English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tore Reginiussen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 103, 104, 105  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 01.08.2019 21:28    Post subject: Reply with quote

Flott og meget viktig! En skikkelig vinneskalle som går foran og viser stake. At han til og med har lagt om til permanent snauskalle for å gjøre det enklere for det medisinske apparatet å feste bandasjer, sier det meste.

Fin fyr med jevn og god kvalitet på banen og "riktig" spekter av kvaliteter i rollen. Sannsynligvis ligaens beste stopper.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
RBKrosenborg
Proff


Joined: 10 Dec 2007
Posts: 260

PostPosted: 02.08.2019 02:19    Post subject: Reply with quote

Svært heldig med han. Vi kan ikke forvente å ha en Så deffensivt god midtstopper i klubben, mesteparten av tiden.

Hørte forresten på en eller annen fotballpodcast at kun 2 ganger( i nyere tid antar jeg) Har en spiller Klart å Stå oppført med over 80% vunne dueller i løpet av en eliteserie sesong. Tore R. begge gangene.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 02.08.2019 10:07    Post subject: Reply with quote

Gårsdagens mest gledelige nyhet. Vår forsvarsbauta, har heldigvis signert for minimum ett år til, noe vi virkelig trengte. Reginiussen går alltid foran som et godt eksempel, og han har en enorm vinnerskalle, som er uvurderlig.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3886
Location: Levanger

PostPosted: 02.08.2019 11:49    Post subject: Reply with quote

En bærebjelke!
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.08.2019 20:31    Post subject: Reply with quote

Det er onsdag 15. juni 2005. Alta IF slår Tromsø ut av cupen. Tore Reginiussen scorer vinnermålet i det 120. spilleminutt. Der og da startet en eventyrlig fotballkarriere.

(...)

– Ja, med den scoringen viste jeg at jeg kunne prestere mot de beste i Norge. Et halvt år senere var den samme gjengen mine nye lagkamerater og snart fikk jeg mye spilletid i eliteserien, sier Tore i dag.

(...)

Etter stor suksess i Tromsø, kaptein på U21-landslaget og A-landslagsdebut i mars 2008, ble en ettertraktet Tore solgt til tyske Schalke i 2010. Men å etablere seg i Bundesliga er lettere sagt enn gjort. Spesielt når man er småskadet. Det endte med et sesonglangt utlån til Lecce i Serie A i Italia, etterfulgt av et nytt utlån til hjemlige trakter i Tromsø. Så gikk veien videre til danske Odense. I 2012 kom Rosenborg på banen, og siden har han vært en bauta i midtforsvaret til Norges største klubb de siste tiårene.

– Det ble noen urolige år, med mange skader som potensielt kunne vært karriereødeleggende. Da jeg gikk til Schalke var det achilles og ryggen som var problemet. Hæl- og achillesproblemene fulgte meg i Lecce, og selv om oppkjøringen gikk bra, ble jeg skadet igjen og fikk jeg ingen seriekamper. Det var ergerlig, for der tror jeg at jeg kunne gjort det bra. Men det nytter ikke tenke for mye på det som det aldri ble noe av, understreker han.

– Jeg har nok blitt mer moden, og flinkere til å kjenne etter før skader oppstår nå. Jeg skulle gjerne vært 20 år med dagens erfaring. Da hadde jeg kanskje drevet karrieren enda lenger. Men for all del; jeg er kjempefornøyd med alt jeg har opplevd og fått til som spiller.

Les mer: Scoringen som startet eventyret
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pjoltergeist
Senior


Joined: 13 Aug 2018
Posts: 136
Location: Trondheim

PostPosted: 03.09.2019 12:40    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/sport/10822676/


Quote:
Tore Reginiussen måtte forlate Ullevaal-gresset allerede før 15 minutter var gått av tirsdagens trening
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 03.09.2019 13:41    Post subject: Reply with quote

Akkurat det vi trenger... skade på Tore i løpet av landslagspausen + et par gule kort til. Meling har vel allerede 5 gule (resten av forsvaret 2 hver), så må forvente at han er borte minst en (sikkert viktig...) kamp i løpet av høsten.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 507

PostPosted: 03.09.2019 14:41    Post subject: Reply with quote

Det er bra vi har god dekning i forsvaret da!
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6679

PostPosted: 03.09.2019 15:35    Post subject: Reply with quote

er vell ute i 4-5 uker?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1560

PostPosted: 03.09.2019 15:38    Post subject: Reply with quote

Ute i 4-5 timer.
Back to top
View user's profile Send private message
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 03.09.2019 17:12    Post subject: Reply with quote

Har Tore noen gang spilt en landskamp? (Jada, han har jo det...) Men det virker som han nesten alltid melder forfall eller blir skadet underveis / ikke får komme innpå når han er tatt ut. Burde vel egentlig bare takket nei til landslaget nå
Back to top
View user's profile Send private message
bigfoot
Rutinert


Joined: 16 May 2006
Posts: 642
Location: Trondheim

PostPosted: 03.09.2019 22:07    Post subject: Reply with quote

Som Lagerbäck sa på pressekonferansen i dag har vi ingen skader i troppen nå. Tore var sammen med et par andre fremdeles i restitusjonsmodus.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2528

PostPosted: 04.09.2019 08:23    Post subject: Reply with quote

BBQsaus wrote:
Burde vel egentlig bare takket nei til landslaget nå


Fortsatt Norges beste stopper. Vil vel til EM. Smile

Ajer er talentfull, Nordtveit er der oppe, Strandberg er skadeforfulgt... Det er ikke så mange alternativer(?)
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10636

PostPosted: 05.09.2019 18:42    Post subject: Reply with quote

Har ikke sjekket om det er medieoppslag på forfall, men traff Reginiussen på Gardermoen. Tilsynelatende på vei til Trondheim med SK 370.
Skadeforfall til landslagstroppen?
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3554
Location: Drammen

PostPosted: 05.09.2019 18:55    Post subject: Reply with quote

Glemte sikkert bare tannbørsten hjemme.
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3531
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 19.11.2019 19:06    Post subject: Reply with quote

"Rosenborg-spiller Tore Reginiussen (33) tar én sesong til. Så er det slutt. Neste yrke er bestemt."

Dagblad sak i dag.
Spørs om han mener det denne gangen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 16.01.2020 23:07    Post subject: Reply with quote

Der finnmarkingen sitter i den spanske sola, etter onsdagens andre økt, medgir han nå at det er vanskelig å være kategorisk om framtida.

– Jeg er i god form, så det handler ikke om fysikken. Jeg er også fryktelig sulten på å revansjere fjoråret. Det er fokuset nå, sier han.

– Samtidig kommer det et punkt i livet hvor barna blir større, og man gjerne vil følge dem opp enda bedre. Det kommer også en dag hvor man vil bruke mer tid på andre ting enn fotballen. Det er grunnen til at det går mot slutten.

– Har du gitt noen løfter eller garantier om at dette er siste året?

– Nei. Jeg er velsignet med å ha en fantastisk kone (Lene Reginiussen) som gir meg mulighet til å holde på med dette år etter år, selv om det blir ekstra mye på henne hjemme. Fotballen er også slik at man aldri vet hva som skjer. Man kan aldri vite noe 100 prosent.

Les mer: RBK-klippen planla å legge opp: Nå åpner han opp om fremtiden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.03.2020 21:32    Post subject: Reply with quote

Utsettelsen av fotball-EM gjør i hvert fall at Reginiussen er nærmere å spille fotball på Lerkendal også i 2021. Det gleder supporterne, som har trykket han til sitt bryst siden han signerte sommeren 2012.

– I utgangspunktet vil man vurdere det sterkere, ja. Men jeg kan ikke med sikkerhet si at jeg kommer til å fortsette. Det er ikke sikkert at jeg er med i landslagsdiskusjonen neste år heller. Men det er klart at å spille mesterskap er en drøm og får jeg og Norge en mulighet, vil man definitivt vurdere det sterkt, sier Reginiussen.

(...)

– Men det blir nok siste sesong, med mindre det for eksempel ikke er mulig å avvikle hele sesongen år. Da må jeg vurdere, for man gir seg vel ikke midt i en sesong, sier Reginiussen.

Les mer: Dette skulle være RBK-bautaens siste sesong. I dag kom beskjeden som kan utsette avskjeden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.05.2020 18:34    Post subject: Reply with quote

I Studio Brakka i går.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59278
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.05.2020 23:29    Post subject: Reply with quote

Som han var inne på i utspørringa over:

- Jeg har ikke så veldig lyst til å avslutte 15 år med en tom tribune. Det er litt sånne ting som spiller inn. Vi får se om det går med avvikling av serien, om det går an å gjennomføre alt før jul, eller om vi må over i neste år. Det er mye som er usikkert, sier Reginiussen.

- Dette kan være med på å påvirke utfallet?

- Ja, det er mange ting som kan påvirke, og det er vanskelig å gi et eksakt svar akkurat nå. Men det blir en veldig spesiell sesong om det ikke blir noe særlig europacup og landslag, sier midtstopperen, som konkluderer med at det ikke er alt han kan styre selv.

Les mer: Åpner for ett år til: - Har ikke lyst til å avslutte 15 år for tomme tribuner
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
everlong
Senior


Joined: 05 Jul 2012
Posts: 169
Location: Trønder i Oslo

PostPosted: 29.05.2020 12:25    Post subject: Reply with quote

Tore er valgt til ny kaptein. Sikkert valg, men dårlig for kontinuiteten om han velger å legge opp etter sesongen?
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 949
Location: Trønderlainne

PostPosted: 29.05.2020 12:31    Post subject: Reply with quote

Hvis/når han legger opp tar PCS naturligvis over. Slipper å ta kapteinsbindet av noen da!
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3554
Location: Drammen

PostPosted: 29.05.2020 12:39    Post subject: Reply with quote

Et relativt sikkert valg og ikke overraskende. Han og Hansen var vel mine favoritter til å bli ny kaptein.
Også er Helland, Konradsen og Hansen valgt inn i kapteins-teamet. Igjen er det vel ingen overraskelser.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6711
Location: South-west coast exile

PostPosted: 29.05.2020 12:59    Post subject: Reply with quote

Glad det ikke ble Konradsen.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 29.05.2020 13:00    Post subject: Reply with quote

Veldig bra. Tore var jo alltid den beste kandidaten, forutsatt at han ville det selv.

Så ligger det an til et smooth bytte til marginalt yngre Skjelbred når han er husvarm og Tore teller på knappene - la oss si i løpet av 2021.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 103, 104, 105  Next
Page 95 of 105

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb