English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pål-André Helland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 155, 156, 157  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.06.2019 11:41    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Sidenote: å herje med Vålerenga er ikke et godt eksempel på å hevde seg mot god motstand, og at det blir eksempelet sier litt om utvalget.


Tja det var jo relativt lite europeisk motstand den sesongen, og å konkludere med at Helland ikke var bra den sesongen pga et par svake kamper blir litt enkelt. Statistikken taler jo for seg selv i forhold til sluttprodukt. Ikke noe Messi-tall selvsagt, men en meget bra sesong etter norske forhold.

Mikkelsen var bedre i europa fordi han var en kontringsspiller, på samme måte som Trond Olsen var mye bedre i Glimt enn i RBK fordi han fikk mye større rom å kontre i der. På nivået norsk fotball er, så får man ikke spillere som er like gode i kontringsspillet som mot etablert. Det er derfor de spiller i ES og ikke i PL eller La Liga. Mikkelsen var svak det meste av sesongen, men glimte til i e-cup mot bedre motstand som ikke lå bakpå hele tiden.
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1869
Location: Oslo

PostPosted: 20.06.2019 12:26    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
For meg personlig handler det ikke bare om at han er vraket. Det er måten ting gjøres på nå som jeg ikke synes noe om. Spillere skyves ut i kulden på en veldig lite fin måte. Først Bendtner og nå Helland. Trist rett og slett.

Hvordan mener du Helland kunne vært vraket på en finere måte?
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 20.06.2019 12:44    Post subject: Reply with quote

Å vrake Helland er det eneste Horneland-trekket jeg kan stille meg bak. Burde vært gjort for to-tre sesonger siden.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 20.06.2019 12:47    Post subject: Reply with quote

Han er jo ikke skyvd ut i kulden uten muligheter for spilletid - han må bare prestere bra nok på trening, så er han tilbake på laget...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 20.06.2019 13:54    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
zaphod81 wrote:

Sidenote: å herje med Vålerenga er ikke et godt eksempel på å hevde seg mot god motstand, og at det blir eksempelet sier litt om utvalget.


Tja det var jo relativt lite europeisk motstand den sesongen, og å konkludere med at Helland ikke var bra den sesongen pga et par svake kamper blir litt enkelt. Statistikken taler jo for seg selv i forhold til sluttprodukt. Ikke noe Messi-tall selvsagt, men en meget bra sesong etter norske forhold.

Mikkelsen var bedre i europa fordi han var en kontringsspiller, på samme måte som Trond Olsen var mye bedre i Glimt enn i RBK fordi han fikk mye større rom å kontre i der. På nivået norsk fotball er, så får man ikke spillere som er like gode i kontringsspillet som mot etablert. Det er derfor de spiller i ES og ikke i PL eller La Liga. Mikkelsen var svak det meste av sesongen, men glimte til i e-cup mot bedre motstand som ikke lå bakpå hele tiden.


Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hvordan var det 'lite' europeisk motstand i en sesong med kvalik og gruppespill? Og det er jo ikke tynt datamateriale, det gjentok seg jo hvert år.

Mikkelsen var da heller ikke noen Trond Olsen, det er en grov historieforfalskning. Han gjorde det bra hele året, og var til dels skarpere enn Helland de kampene han fikk på den sterke høyresiden. Han hadde jo virkelig ferdigheter med ball, og manglet kun det helt store tilslaget fra distanse. Bakromsspiller? Ja, men det var ikke begrenset til kontringer fra dypet. Vi har savnet den spillertypen helt siden vi slapp ham.

Helland var bra den sesongen, noe annet sier jeg ikke, men først og fremst som matchvinner mot svakere lag. Det er en ferdighet han har, å klare å utnytte kvalitetsforskjell. Poenget er bare at tendensen til å falle gjennom på høyere nivå alltid har vært der, og det er unødvendig at det ikke har blitt tatt tak i.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 507

PostPosted: 20.06.2019 15:55    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:


Mikkelsen var da heller ikke noen Trond Olsen, det er en grov historieforfalskning. Han gjorde det bra hele året, og var til dels skarpere enn Helland de kampene han fikk på den sterke høyresiden.


Nåja, Helland hadde tross alt det doble antallet målpoeng per 90 minutter i serien, og til tross for at Mikkelsen glimtet til i europa var Helland også der kvassere i målpoeng pr.90 minutter.

Selv om man husker den glimrende gjennombruddspasningen fra Selnæs til Mikkelsen, med påfølgende scoring, mot Sandefjord så er det ikke noen andre særlige gode grunner til å påstå at Mikkelsen var "til dels" skarpere på høyresiden enn Helland selv var.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 20.06.2019 16:21    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Sløvsekken wrote:
zaphod81 wrote:

Sidenote: å herje med Vålerenga er ikke et godt eksempel på å hevde seg mot god motstand, og at det blir eksempelet sier litt om utvalget.


Tja det var jo relativt lite europeisk motstand den sesongen, og å konkludere med at Helland ikke var bra den sesongen pga et par svake kamper blir litt enkelt. Statistikken taler jo for seg selv i forhold til sluttprodukt. Ikke noe Messi-tall selvsagt, men en meget bra sesong etter norske forhold.

Mikkelsen var bedre i europa fordi han var en kontringsspiller, på samme måte som Trond Olsen var mye bedre i Glimt enn i RBK fordi han fikk mye større rom å kontre i der. På nivået norsk fotball er, så får man ikke spillere som er like gode i kontringsspillet som mot etablert. Det er derfor de spiller i ES og ikke i PL eller La Liga. Mikkelsen var svak det meste av sesongen, men glimte til i e-cup mot bedre motstand som ikke lå bakpå hele tiden.


Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hvordan var det 'lite' europeisk motstand i en sesong med kvalik og gruppespill? Og det er jo ikke tynt datamateriale, det gjentok seg jo hvert år.

Mikkelsen var da heller ikke noen Trond Olsen, det er en grov historieforfalskning. Han gjorde det bra hele året, og var til dels skarpere enn Helland de kampene han fikk på den sterke høyresiden. Han hadde jo virkelig ferdigheter med ball, og manglet kun det helt store tilslaget fra distanse. Bakromsspiller? Ja, men det var ikke begrenset til kontringer fra dypet. Vi har savnet den spillertypen helt siden vi slapp ham.

Helland var bra den sesongen, noe annet sier jeg ikke, men først og fremst som matchvinner mot svakere lag. Det er en ferdighet han har, å klare å utnytte kvalitetsforskjell. Poenget er bare at tendensen til å falle gjennom på høyere nivå alltid har vært der, og det er unødvendig at det ikke har blitt tatt tak i.


Fordi laget stort sett ble høvlet over av 2 av de 3 lagene vi møtte, og da blir det for dumt å bruke det som argumentasjon for at Helland ikke var god den sesongen. Og vi snakker her om 2015 utelukkende. Les litt oppover, så ser du at det dreier seg om kommentarer som går på at Helland var bra i 2015. At han har vært svak de siste sesongene er det ingen tvil om.

Referansen til Trond Olsen var da heller ikke en sammenlikning av de 2 spillernes prestasjoner i RBK, men at de begge er/var spillere som var betydelig bedre når man møtte lag som gikk litt fremover og ga fra seg større rom, enn de var mot svakere motstand som la seg bakpå.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 20.06.2019 18:53    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
For meg personlig handler det ikke bare om at han er vraket. Det er måten ting gjøres på nå som jeg ikke synes noe om. Spillere skyves ut i kulden på en veldig lite fin måte. Først Bendtner og nå Helland. Trist rett og slett.

Personlig, synes jeg forøvrig at han uansett er bedre enn Akintola. Akintola har noen egenskaper, da først og fremst fart, men han later til å mangle overblikk. Helland har sine mangler han også, det har vel alle spillere i ES, men synes fortsatt at han er bedre enn Akintola.


Skyves ut i kulden fordi han på trening får beskjed om å løpe, arbeide mer bakover og presse mer og Helland går ut og sier at han basically er uenig at det vektlegges?
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 20.06.2019 20:04    Post subject: Reply with quote

Og igjen mangler spillerne i RBK selvinnsikt og forståelse for hvordan man skaper et godt fotballag. Det Helland må forstå at i dagens fotball kan man ikke sluntre unna den defensive jobben hvis man har ambisjoner om Europaspill.

Det holder ikke med piruetter og hoftefest mot Real Sociedad eller Bate Barisov!!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 20.06.2019 20:07    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Fordi laget stort sett ble høvlet over av 2 av de 3 lagene vi møtte, og da blir det for dumt å bruke det som argumentasjon for at Helland ikke var god den sesongen. Og vi snakker her om 2015 utelukkende. Les litt oppover, så ser du at det dreier seg om kommentarer som går på at Helland var bra i 2015. At han har vært svak de siste sesongene er det ingen tvil om.


Ble vi høvlet over av to av de tre lagene vi møtte? Så vidt jeg husker møtte vi fem lag på ok til topp nivå (Debrecen, Steaua, St. Etienne, Lazio, Dnipro) pluss to svake lag i Vikingur og KR Reykjavik.

Nå gidder jeg ikke lete fram assiststatistikk, så Helland får ha meg unnskyldt hvis han pøste på med målgivende, men i målprotokollen stod det Mikkelsen 4, Helland 2 på de 10 kampene mot gode lag. Helland puttet riktignok to på to kamper mot det svakere KR Reykjavik-laget, og nettopp det er jo litt typisk.

At Helland hadde flere målpoeng i serien er jeg selvfølgelig enig i, og det hviler etter min mening på at han var veldig dyktig til å dominere kamper mot svakere lag og dårlige backer. Det er ikke kritikk, det er en kvalitet - vi visste alltid at det kom til å bli skummelt hvis motstanderen måtte spille med et andre- eller tredjevalg på venstre back, for da ble de spist levende av Helland. Slik purunge Ivan Näsberg ble i den nevnte kampen da Helland puttet to på Ullevaal.

Han var definitivt av våre beste spillere totalt sett det året, uten tvil, og ikke minst på grunn av hans bidrag til den dødelige trioen vår høyreside utgjorde. Men: man kunne allerede da se at han fikk problemer mot de beste backene, og dessuten ganske tidlig at han kuttet ned på de defensive løpene. Allerede på vårparten, og spesielt i en skrekkelig forestilling i Mjøndalen, var det tegn til at han fortjente en tur på benken, og jeg husker jeg var skuffet over at det var en skade, og ikke trenergrep, som gjorde at han var vraket til neste kamp da. Og nettopp dette mener jeg illustrerer tiden etter dette ganske godt, både fra trenerens (Kåres) side og fra Påls side. Han var fredet på banen så lenge han fikk på seg skoa, og unntatt kritikk og konsekvenser, og det var ikke en situasjon han selv var profesjonell nok til å håndtere.

Hadde han fått litt strammere tøyler allerede i 2015 hadde han nok kunnet legge et bedre grunnlag for å ta steget videre fra Rosenborg-nivå, for talentet, touchen, spilleforståelsen, den var alltid god nok. Men han fikk aldri den individuelle coachingen og de kravene stilt til seg som måtte til. Tror jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 20.06.2019 21:59    Post subject: Reply with quote

Det er uansett uvesentlig å diskutere hvor sexy RBK er om dagen. Det kan vi gjøre når spillerne orker å løpe en hel kamp. Jeg tror også at antall sjanser mot VIF er ok sammenliknet med 2015- Kåre, Hopla og Mnjanne Mnjønsson.

Det betyr ikke at vi er fornøyd, men jeg kjenner jeg blir oppgitt når man tar så tydelig til orde MOT benking av spillere som ikke gjør jobben. At de har vært god en gang i tida, er uansett ikke et argument for å gi dem kamper.

Den tankegangen minner meg om da jeg var ofte på landskamper. Jeg så flere kamper der Gamst Pedersen løp mindre enn det de fleste på tribunen hadde klart. Samtidig snakket man om en spiller som vist nok var fryktelig god. Det så jeg lite til der jeg satt. Blir det samme med Lord Superlat og Helland.

Nå er det ikke slik at Helland er erklært uønsket. Det er han selv som har bræket i media om at han føler han er for god for benken og godt kan komme til å bytte klubb. I mellomtiden er det bare å piske de overbetalte latsabbene videre. Å spille for RBK er en ære som ikke er alle forunt, og jeg forventer at man gjør det med hjerte og sjel.

Og når folk løper som om de hadde mannen med ljåen rett bak seg; da skal jeg diskutere spillestil og tallkombinasjoner. Det at Helland var god i Fifa 2016 driter jeg i Smile
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1540

PostPosted: 20.06.2019 23:22    Post subject: Reply with quote

Helland har alt for mye spilletid i flere år. Han er den siste som kan klage.
Horneland skal få cred her, ellers er det magert så langt.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.06.2019 01:32    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Sløvsekken wrote:
Fordi laget stort sett ble høvlet over av 2 av de 3 lagene vi møtte, og da blir det for dumt å bruke det som argumentasjon for at Helland ikke var god den sesongen. Og vi snakker her om 2015 utelukkende. Les litt oppover, så ser du at det dreier seg om kommentarer som går på at Helland var bra i 2015. At han har vært svak de siste sesongene er det ingen tvil om.


Ble vi høvlet over av to av de tre lagene vi møtte? Så vidt jeg husker møtte vi fem lag på ok til topp nivå (Debrecen, Steaua, St. Etienne, Lazio, Dnipro) pluss to svake lag i Vikingur og KR Reykjavik.

Nå gidder jeg ikke lete fram assiststatistikk, så Helland får ha meg unnskyldt hvis han pøste på med målgivende, men i målprotokollen stod det Mikkelsen 4, Helland 2 på de 10 kampene mot gode lag. Helland puttet riktignok to på to kamper mot det svakere KR Reykjavik-laget, og nettopp det er jo litt typisk.

At Helland hadde flere målpoeng i serien er jeg selvfølgelig enig i, og det hviler etter min mening på at han var veldig dyktig til å dominere kamper mot svakere lag og dårlige backer. Det er ikke kritikk, det er en kvalitet - vi visste alltid at det kom til å bli skummelt hvis motstanderen måtte spille med et andre- eller tredjevalg på venstre back, for da ble de spist levende av Helland. Slik purunge Ivan Näsberg ble i den nevnte kampen da Helland puttet to på Ullevaal.

Han var definitivt av våre beste spillere totalt sett det året, uten tvil, og ikke minst på grunn av hans bidrag til den dødelige trioen vår høyreside utgjorde. Men: man kunne allerede da se at han fikk problemer mot de beste backene, og dessuten ganske tidlig at han kuttet ned på de defensive løpene. Allerede på vårparten, og spesielt i en skrekkelig forestilling i Mjøndalen, var det tegn til at han fortjente en tur på benken, og jeg husker jeg var skuffet over at det var en skade, og ikke trenergrep, som gjorde at han var vraket til neste kamp da. Og nettopp dette mener jeg illustrerer tiden etter dette ganske godt, både fra trenerens (Kåres) side og fra Påls side. Han var fredet på banen så lenge han fikk på seg skoa, og unntatt kritikk og konsekvenser, og det var ikke en situasjon han selv var profesjonell nok til å håndtere.

Hadde han fått litt strammere tøyler allerede i 2015 hadde han nok kunnet legge et bedre grunnlag for å ta steget videre fra Rosenborg-nivå, for talentet, touchen, spilleforståelsen, den var alltid god nok. Men han fikk aldri den individuelle coachingen og de kravene stilt til seg som måtte til. Tror jeg.


Som sagt, det var et tilsvar på spørsmål om sesongen til Helland i 2015, som jeg anser som bra, alt tatt i betrakning. Dog, som jeg også poengterte litt lengre opp i tråden, så er tiden hans forbi i RBK. De siste sesongene har han ikke holdt det nivået en bør og skal forvente av en offensiv spiller i RBK, og i 2019 bør han overhodet ikke anses som noe førstevalg. Til det er han alt for skadeutsatt, og i tillegg har han langt fra imponert når han har vært spilleklar.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.06.2019 19:22    Post subject: Reply with quote

– Vet du hvorfor du ikke får spille?

– Jeg vet tålelig hvorfor, ikke dønn konkret, man ser jo på trening og får tilbakemeldinger på hva som ønskes, så det er ikke noe stort problem.

– Og det er løping og press?

– Det er vel ikke mine to fremste forser som fotballspiller. Jeg er flinkere til å skape ting enn å ødelegge ting.

(...)

– Det er viktig å balansere og at det ikke går på bekostning av det vanskeligste i fotball – det å skape noe og skape ubalanse, sette den avgjørende pasningen som er det desidert vanskeligste å få til fotball og da vil du gjerne ha litt energi til å gjøre det, beskriver Helland.

– Å gjøre det etter har sprunget to løp på 70 meter og fått syre i låra er det vanskeligere om du er litt mer uthvilt. Så det er en balansegang på hva man ønsker. Trenerne vet hva dem får av meg og vet hva de ikke får av meg.

Les mer: – Hvis de vil kvitte seg med meg for å frigjøre penger, er det i orden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 21.06.2019 20:34    Post subject: Reply with quote

Det virker da som at de andre tre vingene klarer å ta noen 70-metersløp uten at det vingeklipper dem framover?

Helland får bli joker for siste 20 i tilfeller hvor vi beleirer motstandermålet da.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3116

PostPosted: 21.06.2019 21:00    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Jeg er flinkere til å skape ting enn å ødelegge ting.


Aiai denne kommer ikke Horneland til å like. Tribunen neste?
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2082
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 21.06.2019 21:23    Post subject: Reply with quote

Hvorfor skal Horneland sette han på tribunen fordi Helland sier det vi alle har sett og klagd over i et par år? Motorvei mot Hedenstad når Helland spiller. Skjønner det lille stikket mot treneren, men nei, hvis du som kant kun kan bidra offensivt i dagens fotball så vil det være vanskelig å ha deg i startoppstillinga. Spesielt med Hellands offensive egenskaper i 2019.

#supersub
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 21.06.2019 21:50    Post subject: Reply with quote

Altså, han kan godt spille de 3 første rundene i cupen framover. Da trenger vi ikke kanter som jobber hjemover i like store grad.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 26.06.2019 22:34    Post subject: Reply with quote

Tidlig rødt kort og har stukket hjem før kampen er ferdig, i sin "revansjekamp". Spørs om han får mange flere sjanser etter dette.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4684

PostPosted: 26.06.2019 22:49    Post subject: Reply with quote

Får håpe han er ferdig i klubben. Ikke god nok.
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 26.06.2019 23:02    Post subject: Reply with quote

Fullstendig uforståelig hodemist fra Helland. Fikk ikke med meg om noe skjedde i forkant, men det virka ikke som det var så veldig mye å bli provosert for i forkant heller?
Back to top
View user's profile Send private message
3rl3nd
Rutinert


Joined: 13 May 2007
Posts: 617

PostPosted: 26.06.2019 23:09    Post subject: Reply with quote

Slik jeg ser det prøver Helland å drible seg forbi, får en elendig ballberøring og mister deretter hodet med en fandenivoldsk takling. Kun hans egen feil, rett og slett.
_________________
Troillan i tykt og tynt.
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1517

PostPosted: 26.06.2019 23:15    Post subject: Reply with quote

Det var jo flere slike ballmist fram til det røde korte også. Bør være ferdig i klubben
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 26.06.2019 23:16    Post subject: Reply with quote

Er ikke første gangen Helland er alt for sent inne i en takling når han skal prøve å gjenvinne ball eller forsvare seg. Kun vært et spørsmål om tid før det røde kortet skulle komme.
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 23 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 26.06.2019 23:22    Post subject: Reply with quote

Sliter med å forholde seg til de fysiske og spillmessige kravene under det nye regimet. Griner seg til spilletid gjennom media. Spiller som en bakfull konfirmant i Tromsø. Kroner verket med kveldens oppvisning, hvor han 1) sliter med ballbehandlingen, 2) ikke henger med framover, og 3) drar på seg utvisning. At han nå flørter åpenlyst med KIL/Hemne er helt greit, kjenner jeg. Han har kanskje forstått at framtidens hans ikke innebærer spill i Eliteserien.
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 155, 156, 157  Next
Page 113 of 157

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb