English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 271, 272, 273  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vondfoten
Junior


Joined: 30 Apr 2018
Posts: 10

PostPosted: 28.05.2018 15:35    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Vi legger oss jo ned med presshøyden på 45 meter så snart vi møter en motstander med høyere nivå enn Sandefjord, eller uansett dersom vi skulle være så uheldige å ta ledelsen. Vi la oss bakpå med alle mann i en halvtime på Lerkendal mot Kristiansund, Ranheim og Start for å 'trygge' en ettmålsledelse. Begrunne den påstanden - jeg må lure litt på om du har sett kampene, Vondfot.


Ja, vi har blitt liggende urovekkende lavt i en del kamper, og gitt fra oss både ledelse og initiativ. Helt enig i at det har vært kritikkverdig - men det er jo ikke gitt beskjed om at de skal legge seg lavt for å trygge inn ledelse fra trenersiden. Både spillere og trenere har jo sagt at dette er noe som bare har skjedd flere ganger - så å si at dette er noe vi øver på som vår spillestil blir merkelig for min del.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 28.05.2018 15:47    Post subject: Reply with quote

Når vi i 20 kamper på rad bare 'havner' veldig lavt i banen når vi leder, samtidig som trenerne har uttalt at vi må bli mer kyniske i spillestilen, så synes du det er merkelig å tro at det er trenerens ønskede spillestil? Når de nå har oppvaskmøte og bestemmer seg for å ta større risiko i spillet, så var ikke den lave risikoen en styrt utvikling, men bare noe som skjer?

Quote:
men det er jo ikke gitt beskjed om at de skal legge seg lavt for å trygge inn ledelse fra trenersiden


Hvor har du dette fra?

Det er jo enten et ønske om å spille ultradefensivt på ledelser, eller ekstremt svak ledelse over lang, lang tid. Vet ikke hva som er verst.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6733
Location: South-west coast exile

PostPosted: 28.05.2018 15:56    Post subject: Reply with quote

Du har overskudd på godvilje, Vondtfoten. Fokus på Europa har betydd passivitet på banen, selv i det som skal være vår egen leikegrind.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5349
Location: Ski

PostPosted: 28.05.2018 16:53    Post subject: Reply with quote

Artig hvordan det mest selvfølgelige blir debattert opp og ned i mente. Ikke at det ikke er underholdende og interessant altså, rbkweb er startside.

Men se litt på det fra et annet perspektiv. Det finnes et par uttrykk jeg liker, som «if it walks like a duck, talks like a duck, its most propably a duck». Fremstår vi defensive over tid? Ja. Har vi et tydelig spillemønster? Nei. Har vi god samhandling? Nei. Ser vi utvikling? Nei. I alle fall ikke positiv utvikling. Har vi gode spillere/uforløst potensiale? Definitivt. Vi har dobbelt så store ressurser som de fleste ES-lag, og gjenspeiles det i resultat/prestasjon? Nei.

Osv.

De færreste kan vel være uenig i disse påstandene. Så vi dealer mest åpenbart med en «and». Eller sagt på en annen måte, et lag og ressurser som ikke får ut potensialet. Tror det er vanskelig å sette fingeren på annet enn sportslig ledelse med Ingebrigtsen i spissen.

«Keiserens nye klær» har også mye overførbar visdom. I ren overbevisning diskuterer man form og farge og årsaksforklarer opp og ned i mente. Helt til man plutselig ser lyset og oppdager at det faktisk ikke er klær på keiseren.

I vår sammenheng mener jeg at det åpenbare er så åpenbart at mange blir blinde. Kanskje pga at KI står for noe mer, og at det kanskje kan være mer sårbart å erkjenne at det ikke fungerer enn hva tilfellet ville vært med andre trenere. Mener jeg så at en her har signaturen «Eggen er Gud og Kåre er hans profet». Kåre har jammen meg blitt født inn i dette med høy stjerne.

Kanskje det er på tide, etter snart 2-3 år med negativ utvikling å innse at dette har små forutsetninger for å lykkes.

Fasiten er enkel. Alle tegn tyder på at vi har en dårlig trener. Da er det rimelig å trekke slutningen; vi har en dårlig trener.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.05.2018 17:39    Post subject: Reply with quote

Det har vært mye fokus på den skjeve formasjonen med Bendtner og Søder samtidig, men mindre på midtbanen.

De 2 foregående kampene, hvor det utvilsomt var spillemessig fremgang, så hadde vi en annen sammensetning på midten og laget fungerte mye bedre totalt sett. Selv om Rasmussen ikke var veldig imponerende i 180min, så var det en mye tydeligere rollefordeling med han som sentral og Jensen/Trondsen som indreløpere. Når Konradsen spiller sammen de 2 virker ikke de samme rollene å være like klare hele tiden, og Kåre har vel også sagt at de skal bytte litt på hvem som ligger dypt. Kanskje på tide å rendyrke litt mer her, når det ble påfallende mye bedre med et klart definert anker.
Back to top
View user's profile Send private message
Flaav
Veteran


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 1556
Location: Med utsikt til Lerka

PostPosted: 28.05.2018 17:40    Post subject: Reply with quote

Synes det nå har vært positiv utvikling i de 5 foregående før Brannkampen. Press eller ikke, Kåre sa seg villig til å endre seg og endre taktikk og inntil det motsatte er bevist er jeg villig til å tro og håpe på at det blir bedre etterhvert fremover.

Kåre fikk tronen tilbake og har gitt oss mange gode øyeblikk de sistw årene, jeg synes det skal litt mer til for at han skal sparkes. Har dere fortrengt alle årene med trenere som ikke fikk det til her? Ja vi er i en søppelliga, ja vi skal få til mer, men vi har definitivt gjort det mye mer rævva under like forutsetninger i samme liga tidligere. Ikke at det gjør Kåre fredet, men jeg vil i det lengste unngå ny ansettelsenog ny bom før det er virkelig nødvendig og jeg føler ikke vi er der helt enda
Back to top
View user's profile Send private message
Vondfoten
Junior


Joined: 30 Apr 2018
Posts: 10

PostPosted: 28.05.2018 17:53    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Når vi i 20 kamper på rad bare 'havner' veldig lavt i banen når vi leder, samtidig som trenerne har uttalt at vi må bli mer kyniske i spillestilen, så synes du det er merkelig å tro at det er trenerens ønskede spillestil? Når de nå har oppvaskmøte og bestemmer seg for å ta større risiko i spillet, så var ikke den lave risikoen en styrt utvikling, men bare noe som skjer?

Quote:
men det er jo ikke gitt beskjed om at de skal legge seg lavt for å trygge inn ledelse fra trenersiden


Hvor har du dette fra?

Det er jo enten et ønske om å spille ultradefensivt på ledelser, eller ekstremt svak ledelse over lang, lang tid. Vet ikke hva som er verst.


At det ikke er en bevisst plan å legge seg bakpå har jo vært sagt av flere spillere og trener i intervju etter flere av disse kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
Brera
Proff


Joined: 30 Jun 2015
Posts: 256

PostPosted: 28.05.2018 17:54    Post subject: Reply with quote

Flaav wrote:
Synes det nå har vært positiv utvikling i de 5 foregående før Brannkampen. Press eller ikke, Kåre sa seg villig til å endre seg og endre taktikk og inntil det motsatte er bevist er jeg villig til å tro og håpe på at det blir bedre etterhvert fremover.

Kåre fikk tronen tilbake og har gitt oss mange gode øyeblikk de sistw årene, jeg synes det skal litt mer til for at han skal sparkes. Har dere fortrengt alle årene med trenere som ikke fikk det til her? Ja vi er i en søppelliga, ja vi skal få til mer, men vi har definitivt gjort det mye mer rævva under like forutsetninger i samme liga tidligere. Ikke at det gjør Kåre fredet, men jeg vil i det lengste unngå ny ansettelsenog ny bom før det er virkelig nødvendig og jeg føler ikke vi er der helt enda


X2

Må heller ikke glemme alle skadeproblemene på offensive spillere i år, spesielt ikke når backupene ikke er i nærheten av å prestere.
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 28.05.2018 18:09    Post subject: Reply with quote

Brera wrote:
Flaav wrote:
Synes det nå har vært positiv utvikling i de 5 foregående før Brannkampen. Press eller ikke, Kåre sa seg villig til å endre seg og endre taktikk og inntil det motsatte er bevist er jeg villig til å tro og håpe på at det blir bedre etterhvert fremover.

Kåre fikk tronen tilbake og har gitt oss mange gode øyeblikk de sistw årene, jeg synes det skal litt mer til for at han skal sparkes. Har dere fortrengt alle årene med trenere som ikke fikk det til her? Ja vi er i en søppelliga, ja vi skal få til mer, men vi har definitivt gjort det mye mer rævva under like forutsetninger i samme liga tidligere. Ikke at det gjør Kåre fredet, men jeg vil i det lengste unngå ny ansettelsenog ny bom før det er virkelig nødvendig og jeg føler ikke vi er der helt enda


X2

Må heller ikke glemme alle skadeproblemene på offensive spillere i år, spesielt ikke når backupene ikke er i nærheten av å prestere.


Å skaffe gode nok backup spillere eller å utvikle de gode nok er Kåre sitt ansvar.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 28.05.2018 18:58    Post subject: Reply with quote

Underholdningsmessig har det klart vært en nedadgående kurve helt siden sommeren 2015. Våren da var vel det morsomste vi har sett i litt nyere tid.

Samtidig traff RBK ganske bra med formtoppingen i fjor, og ser man på hjemmekampene i Europa League var det de beste prestasjonene i europeisk gruppespill siden 2007. I fjor vant RBK for første gang oppskriftsmessig i en slik kamp, mot Vardar, og særlig kampen mot Zenit var bra med tanke på motstanderen. Sociedad var ikke fullt så bra, men i fjor var første gang på svært lenge at jeg følte at man kunne forvente seier mot et lag som Vardar og faktisk ha realistisk tro på det samme mot Zenit og Sociedad.

Poengmessig er det lite å utsette på det hjemlige også. Men underholdningsverdien har vært lav, både i hele fjor vår og i enkelte kamper på høsten, og de fleste kampene i vår.

Ting må bli bedre, men om de nødvendigvis blir det av å begynne med trenerbytter støtt og stadig igjen er høyst tvilsomt. Undre meg også på om ikke årets RBK kan ta en 2007, og plutselig levere prestasjoner av høy klasse i Europa. Slike kamper blir veldig annerledes enn jage- og duellfotballen de fleste holder på med her i landet.

Spissparet Kone/Iversen var ekstremt lite bevegelige i 2007, men plutselig var de to toppspisser utpå høsten, da ting ellers begynte å fungere bedre. Også den gangen manglet laget en midtbanesentral, inntil Vidar Riseth ble nødløsning.

Mye er naturligvis forskjellig også, men krisemaksimering i dagens situasjon er det ikke grunn til. Det kan ikke være så fryktelig vanskelig å få indreløperne til å komme seg lavere i banen når forsvar og midtbanesentral har ballen, og selvsagt er det mulig ting vil se bedre ut med Dølle og Samuel på plass.

Om det er mulig å beholde Bendtner ut sesongen, så vil det være et klart pluss i Europa. Suksessfaktoren der i år er en god keeper, et forsvar som tross Brann-kampens prestasjoner er gode til å pakke inn og blokkere i midten, dødballstyrke og gode enkeltspillere. Det blir litt som i 2007, da det så helt forferdelig ut i hjemlig serie før E-cupen begynte.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1120
Location: Trondheim

PostPosted: 28.05.2018 20:01    Post subject: Reply with quote

I 2007 røy målene inn i begge ender, så det er ikke helt sammenlignbart med i dag, der vi tross alt er gjerrige bakover. Til gjengjeld skapes det knapt målsjanser gjennom åpent spill lenger.
Ja, Iversen og Koné tok ikke på seg de største defensive oppgaver i 2007 mot hjemlig motstand, men det var mange av de andre offensive spillerne som godt kunne jukse defensivt. Spillere som Daniel Braaten, Konan Ya, Traoré, Sapara og Storflor hadde vel ikke sin fremste styrke i førsteforsvarerjobben de heller.

Det som er sammenlignbart fra 2007 til i dag, er at det potensielle toppnivået er høyt dersom det trenes riktig. Jeg tror også man undervurderte tippeligamotstanderne i 2007 og senket intensitet og innsats - og ble straffet for det.

Men tilbake til tema for tråden, Kåre I.
Noe av det beste med den kåreanske revolusjonen da han tok over etter Perry, var den fandenivoldske innstillingen og ønsket om å angripe. Der Perry i sin feighet for å tape rygget med 11 mann innenfor egen 16-meter ved alle dødballer imot, la derimot Kåre fra første kamp igjen to mann på topp ved alle dødballer imot. Når Mikkelsen og Helland lå igjen der oppe måtte motstanderen legge igjen tre spillere. Likevel ble det farlige kontringer når to raske oppspillspunkt lå og lurte på hver side rundt midtstreken, klar til å sette fart. Hva ser vi i dag? Jo, det er kun tidlig i kampene på 0-0 at vi legger igjen én mann på topp ved dødballer imot. Vi så det også i går mot Brann. Etter 1-0-målet trakk alle ned til egen boks ved dødball imot. Det som er utrolig er at man fortsatte med det etter at Brann hadde gått opp til 2-1. Frykten for å slippe inn et 3-1-mål var større enn at man ønsket å ta risikoen med å legge igjen et par på topp. Synes dette lille eksempelet, som er veldig lett å observere, illustrerer godt hvorfor vi er blitt så tafatte i overgangene og feige selv mot dårlig eliteseriemotstand.
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 28.05.2018 20:27    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke fatte at dette ikke får konsekvenser for Kåre. Nødvendigvis ikke sparken men ett eller annet må jo skje? Vi må ikke glemme at Koteng og lederne i spillergruppa var tydelig etter Ranheim kampen:
- Det må en endring til i spillestilen.

Tre kamper i 4-3-3, SMEKK SMEKK SMEKK, ni poeng og til tider fint angrepspill og hærlige kombinasjoner. Med Søder hardtarbeidende på topp, to rene vinger og indreløpere som var delaktig i oppbyggingen av angrepene. Samt backer som løp opp og ned langs linja. Resulterte i flere målgivende også.

Kamp fire, serieleder Brann på besøk og siste kamp før ferien. Fullsatt Lerkendal og nydelig vær. Kan det bli en bedre ramme? Smile Er det ikke i slike kamper du sier til gutta i garderoben:
- Nu jævlar går vi ut i 100 alle mann, vi presser høyt, vi står høyt etter og fyller på med folk i angrep! Slå dåkker laus! Vær RBK!!

Men nei, dere vet hvordan det endte så noen dype analyser trengs ikke. Han gikk tilbake til det spillet han ble bedt om å endre. Altså han sier til Koteng og spillere at:- Jeg vet best og jeg bestemmer. Ingen får instruere meg.

Om ikke Koteng eller spillergruppen tar ett eller annet grep så mister de troverdighet i mine øyne. La Kåre fortsette men med følgende tekst i kontrakten:- Spill 4-3-3 eller slutt. Siste advarsel.
Back to top
View user's profile Send private message
batigol
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2155
Location: Askim

PostPosted: 28.05.2018 21:10    Post subject: Reply with quote

Syntes det er på tide at Kåre får opp 1-2 spillere fra juniorlaget som får prøve seg mere. Vi må også utvikle unge talenter til fremtidige RBK spillere. På tide at Kåre blir målt på fostre opp nye Svensson, Midtsjø, Henriksen etc. Talent må jo finnes i klubben men da må de få flere muligheter.
_________________
You`ll never walk alone!!
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 28.05.2018 22:19    Post subject: Reply with quote

Jeg sitter med en følelse av at ting ordner seg nå. Tipper Bendtner er av banen en periode, og at et mer normalt 433 får satt seg. Samuel tilbake og litt terping, så er vi klar for Europa.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 28.05.2018 23:06    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
Jeg sitter med en følelse av at ting ordner seg nå. Tipper Bendtner er av banen en periode, og at et mer normalt 433 får satt seg. Samuel tilbake og litt terping, så er vi klar for Europa.


Når alle vingene våre blir skadefri så vil det gi bedre offensivt spill men om det er Bendtner som spiller midtspiss så vil vi slite i Eliteserien. Mannen bidrar ingenting defensivt, i Europa som oppspillspunkt, perfekt!

Om vi skal få ett fungerende 4-3-3 så må vi ha en arbeidshest på topp. Vi må ha en sentral midtbanespiller som er hakket opp fra det vi har.

Det kan godt hende at vi gjør ett meget bra Ecup spill men så lenge Bendtner blir prioritert som midtspill vil vi slite mer i Eliteserien.

Ecup er viktigst for Kåre. For meg er Eliteserien viktigst. Min underholdning og kjærlighet er det jeg får servert kampene i Norge, resten er ren bonus.

Det fins mange trenere der ute som hadde gjort det like godt som Kåre. Så å finne en erstatter kan ikke være så vanskelig. Svein Maalen feks, ville gjort underverker for denne gruppen, da tenker jeg på offensiv samhandlingi en reindyrka 4-3-3.

Han han finner vi ett steinkast unna.

Ønsker man en mer erfaren trener så er landet og Skandinavia stort. Bare å finne en 4-3-3 mann med litt hår på brystet. Sikkert flere gode alternativer der ute.
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 29.05.2018 00:35    Post subject: Reply with quote

Jeg leser at Helland har hanglet de siste dagene og det var en overhengende fare for at han måtte gå av. Dette er altså mannen som Kåre valgte, som skulle sørge for at Bendtner og Søder skulle få gode legg å jobbe med.

Jeg regner med at dette taktiske grepet er en selvfølge siden han velger Søder/Bendtner. Helland skulle sikkert få hjelp fra Hedenstad.

Det er en skjør taktikk i en meget viktig kamp. Du legger mye av angrepspillet på en halvskadet spiller, en ting er jo at han ikke klarer å bidra offensivt men hva med defensivt?

Det skal Kåre ha, han har hatt og har store utfordringer når det gjelder skader, spesielt på vingene. Til Brann kampen var verken Bendro, Dølle eller Helland kampklar, da står vi igjen med Zeknini og Levi.

Man ville kanskje ikke vunnet kampen men signalene til omgivelsene hadde vært klar:- Nå er det vår klassiske 4-3-3 som gjelder, det får briste eller bære!
Back to top
View user's profile Send private message
Brakkebirger
Rutinert


Joined: 04 Feb 2015
Posts: 836

PostPosted: 29.05.2018 13:06    Post subject: Reply with quote

Helland hangler alltid og det er å spille med helland er litt som å drikke tequila, går bra helt til det plutselig rakner fullstendig
_________________
Hjemme, Borte, Overalt
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 29.05.2018 15:44    Post subject: Reply with quote

Medlemsmøte i kveld? Regner med KÃ¥re vil bli grillet🙊
Spillestil, taktikk, hvorfor må Bendtner spille når laget fungerer bedre uten han som de spiller nå (kommer sjeldent til innlegg), hvem leder treningene etc.
Spørsmål om hvorfor ikke en playmaker er hentet inn, når man ser dette er det stor mangel på.
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 30.05.2018 22:06    Post subject: Reply with quote

På tide å ta en telefon til Nils igjen...
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 30.05.2018 22:22    Post subject: Reply with quote

Hva gjør At Kåre er en bedre trener en Perry på lang sikt egentlig? Hva har han vist på lang sikt som gjør at han er verdig å være trener på RBK?
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9667
Location: Drammen

PostPosted: 30.05.2018 22:25    Post subject: Reply with quote

Selv om jeg ikke mener du er helt uten et poeng her, så ville jo noen dra frem tre seriegull, to cupgull og to gruppespill i EL.

Perry hadde... ikke det.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 30.05.2018 22:28    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
På tide å ta en telefon til Nils igjen...


Jeg skulle ønske at Nils var av typen som lot seg stadig intervjue og sa sine meninger om dagens spillemåte, hvorfor ditt hvorfor datt. En som fyrte av en salve når det var på sin plass.

Det er så lite som lekker fra klubben. Godt tegn men ikke for supporterne Smile
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 30.05.2018 22:38    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Selv om jeg ikke mener du er helt uten et poeng her, så ville jo noen dra frem tre seriegull, to cupgull og to gruppespill i EL.

Perry hadde... ikke det.


1-3 år kort sikt. 3 år og utover lang sikt.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 30.05.2018 22:41    Post subject: Reply with quote

sidney wrote:
På tide å ta en telefon til Nils igjen...


Den tiden er nok dessverre over da Nils Arne hadde helse til å være fulltids trener.

Men han heller virker ikke særlig fornøyd, for å si det sånn.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9667
Location: Drammen

PostPosted: 30.05.2018 22:43    Post subject: Reply with quote

senador: Ok, det er greit nok. Og det er helt åpenbart at det er ting Kåre sliter med å få til akkurat nå.

Men hva mer kunne han egentlig ha oppnådd på de 3 hele sesongene han har hatt, snart 4 med de to halve på hver ende? Hvis man kun kan vurdere på det som skjer over så mye som 3 sesonger pluss, hvor mange trenere er egentlig da kvalifisert? Det er vel bare Nils Arne og Kåre som har holdt på i så lange sammenhengende perioder.

Uansett så synes jeg vel også at man har nok av ting man kan diskutere om Kåre, men at han ikke har vist noe på lang sikt, definert som lengre enn det han har vært her, og at han har 3+2 gull og 2 gruppespill ikke teller, da har man definert seg inn i et hjørne hvor det blir veldig vanskelig.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 271, 272, 273  Next
Page 186 of 273

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb