English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Morten Konradsen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 09.03.2018 20:09    Post subject: Reply with quote

– Jeg vet at klubbene har snakket sammen. Det er stort sett det eneste jeg vet også, sier han.

– Har du selv vært i samtaler med Tromsø IL?

– Nei. Ut over det jeg har sagt nå, kan jeg egentlig ikke si så mye mer om denne saken, sier den tidligere Glimt-spilleren.

(...)

– Jeg trenger spilletid. Det kan jeg oppnå i Rosenborg, og det kan jeg kanskje oppnå andre steder.

Les mer: – Jeg sitter ikke på flyet nordover enda
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 09.03.2018 23:11    Post subject: Reply with quote

Kan bli tynt på midtbanen om vi låner ut begge, men et utlån kan være bra for utviklingen. Spesielt Konradsen trenger førstelagsspill
Back to top
View user's profile Send private message
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1293

PostPosted: 31.05.2018 18:52    Post subject: Reply with quote

Denne signeringen forstår jeg mindre og mindre av.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 31.05.2018 19:48    Post subject: Reply with quote

Utifra det han presterte i går er det ett regelrett tabbeinnkjøp, men spilte han ikke back i en av EL kampene og gjorde det bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3935
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 31.05.2018 20:02    Post subject: Reply with quote

Spilte vel høyreback i en kamp ja og gjorde seg ikke bort. Var aktivt med fremover og viste visse jonas tendenser... prestasjonen i går var jo bare helt skrullete dårlig. Tam, null bevegelse, 80% støttepasninger med mer.
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1868
Location: Oslo

PostPosted: 31.05.2018 20:05    Post subject: Reply with quote

Fremstod vel først og fremst med 0 selvtillit? Etter at han klarte seg strålende i uvant posisjon på kort varsel mot Zenit, har han litt å gå på før jeg avskriver han helt som fotballspiller. Om han noen gang blir god nok for ellevern er en annen sak... Men skulle kunne være en topp stallspiller. Han kan få Stamne-rollen om vi kvitter oss med han...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 01.06.2018 07:52    Post subject: Reply with quote

Jeg synes vel strengt tatt prestasjonen mot Zenit var mer 'bra til å være totalt fersk og ute av posisjon' enn veldig bra. Spilte entusiastisk og på det enkle.

Men som høyreback er han tredjevalg. På midtbanen synes ikke jeg han har ønsket nivå inne, og det er ikke normalt for et lag å ha spillere i Stamne-rollen - i alle fall ikke totalt umeritterte spillere. Vi behøver troverdige alternativer som ikke framstår som nødløsninger! Det er virkelig ikke bra at vår refleks er å stokke helt om på laget dersom et førstevalg er skadet, men sånn blir det når gapet blir så stort som mellom StoreKon og MiniKon.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 01.06.2018 09:45    Post subject: Reply with quote

Liten tvil om at de rollene M.konradsen og M.Stamnes har skal og bør tilhøre aspirerende ungdommer fra andre og juniorlaget.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.07.2018 18:58    Post subject: Reply with quote

Snakk om å være i fryseren, forventer at han frigis så snart vinduet åpner, ingen vits i å betale lønn til en spiller som man har så lite tro på.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 07.07.2018 19:02    Post subject: Reply with quote

Signeringen av M.Konradsen i fjor må være en av de mest meningsløse som er gjort i de senere år. Blir ikke brukt selv om halve laget er ute med skade. Noe som må være svært frustrerende. Håper og tror han frigis når overgangsvinduet åpner senere denne mnd.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.07.2018 19:26    Post subject: Reply with quote

Vi trenger spillere på trening også.
Back to top
View user's profile Send private message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5304

PostPosted: 07.07.2018 19:40    Post subject: Reply with quote

Stiller gjerne opp på trening jeg hvis jeg får lønna hans. Jeg trenger ikke spille kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.07.2018 19:45    Post subject: Reply with quote

Det er altså lønna til Konradsen som er problemet her? Hva kan den være? 400-500k?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.07.2018 19:48    Post subject: Reply with quote

Problemet er at han føyer seg inn i den etterhvert vrldig lange lista av mislykkede signeringer i kategorien "kan vokse seg inn på laget".
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 07.07.2018 19:53    Post subject: Reply with quote

Hello, med litt godvilje tror jeg du forstår at problemet er at dette er en spiller som ikke er i nærheten av å være god nok for RBK og derfor aldri burde vært hentet og bør fristilles så fort det lar seg gjøre.
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.07.2018 19:55    Post subject: Reply with quote

Jaha, jeg har i alle fall aldri hatt noen som helst forventninger om at Konradsen skulle bli en bidragende spiller for oss. Han ble hentet gratis som en skadet bosman-spiller/vrakgods fra Glimt. Mest sannsynlig fordi vi ikke hadde en juniorspiller som var god nok i den posisjonen til å ta en plass i troppen akkurat da. Bror av Anders, billig og har et potensiale som gjør at han holder med på tempoet på trening. Dette er i samme kategori som Stamnestrø, fin stallspiller, kan spille NM, og i serien hvis det brenner alvorlig på dass. Vi trenger slike også.

De du referer til som skal vokse seg inn på laget er de som blir hentet som backup-spillere. Oddsen for at de skal ta steget opp som førstevalg er ikke kjempestor på generell basis, noen klarer det dog.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.07.2018 19:57    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
Hello, med litt godvilje tror jeg du forstår at problemet er at dette er en spiller som ikke er i nærheten av å være god nok for RBK og derfor aldri burde vært hentet og bør fristilles så fort det lar seg gjøre.


Jeg skjønner helt fint hva dere mener. Jeg synes bare dere har en litt vel enkel forståelse av hvordan man setter sammen en stall på dette nivået.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 07.07.2018 20:01    Post subject: Reply with quote

Very Happy

Ok, jeg er i alle fall skuffa over at Konradsen er så svak at vi gjør hva som helst for å unngå at han får spilletid. Hadde litt håp og tro på at vi kunne utvikle en spiller som tross alt har spilletid i ES for andre lag. Det var nok litt enkelt tenkt.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.07.2018 20:05    Post subject: Reply with quote

Nå tipper jeg og at det bare er et tidsspørsmål før han blir frigitt og fortsetter karrieren i en Obos-klubb, men det betyr ikke at det var meningsløst å hente han.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.07.2018 12:43    Post subject: Reply with quote

Er han skadet? Eller bare vraket? Skarsem beholdte plassen i kamptroppen mot Valur da Vilhjalmsson skulle få ha plass.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.08.2018 23:23    Post subject: Reply with quote

Han trener tilsynelatende som normalt.

Nå er altså også Mikael Johnsen foretrukket framfor ham.

Begynner å lukte utlån?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 07.08.2018 08:19    Post subject: Reply with quote

Morten K har heller ikke vært en åpenbaring i 3.div, Glimt neste, evt OBOS?! En for dyr og dårlig spiller som tar opp en plass som en ung rekrutt kunne ha fått i stedet!
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2018 08:45    Post subject: Reply with quote

Følger hverken RBK2, eller treninger spesielt tett. Men da jeg overvar Coolens første trening for drøyt to uker siden, så var han en av de spillerne som utpekte seg mest syntes jeg. Var god med ball, og klinisk i avslutningene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2018 09:05    Post subject: Reply with quote

Synes dette er litt rart. Han vikarierte vel som nødløsning på venstreback (?) mot Zenit på Lerkendal i fjor og så ut som om han hadde spilt der i årevis. Jeg satt iallefall og var svært imponert over det han leverte med tanke på motstanderen og den uvante rollen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1118
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2018 09:06    Post subject: Reply with quote

Enig med Kjello, var på den samme treninga og synes Morten Konradsen gjorde en fin figur.
Har jo heller ingenting å tape på å gi jernet og vise seg fram med ny trener, så håper han i hvert fall får vist frem det som bor i ham, selv om skuldrene sikkert er skyhøye.
Når det gjelder Mikael Johnsen som nevnes over her, har jeg ikke sett ham selv, men har hørt at han er et meget stort talent - visstnok med det største potensialet i familien. Vi får anta at juniortrener Henriksen og akademisjef Coolen kjenner unge Johnsen meget godt, og at det er på den bakgrunn han fikk plass i troppen på bekostning av Konradsen i forrige kamp.
Synes uansett det lover veldig godt at de unge talentene våre later til å få mer spilletid med Coolen/Henriksen enn under det forrige regimet.


Last edited by oxbailla on 07.08.2018 09:31; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 6 of 7

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb