English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2017
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kåre Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 161, 162, 163  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gurgla
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 03:26    Post subject: Reply with quote

Jeg syns ikke at det er noe galt i å prøve noe nytt i treningsarbeidet eller at man ønsker enn tidsbestemt formtopp.

Men når man underveis oppdager at dette ikke funker så bør man revurdere opplegget og evt endre på planene.

I mine øyne så er Kåre sta som ett esel. På grensen til arrogant. Hele verden ser hvor skoen trykker men han vil ikke tape ansikt. Han kommer til å stå fast i 4-1-5 formasjon og Konrad spiller sentralt så lenge Kåre er ansvarlig.

Jeg er så lei av at vi tar mer hensyn til motstander enn fokus på eget spill. Vi er blitt ett kjedelig fotball lag.

Vi har fuckings Bendtner på topp men han blir aldri brukt på det han er best på! Vi bruker en klompfot som sentral midtbane. Vi har verdens mest skadeutsatte ving som alltid får spille. Nå ute i minst 6 uker.

I tillegg så har vi fått inn mange nye spillere. De trenger tid og Kåre har siden treningskampene satset på en fast oppstilling. Hva gjør han så?
Han setter inn Bjørdal og skyver Jørgen ut på back. Han setter Midtsjø på kant og Villmann som indreløper samt at Helland får starte straks han kommer seg ut av sengen for egen maskin.

Vi har absolutt ingen tempo fremover. Kontringspel fins ikke! Om vi får muligheten så blir vi løpt opp eller så misser vi på enkle pasninger.

Og vi er ikke blitt noe bedre defensivt. Vi er ikke aggressive, der vi tidligere var på motsander som en kåt kanin så ser vi mer ut som ett dovendyr i solsteiken.

Gud hjelpe meg hvor skal dette ende..
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 09:10    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
sidney wrote:
Det virker som om mange idealiserer gullperioden. Jeg er så gammel at jeg husker en rekke nedturer med Eggen også. Det var ikke slik at RBK rundspilte alle i 1990. Vi hadde faktisk en del svake kamper.

Kutt ut den hersketeknikken der. Mesteparten av brukerne her i tredveårene og husker utmerket godt hvordan det var.

Dette må være en av de største selvmotsigelsene jeg har sett på lenge. Det er 30 år siden Eggen tok gull med Moss, og deretter tok over RBK. Så barn mellom 1 og 11 husker godt hvordan det var?

Minner fra barndommen er selektive. Vi husker gjerne at det var mye snø og fint vær om vinteren, så vi akte, gikk på ski og hadde det moro. Om sommeren var det sol og fint, og vi badet og hadde det moro.

Alle dagene med vannrett regn, tåke, plussgrader om vinteren og 8 grader om sommeren, de er i beste fall vage minner.

Tror kanskje du skal høre litt på de som var voksne da Eggen regjerte, eller kanskje Mini Jacobsen som gikk gjennom video av alle kampene i et par år i 96/97. Det var faktisk på perioder og enkeltkamper hvor RBK spilte dørgende kjedelig fotball da også, og hvor samspillet ikke fungerte.

Men Eggen var en vinner, så vi kom ut med seriegull, og lærte etter hvert hva som skulle til for å komme ut i Europa også.

Spørsmålet blir jo om Kåre har det samme i seg. Det vil vi se hvis dette går som vi frykter, at vi ryker ut i år også. Da må Kåre endre opplegg eller gå av.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 09:19    Post subject: Reply with quote

gurgla wrote:
Jeg syns ikke at det er noe galt i å prøve noe nytt i treningsarbeidet eller at man ønsker enn tidsbestemt formtopp.

Men når man underveis oppdager at dette ikke funker så bør man revurdere opplegget og evt endre på planene.

Dette er jeg helt enig i. Men den vanskelige avgjørelsen, når man planlegger en formtopp til europakvalik, er jo om man skal snu i panikk noen uker før, eller om man skal ha klokkertro på opplegget helt til man faktisk ser om man lyktes eller ikke.

Det som jeg føler pr. nå, er at at hvis ikke et lite under skjer i løpet av de neste 4-5 ukene, så må Kåre være sjef nok til å konkludere med at han mislyktes i år, og starte evalueringen av hva som gikk galt umiddelbart.

Hvis ikke Kåre/SIB tar tilstrekkelig selvkritikk ang. hva som mislyktes, bør de ikke være de ansvarlige for RBK i 2018.

Innser de feilene og gjør en skikkelig analyse, er jeg villig til å la de prøve ett år til.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 09:43    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Minner fra barndommen er selektive. Vi husker gjerne at det var mye snø og fint vær om vinteren, så vi akte, gikk på ski og hadde det moro. Om sommeren var det sol og fint, og vi badet og hadde det moro.

Alle dagene med vannrett regn, tåke, plussgrader om vinteren og 8 grader om sommeren, de er i beste fall vage minner.

Er du klimaskeptiker?
Hulken
Proff

PostPosted: 14.07.2017 10:15    Post subject: Reply with quote

Så lenge man idag(2017) ikke biter på at dette klimahysteriet er menneskeskapt, er det vell greit å være skeptisk til været i disse dager Very Happy
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 14.07.2017 13:39    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Det som jeg føler pr. nå, er at at hvis ikke et lite under skjer i løpet av de neste 4-5 ukene, så må Kåre være sjef nok til å konkludere med at han mislyktes i år, og starte evalueringen av hva som gikk galt umiddelbart.

Hvis ikke Kåre/SIB tar tilstrekkelig selvkritikk ang. hva som mislyktes, bør de ikke være de ansvarlige for RBK i 2018.

Innser de feilene og gjør en skikkelig analyse, er jeg villig til å la de prøve ett år til.

Samme her. De la en plan med utgangspunkt i erfaringene fra e-cup 2015/16, og har fulgt planen, men det ser ikke ut til at den gir resultater. Vi ser ikke fysisk sterkere ut enn noen andre, vi ser ikke bedre ut defensivt, og de høye indreløperne fungerer ikke.

Hvis de er villige til å innse det og prøve noe nytt, er jeg ikke imot det. Først og fremst mer fokus på angrepsspill og offensiv samhandling.
Nordens Lokomotiv
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 14:00    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:

Tommel'n opp!

Også syns jeg de bør være ydmyke nok til å være åpne også utad om at prosjektet deres feiler, og hvordan de nå skal jobbe for å få oss "tilbake til 2015". Hvis det blir den sedvanlige liksom-selvkritikken der han forteller at han må ta skylda, men nekter å påpeke feilene alle ser holder det ikke.

I øyeblikket har jeg litt vanskelig for å tro at selvkritikk ikke vil bestå av kommentarer som: "nei, Anders er ikke problemet, han har gjort en formidabel innsats. Vi spilt med Anders i fjor og, og da var vi 1 minutt eller ka det var for noe fra å spille CL"

eller

"Nei, Hugo (Pereira) har vært fantastisk, så vi kommer ikke til å endre på hans rolle. Det er æ skal ha skylda for det som har gått galt, ikke hain."
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 14:11    Post subject: Reply with quote

De har vært åpne på at de har prøvd noe nytt, og at det er et sjansespill, for å bli bedre.

Da har de ingen grunn til å ikke være åpne hvis de mislykkes heller. En god leder kan innrømme feil, og korrigere de.

Som trener er KI avhengig av tillit fra spillere, ledere og publikum. Det oppnås best med ærlighet, ikke ved kamuflering av problemer.

For øvrig trenger heller ikke noen syndebukk å pekes ut. Hugo kan ha gjort en glimrende jobb han, men oppdraget var feil. Da endrer vi oppdraget, uten at Hugo trenger å bli syndebukk.
Back to top
Nordens Lokomotiv
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 14:23    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:

Som trener er KI avhengig av tillit fra spillere, ledere og publikum. Det oppnås best med ærlighet, ikke ved kamuflering av problemer.

Jeg opplever ikke KI som spesielt ærlig om dagen må jeg si. Jeg får ofte samme følelsen som da jeg så intervjuer med Perry etter dårlige kamper, der han prøver å overbevise seg selv og andre om at vi har spilt bedre enn det vi har, at vi var gode i lengre perioder enn det vi egentlig var, at vi ikke er effektive nok foran mål (skjedd i kamp der vi knapt skapte sjanser). Så han må definitivt endre linje etter sesongen i så fall.

PerO wrote:

For øvrig trenger heller ikke noen syndebukk å pekes ut. Hugo kan ha gjort en glimrende jobb han, men oppdraget var feil. Da endrer vi oppdraget, uten at Hugo trenger å bli syndebukk.

Neida, han trenger ikke lage syndebukk av han akkurat, men han må være ærlig om at feltarbeidet ikke har vært vellykket og vi fra neste år kommer til å jobbe med i tråd med hvordan vi jobbet i 2015 f.eks.
Back to top
WT62
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 14:52    Post subject: Reply with quote

"Folk må sette seg inn i hvordan europeisk fotball har utviklet seg" , sitat Kåre før Sogndalkampen. Videre tror han åpenbart at vi forlanger 5-0 seire mot alle motstandere...
Dette et rimelig provoserende utsagn og får frem det karaktertrekket ved Kåre jeg liker minst, det at han blir aggressiv og usaklig ved motgang og når det stilles ubehagelige spørsmål.
Jeg tror faktisk de fleste ,iallfall de her på forumet , vet veldig godt hvordan europeisk fotball har utviklet seg og at RBK ikke kan reise rundt og hanke i land storseire. Det gjorde vi ikke under NAE heller.

Poenget hos de fleste er enkelt. Vi ser hvor tøft det er å komme inn i Europa.
Samtidig er det vanskelig å se at utviklingen i klubben fra 2015 til i dag mhp spillerkjøp,trening og taktiske disposisjoner hat gjort oss bedre egnet til å delta i Europa igjen.

Kåre kan gjerne mene at 1-1 er et bra resultat på bortebane i kvaliken, men hvis han mener det er en bra prestasjon som ligger bak resultatet så er han skikkelig ute å kjøre.

Jeg tror for å analysere på ett ytterst tynt og tvilsomt grunnlag at Kåres reaksjon på kritikk i det siste bunner i at han innerst inne ser at troppen er for svak for Europa, Bendtner er ikke den redningsmannen han skulle være og at kjegletreningen på feltet har vært mislykket.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:03    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
PerO wrote:

Jeg opplever ikke KI som spesielt ærlig om dagen må jeg si. Jeg får ofte samme følelsen som da jeg så intervjuer med Perry etter dårlige kamper, der han prøver å overbevise seg selv og andre om at vi har spilt bedre enn det vi har, at vi var gode i lengre perioder enn det vi egentlig var, at vi ikke er effektive nok foran mål (skjedd i kamp der vi knapt skapte sjanser). Så han må definitivt endre linje etter sesongen i så fall.

Det er jeg enig i, men forstår det litt også. Han har ikke gitt opp prosjektet, ev. sett at det er for sent å endre for årets kvalik. Da må han prøve å fremstå som optimist hvis han skal ha med seg troppen.

Når vi er slått ut, så er det ingen grunn til det lenger.
Back to top
JESUS
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:07    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
"Folk må sette seg inn i hvordan europeisk fotball har utviklet seg" , sitat Kåre før Sogndalkampen. Videre tror han åpenbart at vi forlanger 5-0 seire mot alle motstandere....

Et absurd argument i og med at om man kan peke på en bestemt retning hvor europeisk fotball går i, så er det jo mot mere 4-3-3, offensiv fotball og kollektivt press med bestemte offensive roller.
Vollrik
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:31    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
"Folk må sette seg inn i hvordan europeisk fotball har utviklet seg" , sitat Kåre før Sogndalkampen. Videre tror han åpenbart at vi forlanger 5-0 seire mot alle motstandere...
Dette et rimelig provoserende utsagn og får frem det karaktertrekket ved Kåre jeg liker minst, det at han blir aggressiv og usaklig ved motgang og når det stilles ubehagelige spørsmål.

Hvor og når skal dette ha blitt sagt? link?
Zorac
Legende

PostPosted: 14.07.2017 15:35    Post subject: Reply with quote

Ingebrigtsen undervurderer sitt lags supportere kraftig om han tror det er resultatene isolert sett vi følger med på. Jeg tar 0-10 mot Celtic over to kamper med stoisk ro og skryt der det skrytes skal om vi forsøker å spille god fotball og at vi taper mot et bedre lag til tross for at vi gjør vårt beste. Det er en klisjé, men den er ganske presis; i Rosenborg er det ikke nok å vinne, det handler også om hvordan man vinner. Det er bare å se tilbake på Hamrén-epoken og kritikken som var da, til tross for at vi tapte en enkelt seriekamp på halvannen sesong.

Som andre er inne på og som jeg også har sagt før: Vi må imidlertid huske at dette også er en læringsprosess for trenerteamet. Når det stadig trangere nåløyet i Europa er målet, må det skrus, tweakes og snus steiner for å hente ut maksimalt av mannskapet. Dessverre ser det i år ut til at treningsregimet med nye innslag har gjort oss dårligere i stedet for bedre. Det er lov, og så lenge vi til neste år legger bort det som "ødelegger" og fokuserer på det som gjør oss bedre er det fair. Ingebrigtsen og hans assistenter er ferske på dette nivået, og det tar tid å bli en god trener. Etter en flying start er vi nå i en bølgedal, og det er nå det gjelder å komme tilbake. Det er mange trenere som har lykkes særdeles godt på kort sikt, men å levere stabilt godt over tid - kanskje til og med med progresjon er relativt få forunt.

Jeg er ikke i tvil om at Brutter'n har hjertet på rett sted og ønsker at både ham selv og laget skal bli bedre. Han er en ekstremt dårlig taper som i motgang fremstår som arroganse, men han bør heller bruke denne energien på laget fremfor motspillere, media og egne fans. De fleste vinnere er nemlig dårlige tapere, og det er der mye av drivet kommer fra.

Vi har i dag et lag med enormt potensiale i norsk målestokk og med brukbar kapasitet i forhold til Europa-cup. Det er trenerteamets fordømte jobb å få dette frem. De skal få lov til å utforske og tråkke feil, men det bør være noen endringer til neste sesong som gir synlig resultat innenfor kritt-ramma.
quentez
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 15:39    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Følger man med på europeisk fotball og kvalik, ser man at det er tøft og jevnt. Östersund slo Galatasaray 2-0. Hvis vi hadde møtt Östersund, hadde folk forlangt at vi hadde vunnet 5-0! Folk må sette seg inn hvordan europeisk fotball har utviklet seg.

Alternativt kan man se det på den måten at et lag som Östersund greier å slå Galatasaray hjemme uten å slippe inn mål.

Kåre gikk for et noe mer defensivt argument...
Back to top
Nordlys
Rutinert

PostPosted: 14.07.2017 19:15    Post subject: Reply with quote

For meg bunner alt rundt KI ut i troverdighet. Det han sier til media samt gjør av taktiske grep på banen korrelerer ikke.

Som noen sier; hadde man tapt 3-0 borte og hjemme mot FCK, men samtidig hatt en trener som hadde vist prøv på å identifisere problemene og gi et inntrykk av å forstå utfordringene man har i jakten på et nytt europeisk gruppespill, ja, så ville jeg sittet stille i båten.

Det Kåre har drevet med det siste året samt driver med bærer ikke preg av noe som helst positivt for meg. Uttalelsen om europeisk fotball og dens utvikling for å bortforklare dårlige prestasjoner gjør bare at han mister siste rest av tillit hos meg. Er det noe spillestilen vår tyder på, så er det at KI er den siste som ser hva som foregår ute i "o' store Europa". For spillestil og taktiske siaponeringer holder steinaldernivå.

Vi er dårlige i omstillingsfasen, dårlig balanserte offensivt, bruken av backene virker planløs og presspillet er dårlig strukturert for å nevne noe. Fyren har null troverdighet, sorry.
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 20:22    Post subject: Reply with quote

Enig med Nordlys. Det er ikke troverdighet over prosjektet til Kåre. Det henger ikke på greip det han sier. Det blir veldig likt Perry. Og hver gang vi har hatt trenere som begynner på den veien der har de etterhvert fått sparken fordi prestasjonene blir dårligere og dårligere. Tipper vi får et pinlig europaspill og et seriegull med 7-8 tap hvor Kåre sier at man må regne med mange tap da ligaen har utviklet seg og det er små marginer.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 20:54    Post subject: Reply with quote

Det er hvertfall åpenbart at spillerlogistikken i sportslig avdeling ikke fungerer optimalt, og at vi siden 2015 ikke har evnet å hente de spillertypene som trengs for å lykkes med den spillerstilen som klubben ønsker.

De midtstopperne vi har evner knapt å bryte ledd, vi spiller med en indreløper som midtbaneanker, indreløperen Midtsjø blir med jevne mellomrom brukt som ving, spissen Viljalmson blir ofte brukt som indreløper, Skjelvik blir kastet mellom det å spille back og stopper, Helland er en kjeks, og vi har knapt ikke noen som helst angrepsspiller som evner å true bakrom i noen særlig grad.

For all del, det er greit å ha spillere som Skjelvik og Matti i stallen, men først og fremst som stallfyll. I år har dem i alt for stor grad vært nøkkelspillere som først og fremst holder i Eliteserien og mot middelmådig motstand i Europakvalik. Mot bedre motstand i Europa vil de trolig aldri holde nivået. Per dags dato egner nok Skjelvik seg best som ving, slik at vi i det minste har en klar bakromstrussel igjen.

Midtsjøs og Jensens formdupp fører også til at vi nå har en veldig jevn og dessverre også ganske middelmådig konkurranse på midtbanen, og hele laget lider av at vi ikke har en god nok sentral.

Det har opprettes seg en holdning om at vi garantert vil lykkes bare vi har de rette rollespillerene, og kravet til individuelle ferdigheter eksisterer knapt. Jeg mener vi per dags dato dessverre er for dårlig spiller for spiller. Greit nok at vi i storhetstiden slo storlag som et kollektiv, men vi hadde tross alt ganske mye bedre individuelle spillere den gangen en vi har i dag. Listen fra storhetstiden er brukbar:

Jan-Derek Sørensen
Fredrik Winsnes(1999-2001 i hovedsak)
Runar Berg
Ørjan Berg
Steffen Iversen
John Carew
Daniel Braaten(ekstremferdigheter)
Azar Karadas(ekstremferdigheter)
Erik Hoftun
Roar Strand
Bent Skammelsrud
Øyvind Storflor(CL 2004 og 2005)
Yssouf Kone(ekstremferdigheter)
Marek Sapara(CL 2007)
Abdou Razack Traore(CL 2007)

Greit nok at disse aldri matchet de individuelle ferdighetene til lag som Real Madrid, Bayern Munchen og Juventus, men de var likevel på et mye høyere individuelt nivå en hva de aller fleste i dagens stall innehar. Noen av dem generelt over, noen av dem i form av ekstremferdigheter og noen var gode i Europa spesifikt.

Jeg er stygt redd Kåre enten er for feig til å konfrontere SIB og styret rundt dette, eller at han rett og slett har sett seg blind på at vi garantert vil lykkes bare kollektivet er bra nok og at vi har de rette rollespillerene.
JESUS
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 21:09    Post subject: Reply with quote

Du har rett i det du skriver. Men jeg mener bestemt at Kåre bør få mere ut av spillerne han har. Konradsen for eksempel er mye dårligere enn Selnæs som playmaker. Men Konradsen er mye bedre enn Selnæs defensivt. Da ville det fungert å bruke Konradsen som et defensivt anker og la Jensen og Midtsjø ta det offensive ansvaret.

Det høres logisk ut ikke sant?

Men neida. Kåre velger å la Konrad være playmaker som prøver å plassere lissepasninger i beina på feilvendte indreløpere og vinger.

Har man en svakere stall må man prøve å kamuflere svakhetene. Kåre velger å kjøre samme stilen som i 2015 selv om spillertypene er helt annerledes.

Edit: jeg skrev defensiv når jeg mente offensiv

Last edited by JESUS on 14.07.2017 21:21; edited 2 times in total
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 21:19    Post subject: Reply with quote

Konradsen er bedre defensivt enn Selnæs ja, men ikke i nærheten så god defensivt som for eksempel Anthony Annan. Han blir en middelmådig mellomting som anker. I ankerrollen trenger vi enten en Selnæstype eller en Annantype av høy kvalitet, hvertfall på vårt nivå. De ankerspillerne som innehår både Selnæs sin fot og Annans defensive egenskaper vil neppe være aktuelle for oss. Konradsen er først og fremst en indreløper, jo fortere sportslig avdeling skjønner det, jo bedre.

Ellers er jeg helt enig i at Kåre bør få mer ut av dagens stall, poenget mitt er at det ikke bare er hos Kåre det lugger om dagen.
JESUS
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 21:25    Post subject: Reply with quote

Å være anker er mye enklere enn å være barista. Vidar Riseth klarte seg for eksempel veldig bra i rollen selv om han manglet mange av egenskapene man trenger. Men om indreløperne spiller lavere så de kan dele på både det offensive og defensive ansvaret.

Om Jensen og Midtsjø spilte lavere ville Konradsen automatisk sett mye bedre ut. Da kunne Konradsen konsentrert seg om å slå korte pasninger til indreløperne. Det er mye enklere enn de geniale Selnæs-pasningene han prøver seg på - og mislykkes med -nå.
Vollrik
Veteran

PostPosted: 14.07.2017 21:32    Post subject: Reply with quote

Laget var relativt ræv med Riseth som anker spør du meg. Eneste kampen det har vært noe å skrive om var borte mot Chelsea i 2007.

EDIT: Han funka forøvrig greit der høsten 2006, det skal han ha.
tombur
Proff

PostPosted: 15.07.2017 01:58    Post subject: Reply with quote

Jeg håper Kåre snart begynner å ta til seg ting for jeg ønsker han virkelig som trener i Rosenborg. Men det forutsetter selvfølgelig at han slutter å oppføre seg som hesten og tar til seg ting og gjør endringene som trengs og kan gjøres utifra spillergruppa for å få ting på rett kjøl.

Mitt tips er å friske opp på treningene og kjøre på det som fungerte for to år siden og ellers flytte Konradsen ut som indreløper og bruke Lundemo som fast sentral, ihvertfall inntil man får kjøpt en soleklar ener på plassen. Om Lundemo skal hviles i noen kamper i tippeligaen så bør Mike og Vilmannen, eventuelt Meling rullere på å ta den sentrale plassen (utifra dagens stall). i midtforsvaret bør vi ha Tore og Jacob. Skjelvik bør veksle mellom stopper og VB de gangene Meling eventuelt må flytes opp på sentral. Og jeg håper han slutter med de høye indreløperne og tar det innover seg at ingen i klubben per dags dato er som Selnæs. Vi har ingen playmaker og må ta hensyn til det. Utenom dette bør stopper-paret tørre å gå mer fremover med ball og backene bør jage mer. Hedenstad er kanskje på vei nå. Meling får vi se. PS: Enten kvitt dere med Bakenga eller pisk opp motivasjonen hans.
hello
Veteran

PostPosted: 15.07.2017 02:11    Post subject: Reply with quote

Hvem skal han ta til seg ting fra? Deg?
Back to top
tombur
Proff

PostPosted: 15.07.2017 02:30    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Hvem skal han ta til seg ting fra? Deg?

Fra alle som ser hva som skjer og ser at taktikken ikke fungerer men faktisk gjør oss dårligere.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 161, 162, 163  Next
Page 148 of 163

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2017 RBKweb