English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tore Reginiussen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SFL
Senior

PostPosted: 29.05.2020 12:06    Post subject: Reply with quote

Det kunne jo ikke bli Konradsen, da måtte han fått klippekort på laget, og forhåpentligvis stiller han som nummer 4 eller til og med 5 i køen på midtbanen. Blir selvsagt mye spilletid på ham likevel, og som vi har sett kan han være strålende i kamper der vi har lite ball, og ikke styrer.

Nydelig kapteinsvalg spør du meg, Tore er en fantastisk leder med sin vinnende fremtreden på banen RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran

PostPosted: 29.05.2020 12:09    Post subject: Reply with quote

Det perfekte valget, spør du meg. Regner med at Skjelbred tar over stafettpinnen neste sesong, om Reginiussen legger opp. Tror fort at Zachariassen, hvis han får spille fast denne sesongen, kan være en outsider ved neste valg.

Gleder meg enormt til sesongstart, men først et par treningskamper Very Happy
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 29.05.2020 12:59    Post subject: Reply with quote

Godt valg til slutt selv om hele denne kapteingreia ble veldig opphauset. Folk må slutte å dra likhetstegn mellom kvalitet og egnethet til å være kaptein. kapteinen er den naturlige lederen, rolige og "politisk korrekte", ikke nødvendigvis den som er den beste fotballspilleren i flokken og som har klippekort
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 29.05.2020 13:40    Post subject: Reply with quote

Tja, i en prestasjonsgruppe i konkurranse idrett så har det en sammenheng mellom hvem som er god og hvem som er leder. Vanskelig å bli ansett som en lederfigur om du blir pisset på hver trening men oppfører deg politisk korrekt.
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 29.05.2020 13:42    Post subject: Reply with quote

Og så er det jo en aldri så liten fordel med tanke på hva man vil benytte kapteinen til både innad og utad hvis han er sånn noenlunde fast på laget, i alle fall. Ideelt sett skal jo ikke kapteinen behøve noe klippekort for å foretrekkes fra start.
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 29.05.2020 16:58    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Det perfekte valget, spør du meg. Regner med at Skjelbred tar over stafettpinnen neste sesong, om Reginiussen legger opp. Tror fort at Zachariassen, hvis han får spille fast denne sesongen, kan være en outsider ved neste valg.

Gleder meg enormt til sesongstart, men først et par treningskamper Very Happy

Tipper Tore tar enda en sesong, mtp på mulighet for EM sluttspill. Kommer vel an på om det blir play off i høst, dersom det blir og vi taper kan det hende han gir seg mens om den blir spilt neste vår eller vi vinner så fortsetter han nok garantert.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 29.05.2020 19:53    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Tipper Tore tar enda en sesong, mtp på mulighet for EM sluttspill. Kommer vel an på om det blir play off i høst, dersom det blir og vi taper kan det hende han gir seg mens om den blir spilt neste vår eller vi vinner så fortsetter han nok garantert.

Helt klart, det kan nok absolutt være muligheter for det, og godt er det. Hvis alle kamper i årets sesong går uten publikum, i tillegg til at han holder seg skadefri, tror jeg at han er med i neste sesong. Uttalte vel i en tidligere podcast at han ikke ønsket å avslutte en lang karriere i Rosenborg uten tilskuere på stadion. EM er vel heller ikke noe negativt i så måte Wink
2mas
Sjef

PostPosted: 06.06.2020 17:36    Post subject: Reply with quote

VG utroper ham til beste stopper i serien.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 14.06.2020 19:20    Post subject: Reply with quote

Finnmarkingen ønsket heller ikke være en del av kapteinsteamet da han kom tilbake fra skade høsten 2015. Hva er egentlig annerledes nå.

– Det var ikke så aktuelt meg med da, for jeg hadde nok med meg selv og nok med å komme tilbake. Sånn sett var det ok for min del det at jeg ikke hadde så mye utenom det. Jeg mente Mike hadde vært veldig bra som kaptein og ønsket ikke å melde meg på, sier han og fortsetter:

– Den gangen var det mange inne i kapteinsteamet og det betød ikke voldsomt å ha bindet. Det endrer jo ikke min måte å være eller spille på, men blir man spurt så er det jo en jobb man gjerne tar på seg med stolthet, sier midtstopperen.

– Men det har vært tre år mellom da og nå? Hvorfor takker du ja nå?

– Nå er jeg i en fase av karrieren hvor det betyr mye å kunne hjelpe de unge spillerne på vei opp. De har en lang framtid med fotball foran seg og dette ser jeg på som den viktigste jobben. Det å sørge for at de vet hva som kreves for å ta de siste stegene, sier han.

Les mer: Prat med kapteinen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2020 10:33    Post subject: Reply with quote

Skal ha gått av trening med mulig overtråkk i dag, ifølge Børstad i NRK. Ikke bra isåfall.
Macha
Veteran

PostPosted: 24.06.2020 10:45    Post subject: Reply with quote

Where’s your Igoh when you need to Ogbu🤷🏻‍♂️
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2020 10:49    Post subject: Reply with quote

Saga rapporterer at Horneland har garantert at Tore blir klar. Pust med magen.. Pust.. pust..

https://twitter.com/Ole_S...3108748289
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 24.06.2020 12:27    Post subject: Reply with quote

Hvis vi stiller med Valsvik/Hovland som stoppere mot Glimt kan vi begynne å tenke på tosifra.
Claudius Galenus Standarn
Veteran

PostPosted: 24.06.2020 12:40    Post subject: Reply with quote

Kommunikasjon mellom dem bør i det minste ikke bli noe problem... Men hva gjør vi dersom to stoppere blir skadet samtidig? Tore begynner å dra på årene og har slitt litt med skader opp igjennom. I et tett kampprogram er det ikke umulig at to kan være ut samtidig. Lundemo ned (som egentlig aldri har spilt stopper) eller sette inn Skogen (som er uprøvd på dette nivået)?
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 24.06.2020 12:43    Post subject: Reply with quote

Så lenge det skjedde før 31. juli er jeg rimelig sikker på at det ville blitt plan Lundemo. Etter det er det umulig å si. Skogen? Det tviler jeg sterkt på.
Veteran

PostPosted: 24.06.2020 13:04    Post subject: Reply with quote

La oss si det skjer etter 31. juli og vi ikke har hentet inn nye stoppere eller hentet Besim tilbake (virker ikke som det er i planene), hva gjør vi da? Det er ikke mange andre alternativer vi har som kan spille stopper. Reitan? Har vel spilt stopper på u21 før i tiden, mener jeg å huske.

(Kanskje ikke riktig tråd, men...)
Back to top
zaphod81
Veteran

PostPosted: 24.06.2020 13:12    Post subject: Reply with quote

Reitan spilte stopper sammen med Lundemo i hodet til Michael Stilson. Holder ikke det, liksom?
waterfalls
Rutinert

PostPosted: 24.06.2020 13:31    Post subject: Reply with quote

Standarn de Lamarck wrote:
La oss si det skjer etter 31. juli og vi ikke har hentet inn nye stoppere eller hentet Besim tilbake (virker ikke som det er i planene), hva gjør vi da? Det er ikke mange andre alternativer vi har som kan spille stopper. Reitan? Har vel spilt stopper på u21 før i tiden, mener jeg å huske.

(Kanskje ikke riktig tråd, men...)

Besim er jo lånt ut til Sarajevo ut 2020, sikkert ikke bare bare å hente han tilbake. + at han må jo også i 10 dagers karantene (slik regelverket er per dags dato), så da kan det fort være 3 kamper før han også er spilleklar.
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 25.06.2020 16:51    Post subject: Reply with quote

https://www.vg.no/sport/f...orlengelse

– Planen var at avskjeden skulle kommet i 2020. Men så har jeg ikke lyst til å avslutte en 15 år lang karriere foran 200 tilskuere heller. Det blir for trist. Og det er krevende å spille foran tomme tribuner. Det er sannheten, det er en mental utfordring for mange av oss.

– Fortsetter du da?

– At EM er utsatt gjør definitivt valget vanskeligere enn det skulle være. Jeg må nesten bare se an. Er jeg aktuell til playoff til høsten, og Norge kommer til EM. Jeg har jo lyst til å ha med meg det.

- Torgeir Børven
Back to top
tigerbart
Senior

PostPosted: 25.06.2020 21:33    Post subject: Reply with quote

Jeg håper legenden, Tore Reginiussen, trapper ned nå. Han har vært en ledende spiller for oss i mange år, men nivået er gradvis synkende, ikke minst ble det overtydelig i dag mot B/G. Tore fortjener å takkes av som en stor spiller for oss, men det må kanskje bety at han trapper ned resten av denne sesongen, og at klubben finner en ung, fremadstormende erstatter. Tore kan jo være en mentor for sin arvtaker.
Back to top
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 21:35    Post subject: Reply with quote

Bedre å legge opp med verdighet enn å legge opp som en skurk. Han var blant lagets klart dårligste i dag og har egentlig ikke imponert alt for mye på en liten stund.
Hadde håpet at allerede i fjor at Tore kunne fungere som en mentor for Besim, slik at han kunne ta over nå. Men med det sportslige apparatet vi har nå, ser det ikke ut som det vil skje...
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 22:33    Post subject: Reply with quote

Tore hadde riktignok den dårligste kampen jeg har sett av ham i RBK drakta, men å legge ham under bussen etter 1 kamp, 1 KAMP!!

SKJERPINGS!

Tore var svak ikveld, kanskje det har noe med at han hadde fått en smell og ikke fått den gode inngangen til kampen.
Kanskje han burde fått hvile, han er en voksen mann med en voksen kropp.
Kanskje han rett og slett bare ikke hadde dagen, det skjer.
1 KAMP!!!

HOILL BRILLAN Evil
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 25.06.2020 22:59    Post subject: Reply with quote

Enig med moomoo. Selv de beste har en svart dag innimellom. Tore har bidratt med så mye positivt i denne klubben at han ikke fortjener å bli avskilta etter en dårlig kamp. Såpass respekt for han bør supporterne ha.
Troillongen
Junior

PostPosted: 25.06.2020 23:23    Post subject: Reply with quote

Tore hadde en dårlig dag, men han var ikke den eneste. Han er en viktig spiller for oss, og det gjelder å bygge ham opp, ikke tråkke på ham. Det er ofte han som berger oss. I dag var det ikke slik, dessverre. Men han er utrolig viktig som kaptein for laget. Håper både han og resten av laget skjerper seg drastisk når de får inn en ny trener.
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 25.06.2020 23:40    Post subject: Reply with quote

Man kan nesten mistenke at Tore bokstavelig talt tok en for laget og slapp inn for å bli ferdig med det håpløse opplegget her
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100  Next
Page 96 of 100

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb