English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Landslaget
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 74, 75, 76  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Henning
Legende

PostPosted: 22.02.2017 14:58    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Greia med unger er at de vokser opp. De blir eldre. Er man mangemillionær, så har man en sjanse andre arbeidsføre voksne folk ikke har, nemlig å velge å ta seg ekstra tid med barna mens de ennå er barn.

Ja det er klart, folk har forskjellige preferanser og han har mulighet til å følge sine. Man tenker ofte på idrettsutøvere som folk som har et driv som gjør at man er villig til å ofre ei frihelg her og der, men alle er jo ikke sånn så klart.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran

PostPosted: 22.02.2017 15:19    Post subject: Reply with quote

Det spiller nok også inn at han muligens har fått signaler om at han blir droppet som kaptein. Han ser kanskje også for seg at han i et 4-4-2-system blir presset ut i en klein kantrolle slik han hadde hos Høgmo. Da ser han nok for seg mye pes og urettferdig kritikk for dårlig spill i en kantrolle han ikke behersker.

Med dette i hodet er det lett å tenke seg at å tilbringe mere tid med ungene fristet vel så mye. Selv om han nok ser mere til ungene sine enn hva andre tjueni år gamle menn gjør.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.02.2017 15:21    Post subject: Reply with quote

Du er nok inne på noe der. Hvem har vi som sannsynligvis vil spille fast og egner seg som kaptein, forresten?
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 22.02.2017 15:23    Post subject: Reply with quote

Kebab-Forren!
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 22.02.2017 15:27    Post subject: Reply with quote

Litt sånn Trump-aktig det der brevet fra Skjelbred? NORGE er best!
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 22.02.2017 15:52    Post subject: Reply with quote

Han er helt sikkert lei og umotivert akkurat nå, som kanskje flere andre. Muligens kommer han på andre tanker før neste EM-kvalik når Norge faktisk har noe å spille for. Det er nok ikke usannsynlig at døren åpnes på gløtt om trenden snus og optimismen kommer tilbake i Norge.

Det viktigste er at han herjer for klubblaget og fortsetter med det når han flytter hjem igjen snart Smile
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 15:39    Post subject: Reply with quote

Da er Perry klar som assistensjef på landslaget. Haha Very Happy

Stakkars Helland, Selnæs og en del andre.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 15:43    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Selnæs eller Helland hadde noe særlig sjanser med Lagerbäck uansett.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 15:58    Post subject: Reply with quote

Perry som assistent. Der forsvant all min tiltro til Lars Lagerbäcks vurderingsevne. Omg. Den eneste måten det er mulig å vurdere Perry som det beste kandidaten er om man selv ikke har vurderingsevnen på plass. Tommel'n ned Rolling Eyes Crying or Very sad
Back to top
Hedning
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 15:58    Post subject: Reply with quote

"Kjenner norsk fotball". Ja.
"Annen personlighet enn min". Helt sikkert.
"Bra for dynamikken i gruppa". Kan jeg aldri forestille meg.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 16:01    Post subject: Reply with quote

Det er jo spørsmål om han har fått bestemme alt selv her. NFF har nok pusha på å få med en fra deres krets som assistent

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 28.02.2017 16:53    Post subject: Reply with quote

Må nesten le (men gråter):

http://www.aftenposten.no...1339b.html

Magnus W-E har begynt å flørte med de dyriske preferansene til den nye staben:

– Jeg ble veldig overrasket da han ble ansatt. Det kan bli helt fantastisk. Vi må opp på hesten nå.
joeso86
Junior

PostPosted: 28.02.2017 17:34    Post subject: Reply with quote

Like før Lagerbäck ble annonsert som trener våknet jeg ei natt etter å drømt de sykeste ting: NFF trommer sammen til pressekonferanse hvor Per Joar Hansen blir presentert som ny landslagssjef. Under konferansen blir Per Joar spurt om ambisjonene sine og kravene til supporterne. " nasjonen må passe seg litt og realitetsorientere seg nå. Jeg tror mange normenn lever i 90-årene fortsatt. De lever i en boble med Vm-sluttspill og tror gammel 4-4-2 er oppskriften på alt. Den tida der pasningene kom inn i førti meters bakrom og en stælk som heter Flo kommer alene med keeper er forbi.
Jeg er ikke skremt, men det går litt på at Norge skal passe på så det ikke blir en sutrekultur der alt er dårlig. Det er klart når Per Mathias ønsker å revlusjonere Norsk forball på sin måte og heller ikke det er bra nok, da blir det vanskelig"

-hjelpes.......
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 17:58    Post subject: Reply with quote

Skjønner godt dette valget. Per Joar er jo tross alt en gammel traver i norsk fotball.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 18:28    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det går greit så lenge har har en relativt avgrensa rolle. Lagerbäck er tross alt sjefen.
digre
Senior

PostPosted: 28.02.2017 18:28    Post subject: Reply with quote

Det er nå helt andre krav som stilles til en landslagstrener enn til en klubbtrener. Stiller meg likevel undrende til at en som ikke så potensialet i Selnæs og Helland og som til stadighet havnet i krangel med egne spillere og hengte de til tørk i media skal fungere som en positiv bidragsyter. Skeptisk. Meget skeptisk.
Får nesten håpe at Perrys er langsint også slik at vi ikke risikerer å få skadde spillere hjem fra landslagssamling.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 18:34    Post subject: Reply with quote

Vi får være glad Lagerback takket ja, eller så er jeg faen meg redd for at Perry kunne blitt sjef.

Dette overrasker meg ikke det minste, han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på både på Brakka og Ullevål. Må nesten gi han honnør for det.
Back to top
Silkesvarten
Proff

PostPosted: 28.02.2017 19:02    Post subject: Reply with quote

De er hvertfall ikke helt på bølgelengde når det kommer til overtalelse av Ciljan, Perry sier at det er for tidlig å si, mens Lagerbäck sier klart nei når Tv2 Sporten spør..

http://www.adressa.no/100...1409b.html

Ellers veldig opptatt av tog denne hesten Neutral
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 28.02.2017 20:51    Post subject: Reply with quote

quentez wrote:
Dette overrasker meg ikke det minste, han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på både på Brakka og Ullevål. Må nesten gi han honnør for det.

Ja. Ikke sant. Perry må være genial i jobbintervjuer. Det er vel hva Avantas betalte han for.
Back to top
zaphod81
Legende

PostPosted: 01.03.2017 10:34    Post subject: Reply with quote

Ja, det skal han virkelig ha, Perry - han har stablet på beina en ganske imponerende CV, tatt i betraktning at han strengt tatt aldri har gjort noen spesielt god jobb noe sted. Skikkelig dyktig til å orme seg innpå riktige folk, og seile opp som fjerdevalg til attraktive jobber der alle de gode kandidatene sier nei.

Total katastrofe for landslaget, selvfølgelig, Perry har alt for stor tiltro til egen kompetanse til å stille seg ved vannflaskene der han hører hjemme. Dette kommer garantert til å ende med at Hansen får mer innflytelse enn det som strengt tatt var planen. Enten med fatalt resultat umiddelbart, eller med enda mer fatalt resultat når han tar over etter Lagerbäck.

Om tjue år blir dette en sånn tilbakeskuende går-det-an-artikkel i fourfourtwo eller lignende, om treneren som stadig ble ansatt på nasjonalt toppnivå helt uten meritter; litt som han brasilianske spissen som aldri noen gang spilte fotball.
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 01.03.2017 10:47    Post subject: Reply with quote

Haha ja. "How l tricked my way in to top positions in clubs and national teams". Hesteviskeren har dog like mye karisma som en kokt potet så han kommer ikke høste like mange lovord i ettertid som nevnte brasilianer.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 01.03.2017 10:55    Post subject: Reply with quote

Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 01.03.2017 11:42    Post subject: Reply with quote

Ah, Cantona "look alike"kisen ja, husker ham.
eksil
Veteran

PostPosted: 03.03.2017 09:47    Post subject: Reply with quote

VG i dag:

"Per Joar Hansen, som også trente landslagsspiller Jonas Svensson i Rosenborg, ler når VG tar opp kritikken om at spillerne var for dårlig trent under hans tid som Rosenborg trener.

– Det eneste jeg vil si om det er at alle tester vi har gjort viser det motsatte. Jeg lar Geir Håvard Hjelde (fysisk trener i RBK) svare på det spørsmålet, som han har gjort mange ganger. Alle tester viser at det tvert imot var bedre før, sier Perry.

Hele landets hest.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 03.03.2017 10:21    Post subject: Reply with quote

Hvis testen viser at vi er best trent ever, og spillerne med 9 fridager bak seg faller som fluer i cupkamp mot Ranheim som hadde spilt få dager før, så kan det hende det er noe med test-metodikken som er feil, eller at det man tester ikke er relevant for det virkelige liv (i.e. en fotball-kamp).

Historien viser at du tar feil, Perry. Ikke prøv å redde mule ved å konstruere virkeligheter hvor ting ser bedre ut enn de egentlig var!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 74, 75, 76  Next
Page 69 of 76

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb