English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Strømsgodset
Goto page 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

RBKs beste mot Godset?
Hedenstad
1%
 1%  [ 2 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 2 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
6%
 6%  [ 9 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Drosje-Dennis
7%
 7%  [ 10 ]
Fissolini
1%
 1%  [ 2 ]
Levi
0%
 0%  [ 0 ]
Bendtner
17%
 17%  [ 23 ]
Jebali
64%
 64%  [ 87 ]
Total Votes : 135

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 13.08.2018 21:11    Post subject: Rosenborg - Strømsgodset Reply with quote




Billetter kjøpes på ticketmaster.no

_________________
(delt bruker - PM for tilgang)


Last edited by Putte on 26.08.2018 19:18; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 13.08.2018 21:13    Post subject: Reply with quote

STAut må fikse riktig kampdag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 14.08.2018 07:22    Post subject: Reply with quote

Det er gjort, blir fikset ved neste render, som kan ta litt tid pga. en mer generell feilsituasjon med innsamling av data. Jobbes med.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.08.2018 23:25    Post subject: Reply with quote

Ny TV-kanal bestemt: Max.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.08.2018 21:39    Post subject: Reply with quote

Marcus Pedersen vet fortsatt ikke om skaden han pådro seg mot Start sist helg gjør ham uaktuell for spill mot Rosenborg kommende søndag.

(...)

- Det er snakk om en rift i muskulaturen i hofta. Jeg håper jeg kan spille til helga, men vet ikke, sier Pedersen til NTB.

Les mer: Skadet Pedersen håper å rekke RBK-kampen

Dersom det ikke blir helt jubalongresultat på torsdag, blir dette fort den mest reservepregede seriekampen i år? Det vil si: Det er jo sånn sett ikke helt klart hvem som egentlig blir førstevalg utover høsten nå som vi endelig har fått litt mer å velge i.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 24.08.2018 11:59    Post subject: Reply with quote

Det kan vel fort bli hvilebonanza på søndag.

- Hedenstad ble byttet ut mot Shkendija, noe som kan tyde på at han trenger å avlaste ankelen.
- BÃ¥de Lundemo og Trondsen sliter med lysker.
- Hvordan går det med spillere som Hovland og Hansen som har trengt avlastning tidligere?

Alle disse er ekstremt viktig å ha på plass mot Shkendija, da de tross alt er bedre enn sine alternativer. Hedenstad er bedre enn Reitan pr nå, det hadde vært krise å måtte starte med Denic, osv. Samtidig bør vi vinne for å henge med i gullstriden, men Strømsgodset er vel ikke så gode på bortebane, spesielt gress?

Mulig lag mot Godset?

Østbø/Hansen
Reitan - Reginiussen - Serbecic/Hovland - Meling
Denic - Konradsen
Jensen
Levi - Bendtner - Jebali
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 24.08.2018 12:07    Post subject: Reply with quote

Hansen
Reitan-Serbecic-Hovland-Meling
Jensen-Lundemo-Konradsen
Helland-Søder-Botheim

Jensen burde fått hvile, men det spørs om vi har råd til det.

Last edited by henrifei on 24.08.2018 12:08; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 24.08.2018 12:07    Post subject: Reply with quote

Jeg ville hvilt Bendtner og Jebali også, til fordel Søder og Botheim. (Edit: svar til innlegg to over).
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 24.08.2018 12:09    Post subject: Reply with quote

Sånn generelt skal vi være glade for landslagspausen første to ukene i September, det vil gjøre godt.
Back to top
View user's profile Send private message
Juch
Veteran


Joined: 14 Jun 2006
Posts: 2521
Location: Oslo

PostPosted: 24.08.2018 12:10    Post subject: Reply with quote

Ikke så dum tanke å hvile noen i angrepsrekka til fordel for Botheim. Han fortjener mer spilletid. En skam at Søder prioriteres foran ham.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 24.08.2018 12:24    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi bør hvile Mike en kamp nå, men samtidig prøve å bygge litt videre på det vi gjorde her. Godset har vært en litt tricky sak for oss de siste årene, og vi kan ikke hvile for mange.

Gresskamp; vi kjører (klassisk 4-3-3)

Hansen

Reitan - Serbecic - Reginiussen - Meling

Denic - Lundemo - Konradsen

Helland - Bendtner - Jebali

Satser altså på at både Bendtner og Jebali tåler en gresskamp i knottene, i samhandlingens tegn, og hviler heller Levi, som har spilt mye i det siste, og må starte i Skopje. Helland er vanligvis bra på gressbane. De to førstnevnte er høyaktuelle for bytte etter timen. Trondsen bør vel få noen minutter på banen i løpet av kampen, og både Søderlund og Botheim er nok spillesugne.

Prioriterer også å gi lovende Serbecic noen minutter framfor å hvile Meling, men blir ikke vrang hvis noen er uenige i det.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 24.08.2018 12:25    Post subject: Reply with quote

For min del kan Drosje-Dennis godt få starte denne, om det betyr at kampen i Makedonia går uten at jeg må innom sykehuset.
Back to top
View user's profile Send private message
Crimp
Senior


Joined: 31 Dec 2017
Posts: 229

PostPosted: 24.08.2018 12:30    Post subject: Reply with quote

Jebali så veldig sliten ut mot slutten av kampen i går, ser for meg at han kommer inn den siste halvtimen mot Godset.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 24.08.2018 13:14    Post subject: Reply with quote

Lukter tap her. Rotering og en spillerstall hvor stort sett alle er sliten og småskadet hele året lover ikke bra.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 24.08.2018 14:03    Post subject: Reply with quote

Noen som vet status på Trondsen nå? Tilbake på trening, og klar for søndag?
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 24.08.2018 14:04    Post subject: Reply with quote

Ser ut som MP ikke spiller for drammenserne, burde gjøre det _litt_ lettere for oss. Frykter dog at vi ikke er trent for to kamper i uka akkurat nå, så går fort på poengtap her om vi ikke er forsiktige.
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 24.08.2018 14:27    Post subject: Reply with quote

Håper vi lar Djorde Denic kan gå inn å erstatte Lundemo. Samtidig kan vi hvile Hovland, og la Serbesic få denne kampen. Serbesic har vist godt spill og lovende takter de gangene han har fått sjansen. Han og Toreg kan styre backrekka uten problem
Ser mange foreslår Reitan inn for Hedenstad. Jeg ville jeg heller foretrukket å flytte Meling motsatt, og la Gersbach ta venstre backen. Meling er like anvendelig også som høyre back. På det viset får vi to offensive backer med fart.
Nå må også ledelsen begynne å forstå at Søder ikke presterer, og at spissplassen i RBK tilhører Lord, og ingen andre.
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 24.08.2018 14:30    Post subject: Reply with quote

Jeg ville vært litt forsiktig med å starte ham. Synes han virket veldig usikker, og presset hans var fraværende. Synes han i det store og hele var veldig langt unna alt i posisjoneringen sin i går. Dette er kun basert på de få minuttene han spilte, men han virker ikke klar for å starte mot Godset i min bok
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1868
Location: Oslo

PostPosted: 24.08.2018 14:46    Post subject: Reply with quote

Hvert år, dette... Og folk snakker alltid om at de burde tåle 8 kamper i uka og at de bare er for dårlig trent. Nei. Vi trenger bedre bredde. Ellers vil vi fortsette å få disse slitekampene på 80%, med stadige skader og underprestasjoner.

Glad jeg ikke er Coolen nå, her blir det noen tøffe valg som må tas. Jensen bør hviles, men Denic virker overhodet ikke klar ennå.
Back to top
View user's profile Send private message
Bonzo
Veteran


Joined: 02 Aug 2005
Posts: 1126
Location: Drammen

PostPosted: 24.08.2018 14:56    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Nå må også ledelsen begynne å forstå at Søder ikke presterer, og at spissplassen i RBK tilhører Lord, og ingen andre.


Jeg og foretrekker den spissen som fungerer best til en hver tid. Ingen av våre spisser har fungert særlig bra i år, med Bendtner på venstre og begge (eller alle om man vil) fungerer svært dårlig om man ikke har 10 andre som spiller bra, har en plan over hvordan man skal spille og, ikke minst trener på dette. Så kanskje ledelsen skal ansette noen etter hvert som gir spillerne tydelige oppgaver og trener storbane med en plan om hva som skal skje i en kamp - og ikke minst setter noen krav, uavhengig om du heter Bendtner eller Botheim.

Søder kan "lett" spille seg inn til å bli en spiss som scorer rundt 15-20 mål/sesong. Det kan også Bendtner. At vi har begge er kun en styrke. Det tror jeg og håper jeg vi ser utover i sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 24.08.2018 15:06    Post subject: Reply with quote

Serien er viktigst men det er 50 - 100 millioner også. Så lenge ikke gullet avhenger av bare denne kampen så bør vi prioritere EL og la en del få hvile. Særlig Mike trenger det og ikke minst så trenger vi han 100% uthvilt til kampen på torsdag. Sjansen øker for tap uten Mike men det får stå sin prøve.

Fordelen er at vi spiller hjemme og da bør uavgjort være mulig selv om seier kan bli vanskelig. Er vi først i gruppespillet så skal serien prioriteres 100% men når det gjelder siste avgjørende kamp til gruppespill i EL. så bør den komme foran. Molde kommer heller ikke til å prioritere helgens runde så det er bare Brann som kan få luke. Jeg vil heller ha sølv i år og EL samt 50 - 100 millioner enn bare seriegull. Tror uansett at vi kommer til å sloss om gullet helt inn selv om vi taper og Brann vinner helgens runde.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 24.08.2018 15:11    Post subject: Reply with quote

Ingen trenger hvile, og man blir bedre av å spille kamper. Det er serien vi lever av. Småskader er noe annet, ømme lysker kan ha godt av en pause. Trondsen, Lundemo, Hedenstad og muligens Hovland er aktuelle å bytte ut kun av den grunn.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2719

PostPosted: 24.08.2018 15:21    Post subject: Reply with quote

Serien kan ikke nedprioriteres når vi ligger bak Brann på tabellen. Hvis det er noen som skal hviles, så er det i så fall kun de som absolutt trenger det.
Det blir sikkert tøft i Makedonia - men det blir ikke såååå tøft at vi trenger å hvile halve laget. Det skal litt til for at vi ryker med to mål der.

Også er jeg nok der at jeg heller vil ha seriegull enn et par kamper til i Europa. Penger er greit det, men det er pokaler også.
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 24.08.2018 15:36    Post subject: Reply with quote

Bare gull i serien gjør ikke alene at vi kan fortsette å styrke stallen med spillere som øker sjansen for EL og CL. spill. Skulle det bli bare sølv i år har vi fortsatt muligheten til å spille i Europa til neste år, vi vil få en del penger til å styrke stallen enda mer og dermed øke mulighetene for seriegull fremover samt Europaspill og ikke minst vi vil styrke ryktet vårt og anseelsen i Europa som et lag som pleier å spille i EL. Noe som vil gjøre det mye lettere å tiltrekke oss bedre spillere. Derfor viktig nå å få 3 gruppespill på 4 år.

Jeg er derfor 100% for at vi ikke prioriterer denne kampen like høyt som vi ellers ville gjort. Torsdagens kamp er i mine øyne viktigere.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.08.2018 15:36    Post subject: Reply with quote

Syns uttalelsene til Coolen tyder på mye rullering på søndag.

Får se på treninga i morra.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Next
Page 1 of 19

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb