English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 192, 193, 194 ... 271, 272, 273  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 12.07.2018 10:54    Post subject: Reply with quote

csk wrote:
Han planla selvfølgelig ikke 0-0, og de burde scoret i 1.omg.
Tror han var forbanna på spillerne for at de ikke klarte å få somla ballen i mål.
Når det så en gang sto 0-0 på slutten, så burde de i det minste unngå en imot.


Hvilket stormløp av sjanser er det du mener de burde scoret på, egentlig? Halvsjansen til Jensen fra skrått hold er vel det nærmeste vi kommer.

Per Joar Ingebrigtsen wrote:
Det som skuffer meg mest er at vi blir utålmodige for å gå etter det målet. Vi gir dem overgangsmuligheter, og i dag mangler vi smartheten vi må ha i Europa. Vi så ut som vi spilte i Eliteserien og ville gå etter tre poeng. Men poeng får vi ikke i Europa, sier han engasjert.

Og sier det rett ut:

- Jeg hadde levd kjempegodt med 0-0.


Han går etter null null, ikke seier. Hvor tydelig må han være før folk skjønner at dette ikke er en offensiv trener? Dette undergraver den spillestilsendringen vi har sett i det siste, og det beviser dessuten ganske svak forståelse av faget. Er virkelig 0-0 på bortebane et særlig godt resultat i denne sammenhengen, selv mot jevnbyrdig motstand (noe Valur faktisk ikke skal være)?

Hva tror dere er grunnen til at vi velger å ikke kjøre backene høyt i banen når vi møter et lag med fem i forsvar? Idioti fra backene? Hvorfor går ikke midtbanespillerne på løp framover? Latskap? Det kommuniseres fra hovedtreneren at defensiv trygghet er det som gjelder. Da får vi sånne statiske, passive opptredener som vi har sett mange av det siste året, og som vi stort sett ikke vinner.
Back to top
View user's profile Send private message
NÃ¥erdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 12.07.2018 11:00    Post subject: Reply with quote

Nå må man slutte å øve på balltrilling og begynne å drille på hva man skal gjøre med den. Ufattelig at folk som har spilt under Eggen fremstår så evneveike.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 12.07.2018 12:08    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Hvorfor Malmø eller noen annen klubb på Eliteserienivå skulle ønske å hente Kåre, er utenkelig slik jeg ser det. Det finnes ingen rykter om at noen klubber er ute etter å hente ham - hadde det gjort det, ville jeg blitt svært overrasket... Malmø er ikke engang et rykte - det er noe noen her på forumet har insinuert ut fra sin egen tankegang


6. november 2017: RBK-trener er ønsket av utenlandske klubber
Back to top
View user's profile Send private message
csk
Senior


Joined: 29 Jul 2011
Posts: 132
Location: Trondheim

PostPosted: 12.07.2018 12:24    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
csk wrote:
Han planla selvfølgelig ikke 0-0, og de burde scoret i 1.omg.
Tror han var forbanna på spillerne for at de ikke klarte å få somla ballen i mål.
Når det så en gang sto 0-0 på slutten, så burde de i det minste unngå en imot.


Hvilket stormløp av sjanser er det du mener de burde scoret på, egentlig? Halvsjansen til Jensen fra skrått hold er vel det nærmeste vi kommer.


Sier ikke at de hadde mange sjangser, systemet sviktet før den tid. Men jeg synes de jobbet bra og gjenvant høyt i 1.omg. At de ikke klarer å omsette til sjangser er svakt. Og som Kåre selv sa: det var knapt et skudd. Variasjon og kreativitet mangler fullstendig siste tredjedel, fordi de har ikke et grunnmønster i bunn som de kan jazze over. De fremstår stressa usikre famlende og gjør derfor mange feil, bl.a. fordi de må tenke gjennom hver handling, og blir redd for å gjøre feil og i sum derfor handlingslammet.

Grunnen til at de ikke kan satse stort offensivt, er at spillerne ikke har terpet nok på mønsteret. Og til det sitter blir naturlig nok det lureste å sikre inn 0-0 på slutten, for vi så jo hvordan det gikk når de prøvde på steinerskole-angrep istedet.
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 12.07.2018 13:10    Post subject: Reply with quote

Hvem er det som er skyld i at spillerne ikke kjenner til angrepsmønsteret? Kan det være hovedtreneren som i to år har øvd på å spille i Europa ved å sikre inn seire og å være mer kyniske, med å drøye tid og å sparke bort ballen? Vi blir ikke gode på det vi ikke øver på, derfor får vi ikke noe av angrepsspillet vi skal ha, men vi er jo ikke så forbanna gode på å sikre inn seire og spille på resultat heller.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 12.07.2018 13:16    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Per Joar Ingebrigtsen wrote:
Det som skuffer meg mest er at vi blir utålmodige for å gå etter det målet. Vi gir dem overgangsmuligheter, og i dag mangler vi smartheten vi må ha i Europa. Vi så ut som vi spilte i Eliteserien og ville gå etter tre poeng. Men poeng får vi ikke i Europa, sier han engasjert.

Og sier det rett ut:

- Jeg hadde levd kjempegodt med 0-0.


Han går etter null null, ikke seier. Hvor tydelig må han være før folk skjønner at dette ikke er en offensiv trener? Dette undergraver den spillestilsendringen vi har sett i det siste, og det beviser dessuten ganske svak forståelse av faget. Er virkelig 0-0 på bortebane et særlig godt resultat i denne sammenhengen, selv mot jevnbyrdig motstand (noe Valur faktisk ikke skal være)?


Wow, nesten så tilstanden er verre enn det man trodde. Disse utsagnene er ille. Veldig ille. Ja, (nærmest) tjenesteforsømmelse i RBK vil jeg hevde. Liksom, det hjelper ikke med en påpakning under fire øyne fra en styreleder som ber om noe annet når dette er grunninnstillingen- og holdningen til det hele. Faget, mentaliteten, utførelsen etc. - you name it. Er det noe som ikke tyder på europeisk smartness her, er det at Kåre ikke reiser til Island med den innstillingen å bare drepe oppgjøret på. Det vil si, faktisk ha troen på og bevise at man skal være et såpass mye bedre lag. Det trenger man ikke forsvare seg til 0-0 for å gjøre. Men dette har dessverre blitt gjenomgangsmelodien til RBK under Kåre mot svakere motstand i lang, lang tid.

All heder og ære til Kåre for å ha brakt hjem både serie- og cupgull, men dette er lavmål som har pågått over tid. Kjenner jeg blir mer stressa enn glad av å tenke på e-cup i år. Har ikke nubbsjans mot Celtic likevel. Kåre-begeret mitt er i alle fall i ferd med å renne over i full fart. Det vi så i 2015 og som man den gang da trodde skulle bli grobunn for en ytterligere utvikling av angrepsspillet, er smuldret bort. Fullstendig.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 12.07.2018 13:52    Post subject: Reply with quote

Ja det er uforståelig. Jeg skjønner ikke hvorfor han mista trua på en offensiv innstilling. Jeg tror han ble litt påvirket av spillerne, det kom vel ut rapporter for noen år siden om at spillerne ikke hadde trua på offensiv innstilling i Europa, men det er ingen unnskyldning, det er hans forbanna plikt som RBK-trener å forsvare en offensiv innstilling.

Men innstillingen i går er én ting, hovedproblemet er at vi har gått bort fra terping på spillesystem. Vi har ikke hurtighet og individuelle ferdigheter nok til å vinne kamper mot OK motstand uten et spillemønster som sitter. Adegbenro og marginer reddet oss i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 12.07.2018 13:55    Post subject: Reply with quote

Jeg tror fortsatt han ble traumatisert på Kypros av Jonas Svensson.

Det ble vi jo riktignok alle sammen, men det har litt mer konsekvenser når treneren deretter bestemmer seg for å skalke alle luker og aldri la backene spille annet enn støtte med ball.

Ellers helt enig med Henning. Vi er først og fremst dønn avhengige av at kantene våre er gode spillere individuelt på det nivået vi spiller, og kan både dra av en mann og spille fri andre. Vi har ikke noe samhandlingsmønster som maskerer dette når vi stiller med nødløsninger, og all den tid vi konsekvent velger å flytte spillere mellom roller framfor å rendyrke spillere i spesifikke roller, så får vi det heller ikke. Tenker da på skjeve formasjoner med Søderlund og Botheim, sidebytte på Levi, framflytting av Meling, høyrebeinte venstrebacker på samme side som en midtspisskant etc. etc. etc.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 12.07.2018 14:02    Post subject: Reply with quote

Ja mulig, men isåfall bør noen riste han ut av det trauma.

Alle skadene svekker oss og gjør det vanskelig å få til et offensivt mønster. Selv ikke Pep Guardiola hadde kommet langt i Europa med Botheim-Bendtner-Levi på topp. Men som du sier, Kåre gjør dette enda verre ved å flytte rundt på spillere fremfor å dyrke roller.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 12.07.2018 14:10    Post subject: Reply with quote

- Vi gir dem overgangsmuligheter, og i dag mangler vi smartheten vi må ha i Europa. Vi så ut som vi spilte i Eliteserien og ville gå etter tre poeng. Men poeng får vi ikke i Europa.
sitat KÃ¥re etter Valur

Sukk..
Back to top
View user's profile Send private message
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1517

PostPosted: 12.07.2018 14:25    Post subject: Reply with quote

Greit at alle skadene ødelegger en god del for oss, men skulle tro vi kunne ha et så godt innøvd angrepsspill at vi kan plassere spillere inn i rollene og få det til å fungere. Er jo ikke i nærheten av dette under Kåre. Virker feks krise å plassere en unggutt på indreløper eller ving, selv om vi da har de 10 andre plassene fylt av de beste spillerne vi har.

Det bør handles noe voldsomt i dette vinduet. Indreløper og ving. Samt styrke bunn nivået. Lundemo, Helland og Dølle bør nå ikke bli sett på som første 11'er.

Jeg vet at alt dette ikke kommet til å skje, men med tanke på den elendige sesongen vi har, samt ikke eksisterende spillestil, elendig overgangsvindu i vinter og forferdelig oppkjøring til årets sesong, forventer jeg at noe skjer nå.
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 12.07.2018 14:33    Post subject: Reply with quote

Før vi kaster enda mer penger inn i Kåres prosjekt må vi forsikre oss om at han står for den filosofien klubben skal ha og evner å finne tilbake til det treningsopplegget som ga oss et bra angrepsspill i 2015. Forøvrig, med en skadefri tropp så har vi de kvalitetene som trengs, men det hjelper så klart ikke når halve troppen er bygd av kjeks. Jeg synes også spillergruppa slipper for lett unna, man bør forvente mye mer av spillere som Bendtner, Trondsen, Søderlund og Jensen. De må stå frem i kamp etter kamp, det gjør de ikke.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 12.07.2018 15:11    Post subject: Reply with quote

Kåre sa i går at "det er ikke bare å reise til Island og slå Valur"...

Jo, det er det! Om Rosenborg hadde spilt på samme måte som mot Molde eller Vålerenga, så hadde de slått Valur komfortabelt selv om de spilte på 90% av innsatsen! Hvorfor i helsike er han så forbanna defensiv?!?

Om vi skulle spille mot Celtic, Ajax eller FCK, så kunne jeg forstått det. Vi spilte mot Valur - HALLO!!! Mad
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 12.07.2018 15:17    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg skjønner ikke hvorfor han mista trua på en offensiv innstilling.


Dette. Jeg forstår ikke hvorfor han selv ikke ser at 2015 er det desidert sterkeste året han har hatt sportslig sett, og den gang hadde han han et lag som han kun delvis hadde fått satt sammen selv.

Vi kom til Europa gjennom en svært vanskelig kvalifiseringsrute, på tross av den "naive" tilnærmingen han nå er så innbitt på å skulle bort fra. I 2015 var vi veldig gode og underholdende å se på, og det virker som Kåre og co er de eneste som ikke klarer å se sammenhengen mellom de to elementene. Ei heller læremester Eggen gjorde Rosenborg til tidenes beste norske klubblag med flust av internasjonale meritter ved å spille kynisk.

Hellas 2004 er et unntak, ikke et eksempel til etterfølgelse, for å sette det på spissen. Det er heller ikke den måten jeg vil lykkes på, om det så var en solid strategi. Det blir i så fall pyrrhosseire i forhold til verdigrunnlaget og det vi skal jobbe mot.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 12.07.2018 16:16    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:

Vi kom til Europa gjennom en svært vanskelig kvalifiseringsrute, på tross av den "naive" tilnærmingen han nå er så innbitt på å skulle bort fra. I 2015 var vi veldig gode og underholdende å se på, og det virker som Kåre og co er de eneste som ikke klarer å se sammenhengen mellom de to elementene. Ei heller læremester Eggen gjorde Rosenborg til tidenes beste norske klubblag med flust av internasjonale meritter ved å spille kynisk.

This. Eggens RBK trengte noen år før det lyktes i Europa. Kåre lyktes jo nesten umiddelbart (første hele kvalik) og når han da mislyktes i 2016 (der vi hadde mistet vår desidert beste spiller uten å erstatte han) benyttet han første mulighet til å totalt endre retning/filosofi.

Mislykkes vi med å nå Europa i år, noe vi trolig gjør, bør det være det som overbeviser selv KI om å gå tilbake til røttene atter en gang, og bli der denne gangen.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 12.07.2018 16:19    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Før vi kaster enda mer penger inn i Kåres prosjekt må vi forsikre oss om at han står for den filosofien klubben skal ha og evner å finne tilbake til det treningsopplegget som ga oss et bra angrepsspill i 2015.
Tommel'n opp!
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 12.07.2018 16:41    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Kåre sa i går at "det er ikke bare å reise til Island og slå Valur"...


Vet ikke helt hvor han sa det, men det er isåfall merkelig av en som var en del av lagene til Eggen og fikk inprentet i hodet at de kunne gå ut på Santiago Bernabeu eller hvor det måtte være å vinne kamper. Med forbehold om at sitatet er tatt ut av kontekst eller noe så vil jeg si at RBK ikke kan akseptere å lønne en hovedtrener som uttaler at det ikke bare er å dra til Island å slå Valur.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 12.07.2018 20:32    Post subject: Reply with quote

Fikk ikke sett kampen pga sommerjobb, men vil uansett si at Kåre er mannen som står ansvarlig for sportslig suksess i klubben. Klarer han ikke å oppnå det klubben anser som suksess sportslig sett er han ikke rett mann til jobben. Det vi har vist i 85% av denne sesongen tyder på at han ikke er i stand til å gjøre jobben godt nok. Vi har sett drypp i enkeltkamper, men i det store og hele har laget rett og slett ikke vært godt nok. Det er Kåres ansvar. Jeg er også forbanna lei av idiotene som mer eller mindre hevder at Kåre er urørelig på grunn av tidligere suksess.
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 12.07.2018 20:38    Post subject: Reply with quote

Kan denne kynismen komme fra hans ønske om å ta RBK til CL? Han har havnet i en blindgate fordi han vet at skal et lag som RBK komme til CL, må det idag en ekstraordinær stram organisering defensivt til. Tror at om han la vekk CL planene, altså skrudde ned forhåpningene ville tilnærminga til kampene kanskje vært anderledes?
Vi vet at Kåre kan Rosenborgsk 433, det har han bevist, vi har også spillermateriale til å ha noe i EL og gjøre. Han burde bare innstille seg på at vi skal ut i EL kvalikk, og vi må ryke for to av fire motstandere for å være ute. Tror det kan endre psykologien på treningsfeltet og i kamp. INGEN i Trondheim forventer CL.

Edit: Jeg ønsker i utgangspunktet heller EL enn CL. Eneste grunnen til at jeg skulle ønske CL er hymnen 30sek før kamp, og pengene man får. Ønsker ikke å gå på stadion, der vi kanskje havner i gruppe med Real, Tottenham og Dortmund, for å gå ut av gruppespillet med 1-22 i målforskjell og 0p. For så høyt er nivået i CL idag. Mye kjekkere med EL, hvor vi faktisk kan hevde oss, og møte attraktive lag på tilnærmet vårt nivå.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 12.07.2018 21:50    Post subject: Reply with quote

I fjor trente vi på det defensive for å være bedre forberedt til CL-kvalik.

I år lovte Kåre i preseason at vi skulle bli langt bedre offensivt og skåre mange flere mål enn i fjor. Det var i alle fall målsettingen.

Jeg dessverre fristet til å tro at Rosenborg anno 2015 fikk mer rom enn i dag, vi var et kontringslag i hele 2015 og inn i 2016-sesongen, og vi hadde spillertypene til å lykkes med hurtige overganger.

Selnæs spilte i rom, Helland var i storform, og Mikkelsen kontret inn viktige mål i Europa. Jensen var vesentlig bedre og mer målfarlig enn i dag, og vi hadde spillere som Svensson som hadde blitt en erfaren backspiller, og både Svensson, Midtsjø, Selnæs og Helland var Rosenborgere som kanskje kunne 4-3-3 noe bedre enn de vi har kjøpt inn de siste par årene.

Da må det drilles samhandling på feltet, slik som Eggen gjorde, i time etter time, til rollene og spillemønstrene sitter i ryggmargen.

Rosenborgs storhetstid kom - tror jeg - i hovedsak som en konsekvens av at Eggen var en sta men dyktig pedagog, som visste hva han ville. Han hadde en visjon, og drillet spillerne deretter. Jeg er sikker på at han kunne utrettet mye det samme med en helt annen formasjon og andre spillemønstre.

Skal vi tilbake til det "rosenborgske" så må det terpes på feltet hvordan laget skal spille, og det må trenes mye med ball. Eggen gjorde vel ikke annet?

Hvis Kåre har trukket seg tilbake fra feltet, og det bare snakkes formasjon og spillemønster, så er det vel forståelig at spillet ikke sitter. Men om det er en god motivator og manager vi trenger, så kun vi vel like gjerne ha hentet tilbake Hamrén?

Kåre virker forøvrig litt resignert i de intervjuene han gir, både før og etter kamp. Kanskje er det noe på privaten, men det virker ikke som det sprudler av ham på samme måten som i 2014/15. Dårlig spill, misnøye i spillergruppa og litt press fra Koteng har kanskje satt sine spor? Venter på nye tilbud fra andre klubber? Trenger nye utfordringer?
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 14.07.2018 13:25    Post subject: Reply with quote

Nå er fokuser flyttet til nye spillere. Det kan vise seg å bli en kostbar læring. Med spillere på laget andre i ligaen bare kan drømme om er det selvfølgelig ikke bare kvaliteten på spillere som er problemet. Vi har Bendtner, Tore, Even, Hansen, Jensen, Konradsen, sarpingen, Søder, etc etc. for svingende!

Problemet er kun delvis enkeltspillernes ferdigheter. Det er klart vi kan kjøpe oss til individuelle ferdigheter. Det er tross alt individuelle ferdigheter som har gjort at vi har klart oss sånn tålig med rævafotball hittil.

Erik Hoftun og KÃ¥re Ingebrigtsen har over lang tid vist at de ikke har det som skal til. De burde byttes ut med bedre alternativer. Putt heller pengene i en dyr og god trener.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 14.07.2018 15:35    Post subject: Reply with quote

Kåre sa før kampen at laget skulle fokusere på seg selv, men selv snakket han om valur ditt og valur datt. Stiller spørsmål ved troverdigheten

Hva er vitsen med å uttale seg om kvaliteten på nevnte motstander når fokuset uannsett ikke skal ligge der, det fører bare til passiv innstilling.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 15.07.2018 14:31    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Nå er fokuser flyttet til nye spillere. Det kan vise seg å bli en kostbar læring. Med spillere på laget andre i ligaen bare kan drømme om er det selvfølgelig ikke bare kvaliteten på spillere som er problemet. Vi har Bendtner, Tore, Even, Hansen, Jensen, Konradsen, sarpingen, Søder, etc etc. for svingende!

Problemet er kun delvis enkeltspillernes ferdigheter. Det er klart vi kan kjøpe oss til individuelle ferdigheter. Det er tross alt individuelle ferdigheter som har gjort at vi har klart oss sånn tålig med rævafotball hittil.

Erik Hoftun og KÃ¥re Ingebrigtsen har over lang tid vist at de ikke har det som skal til. De burde byttes ut med bedre alternativer. Putt heller pengene i en dyr og god trener.

De har ført oss til 3 serieesterskap, 2 cupgull og 2 gruppespill på 3 år.

Poenget ditt gikk rett i dassen og ut i Nidelva mister.
Syns du skal slutte med å kaste så mye unødvendig dritt i dassen. fører bare til forstoppelse i rørsystemet ...
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 15.07.2018 15:49    Post subject: Reply with quote

Takk for saklig svar på kritikken av KI&Hoftun. Du har sikkert rett. De er jo svært dyktige trenere som får det beste ut av troppen. Det har bare blitt bedre siden 2015. Man kan jo ikke forvente at de skal spille feiende flott festfotball kamp etter kamp. Heller ikke at man bare skal reise til bortebane å vinne. Nei, opp på hesten igjen tenker jeg. Dessuten har vi jo hatt skader.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 15.07.2018 16:11    Post subject: Reply with quote

Bare hyggelig. Det lønner seg å ha fakta foran seg før man slår ut i lufta. Det syns jeg du skal ta til deg istedet for å varte opp med en nesevis "takketale".
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 192, 193, 194 ... 271, 272, 273  Next
Page 193 of 273

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb