English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VM 2018
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 27, 28, 29  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 02.04.2018 18:18    Post subject: Reply with quote

Jeg tænker det er klogt at belønne spillerne fra kvalifikationen, men 1-2 udskiftninger kan overvejes.

Hareides ene udfordring er den sentrale midtbanespilleren, hvor Kvist har spillet meget dårligt. Samtidig spiller Højbjerg fast igen i Premier League, hvor også Billing er tilbage fra langtidsskade. Hareides anden udfordring er Christensen, der er fast mand hos Chelsea, men bænkevarmer på landslaget. Det kunne kanskje være fristende at give rollen som sentral midtbanespiller til Christensen, da han spillede rollen på U21-landslaget.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 19.04.2018 23:06    Post subject: Reply with quote

Ting tyder på at Danmark og Hareide vil la Rosenborg bruke Bendtner og Jensen i Haugesund 2. pinsedag sjøl om VM-forberedelsesperioden til FIFA egentlig begynner den dagen. Årsaken at Danmark først samles 22. mai.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.04.2018 19:15    Post subject: Reply with quote

Danske spillere som er i vannskorpa til å være med, er inne i en spennende tid. Hareide og apparatet bruker store ressurser på å kartlegge hvem som skal til sluttspillet i Russland.

Et navn som Christian Eriksen har naturligvis klippekort. For Mike Jensen handler hver dag om å overbevise Hareide om at han er god nok. Danmark er i gruppe med Frankrike, Peru og Australia.

- Det vil være en kjempeopplevelse å få være med. Det sier seg selv. Jeg føler at det er mulig å komme til VM. Men det er ikke opp til meg å vurdere, påpeker midtbanespilleren.

Eurosport-ekspert Kjetil Rekdal sier til Dagbladet at han «tipper både Jensen og Nicklas Bendtner blir med fra Rosenborg». Samtidig har 30-åringen ikke svingt taktstokken like mye på midtbanen som før.

- Det er vanskelig å bedømme en spiller etter fem-seks runder. Spillet til Rosenborg har vært litt tamt. Jensen har spilt jevnt greit. Hvis han ryker ut av troppen på grunn av det, er det fordi plassen henger i en tynn tråd fra før, sier Rekdal.

Les mer: - Du ser det i øynene: Hareide er en vinner

Troppen blir altså tatt ut 8. mai.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 28.04.2018 19:27    Post subject: Reply with quote

Liker ikke bruken av klippekort her. Mener det kun skal brukes om de som angivelig ikke fortjener plassen og får den på bakgrunn av navn/klubb alene. Eriksen er ikke i den kategorien. Men det er en liten avsporing.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.05.2018 20:11    Post subject: Reply with quote

Sverige-troppen blir tatt ut først 15. mai.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.05.2018 23:39    Post subject: Reply with quote

15. mai offentliggjør Åge Hareide og assistenttrener Jon Dahl Tomassen Danmarks VM-tropp. Det meste er allerede på plass. Og tolker man Hareide riktig er plassene til Rosenborg-spillerne Nicklas Bendtner og Mike Jensen sikre selv om formen de har vist i Eliteserien, med få unntak, ikke holder VM-klasse.

Det er faktisk ikke så mye han lurer på.

- Vi har tre eller fire plasser åpne som vi fortsatt vurderer, sier Åge Hareide.

- Men nei, det blir ikke vanskelig. Vi har god oversikt og et meget godt bilde av situasjonen.

23. mai samles Danmark til det Åge Hareide kaller en familiecamp i Helsingør. Da blir det noen dager med hygge for å komme i gang og slik at spillerne kan sammen være med de nærmeste. Fem dager seinere, den 28., festes blikket på det som skal skje i Russland.

Da blir det fullt alvor.

- Vi har gjort alt som skal til for å optimalisere forholdene. Det kunne ikke vært bedre, sier Åge Hareide.

- Og ambisjonene i Russland?

- De er store. Men først skal vi videre fra gruppespillet.

- Etter det kan alt skje.

Les mer: Daglige legebesøk helt nødvendig for å få Åge Hareide VM-klar

Uttaket er tydeligvis utsatt ei uke? Tidligere i år ble det sagt 8. mai.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.05.2018 18:32    Post subject: Reply with quote

Gersbach i bruttotroppen til Australia.

Gjetter at han blir vraket allerede til uka, når bruttotroppen spisses fra 32 til 26 spillere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 11.05.2018 19:08    Post subject: Reply with quote

Holmar i Islands 23-mannstropp til VM.
https://www.dagbladet.no/...p/69797662
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.05.2018 21:55    Post subject: Reply with quote

Flyttet saken hit.

ECA har sannelig fjernet saken om kompensasjon. Mener at den ikke ga ordentlig svar på utregninga, men det er vel lov å håpe på at vi får en slant for høsten 2016, da Eyjolfsson fortsatt spilte for oss.

Ellers så har Hareide lempet ytterligere på oppmøtetidspunktet for våre spillere:

- Danmark starter treningssamlingen sin til VM før kampen vår mot Brann. Men dersom Nicklas (Bendtner) og Mike (Jensen) blir tatt ut, møter de på samling 28. mai - dagen etter vi har møtt Brann, sier [Bjørnebye] til Adresseavisen.

Les mer: RBK og Hareide har snakket sammen: Slik løses Bendtner og Jensens «VM-floke»

På mandag klokken 13.00 vil landstræner Åge Hareide udtage en VM-bruttotrup på 35 spillere til slutrunden.

Senere vil Hareide skære i antallet af spillere, da han blot må tage 23 mand med til VM.

Flere af kandidaterne får mulighed for at vise sig frem i en indledende VM-træningslejr i Helsingør fra 23. til 25. maj, inden Hareide vil reducere i truppen, inden de egentlige VM-forberedelser går i gang 28. maj.

Læs mere: Hareide udtager VM-bruttotrup på 35 spillere
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 14.05.2018 13:26    Post subject: Reply with quote

Bendtner og Jensen som ventet blant de 35 spillerne i bruttotroppen:
https://www.bold.dk/fodbo...totruppen/
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.05.2018 22:52    Post subject: Reply with quote

Last week in Sydney van Marwijk announced a 32-player preliminary squad for the 2018 FIFA World Cup Russia™, and stated that his squad would need to be reduced twice prior to FIFA’s 23-player final squad submission deadline on June 4.

Six players – Alex Gersbach, Apostolos Giannou, Mitchell Langerak, Jamie Maclaren, Aleksandar Susnjar, and Bailey Wright – have been informed that they have not advanced to the next phase of the selection process.

Read more: 26-man Caltex Socceroos squad named ahead of Turkey training camp

- Vi heier på Danmark, men vi håper ikke at de vinner! For da er det langt utpå høsten før de kommer tilbake! blunker Kåre Ingebrigtsen til rbkweb.no.

Les mer: - Vi heier på Danmark, men vi håper ikke at de vinner!

Verken Nicklas Bendtner eller Mike Jensen blir med på den første treningsleiren. Rosenborg skal ut i toppkamp mot Brann søndag 27. mai, dagen før Hareide samler VM-troppen. Den kampen skal de to danskene spille.

– Vi hadde en prat med Åge Hareide om dette tidligere, og også han ønsket at både Nicklas og Mike skulle spille kamper. Så Nicklas og Mike blir hos oss til og med 27. mai, sier sportslig leder i Rosenborg, Stig Inge Bjørnebye, til VG.

Les mer: Bendtner og Jensen i Hareides foreløpige VM-tropp

20-22 af spillerne i bruttotruppen møder ind i landsholdslejren i Helsingør i perioden 25.-27. maj. De øvrige skal restituere som følge af et hårdt forårsprogram i deres respektive ligaer.

Læs mere: Hariede udtager 35-mands bruttotrup

Den svenske troppen blir tatt ut i morgen klokka 18 på TV4.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.05.2018 22:47    Post subject: Reply with quote

Former Socceroo Craig Foster told the Leader he believed Gersbach should have been in the squad.

“I would have thought so. The fullback areas we’ve found quite difficult,” he said.

“You see with the [preliminary] squad [Fran] Karacic is a completely new player being chosen in a fullback position and is in a World Cup squad. That shows if nothing else how problematic those positions are.

“I think Alex is outstanding. He’s a fabulous example to us of the level of talent that exists in the region. I would have thought he was a very high chance [of selection] because he’s done well in the A-League and since with his move to Europe.”

Read more: Alex Gersbach suffers 2018 Russia World Cup selection heartbreak after being left out of Socceroos squad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.05.2018 23:37    Post subject: Reply with quote

Bendtner er én av 35 dansker som er tatt ut i Hareides bruttotropp til VM. På søndag skal nordmannen kutte den ned til 24. Landslagstreneren ønsker ikke å si noe om hvorvidt Rosenborg-spissen får en plass i den endelige troppen, men han forsvarer sin spiller for det det er verdt.

– Jeg har sett Bendtner litt mer i trening enn Ole Martin Årst. Vi ser på trening hvor presis og treffsikker han er, sier Hareide.

– Men sesongstarten hans har vel ikke vært optimal?

– Laget har ikke fungert optimalt. Det er litt av det samme med Bendtner. Det har ikke vært optimalt for noen. Det har vært urytmisk. Men på sitt beste, mot Molde, gjør han to mål. Det er det han kan. I boksen er han farlig, sier Hareide, som kaller Bendtners sesong så langt «veldig varierende».

– Mike Jensen (som også er i bruttotroppen) har jobbet på hele veien, han er alltid en 100-prosent-mann, men Bendtner er avhengig av å bli satt opp for å kunne avslutte som han er så dyktig på. Det er derfor han har vært med oss, fordi han har den spisskompetansen.

Les mer: Hareide slår tilbake mot Bendtner-kritikk: – Årst tar ikke ut landslaget
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.05.2018 20:37    Post subject: Reply with quote

Det var egentlig planen, at han ville skære truppen ned til 24 eller 25 spillere, men når landstræner Åge Hareide reducerer sin VM-bruttotrup næste gang, bliver det fra 35 til 26 spillere.

Det fortalte nordmanden forud for landsholdets træning i Helsingør torsdag.

»Vi går kun ned til 26 spillere, da vi ikke vil fjerne nogle spillere, som ikke skal fjernes. Det gør vi søndag aften efter Rosenborgs kamp (hvor Nicklas Bendtner og Mike Jensen spiller, red.) eller mandag.

Vi melder ud til alle. Både dem, der skal møde i lejren mandag, og de spillere, der bliver reserver, for de skal også holde sig klar frem til 4. juni, når VM-truppen udtages. De skal mentalt være klar på at kunne komme med.

Normalt udtager vi en trup, der skal spille to kampe, men nu er det mindst tre kampe, så det er sværere,« siger Åge Hareide.

Læs mere: Hareide sorterer ni spillere fra i første omgang

For å være helt ærlig, leser jeg dette som et dårlig tegn for Jensen. Jeg tror nok han i øyeblikket fort kan være utenfor den foreløpige, hemmelige nettotroppen på 23 spillere - gitt uttak i dag.

Merker meg ellers at Hareide har hentet inn både Petter Rudi og Jörgen Lennartsson som motstanderspioner under VM.

Forresten er de nye danske draktene enkle og fine. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5460

PostPosted: 24.05.2018 20:46    Post subject: Reply with quote

Kan fort bli en klassiker den VM-drakten der.

Forøvrig, unner Jensen et VM. En spiller med hjerte og innsats uansett. Vi er tynt besatt på midtbanen, men det finnes nok av ulike konstellasjoner der vi kan bruke spillere som ikke har fått så mye spilletid også. Heier på Danmark i Russland Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9662
Location: Drammen

PostPosted: 24.05.2018 21:04    Post subject: Reply with quote

Sikkert litt barnslig av meg, men jeg synes nå engang at det er litt kult at Danmark stolt presenterer sine nye landslagsdrakter med en RBK-spiller front and center.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 27.05.2018 13:31    Post subject: Reply with quote

Så hva er det så som taler for at en spiller i norsk Eliteserie skal kunne prioriteres foran folk som scorer mål på bestilling i Nederland, som til daglig spiller sin fotball i Serie A eller som har klart å rykke opp til Premier League?

– Disse her er spillere som på mange måter har mange av de samme egenskapene som Nicklas Bendtner, men Bendtner er kanskje den mest presise av dem. De andre er veldig hardtarbeidende, aggressive spillere som er viktige med tanke på gjenvinning av ball, men Bendtner har sitt spesialområde som egentlig er å sette ballen i mål, og han må spilles opp for å gjøre det. Det er litt ulikt de andre typene med tanke på spilletid. Men han er en god fotballspiller, og det er derfor han er med i troppen her. Ellers så hadde han ikke vært med, sier Hareide.

Les mer: Disse danske angriperne kan nekte Bendtner VM-plass
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 31.05.2018 23:03    Post subject: Reply with quote

Mike Jensen, som fik spilletid i 4-0-sejren over Polen i kvalifikationen til VM, har samtidig fået minutter i to af de seneste tre træningskampe, som Danmark har spillet.

Midtbanespilleren menes at være blandt de spillere, som er på vippen i forhold til også at blive en del af den endelige VM-trup, men han har selv svært ved at vurdere, hvor gode mulighederne for en udtagelse er.

- Det er svært at sætte procenter på, men jeg holder bare fokus på at gøre, som jeg har gjort de seneste gange, som jo har medført, at jeg er blevet udtaget, siger Jensen til bold.dk.

- Jeg tager de ting, som trænerne siger, til mig og forsøger at bidrage med så meget som muligt. Jeg forsøger at gøre det så godt for holdet, som jeg kan, og så må vi se, om det rækker helt til Rusland.

Læs mere: Mike J: Er ikke bare med som træningskegle
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.06.2018 12:06    Post subject: Reply with quote

I speiderteamet som Hareide snakker om, finner vi en kjenning fra det norske landslaget. Petter Rudi skal hjelpe Hareide under VM.

Rudi spilte under Hareide i Molde og på det norske landslaget.

- Han speidet på våre motstandere i kvaliken og har jobbet for meg i to år, allerede. I VM skal han følge Frankrike, forteller treneren.

- Jeg kjenner ham veldig godt. Han gjør en super jobb og jeg tror han vet litt hvordan jeg tenker, og hva jeg ser etter, siden han har spilt for meg.

De øvrige folka i Hareides kostbare speiderteam er tidligere Stabæk-trener Jørgen Lennartsson, Brian Priske, Ole Tobiasen og Anders Madsen.

Det er Rudi som har fått oppdraget om å rapportere tilbake om hvordan superstjerner som Antoine Griezmann og Paul Pogba skal stoppes.

- Han skal følge Frankrike i de to andre kampene de spiller i VM. Han har også fulgt dem i kamper fram mot mesterskapet. Vi har én mann på hvert land og én som følger de vi eventuelt kan møte videre i VM.

Les mer: Hareide om Danmark-sjokket: - Trodde faktisk det sto litt bedre til

Nicklas Bendtner, Andreas Cornelius og Andreas Bjelland kæmper med tiden for at blive klar til VM i Rusland.

Trioen sidder over lørdagens testkamp mod Sverige i Stockholm på grund af forskellige skavanker.

- Vi er nødt til at tage en beslutning omkring de spillere, og den bliver taget på søndag, for mandag klokken 12 skal vi melde truppen ind, siger Åge Hareide.

Læs mere: - Det er en kamp mod uret, siger Hareide om tre VM-tvivlsomme spillere

– Vi trenger en kreativ erstatter for Christian. Jeg snakkket med Krohn Dehli allerede da han var i Molde med Sevilla. Jeg ville ha ham med i kvalifiseringen, men han ble skadet og var uaktuell.

– Han skiftet til Deportiv, og der synes jeg han har spilt så godt at han er interessant for oss.

Les mer: Åge Hareide uten Christian Eriksen: Venter på fødsel

Uttalelsene til Hareide tyder på at Jensen blir vraket i favør Krohn-Dehli?

Hareide sa i hvert fall i mai at han tenker seg 3-8-6-6 som fordeling av spillere i lagdelene i den endelig troppen, og i øyeblikket står han igjen med følgende midtbanespillere i bruttotroppen:

William Kvist, København
Thomas Delaney, Werder Bremen
Lukas Lerager, Bordeaux
Lasse Schöne, Ajax
Mike Jensen, Rosenborg
Christian Eriksen, Tottenham
Michael Krohn-Dehli, Deportivo La Coruña

Siste utfordrer er vel kanskje Lerager, men han var med mer enn Jensen i kvaliktroppene ....? Litt vanskelig å finne statistikk på uttak.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ElMar
Proff


Joined: 04 Nov 2009
Posts: 393

PostPosted: 03.06.2018 12:51    Post subject: Reply with quote

Noen som har tips om hvor man kan laste ned VM-tippeskjema?

Har ei gruppe med venner hvor vi tipper resultater, og har ikke tid til å fikse skjema selv..
_________________
Fotball e følelsa, gode følelsa Smile
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 03.06.2018 17:06    Post subject: Reply with quote

Både Mike Jensen og Niklas Bendtner er tatt ut til VM for Danmark.

Edit: Og der kom VG med rettelse, falsk melding. Amatører.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.06.2018 17:40    Post subject: Reply with quote

Flyttet innlegg ditt hit, da det er enklest å diskutere alt om VM samlet.

Uttaket er altså framskyndet til i dag - ukjent klokkeslett:

Landstræner Åge Hareide venter ikke til sidste øjeblik – mandag – med at sætte navne på de 23 spillere, som skal med til VM i Rusland.

(...)

- Jeg giver spillerne besked søndag eftermiddag. Det sker på baggrund i den snak, jeg tager med lægestaben og min intuition, forklarer Åge Hareide om det svære dilemma, han står i lige nu.

Læs mere: Fire skal hjem: Hareide fremrykker dommens dag

Landstræner Åge Hareide overvejer at tage en ekstra angriber med til VM i Rusland.

Søndag vil landstræneren lægge sig fast på, hvilke 23 spillere der skal med i truppen, og de manglende mål i testkampene frem mod slutrunden, bekymrer Hareide.

(...)

Hvis Hareide tager en ekstra angriber med, end de seks han angiveligt havde planlagt, så kan det måske bane vejen for Ajax-angriberen Kasper Dolberg.

Lørdag aften gjorde den unge angriber et fint indhop mod Sverige.

»Dolberg er en klassisk nier og en god spiller. Desværre har han været skadet i denne sæson, men han er frisk nu og på 100 procent«.

Læs mere: Hareide overvejer at tage ekstra angriber med til VM

Andreas Bjelland, Andreas Cornelius og Nicklas Bendtner havde ikke taget kamptøjet på mod Sverige lørdag aften, og nu skal Åge Hareide vurdere, om han er klar til at satse på dem i den endelige trup.

»Det er tiden, der er problemet. Cornelius er længst fremme, fordi han fik skaden i slutningen af sæsonen i Atalanta. Bjelland og Bendtner er friske skader. Bjelland blev ramt, da han egentlig var på vej tilbage til fuld fitness. Bendtner fik det i den seneste kamp. De kæmper mod tiden for at nå det. Og spørgsmålet er, om vi kan regne med dem i det hele taget, hvis vi tager dem med,« siger Åge Hareide og går lidt dybere ind i Bendtners skade, som han fik i sin seneste kamp for Rosenborg.

»Vi ved, at en lyskeskade, en strækskade, tager en vis tid for at hele. Hvor meget kan vi presse dem med under 14 dage til Peru-kampen. Det bliver et ræs uden lige. International fodbold er rigtigt hårdt arbejde. Vi må lave en beregning på, hvordan det ser ud.«

Den danske landstræner har en deadline mandag, hvor listen med 23 spillere skal sendes til FIFA, og derefter kan der kun ændres i de VM-spillere, hvis en akut skade opstår. Hareide har dog flere gange sagt, at han træffer sin beslutning søndag, og derfor skal han altså skuffe fire spillere, som ikke får lov at tage med til Rusland.

Læs mere: Glipper Bendtner VM? ‘De kæmper mod tiden for at nå det’
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 03.06.2018 18:59    Post subject: Reply with quote

Tror egentlig begge kommer tilbake til Trondheim i morgen slik det ser ut nå.

Når Jensen ikke får spille mot Sverige så tyder mye på at han blir vraka. Skjønt, konkurrenten Lerager spilte heller ikke.

Når det gjelder Bendtner så virker det som om nyhetene har vært mere negativt vinklet den siste tida.
Jeg tror også det taler mot Bendtner at Cornelius er skadet. Cornelius er visstnok nærmere å bli skadefri enn Bendtner. Men jeg tror ikke Hareide tør å ta med to halvskadde spisser til VM.

Bendtner har også posta et helt svart skjermbilde på Instagram. Og sletta diverse bilder. Tyder på at han har fått en tung beskjed.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9058
Location: Trondheim

PostPosted: 03.06.2018 19:02    Post subject: Reply with quote

Og der kom meldingen. Både Jensen og Bendtner ute av troppen. Ankersen og Bjelland de to siste.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10936

PostPosted: 03.06.2018 19:10    Post subject: Reply with quote

Aiaiai, for en smell.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 27, 28, 29  Next
Page 9 of 29

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb