English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK-styret
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 18.11.2019 21:49    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
h*n

Hen. (Når du først velger å bruke asterisk mener jeg at du like gjerne kan gå all-in)

kjepphest.tiff
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 18.11.2019 22:00    Post subject: Reply with quote

For så vidt ett godt poeng, ordet var bare borte for meg da jeg skrev innlegget.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 18.11.2019 22:06    Post subject: Reply with quote

Forskjellen er at Kåre kjøpte seg ekstra tid gjennom 3 seriegull på rad. Selv om det spillemessige gikk nedover, så leverte laget resultater. Horneland brukte årets 3 første måneder til å omgjøre laget fra dobbeltmester (i det som atpå til var en kaotisk sesong i forhold til trener) til å være ute av gullkampen i mai, samtidig som 2/3 av tilskuermassen (og eksistensgrunnlaget til klubben) har flyktet fra Lerkendal i løpet av disse 11 månedene fordi fotballen som presenteres er mildt sagt bedriten. Han har heller ingen verdens ting å vise til tidligere i karrieren som tilsier at han på noen som helst måte er egnet til å snu dette. Fortsetter dette makkverket inn i 2020 er det på grensen til tjenesteforsømmelse.

Last edited by Sløvsekken on 18.11.2019 22:11; edited 3 times in total
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 18.11.2019 22:06    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Montana wrote:
Å ansette riktig hovedtrener er jo en ekstremt stor og viktig sak for styret, trolig den aller største og viktigste. Hvorfor har vi et velfungerende styre?

Vi har ett velfungernde styre både fordi det er godt sammensatt, men også fordi det er ett styre som viser handlekraft og som gtør å ta grep når de mener det er nødvendig og riktig å gjøre. De sitter ikke å vneter ut en situasjone for å se om det kanskje muligens kan gå seg til av seg selv - det forverre som regel alltid situasjonen.

Om alle handlinger dermed viser seg riktig i ettertid, kan man selvsagt diskutere, men det perfekte styret osm aldri gjør feil finnes heller ikke. Dessuten er det lettere med etterpåklokskap.

I tilegg er det ett velfungernede styre fordi alle får bidra, alle får brukt sine styrker og har en klar rolle- og arbeidsfordeling. Det er ingen (trass ondisnnede rykter) som turer frem, overkjører retsne og gjør som h*n vil uansett - flertallet avgjør alltid.

Derfor har vi ett velfungerende, og godt styre. Sågar kanskje det beste klubben noensinne har hatt.

Beklager men det eneste jeg får ut av dette er at du synes det er vellfungerende fordi de er "handlekraftige". Et ord jeg egentlig er dritt lei av som beskrivelse av styret (og ofte Koteng). Ja, de er så flinke til å sparke folk, hurra! Det verste er jo at de attpåtil er helt sykt amatørmessig i oppsigelses-prosesser, de burde jo vert eksperter på det! Nei, gi meg et styre som gjør riktig valg til å begynne med så de slipper å stadig ta grep.
Det andre du kommer med her kan jeg ikke skjønne du har dekning for å si med mindre du deltar i styrets diskusjoner?
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 18.11.2019 22:49    Post subject: Reply with quote

Det er noe som heter styrets medlemmers uttaleser. Ja, også medlemsmøter, da, selvsagt. I tilegg tiul egen styre erfaring slevsagt - ikke fra RBK-styret, men fra andre. Jeg kjnner igjen ett godt tsyre når jeg ser ett.

men hei, du får ut det av innlegget du vil få ut - at uansett hva noen sier så er styret ududuligh, fordi DU har bestemt deg for det, fordi de kvittet sge med helten din. Det er ikke stryet det noe galt med i det scenarioet, det er ditt vurderingsutgangspunkt.

Last edited by Bakklandia on 18.11.2019 22:54; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende

PostPosted: 18.11.2019 22:50    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Forskjellen er at Kåre kjøpte seg ekstra tid gjennom 3 seriegull på rad. Selv om det spillemessige gikk nedover, så leverte laget resultater. Horneland brukte årets 3 første måneder til å omgjøre laget fra dobbeltmester (i det som atpå til var en kaotisk sesong i forhold til trener) til å være ute av gullkampen i mai, samtidig som 2/3 av tilskuermassen (og eksistensgrunnlaget til klubben) har flyktet fra Lerkendal i løpet av disse 11 månedene fordi fotballen som presenteres er mildt sagt bedriten. Han har heller ingen verdens ting å vise til tidligere i karrieren som tilsier at han på noen som helst måte er egnet til å snu dette. Fortsetter dette makkverket inn i 2020 er det på grensen til tjenesteforsømmelse.

nei ,forskjellen er at du bruker ulike kritere for å vurde dem, og at Kåpre begynne rmed ca 1 million plusspoeng, mens Horneland begynne rpå ditto minus.

Kåre hadde helelr ikke noe å vise til da han kom, men han tok likevel sølv i sin første seongen. Det kan Horneland også klare. da stiller de likt. dersom man vurderer fair, selvsagt.
Montana
Veteran

PostPosted: 18.11.2019 22:58    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Det er noe som heter styrets medlemmers uttaleser. Ja, også medlemsmøter, da, selvsagt.

men heu, du får ut det av innlegget du vil få ut - at uansett hva noen sier så er styret ududuligh, fordi DU har bestemt deg for det, fordi de kvittet sge med helten din. Det er ikke stryet det noe galt med i det scenarioet, det er ditt vurderingsutgangspunkt.

Ok, så du baserer det på offentlige uttalelser og medlemsmøter, synes det blir litt tynt for å backe opp hvordan de jobber, at vi har et velfungerende og godt sammensatt styre når vi tydelig ser resultatet de har fått til. Men greit.

Det er ikke jeg som påstår at de er udugelige, jeg etterspør hvorfor de er så bra, må være lov det. Hvem er helten min? Kåre? SIB? Du er ganske langt ute på jordet.

Last edited by Montana on 18.11.2019 23:02; edited 1 time in total
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 18.11.2019 23:02    Post subject: Reply with quote

Det er ikke tynt, det er det som finnes å basere det på. Da er det i så fall like tynt grunnlag å hevde at det ikke er vel fungeredne på for din del, men noen sier meg at du ikke er åpen for at det der i såfall går toveis?

Som sagt, du finner det du vil finne. du vil finne ett udugleulig styre, og da finner du det. DU kunne fåptt servert alle argumbter i verden for hvorfor det er velfungeredne, og du hadde glatt avvist dem alle - fordi det ikke stememr med det forutinntatte synspunktet ditt.

Jeg er ikke på jordet, jeg er spot-on.
Montana
Veteran

PostPosted: 18.11.2019 23:05    Post subject: Reply with quote

Hehe ok. Så lagets faktiske situasjon sportslig og økonomisk samt alt utenomsportslig tull og publikumsflukt, a.k.a resultatet dette styret servererer er ikke noe som skal med i vurderingen av styret. Kun hva de uttaler og sier i møter for å smøre medlemmene fordi det er bare det som finnes å basere på. Mottatt.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 18.11.2019 23:16    Post subject: Reply with quote

Du veit at styret ikke er ansvarlig for det sportslig, sant? den økonomsike situajsonen skal med, men den er fakitsk ganske god.

Den sportlig er også langt bedre enn du er villig til å la den være . som sagt, du lar forutinntattheten bestemme.

men nei, siden styret ikke er involvert i den daglige driften, er det fakitsk ikke rettferdig å bruke dag-til-dag-kriterer for dem. for det er ikke de som står for de resulateten du elsker å svartmale.
For husk: styret styrer hele konsernet, ikke bare den delen som inneholder fotballklubben.

Skal du kristisere, må du i det minste vite HVA det re du kritisrere. det ser det ikke ut so mdu gjør. Du er bare sur, fordi de sprakert Kåre og ikke ga deg orgamse av å hente ett stort internasjonalt navn som erstater, slik at du kunne tilgi. Det er ikke ett godt utgangspunkt for å vurdere, særlig ikke når du mangler grunnleggedne kunnskapet om hva styret gjør og er, i tilegg.

Uten styrets innsats, hadde ikke Kåre hatt noen å klubb å ta over - det bør og med i vurderingen. Men hei, du begynner vel tidsregnien i juni 2018, så da så.

Når vi vinner serien igjen nesten år, så syns du styret gjør en kjempejobb igjen, skal du se.... Rolling Eyes

Men, intet av dette har noe med det du fakitsk spurte om - du spurte om hvrodan jeg kunne vite om hvordan smarbeidet er - og da er alt det osm foregår på banen uvesentlig. da er det de angitte kilder osm gjleder, men jeg er ikke dte minste overrasket over at du forsøker å bryke det osm generelle kriterier. det gjør dem tross alt enklere å underkjenne.
Montana
Veteran

PostPosted: 18.11.2019 23:22    Post subject: Reply with quote

Igjen; hele diskusjonen vår har som utgangspunkt at du mener vi har et vellfungerende og godt sammensatt styre og jeg etterspør hvorfor vi har det. Du trenger ikke å vri det til at jeg kritiserer styret og du trenger ikke dra inn Kåre. Det viser bare enda mer hvor tynne argument du har. Du har redegjort for synet ditt og det er greit, jeg synes bare det er et tynt grunnlag du bruker for å si hva du sier.

Ellers enig i at de ikke skal vurderes på daglig drift i kort perspektiv, men i langt perspektiv og det er der jeg mener det er mye å kritisere. Jeg vet ikke om vi har et udugelig styre og påstår det heller ikke, men jeg mistenker det basert på hva vi får servert og ønsker mer innsyn, noe du desverre ikke hadde.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 18.11.2019 23:26    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg trenger ikke vri det til at du kritiserer styret - det gjør du utmerket godt selv.

Det tynne grunnlaget du har beestemt deg for at det er er so msagt det vurderignegrunnlaget som finnes - det er ikke emr å ta av. Men ja, det er jo en grie måte å underkjnne andre synspunkter enn ditt eget på, slik at ditt forutinntatte blir ståedne igjen alene som det eneste, og følgleig, korekte by default...

Jeg dro for øvrig helelr ikke Kåre, det var det du som gjorde. og, det er regsistert at du ikke eb gang forsøker å imøtegå argumenten, bare desperat forsøker å underkjenne/latterliggjøre dem alle. stygg hersketeknikk, egentlig...
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 08:54    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
nei ,forskjellen er at du bruker ulike kritere for å vurde dem, og at Kåpre begynne rmed ca 1 million plusspoeng, mens Horneland begynne rpå ditto minus.

Kåre hadde helelr ikke noe å vise til da han kom, men han tok likevel sølv i sin første seongen. Det kan Horneland også klare. da stiller de likt. dersom man vurderer fair, selvsagt.

Om du gidder å lese litt tilbake, så ser du at jeg slettes ikke er noen Kåre-tilhenger (veldig tvert i mot vil jeg si), så nei han har ikke noe plusspoeng. Kåre overtok forøvrig midt i sesong, så sølvet hans er ikke sammenliknbart med at Horneland har hatt en full oppkjøring, som han brukte til å kjøre dobbeltmesteren fullstendig i grøfta. Kåre viste også umiddelbar forbedring etter han tok over. Horneland var ute av gullkampen etter 2mnd. Under Kåre hadde vi 17000 tilskuere i snitt. Vi hadde kanskje 5000 på siste hjemmekamp, om man legger godviljen til. Det alene bør være grunn nok til å bytte trener. RBK er ingen verdens ting uten de som sitter på tribunen. Det var helt riktig å sparke Kåre i 2018. Det var helt feil å ansette Horneland, og det er feil å la han fortsette.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 19.11.2019 12:42    Post subject: Reply with quote

Han hadde ikke full oppkjøring - han kom helt mot slutten av januar, da er det netsen en måend borte. I tilegg kom rettsaken og forstyrret ytterligere.

Horneland har da også vist forbedring, og ikke bare i Cl-kvliken. Vi hadde ikke vært på skuddhold til både sølv og bronse dersom det ikke hadde vært forbedring å spor - vi har f.eks. kun ett tap på de 10 siste kampene i serien.

Jo, Horneland begynner med minuspoeng, fordi du ble skuffet da du ikke fikk ett mer "sexy" navn. Det er dte du vurdere han etter nå, selv om han altså har hatt omtrent saqmme formstigning som Kåre hadde.

Og å bruke en 4 år lang nedadgåedne publikumstrend mot en trener som har vært trener i under ett av de fire årene, det er rett og slett ikke fair. Det er slikt man gjør når man har bestemt seg for at vedkommedne skal misslykkes og bedømme som "feil" uansett...
zaphod81
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 13:00    Post subject: Reply with quote

Hehe, Bakklandia. Vel er trenden nedadgående over flere år, men man skal ha ganske selektivt syn for ikke å oppdage den markante knekken i den kurven fra i fjor til i år. Det er overhodet ikke urettferdig å legge det på en ny trener med både filosofi, spillestil, spillere og resultater som ikke skaper entusiasme.

Vi skal ikke kunne ta sølv med den poengsummen vi kommer til å oppnå i år. Den eneste måten vi tar medalje på er om alle de andre medaljekandidatene sprekker totalt på slutten, og vi selv fortsetter å ha stang inn.

Det går heller ikke an å hevde at vi har hatt noen form for gradvis eller lineær forbedring siden vi var dårlige i vår. Vi er jo heller ikke i nærheten av å komme opp på det nivået vi var før Horneland ble ansatt, ikke på noen objektive parametre, uansett hvor selektiv man måtte være i perioden man bruker som bevisgrunnlag.

Og med alt dette i mente: synes du virkelig at prestasjonene er gode nok, bedre enn resultatene? Det er du i så fall alene om, tror jeg.

Så jeg synes det helt klart er betimelig å stille spørsmålstegn ved styrets rolle i, og vurderinger rundt, ansettelsen av Horneland. Noe annet ville vært veldig merkelig, da dette er styrets ansvar, og kanskje aller viktigste arbeidsoppgave. Det ser heller ikke noe penere ut av det lille som har sivet ut om prosessen rundt ansettelsen, der de sportslige verdiene til Rosenborg helt tydelig har blitt tillagt veldig lite vekt, idet Horneland selv definerer seg som en trener fra en defensivt orientert skole, og heller ikke fikk noen form for retningslinjer for hva slags fotball som skulle spilles. Det er jo i seg selv i strid med klubbens vedtekter, faktisk. Om de har fått dårlig rådgivning fra vår tidligere SL er det faktisk styrets ansvar å vurdere at hans (tydeligvis) sterke tiltro til kandidaten ikke var i henhold til hva Rosenborg ser etter i en hovedtrener.

Jeg synes faktisk styret har gjort mye bra, og det er et pluss i min bok at de torde å gjøre et såpass upopulært, men nødvendig grep som det var å fjerne Kåre før han tok med seg laget i en nedadgående spiral. Forsøkte å gjøre det, i alle fall, det kan ha vært litt for sent, som også Koteng har uttalt - det burde nok skjedd seks måneder tidligere. Men det fritar ikke styret for ansvar når de svikter i rekrutteringen nok en gang, og det må stilles spørsmål ved om vi har riktig og oppdatert nok kompetanse i styrerommet til at de klarer å ta gode og selvstendige valg.
bæærnt
Senior

PostPosted: 19.11.2019 14:09    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Men det fritar ikke styret for ansvar når de svikter i rekrutteringen nok en gang, og det må stilles spørsmål ved om vi har riktig og oppdatert nok kompetanse i styrerommet til at de klarer å ta gode og selvstendige valg.

Vi er i alvorlig trøbbel dersom styret verken har kompetanse eller evner å ta selvstendige valg. Hva gjør vi da ? Leier inn Durek Verrett som spirituell leder ?
Back to top
libido
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 14:42    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Vi er jo heller ikke i nærheten av å komme opp på det nivået vi var før Horneland ble ansatt, ikke på noen objektive parametre, uansett hvor selektiv man måtte være i perioden man bruker som bevisgrunnlag.

Her syns jeg du legger på vel mye. Både under Coolen og Kåre fikk vi oftere med oss en (ofte ufortjent) trepoenger, men du verden spillet både i fjor høst og forsåvidt det siste halvannet året under Kåre, var dårlig (etter RBK-standard) og kjedelige. Det vi har sett fra juni og frem til nå, hvis man prøver å se litt helhetlig på det (jeg tar bort de første månedene i vår fordi de ikke er representative for noenting, og ja jeg er klar over at vi var bedre i sommer enn vi har framstått i høst) er ikke store forskjellen fra de foregående to årene, jeg ser ikke store forskjellen. Å si vi ikke er i nærheten syns jeg er bom
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 14:58    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Han hadde ikke full oppkjøring - han kom helt mot slutten av januar, da er det netsen en måend borte. I tilegg kom rettsaken og forstyrret ytterligere.

Horneland har da også vist forbedring, og ikke bare i Cl-kvliken. Vi hadde ikke vært på skuddhold til både sølv og bronse dersom det ikke hadde vært forbedring å spor - vi har f.eks. kun ett tap på de 10 siste kampene i serien.

Jo, Horneland begynner med minuspoeng, fordi du ble skuffet da du ikke fikk ett mer "sexy" navn. Det er dte du vurdere han etter nå, selv om han altså har hatt omtrent saqmme formstigning som Kåre hadde.

Og å bruke en 4 år lang nedadgåedne publikumstrend mot en trener som har vært trener i under ett av de fire årene, det er rett og slett ikke fair. Det er slikt man gjør når man har bestemt seg for at vedkommedne skal misslykkes og bedømme som "feil" uansett...

Horneland hadde vanvittig mye mer tid enn f.eks Kåre og Coolen hadde når de tok over, og har likevel prestert sjokkerende svakt.

2015 18 039
2016 17 585
2017 17 593
2018 16 423
2019 12-13000 (kun høyt sesongkortsalg forhindrer at dette er under 10k)

Du skal være rimelig fanatisk tilhenger av Horneland for å påstå at nedgangen i 2019 ikke har noe med Horneland å gjøre Razz
zaphod81
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 15:26    Post subject: Reply with quote

libido wrote:
Å si vi ikke er i nærheten syns jeg er bom

Jeg skjønner hva du mener, men jeg refererer altså spesifikt til objektive parametre som svar på måten Bakklandia definerer framgang. Alt du beskriver (ufortjent, dårlig spill, kjedelig, representativitet, ikke store forskjellen) er subjektive parametre. Jeg utfordrer gjerne til å finne et objektivt parameter der vi er like gode eller bedre enn vi var i fjor (Horneland ødela jo den muligheten ved å kaste ut de målingene som fikk Kåre sparket, tilfeldigvis).

At jeg er uenig i flere av konklusjonene dine på de subjektive parametrene er en helt annen sak, og handler vel nærmest om personlig smak. Jeg skjønner jo at tilhengere av mer direkte fotball og tut og kjør foretrekker Horneland foran Coolen. Og så synes jeg vel at å si at vi tok flere ufortjente poeng i fjor enn i år er en sannhet med modifikasjoner, om i det hele tatt.
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 16:06    Post subject: Reply with quote

Horneland overtok Rosenborg 9. januar og oppkjøringen startet 21. januar.

At vi fort kan være på vei under 10000 i snitt neste år skyldes at vi spiller ekstremt enkel og forferdelig fotball. Det er kun om å gjøre å pumpe ballen inn i en stor klynge i feltet og håpe at vi klarer å krige ballen i mål. Det er ikke fotball folk vil betale for å se på. Det reelle tilskuerantallet har vel vært nærmere 5000 enn 10000 i noen kamper nå og det er ekstremt alarmerende. Styret kan neppe ignorere det.

Hvis de lar det skure og gå frem til sommeren ødelegger vi enda en sesong, for dette er ikke noe som bare går over med tida. Det tar ikke halvannet år og sette preg på et fotballag. Horneland har jo forsåvidt satt et preg på det, men det er ikke en type fotball som er ok i Rosenborg.
Back to top
libido
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 16:23    Post subject: Reply with quote

Søtvatten wrote:
Hvis de lar det skure og gå frem til sommeren ødelegger vi enda en sesong, for dette er ikke noe som bare går over med tida.

På samme måte så kan enda en trenersparking nå være det som får begeret til å renne over for mange trofaste RBK-supportere, av det som nå har vært en lang serie med dårlig omtale og kjedelige saker. Folk byner jo å følge Ranheim tettere fordi de ikke orker alt "tullet i RBK".Kanskje mange tenker det er like greit at Horneland får en ordentlig sesong på seg til bevise at får til noe, evt ikke får til noe.
Back to top
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 19.11.2019 16:37    Post subject: Reply with quote

Jeg skal ikke avskrive det helt, jeg har ikke snakket med alle supportere, men av de jeg har snakket med og av det man kan se i sosiale medier er det ikke mange som blir lei seg om Horneland får fyken. Tror ikke det er mange som støtter han.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 19.11.2019 16:42    Post subject: Reply with quote

Vi skulle ikke tatt gull i fjor heller- men vi gjorde det fordi a) vi hadde mye stang inn (og en veldig god keeper) og b) de andre kandidatene snublet.

Sånn sett er vi ikke bedre i år enn i fjor, men vi er klart bedre i høst enn i vår.

I fjor tok vi gull på 64 poeng- Molde kan ende på 68. Vi kan ta,sølv i år på 54 poeng, i fjor tok Haugesund 4. Plass på 53. Piengmrssig er ligaen under ett omtrent som i fjor.

Hvis vi kunne vinne gull på den summen i fjor, hvor skal ikke årets sum kunne holde til sølv (eller bronse)?

Seriøst, vurderingskriteriene dine er disproposjonale. Du har bestemt deg på forhånd for at Horneland skal "tape", og tilpasser vurderingene av kriterene etter det - selv der de egentlig er ganske like.

Problemet er uansett først og fremst hos en progresivt svakere spillergruppe, ikke på trenerbenken. Hiv ut Horneland, behold spillerne - få samme tilbakegang neste sesong..

Last edited by Bakklandia on 19.11.2019 17:16; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende

PostPosted: 19.11.2019 17:03    Post subject: Reply with quote

Åja, forresten, da Molde tok sølv bak oss både i 2016 og 2017 tok de sølv med - nettopp, 54 poeng. Selvfølgelig er 54 poeng godt nok for sølv. Fakta er at man stort sett har tatt sølv på rundt 55 poeng de siste årene..

Vurder rettferdig, takk!
Bakklandia
Legende

PostPosted: 19.11.2019 17:15    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Bakklandia wrote:

Horneland hadde vanvittig mye mer tid enn f.eks Kåre og Coolen hadde når de tok over, og har likevel prestert sjokkerende svakt.

2015 18 039
2016 17 585
2017 17 593
2018 16 423
2019 12-13000 (kun høyt sesongkortsalg forhindrer at dette er under 10k)

Du skal være rimelig fanatisk tilhenger av Horneland for å påstå at nedgangen i 2019 ikke har noe med Horneland å gjøre Razz

Jada, for akt det andre rotet har selvsagt ingen innvirkning i det hele tatt. Coolen dro mindre folk enn Kåre han, også, tross alt.

Krisemaksimeringa di er uansett ikke saklig. Og i hvert fall ikke "objektiv", som du driver å maser så jævlig om.

Jeg gjentar siste setning i startinnlegget her...
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next
Page 9 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb