English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tore Reginiussen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 92, 93, 94  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TomH
Veteran

PostPosted: 12.03.2006 19:42    Post subject: Reply with quote

Brady,
jo, Reginiussen har erfaring som stopper og det er der han anser seg selv for å være best. Uansett, han ville ikke vært noen umiddelbar forsterkning for 11`eren til RBK. Imidlertid har jeg tro på at han om 1 år ville vært en reell utfordrer som back (og kanskje som midtstopper).

Jeg vet ikke hvor god Andreas Norvik er. Dog legger jeg merke til at du nevner ham som et stort talent i ny og ned. Hva vet du om ham?
- Er Norvik rask?
- Teknikk/ ballkontroll/ dribleferdigheter?
- Spilleforståelse/ posisjonering?
- Fysisk styrke/ høyde/ hodespill/ duellspill?
TomH
Veteran

PostPosted: 14.03.2006 12:05    Post subject: Reply with quote

Tore Reginiussen spilte defensiv sentral midtbane mot RBK i Skarphallen i går (kun 1.omgang, måtte ut med strekk).
I likhet med RBKs Skjelbred/Tettety, klarte heller ikke Reginiussen å etablere noe stort trykk i kampen (overskygges også av Bernier).

Imidlertid viser 19 åringen at han er slepen og trygg med ballen, at han er hurtig og god på hodet. Ved et par tre anledninger forserer han oppover banen med ball og viser prov på god oversikt. I det hele tatt gjør han en god kamp og viser helt klart at han har noe på dette nivået å gjøre.

Objektivt sett spilte han bedre enn både Skjelbred og Tettey (vi var flere som var enige om det).

Om 1 år og noen måneder tror jeg at dette er en klassespiller i Eliteserien.
Strand
Veteran

PostPosted: 14.03.2006 14:43    Post subject: Reply with quote

Og vi sitter med skjegget i postkassa, mens Milans agenter er på Alfheim for å vurdere ham.. Historien gjenntar seg Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran

PostPosted: 07.05.2006 12:32    Post subject: Reply with quote

Han har spillt godt, både som stopper og def. midtbane...
TomH
Veteran

PostPosted: 22.05.2006 18:12    Post subject: Reply with quote

I dagens utgave av avisa "Bladet Tromsø" sier en irritert IMNormark at han synes at de etablerte TIL-spillerne bør gå inn i seg selv når en 20 åring gang på gang er lagets beste spiller.

- Årst hevder i samme artikkel at han ikke synes det er noe rart at 20 åringen er best gang på gang, siden han er en av landets beste i sin posisjon.

- Kovacs ble også mektig imponert over fysikken, klokskapen og evnene til denne 20 åringen og hevder at Reginiussen snart er for god for norsk fotball.

- Avisa "Nordlys" mener at Reginiussen stadig mer minner om en hurtig Hoftun og har døpt ham til "den nye Hoftun".

Last edited by TomH on 22.05.2006 18:18; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oddrane
Veteran

PostPosted: 22.05.2006 19:10    Post subject: Reply with quote

Snakker vi om den nye forsvarssjefen på langslaget?
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 22.05.2006 19:13    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å si, da han nettopp har debutert på U-21 landslaget, dere kan følge hans landslagsutvikling her : http://www.fotball.no/his...id=2407567
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 03.06.2006 22:37    Post subject: Reply with quote

Hvis TIL rykker ned i år, så MÅ vi snappe opp Tore Reginiussen!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Makkverk
Veteran

PostPosted: 03.06.2006 22:44    Post subject: Reply with quote

Jeg synes vi må skaffe Reginiussen uansett om TIL vinner eliteserien eller rykker ned!
fifa06
Senior

PostPosted: 03.06.2006 23:10    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Her er jeg helt enig med deg Recon Wink

Jeg kan vel også føye til at man både i B/G og TIL, regner med at Reginiussen er god nok til å spille i start elleveren når han hentes. Av det jeg har sett av ham, ikke veldig mye, men en og annen kamp, tror jeg han ville utkonkurrert f.eks Vidar Riseth. Videre kan jeg føye til at han i Alta har spilt mye høyreback, selv om det er som midtstopper han er best. Likevel er han kanskje lagets beste spiller i år. Det er IKKE ille av en ung gutt. Tipper han kjapt også ville utkonkurrert Basma (slik han har spilt i fjor og i år). Et annet spørsmål er hvor Koppinen blir plassert...

Kvarme, Koppinen, Reginiusen, Stensaas/ Dorsin
Back to top
Langlaufer
Junior

PostPosted: 04.06.2006 18:46    Post subject: Reply with quote

bla opp noen mill for denne spilleren. han er en klasse spiller og ikke minst ung..denne spilleren sammen med lago evnt han nord-trønderen på kongsvinger hadde vært mitt valg... er du god nok er du ung nok...du får ikke rutine hvis du ikke spiller(til de som mener rbk skal ha spillere langt oppi åra med rutine)
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 04.06.2006 18:56    Post subject: Reply with quote

Har du sett han Nordtrønderen? Du kan tydeligvis mye om han ettersom du tilogmed vet at han er fra nordtrøndelag.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maradona
Veteran

PostPosted: 04.06.2006 19:00    Post subject: Reply with quote

Mener du Per Verner Rønning eller Karl Martin Ek (Steinkjer, han var skadet mot RBK2, men stiller i NM mot RBK A) ?
dags
Veteran

PostPosted: 04.06.2006 21:36    Post subject: Reply with quote

Det sto vel nordtrønderen på Kongsvinger.
Maradona
Veteran

PostPosted: 04.06.2006 23:23    Post subject: Reply with quote

Sorry, skumleste bare innlegget til Langlaufer.. Jeg har ikke tro på at Rønning er RBK-materiale enda.. Han bør nok spille noen år i tippeligaen, enten med Kongsvinger eller en annen klubb, for å se om han har noe i tippeligaen å gjøre, tviler på om han er noe bedre enn hva ex. RBK'er Tronseth og Blix er .. Har mer tro på Reginiussen, og Mathisen/Nordvik enn på Rønning...
attach
Forumsjef

PostPosted: 04.06.2006 23:28    Post subject: Reply with quote

Blixt? Tror du han hadde vært Kongsvingers beste spiller og en av de beste i 1. divisjon?
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 05.06.2006 01:36    Post subject: Reply with quote

NEI. Det jeg mente var at hvis RBK kjøpte Rønning, så hadde han nok fått spillt like lite som det Tronseth og Blix gjorde da de var i RBK... Jeg vil tro at Rønning har godt av å spille denne sesongen i 1.div, for å så ta steget opp i Tippeligaen neste år, først da kan enn se om Rønning har det som skal til, det å bli en god tippeligaspiller..
Hoven Evland Jr.
Veteran

PostPosted: 22.11.2006 20:38    Post subject: Reply with quote

Hvor mye vil Tromsø forlange for Reginiussen tro? Bratseth sier at norske spillere er for dyre, men betaler gjerne 10 millioner for en svenske...http://www.rbkweb.no/vis/4933
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.11.2006 00:13    Post subject: Reply with quote

Tror vel vi skal ta timillionersopplegget til TV4 med en klype salt, men jeg regner med at vi i det minste betaler 3-4 millioner + Eguren.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kvaki
Senior

PostPosted: 23.11.2006 00:20    Post subject: Reply with quote

hovedsaken er å komme i Champions leage. da er det verdt å kjøpe for noen millioner for å få mange igjen.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 23.11.2006 00:38    Post subject: Reply with quote

3-4 mill og litt løfter om prosenter ved evt overgang+ Essediri til Tromsø, så kanskje vi får Reginiussen også? Hadde vært to fluer i en smekk.

La merke til at han ikke spilte mange av kampene i sesongavslutningen, men det var vel en hodeskade med i bildet der. Etter det jeg har sett er han Norges mest lovende forsvarsspiller og har vel mange av de kvalitetene Bratseth etterlyser. Akk ja, jeg vet jeg gjentar meg sjøl.
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 23.11.2006 02:17    Post subject: Reply with quote

Dermed går Steffen Mathisen til Ranheim og RBK kjøper enda en midtstopper. En klass-stopper al à, Fredrik Risp. Han var jo jævelig god for noen sesonger siden hos IFK.
Nice plan, Dags! Wink
dags
Veteran

PostPosted: 23.11.2006 12:24    Post subject: Reply with quote

Tore Reginiussen er kanskje Norges største stoppertalent. Det er ikke Mathisen per dags dato. Kanskje han ville hatt godt av et utlån?

Dessuten var det snakk om å legg x antall mill på bordet for Reginiussen i stedet for Jakobsen, derfor får det ikke andre konsekvenser for Mathisen samme hvem vi måtte kjøpe av dem, eller om vi kjøper en helt annen stopper for den del.

Nice enough plan, in my opinion.
Vemundo
Veteran

PostPosted: 23.11.2006 13:38    Post subject: Reply with quote

Bratseth driver vel litt psykologi også. Poenget hans er vel at norske klubber krever mer av RBK enn de gjør av andre norske klubber eller utenlandske, og det er sikkert frustrerende. Om dette er tilfelle med Reginiussen er vel en annen sak, Tromsø og Glimt har vel vært mer sammarbeidsvillige med RBK enn de fleste andre klubber i Norge når det gjelder overganger.
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 23.11.2006 14:49    Post subject: Reply with quote

Vel, det mente var at vi leier ut Steffen Mathisen til Ranheim og deretter kjøper Tore Reginiussen og en ny klasse-stopper al à Jakobsen, Fredrik Risp eller en annen.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 92, 93, 94  Next
Page 3 of 94

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb