| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Vebstor Junior
|
Posted: 25.12.2005 03:07 Post subject: |
|
|
Hehehe..sinna? *sss* Neida..måtte bare ha litt vennligsinnet morro på juleaften. Det går helt sikkert bedre med RBK neste år..slapp av..ikke vær så lettsint da! Artig at noen svarte seriøst da..men. Skal ikke kødde mer jeg.
God jul!  |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 25.12.2005 13:03 Post subject: |
|
|
| Krøvel Vellevold wrote: | | Ser dere ikke at denne postern er en j*vla m*ldenser!?! |
Kan man ikke svare her uten å påpeke noe som er så åpenbart at det tydeligvis bare er deg som gidder å påpeke det?
Poenget her er vel at selv om Molde er et møkkalag så betyr ikke det at de er helt ubrukelige, de kan godt fortsette med å gi oss tilbake trøndere, når en spiller som Hoftun har vært der, kan det godt hende det kommer noe bra ut av Ertsås også, blir han god er det ikke lange veien til Trondheim.. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.01.2006 15:12 Post subject: |
|
|
- Vi ser at Rosenborg, Vålerenga, Brann og Viking er i ferd med å danne et økonomisk klasseskille i norsk toppfotball. Vi kommer aldri til å matche denne pengebruken, men må gjøre smarte valg og jobbe med egen talentutvikling hvis vi skal holde følge, sier direktør Tarje Nordstrand Jacobsen.
Molde Fotball budsjetterer med en liten økning både på sponsorsida og på billettinntekter. Men det viktigste bidraget kommer fortsatt fra Aker og Kjell Inge Røkke.
- I fjor fikk vi tilført 12 millioner kroner. Og vi har fått signaler om at vi kan forvente omtrent det samme i årene som kommer. Dette gir oss en komfortabel situasjon der vi vet hva vi kan forholde oss til i bånn foran hver sesong, sier direktøren.
Han slår fast at MFKs ambisjoner som toppklubb ville vært umulige å oppfylle uten bidraget fra klubbens viktigste samarbeidspartner.
Les mer: MFK øker med 4 millioner |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.01.2006 15:15 Post subject: |
|
|
Et nydannet investeringsselskap, med Bjørn Rune Gjelsten som styreformann og Kjell Inge Røkke som en av de åtte i styret, gir Molde Fotballklubb 10 millioner friske kroner øremerket kjøp av nye spillere.
Les mer: Røkke og Gjelsten vil ha Molde i norgestoppen igjen |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 17.03.2006 12:39 Post subject: |
|
|
De henter tilbake Singsaas fordi de ikke fant noen bedre. Og Normark mener Molde er outsider til seriegull  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.03.2006 14:07 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Romsdalingene har et skrudd syn på supporterkultur og publikumsstøtte fra tribunene. Speakeren på Røkkeløkka har satt på Tina Turner & Co. på hver eneste innkast og corner i årevis, og det er intet tegn til forbedring: Duskedamer og klappere også i år |
Nye sprell på gang:
I anledning oppsetningen av "Fryktløs før avspark", arrangerer Teatret Vårt og MFK en konkurranse for å få opp stemningen på MFK-kampene.
– Det er en konkurranse om å lage det beste kampropet. Vi gjør det fordi vi trenger et kamprop som alle kan og kan være med på, ikke bare "Tornekrattet", sier, Siw Berg.
Les mer: Ønsker seg nye kamprop |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 19.03.2006 22:06 Post subject: |
|
|
Singsaas er hurtig, og var faktisk aktuell for RBK også for et par år siden:
Da Åge Hareide overtok Rosenborg i 2003, var Singsaas aktuell som Rosenborg-spiller, men en overgang ble det ikke noe av. Nå er det Molde som gjelder, etter å ha meldt overgang til MFK like før overgangsvinduet stengte.
( http://fotball.aftenposte...leID=85801 )
Synes ikke det er så patetisk at de henter ham til stallen igjen...? _________________
I am the astronaut of boxing. Joe Louis and Dempsey were just jet pilots. I'm in a world of my own. |
|
| Back to top |
|
 |
2mmy Proff

|
Posted: 28.03.2006 09:46 Post subject: |
|
|
http://www.adressa.no/nyh...640451.ece
dette må være det beste som har skjedd i Molde-by på lange tider...  _________________ Dårlige damer dumper jeg, Bra damer dumper meg!! |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 28.03.2006 18:19 Post subject: |
|
|
Artikkelen var ikke å finne, men tar jeg feil om jeg tror det var denne du mente? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.03.2006 18:23 Post subject: |
|
|
Linken til Tommy funket i formiddag, men adressa.no valgte, som du ser, å legge saken ut på fotballseksjonen i stedet. Imidlertid burde de ha beholdt den gamle artikkelen i stedet for å slette den.
Uansett: Svært artig sak!  |
|
| Back to top |
|
 |
2mmy Proff

|
Posted: 28.03.2006 20:46 Post subject: |
|
|
linken fungerer da den, hmmm... iallefall på min pc... men spiller ingen rolle det da... sinnsykt morsomt alikevel... burde blitt gjort hvert år i molde før seriestart...  _________________ Dårlige damer dumper jeg, Bra damer dumper meg!! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.03.2006 20:51 Post subject: |
|
|
Nå funker den igjen hos meg også.  |
|
| Back to top |
|
 |
2mmy Proff

|
Posted: 28.03.2006 21:01 Post subject: |
|
|
2mas:
Jeg tenker nettansvarlig fra adressa.no var her inne å leste at du syntes det hadde vært lurt å beholdt den gamle artikkelen isteden for å slette den...
så han bestemte seg vel for å høre på deg...
hehe... _________________ Dårlige damer dumper jeg, Bra damer dumper meg!! |
|
| Back to top |
|
 |
2mmy Proff

|
Posted: 28.03.2006 21:31 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=128895
ser at vg også velger å dekke denne saken, med noen nye opplysninger.... hehe morsom sak...
ps! håper linken funker  _________________ Dårlige damer dumper jeg, Bra damer dumper meg!! |
|
| Back to top |
|
 |
Dags Veteran
|
Posted: 31.03.2006 23:44 Post subject: |
|
|
Fikk 15,9 mill. for Friend
Så god er han da ikke at han er verdt 15,9 mill, etter min mening. I såfall har vi gjort et røverkjøp med Kone. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 01.04.2006 00:32 Post subject: |
|
|
Meget bra forhandlet av Molde. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 28.04.2006 08:31 Post subject: |
|
|
Molde Stadion heter fra neste uke Aker Stadion  _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
| Back to top |
|
 |
Dags Veteran
|
Posted: 28.04.2006 08:38 Post subject: |
|
|
- Ufyselige spillere i Molde
Arild Stavrum ypper til ordkrig. Kjernen-leder John Inge Korsgat slår tilbake med full tyngde.
- For det første er det jo det nærmeste man kommer et lokaloppgjør. For det andre har Molde hatt en tendens til å overbefolke laget med ufyselige spillertyper. Nå har de jo klart å sende et par av de mest ufyselige til Vålerenga, men det er fortsatt nok å ta av, sier Korsgat. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Henning Veteran

|
Posted: 03.05.2006 10:40 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e55474.ece
Synes Stavrum var litt morsom før RBK-kampen, men nå dummer han seg ut. Har han tenkt å prøve seg med barnslig hobbypsykologi foran hver kamp eller? |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 03.05.2006 12:28 Post subject: |
|
|
Dere undervurderer Stavrum hele tiden siden han er "uspiselig" fra RBK ståsted. Han har definitivt gjort jobben sin bra med relativt lite ressurser og uten forsterkning av stallen.
Mons Ivar Mjelde og Brann/Bergen er vel blandt de letteste å "psyke" i tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 03.05.2006 15:22 Post subject: |
|
|
| Det kan for slå tilbake på Stavrum. Media kommer til å ligge langflat etter nye uttaleser, det kan bli for mye. |
|
| Back to top |
|
 |
Henning Veteran

|
Posted: 03.05.2006 15:31 Post subject: |
|
|
| Jeg har ikke noe særlig grunnlag for å bedømme Stavrum jeg, men er enig i at han har fått en god start. Derimot ville jeg valgt en annen mediastrategi hvis jeg hadde vært trener. Har forøvrig ikke særlig trua på slike utpsykings-utspill i media. Tror det har en minimal effekt på utfallet av fotballkamper og det er i alle fall umulig for en trener å "kalkulere" effekten av utspillet på eget lag og motstandere på forhånd. |
|
| Back to top |
|
 |
|