English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 218, 219, 220 ... 271, 272, 273  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.07.2018 00:33    Post subject: Reply with quote

hepp wrote:

Hva er det som er så akutt at Ingebrigtsen måtte få sparken nå? Greit nok at spillet ikke har vært som vi har ønsket over en periode. En skulle likevel tro at en trener med merittene til Ingebrigtsen kunne fått sesongen til å snu det på.

Vi har blitt gradvis dårligere de 2 siste sesongene, så det er lite som tyder på at noen måneder til ville gjort noen forskjell.

hepp wrote:

Det som skjer nå er at vi har et trenerteam som har langt mindre å vise til enn det foregående, og som neppe fyller kriteriene til Koteng: "fagmann, leder og pedagog". Samtidig sier han at det kan være at de får jobben på permanent.

Coolen har vært trener og assistent i Twente i toppserien i Nederland. Vet ikke om det er så veldig mye mindre å vise til enn å ta norsk seriegull med laget som har dobbelt så mye omsetning som resten av klubbene. Poenget er jo dog uansett at man får bedre tid til å finne ny permanent trener til 2019 sesongen. Det er ganske problematisk å gjøre det bak ryggen på en sittende trener.
hepp wrote:

Koteng har gjort en del gode grep, men det er også den sportslige suksessen til Ingebrigtsen som er skyld i at det går godt økonomisk.

La oss håpe neste trener har ryggrad, det vil han trenge hvis han skal vinne gull hvert år, komme til Champions league og ikke minst spille underholdende fotball.


KÃ¥re fikk ikke sparken for manglende resultater, men fordi vi ikke har hatt noen utvikling de siste 2 sesongene. Vi har snarere blitt svakere, og spiller midt sagt kjedelig fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 21.07.2018 00:34    Post subject: Reply with quote

Virker å være en gjenganger at det er manglende kvalitet i spillertroppen som er årsaken til at Rosenborg ikke har utviklet seg bra nok.

Det synes jeg er en lettvindt løsning. Det er faktisk en del av det å være fotbaltrener i dag, spillere kommer og går hele tiden. Det må mestres.
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1256

PostPosted: 21.07.2018 00:39    Post subject: Reply with quote

Vi har ikke blitt gradvis dårligere i Europa. Høstens gruppespill var svært godt levert, men vi hadde dessverre uflaks. Anbefaler folk å ta en titt på kampene igjen, i stedet for å hoppe på sirkelrunken. Ellers er jeg enig i at eliteserienivået har vært rævva lenge.

Hvorfor skulle ikke noen måneder til gjøre noen forskjell? Jeg forstår det slik at Koteng hadde et "oppvaskmøte" med KI før Vålerenga, hvorpå vi leverte en god kamp. Etter det falt vi noe tilbake, men tok en sterk borteseier i Tromsø. Det har vært avbrekk og lite kamper etter at KI foretok en "kursendring". Virker veldig tilfeldig at denne avgjørelsen ble truffet nå.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 21.07.2018 00:44    Post subject: Reply with quote

Jeg synes avgjørelsen virker veldig gjennomtenkt. Det er bedre å ta dette nå før Celtic-kampene enn etter. Det kjøper oss mer tid til å finne riktig erstatter, og markedet for nye trenere er mye større nå enn det er i desember. På tide å anerkjenne at det faktisk er oppegående folk i styret, faktisk noen av de mest suksessrike klubblederne i norsk idrett. Koteng og Bratseth blant annet.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.07.2018 00:47    Post subject: Reply with quote

Pirlo wrote:
Vi har ikke blitt gradvis dårligere i Europa. Høstens gruppespill var svært godt levert, men vi hadde dessverre uflaks. Anbefaler folk å ta en titt på kampene igjen, i stedet for å hoppe på sirkelrunken. Ellers er jeg enig i at eliteserienivået har vært rævva lenge.

Hvorfor skulle ikke noen måneder til gjøre noen forskjell? Jeg forstår det slik at Koteng hadde et "oppvaskmøte" med KI før Vålerenga, hvorpå vi leverte en god kamp. Etter det falt vi noe tilbake, men tok en sterk borteseier i Tromsø. Det har vært avbrekk og lite kamper etter at KI foretok en "kursendring". Virker veldig tilfeldig at denne avgjørelsen ble truffet nå.


Det er en prosess som har pågått i styret i over 1 år i følge Koteng, så det er ikke noe impulssparking de har funnet på over en kopp Kjelsberg denne uka.

Hva som tilsier at 2-3 mnd til vil utgjøre noen forskjell når det bare har blitt dårligere og dårligere de siste 16-24 månedene ?
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 21.07.2018 01:55    Post subject: Reply with quote

Det snakkes om at ekkokammere på internett er farlig. Det værste ekkokammere av de alle må likevel være styrerommet hos RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 21.07.2018 02:05    Post subject: Reply with quote

Jeg synes dette grepet er det klart bevis på det motsatte. Hvor lett hadde det ikke vært å lalle seg inn i en boble av at resultatene er der, så ingen grunn til å riste i grunnvollene
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 21.07.2018 02:18    Post subject: Reply with quote

Og hvor mange rævva kamper hadde ikke RBK i Eggens storhetstid? Hjemmetap mot Mjøndalen osv osv. Det er lett å bli historieløs. Denne sparkinga kommer til å gå inn i historien som en latterlig blunder. Vi er mange som gleder oss til Kåres andre storhetsperiode. Kåre 2.0.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 21.07.2018 07:18    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Vi er mange som gleder oss til KÃ¥res andre storhetsperiode. KÃ¥re 2.0.


Hvordan ser dere for dere KÃ¥res vei videre, da?

En annen periode er vel ikke helt utelukket i en eller annen fremtid. I tilfelle er det en forutsetning at han fortsetter som trener, og gjør det ganske bra i en ny klubb av en viss størrelse (eller 2-3 nye klubber, avhengig av tiden); og antakelig også at han
- viser at han kan skape god angrepsfotball
- viser at han er flink innad og utad til å takle motgang og kritikk
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 21.07.2018 09:01    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Og hvor mange rævva kamper hadde ikke RBK i Eggens storhetstid? Hjemmetap mot Mjøndalen osv osv. Det er lett å bli historieløs. Denne sparkinga kommer til å gå inn i historien som en latterlig blunder. Vi er mange som gleder oss til Kåres andre storhetsperiode. Kåre 2.0.


Stemmer at det var blundere under Eggen. Forskjellen er derimot at vi i de 2 siste sesongene har under 2 mål per kamp i snitt. I år er vi ned mot 1.6. Med Eggen var vi på 3 mål i snitt pr kamp. Og det er det rent statistiske. Spillemessig er vi også baktunge og feige, og har et offensivt spill som stort sett er basert på individuelle prestasjoner og tilfeldigheter. Kollektivet funker ikke overhodet.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2549

PostPosted: 21.07.2018 09:05    Post subject: Reply with quote

Eggen dro til Moss og gjorde det ekstremt godt, men de er litt vel nede i systemet nå (2. Div mener jeg). Kåre kan gjøre en ok jobb i enhver skandinavisk klubb, men jeg tror ikke han vil evne å oppnå resultater tilsvarende han har hatt i Rosenborg i en annen klubb.
Back to top
View user's profile Send private message
hepp
Junior


Joined: 02 Aug 2010
Posts: 7

PostPosted: 21.07.2018 09:57    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Jeg synes avgjørelsen virker veldig gjennomtenkt. Det er bedre å ta dette nå før Celtic-kampene enn etter. Det kjøper oss mer tid til å finne riktig erstatter, og markedet for nye trenere er mye større nå enn det er i desember. På tide å anerkjenne at det faktisk er oppegående folk i styret, faktisk noen av de mest suksessrike klubblederne i norsk idrett. Koteng og Bratseth blant annet.


Jeg er ikke beroliget, det har vært oppegående og kompetente folk i styret tidligere også, og da har vi fått Perry x2, Jönsson med flere. Denne sparkingen står og faller på hvem de får inn, og styret skaper med dette stor fallhøyde både for seg selv og for ny trener.

Det er heller ikke lett å finne en god trener som skal passe inn i RBK, så det er åpenbart forbundet med en del risiko å sparke Kåre nå. Det er også risiko å sparke rett før Celtic-kampene, det er ingen automatikk i at det slår positivt ut.

Jeg hadde levd fint med at treneren som har ført oss til tre gull av tre mulige ledet oss ut sesongen, argumentet med at det må sparkes nå for at sjansene er størst på denne tiden for å få tak i ny trener er jeg uenig i. Er fullt mulig å få tak i gode trenere fra november og utover også.
Back to top
View user's profile Send private message
orz
Proff


Joined: 19 Mar 2005
Posts: 422
Location: Østlandet et sted

PostPosted: 21.07.2018 10:05    Post subject: Reply with quote

Sammenlign Eggen sin fjerde sesong med Kåres. Kontinuitet er veldig viktig, og det vil gå opp og ned. Kåre er lokal, lojal og har vist at han kan levere resultater. Vi får ingen trener med bedre forutsetninger for å bli en ny Eggen, som er her i mange år.

At vi har blitt gradvis dårligere er jeg ikke enig i. Sist sesong viste vi det høyeste toppnivået i Europa siden 2007. At vi gjør det dårlig spillemessig i serien på våren gjorde vi også under Eggen. Så lenge vi får en formtopp mot høsten slik at vi gjør det godt i Europa, og vi gjør nok til å vinne serien, er jeg fornøyd.

Vi har også vist en evne til å tiltrekke oss gode spillere. Jeg vil ikke tilbake til tiden da Molde sopte det som var på overgangsmarkedet. At Kåre har sørget for god lagånd, miljø og at det har vært kontinuitet over lengre tid tror jeg er en viktig årsak til dette. Jeg tror for eksempel ikke at vi hadde fått Bendtner til klubben uten dette.

Sparkingen er gambling på høyt nivå. Vi risikerer en ny tiårig ørkenvandring sportslig og økonomisk. Og det er lite ekstra å vinne. I hvertfall om man skal være noenlunde realistisk.

Det eneste som kan rettferdiggjøre dette er at styret har en meget god kandidat til å ta over. Og det må være i "Bendtner"-klassen[/img]
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 21.07.2018 10:23    Post subject: Reply with quote

Det som irriterer meg mest i denne saken er måten styret m Koteng har opptrådt på. Vel er trenerjobb en risikosport, men den er ikke fristilt fra de arbeidsrettslige regler vi har i Norge. Man må kunne forvente at klubben prøver å følge noen av de samme spillereglene som enhver annen seriøs bedrift ville ha gjort.
Flere på web’en kaller det å ha baller, jeg kaller det mangel på folkeskikk.

Det hindrer meg ikke i å forstå og delvis akseptere årsaken til sparkingen,utviklingen har gått feil vei, men både timing og prosess blir feil for meg. Med slike arbeidsmetoder fra styret så kanskje får vi trenertyper vi ikke vil ha ,vagabonder med teflonhud som reiser fra sted til sted og blir i 2-3 år før de får sparken og sluttpakke før de begynner hos neste klubb.
Profesjonelle og dyktige nok, men uten hjerte for klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 950
Location: Trønderlainne

PostPosted: 21.07.2018 10:44    Post subject: Reply with quote

Viktigste er at den kommende treneren brenner for jobben, kan ikke forvente at neste inn døren har hjerte i klubben fra dagen han kommer inn, hvis tilfelle er slik at han har det, har de siktet for lavt på trenerhyllen!
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1191

PostPosted: 21.07.2018 10:57    Post subject: Reply with quote

Kjenner at jeg blir veldig irritert på alle "ekspertene" som uttaler seg i avisene, det her er bare klikkbait i agurktiden. Og jeg kjenner at det fremstår mer og mer riktig å sparke Kåre og Erik for hver idiot i avisene som er ute og sier at det var galt.

Det er jo ikke akkurat nytt at RBK sparker trenere som vinner, Ola By Rise vant jo serien i 2004 og klarte å få laget inn i CL og fikk fyken, og George Curtis var i omtrent samme situasjon ganske mange år før da han måtte gå pga kjedelig fotball og mangel på mål selv om de sportslige resultatene var bra. Eggen har da også måttet gå opptil flere ganger.

En annen ting er nå at fotball er fotball, det er ingen vanlig jobb. Ingen gnåler over at spillere teknisk sett ofte blir "sparket" når de må finne seg ny klubb (denne går til deg Joachim Walltin og til deg Teddy Moen). Slettes ikke sikkert at Magnus Stamnestrø hadde så lyst til å forlate RBK nå i sommer, men han ble veid og funnet for lett. Og ingen lurte egentlig på hva han mente om det. Kåre og Erik er også veid og funnet for lett. Laget er faktisk større enn enkeltindivider, og det ser faktisk ut til at både Erik og Kåre forstår det bedre enn idiotene i avisene (selv om de begge naturlig nok er skuffet).
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 21.07.2018 11:14    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Hvordan ser dere for dere KÃ¥res vei videre, da?

Personlig tipper jeg Kåre er U21-landslagstrener om ikke lenge, og deretter svelges opp av NFF-systemet på ett eller annet vis.
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 21.07.2018 11:22    Post subject: Reply with quote

Ã… sparke hovedtrener og assistent var helt riktig. Timingen er det man kan diskutere.
Men som Koteng sa, sÃ¥ visste styret at de ikke kom til Ã¥ trene RBK 2019 og da var det vanskelig Ã¥ gÃ¥ Ã¥ holde masken til desember. Og nÃ¥r er rett timing, bare spør Trond Sollied🙊

De har levert resultater, ja, men det har vært utrolig kjedlig og til tider pinlig å se på de siste 2 sesongene. Det er norsk eliteserie vi snakker om og vinne denne serien er ikke så forbannet vanskelig om man er jevnt god gjennom sesongen. Å ligge 2p bak Brann, det sier egentlig litt om nivået, slik RBK har spilt så langt.
Med denne troppen, tross skader, så skulle RBK ha ledet stort om de hadde fått ut potensialet, som Koteng prøver å si.

Hørte vi ofte at det ble buet på Lerkendal mot eget lag, i kanskje hver 2-3 kamp, under Eggen?

Ofte hørte vi på gaten og folk man pratet med, "Kåre er for dårlig, han må gå" Og når dette nettopp skjer, så blir det feil.
Ja, timingen! Men igjen, skal styret gå å være falske resterende sesong?

RBK var fantastiske i Kåre´s første sesong, men gikk bort fra dette da europa var målet. Han var så fokusert på å unnga mål i mot, at han glemte angrep.
Grunnen til enkelte tap i europa, var PERSONLIGE FEIL!
Eggen tapte også kamper, men da satt man igjen med en følelse at RBK prøvde i værtfall og spilte en bra kamp. Det har man IKKE gjort under Kåre.
Det har mange ganger vært PINLIG å se på. Flere ganger har det være, "dette er den dårligste kampen jeg har sett under Kåre". Men det tok ikke lange tiden før man sa det under neste kamp.

Resultatene har vært gode, men kjedelige og direkte pinlig siste 2 sesongene.
Trenger en ny trener med ny energi, plan og som løfter dette laget.
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 21.07.2018 11:25    Post subject: Reply with quote

Hvor var idrettsjuristen da Erlandsen, Powell, Skullerud, Ordinas og Dempsey fikk sparken? Alle i år, forøvrig.

Slik er fotballen. Vi har virkelig en gjeng tåper i media-Norge. Så bare fordi vi har toppet tabellen i tre sesonger, så skal treneren være fredet? Det finnes utallige eksempler på direktører/ledere i førende bedrifter i næringslivet som har fått sparken på grunnlag av negativ utvikling.

Til felles med Kåre har de en saftig fallskjerm på mange millioner etter endt arbeidsforhold. Det er virkelig ikke synd på noen som helst i denne saken, og jeg håper (og tror) at Koteng ikke lar seg påvirke av alt tullet VG disker opp med.

Dette var riktig avgjørelse.


Last edited by Harceïde on 21.07.2018 11:29; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 21.07.2018 11:25    Post subject: Reply with quote

Blir skremt av hvor lite respekt og omtanke som blir Ingebrigtsen og Hoftun til del her inne. Dette er trenerne som bringer oss tilbake til toppen, som sørget for at vi kom tilbake til røttene etter mange år med trenere som ikke skjønte hva det handlet om, eller hadde særlig respekt for grunnleggende elementer i dette. Jeg trodde klubben og supporterne innehadde noen helt grunnleggende verdier knyttet til hvordan å være mot hverandre, og hvordan gjør hverandre gode, støtter hverandre i tyngre tider, men slik er det altså ikke. Ingebrigtsen har helt eksepsjonelle resultater i hans trenertid, også gode resultater i Europa. Utgangspunktet her burde være, hvordan fortsetter vi å gjøre han god? Hvordan finner vi en ramme og en rolle som gjør han best mulig? Go- fotteori kalles det, hvis noen har glemt det. Det er slike perspektiver som gjør at vi tidligere har klart å ta ut et potensiale som ikke finnes i hver enkelt, men i gruppen som helhet. I steden sparkes han ut på en ekstremt kynisk måte, og må ta ansvar alene i noe som burde være et ansvar vi tok sammen.
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1256

PostPosted: 21.07.2018 11:32    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Hva som tilsier at 2-3 mnd til vil utgjøre noen forskjell når det bare har blitt dårligere og dårligere de siste 16-24 månedene ?


Som jeg skrev i posten ble nylig gitt signaler om en kursendring fra KI. Det må være lov å prøve og feile litt når du tar titler. Men som sagt, helt enig i at det ville vært riktig å sparke hvis høsten ikke hadde blitt noe bedre, uavhengig av gull i ES.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 21.07.2018 11:39    Post subject: Reply with quote

Og den kursendringen skulle være hva? Bendtner på kant igjen?

Det er gjort utrolig mange dårlige trekk ila. de siste sesongene, kanskje spesielt i Europa. Og det er jo ikke uvanlig fra en trener. Problemet oppstår derimot når treneren ikke klarer å gå bort fra noe som åpenbart ikke fungerer. Som midtspiss på kant, indreløpere høyt i banen, Konradsen sentralt i to sesonger etc.

Tror det er like greit at vi slapp å oppleve den kursendringen. Vi må tilbake til strict 4-3-3, klare rolletyper og ordentlig spillerlogistikk.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 21.07.2018 11:56    Post subject: Reply with quote

Etter å ha fordøyd sjokket et par dager, mener jeg fortsatt at dette var litt overilet og feil timing. Med mindre de ha klare signaler fra en god internasjonal trener de nå forhandler med.

Men jeg tror kanskje dette kan være til det beste for både klubb og Kåre/Erik. Tror de hadde gått seg litt fast i sine ideer og ikke helt kunne finne veien ut av problemene.

Får Kåre/Erik nå litt erfaring fra klubber med litt mindre press, kan de fort ta det steget de trenger faglig. Samtidig er jeg redd at klubben får seg en realitetssjekk på at man ikke enkelt finner topptrenere med våre ressurser.

Ser ikke bort fra at Kåre er tilbake om 2-5 år, med enda bedre selvtillit, og da med tyngden som gjør han til den nye Eggen, og hvis Erin er med kan de fort bli som Eggen/Hansen.


Last edited by PerO on 21.07.2018 11:57; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 21.07.2018 11:56    Post subject: Reply with quote

Mon tro hvordan utviklingen hadde blitt med Trond Sollied som hovedtrener og KI som assistent..
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8287

PostPosted: 21.07.2018 12:08    Post subject: Reply with quote

En ting syns jeg viser veldig godt at RBK har et uprofesjonelt styre; de kan ikke noe om HR!!!

Når du analyserer en ansatt eller en arbeidsoppgave i organisasjonen kan du avdekke mangler og forbedringspotensialer. Hvorfor har ikke styret trukket inn kompetanse og bygd et team med fagfolk/nødvendige strukturer rundt trenerteamet??? Da kunne Hoftun & Ingebrigtsen utviklet seg både på ledelse og pedagogikk som jeg antar de er litt for dårlige på. Alle kan bli bedre og de fleste vil være lærevillige viss rammene rundt dette legges til rette.


Satt ved siden av Stig Winsnes under en EL-match senhøstes på i fjor. Han hudflettet fullstendig RBK offensive samhandlingssystem eller mangel på sådan når han diskuterte med kompisen sin.

Tror nok Kåre har mange folk i og rundt RBK som er kritisk til spillestilen, men så er det RBK da med sin mangel på personalutvikling og personalbehandling da.....
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 218, 219, 220 ... 271, 272, 273  Next
Page 219 of 273

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb