser hvor evneveik hun er, akkurat samme med dere.


Det er jo det som er hele poenget. Alle vet hvordan dette blir blåst opp. Det er jo nettopp det som gjør det så håpløst av Alstad. Hva er det værste som kunne skjedd ? At Helland hadde sendt en stikker til Karlsen ? I stedet gjør han det 10 ganger værre med å opptre som en idiot.

Det øvrige i det innlegget sier mer om deg enn noen andre. Barnehage mentalitet å slenge dritt til alle som er uenig med deg.
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 26.10.2019 22:09    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Se på smilet til Helland når det går opp for han hva som skjer.


Du vet ingenting om hvordan smilet/blikket til Helland skal tolkes, du sitter ikke med fasiten på det. Blikket kan like gjerne være at han er flau over at hans posisjon blir diskutert i media til støtt og stadighet. Fordi om alle vil at Helland skal være storkjefta og tåle alt, er nok dette ting som tærer på han også som med alle andre. Andre klubbers spillere burde holde seg for god til å kommentere RBK på sosiale media
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6733
Location: South-west coast exile

PostPosted: 26.10.2019 22:48    Post subject: Reply with quote

Norsk fotball er hverken større eller farligere enn at det er totalt innafor at norske spillere kan slenge artige kommentarer mot hverandre/lag. Karlsen er en god venn av Helland og Rosenborg-supporter. Så klart skal han få lov til å melde akkurat det han vil til Rosenborg, det er totalt ufarlig i verste fall umorsomt. Man er bra hårsår om man syntes det blir for ille at andre spillere mener ting om landets soleklart største klubb. At Alstad skal innføre munnkurv på Helland er det pinlige her.
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 26.10.2019 23:08    Post subject: Reply with quote

I verste fall er det ikke umorsomt, nei, det er uproffesjonelt. Hvordan skal klubben skape en vinnerkultur som kan stå seg i europeiske konkurranser hvis nivået ligger der hen at spillere fra andre norske lag skal komme med utspill om når de mener at RBK skal bruke sine spillere til enhver tid. Det er en total avsporing fra det som skal gjøre RBK best mulig som fotballklubb. Det handler om integriteten og friheten til klubben som helhet
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 27.10.2019 00:56    Post subject: Reply with quote

Det blir spennende å se Helland fra start igjen.
Vi trenger offensive spillere som kan produserer mål poeng så sånn sett er han rette mann, om han lykkes er en annen sak men jeg vil tro at ingen har større lyst å slå Molde enn akkurat Helland! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Skrulledude
Senior


Joined: 20 Jun 2015
Posts: 136

PostPosted: 27.10.2019 09:32    Post subject: Reply with quote

Har vi fått vite årsaken til benkingen. Er det noen som mener han er for brautete, kravstor og tar for mye plass? Sjalusi? Vi trenger folk som bryr seg om klubben, spesielt i motgang. Jeg feller noen tårer hver gang gutten benkes.

Synes Horneland stadig snakker om hvor viktig det er med riktig mentalitet og fighterinnstiling. Skulle tro Helland treffer disse kriteriene.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 27.10.2019 11:26    Post subject: Reply with quote

Skrulledude wrote:
Har vi fått vite årsaken til benkingen. Er det noen som mener han er for brautete, kravstor og tar for mye plass? Sjalusi? Vi trenger folk som bryr seg om klubben, spesielt i motgang. Jeg feller noen tårer hver gang gutten benkes.

Synes Horneland stadig snakker om hvor viktig det er med riktig mentalitet og fighterinnstiling. Skulle tro Helland treffer disse kriteriene.


Helland har også vært elendig som mange andre. Han bidrar ikke defensivt, løper lite og går ikke hardt nok i duellene. Nå ser vi også at Akintola har begynt med det samme tullet, så da spiller det vel liten rolle. Pest eller kolera. Er vel best å bruke pest som vi ikke leier. Helland er bedre på valgene og har mye bedre spilleforståelse man har samtidig ikke farten, styrken og er altfor forutsigbar. Hadde vi hatt Akintola med Hellands spilleforståelse og skuddfot ville vi hatt en klassespiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 27.10.2019 12:02    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
@KitWalker: Tror det innlegget må inn på topp 5-lista over tåpelige innlegg på RBKWEB.


En liste han innehar så og si alene. Helt utrolig mye rart man skal lese.

OT; misliker fotballspilleren Helland, og mener han burde vært ute for lenge siden - men ble oppriktig trist av å se han i det intervjuet. Snakk om å bli ydmyket av egen arbeidsgiver. Alstad er en klovn, og selve personifiseringen av inkompetansen som råder i så og si alle ledd av klubben.

Vanskelig å like denne klubben akkurat nå. Og det vil overraske meg om ikke tilskuertallene synker betraktelig også neste sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 27.10.2019 13:41    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Norsk fotball er hverken større eller farligere enn at det er totalt innafor at norske spillere kan slenge artige kommentarer mot hverandre/lag. Karlsen er en god venn av Helland og Rosenborg-supporter. Så klart skal han få lov til å melde akkurat det han vil til Rosenborg, det er totalt ufarlig i verste fall umorsomt. Man er bra hårsår om man syntes det blir for ille at andre spillere mener ting om landets soleklart største klubb. At Alstad skal innføre munnkurv på Helland er det pinlige her.


Nettopp derfor burde journalisten stilt seg spørsmålet om dette er et relevant spørsmål. Hva kameraten til Helland mener om RBK sin disposisjoner, som nettopp pr. dags dato går utover Helland. Når han først stilte det spørsmålet, noe som slik jeg forstår var avtalt at han ikke skulle gjøre, burde Alstad selvsagt latt Helland svare, og deretter burde RBK ha boikottet denne journalisten i en stund fremover.

Dette hadde vært helt uproblematisk ettersom journalisten viser en helt håpløs kildekritikk, og prøver å lage en stor sak på det. For det andre klarer ikke denne journalisten å forholde seg til avtaler.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2030
Location: Bodø

PostPosted: 27.10.2019 14:09    Post subject: Reply with quote

Nei, Spartacus. Hvordan skulle journalisten vite at Helland ikke fikk svare på det spørsmålet? Det er jo ganske tydelig at journalisten ikke visste dette.

Jeg er også rimelig sikker på at journalisten er RBK-fan også. De fleste trøndere som er sportsjournalister, er det. Uten at jeg sitter på en spørreundersøkelse som støtter dette.

Dessuten var dette håpløst løst, og det har klubben også innsett. Det burde du også.
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 27.10.2019 14:42    Post subject: Reply with quote

Ola. Han sier i intervjuet til reporteren: "Jeg og du har snakket om det før". Det er helt vanlig at en klubb gir visse føringer, man kan like disse føringene eller ikke, men når de blir brutt er det vanlig at det får konsekvenser.

Jeg sier ikke det var bra løst. Derfor sier jeg også at Alstad burde latt Helland svare. Allikevel synes jeg dette er en storm i et vannglass. Kjedelig med alt som går som planlagt i lengden.

Hva har det med saken om han var RBK supporter? Han er jo på jobb.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
Gnafs
Senior


Joined: 06 Oct 2019
Posts: 229

PostPosted: 27.10.2019 15:02    Post subject: Reply with quote

Problemet er vel at det blir lagt sånne tåpelige føringer i første omgang.
Forstår at de vil unngå visse tema til tider, men dette er harmløst.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 155, 156, 157  Next
Page 120 of 157

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb