English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
2%
 2%  [ 4 ]
Reginiussen
9%
 9%  [ 14 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
2%
 2%  [ 3 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Trondsen
4%
 4%  [ 7 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Helland
5%
 5%  [ 8 ]
Søderlund
19%
 19%  [ 29 ]
Bendtner
56%
 56%  [ 84 ]
Total Votes : 150

Author Message
bjorjost
Proff


Joined: 07 Nov 2007
Posts: 259
Location: jostedal

PostPosted: 08.04.2018 23:29    Post subject: Reply with quote

No lo eg godt- RBK-forum på sitt beste!

moomoo wrote:
sukram wrote:
Ahh, det er deiligere enn når jeg fikk 28.000 kr tilbake på skatten! Smile RBK


Hei Mister Sukram. Mit navn være lady Josephin etter avdød mann lord Josephin og jeg leter lenge etter arv for vi ikke ha barn og det være svært viktig at fond i lord Josephin navn fortsette og forvaltes og så jeg finne deg. Jeg ha den glede Mister Sukram informere jeg være av svak helse og derfor må overlate styring av den fond med verdi av $14millioner til den arving jeg finne. Problem være at pga min helse jeg ikke klare gå til banken å ta ut penger så om de Mister sukram kune overføre 3551.18 USD til konto så vil transaction fee overføres til deg og lord jospehin fond være i dine hender.

mvh Lady Sunni Josephin

_________________
Brattbakk 1994–1997​
Kampar 100
MÃ¥l 94
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 08.04.2018 23:32    Post subject: Reply with quote

Er det beskyldninger fra Gabrielsen om rasisme fra Søder og Lerkendalpublikummet?!
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Elg
Veteran


Joined: 18 Mar 2012
Posts: 1441

PostPosted: 08.04.2018 23:34    Post subject: Reply with quote

Hvor melder han det?
_________________
Herremann

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 08.04.2018 23:38    Post subject: Reply with quote

Børs

Hansen: 6

Hedenstad: 6
Reginiussen: 6
Hovland: 6
Meling: 7

Jensen: 6
Konradsen: 7
Trondsen: 7

Helland: 7
Søderlund: 7
Bendtner: 8
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2518

PostPosted: 08.04.2018 23:42    Post subject: Reply with quote

yanni sin fysikk er det ikke noe å si på. Ryktene sier at han har noe høyere toppfart enn før skaden. Rykket er det samme. problemet med yanni er fotballforståelse og teknikk. Da de var på vei gjennom alene mot mål hvor søderlund sendte av gårde en klønete pasning retning yanni så vi hvor hurtig yanni var i forkant.
Man mister ca 20% kraft i hamstring etter graft fra semitendinosus. Det sies at stumpene fra semi-t kladdes på eksisterende muskulatur og motvirke effekten for svakere kraft. Samtidig har nok aldri en generell fotballspiller 100% effekt fra før i hamstring og mye kan trenes opp for å kompensere det tapte. Kun toppsprintere vil føle stor hemmelse med acl rekonstruksjon med semi-t...
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3887
Location: Levanger

PostPosted: 08.04.2018 23:46    Post subject: Reply with quote

Hele Norges nummer 1 Cool
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1562

PostPosted: 08.04.2018 23:50    Post subject: Reply with quote

RBKrosenborg wrote:
kan det virkelig stemme At Tore vant 21 av 21 "defensive challenges"?
Skal være en statsside/app som hevdet det. Ble en snakkis post match, så flere mobilskjermer med følgende faktapåstand.


Ja, det kan stemme. Beit meg merke i det samme til det stadiet at jeg lo som en tulling hver gang han gikk i duell.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 08.04.2018 23:50    Post subject: Reply with quote

Elg wrote:
Hvor melder han det?


Ser noe om det på VGD og Twitter. Tror det bunner i at Rekdal kommenterte under kampen at "Søderlund sikkert slang med leppa om noe", noe som igjen har vokst til at Søder skal ha vært rasistisk eller sagt noe om Sarr sin litt irriterende "sak"
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 08.04.2018 23:53    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Man mister ca 20% kraft i hamstring etter graft fra semitendinosus. Det sies at stumpene fra semi-t kladdes på eksisterende muskulatur og motvirke effekten for svakere kraft. Samtidig har nok aldri en generell fotballspiller 100% effekt fra før i hamstring og mye kan trenes opp for å kompensere det tapte. Kun toppsprintere vil føle stor hemmelse med acl rekonstruksjon med semi-t...

Kirurg?
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 08.04.2018 23:55    Post subject: Reply with quote

Utrolig deilig å se laget, både trenere og spillere, så påskrudd som i denne kampen. Det så faktisk ut som de tok det hakket mer seriøst. Rett og slett.

Trekket med Bendtner ut som ving var på en måte logisk og overraskende på en gang. Logisk fordi Bendtner har mye mer for seg der enn Søder har, og fordi ingen av venstrekantene overbeviser for tiden - overraskende fordi jeg trodde nr 9 sto på midtspissplass som default på oppstillingslappene Kåre har fått trykt opp. Det funket i alle fall bedre og bedre underveis - Nicklas kom seg mer fri fra oppasserne i alle faser, og laget konstant ubalanse rundt seg, mens Søder fikk vist fram både bevegelsene og førsteforsvarerkvalitetene sine.

Det er kjedelig å være floskelkanon, men årets viktigste kamp for Rosenborg er neste kamp. Hvis vi tar med oss vinnerviljen og klokskapen fra denne, så pisser vi på de fleste med laget vårt, og vil snart flyte opp mot tabelltoppen vi skal være på. Hvis vi går tilbake til 'leder allerede 5-0'-spillestilen fra de tre første kampene, så kan sesongen være ødelagt.

Børs (pga uoversiktlige seter kan den være veldig urettferdig)

Hansen 6 - God når han må være det, men noen dårlige utspill og en usikker involvering i feltet (du har jo 40 cm rekkeviddefordel pga armer!!) trekker ned.

Hedenstad 7 - Mye bedre kamp, byr på til tider god kontroll defensivt og noen flotte involveringer fremover.

Reginiussen 6 - Noen skumle trykkfeil i starten, og slet litt med Amang, men spiller etter hvert med autoriteten han fortjener.

Hovland 7 - Etter en stygg feil tidlig kom han inn i det, og framstod som duellsterk, veldig godt orientert og flink til å vurdere risiko. Deilig å se noen av 'klareringsheadingene' med både tydelig adresse og stor kraft. Flott debut.

Meling 7 - Blir mer involvert offensivt, og starter veldig fint i bakrom. Ingen Messi på siste tredel - noen av valgene er rare - men fortjente en assist.

Jensen 7 - Fra retriever til rottweiler igjen, og det kler ham. Konstant tett oppi mannen sin, og lar ingen passere uhindret. Bør score.

Konradsen 7 - Fin kamp som destroyer på midten, selv om en del unødvendige pasningsfeil skjemmer prestasjonen. Pluss for scoring.

Trondsen 6 - Mer bevegelig nå, men er stadig litt for statisk og omstendelig. Bør ofte utfordre mer direkte, og bruke den sagnomsuste farta si i lengderetning.

Helland 7 - Påskrudd, finner rom, konstant trussel. Godt å se ham gå tidlig for innlegget litt oftere, det åpner rom ved senere anledninger. Nær scoring.

Søderlund 8 - Meget god kamp, episk jobb som førsteforsvarer, og en skikkelig goalgetterscoring. Skarp og giftig i boksen, og kunne fått flere mål. Pluss for 2x nedsabling av Sarr.

Bendtner BB 8 - Finner rollen sin etter noen minutter, og som en slags skjev krigertrequartista er han etter hvert så sentral som vi liker å se ham. To flotte mål og noen herlige detaljer få i serien gjør ham etter. Kan godt skyte mer, selv om effektiviteten hans nødvendigvis vil lide under det (2/2/2 ??). Løp overraskende mye.

De Lanlay - Foruroligende svakt innhopp, virker veldig preget av skadefraværene både fysisk og teknisk. Holder ikke eliteserienivå akkurat nå, dessverre.

Lundemo - Gjorde ting enkelt og greit etter innhoppet. Nær scoring.

Zekhnini - Rask, ingen tvil om det, men de to involveringene hans rant ut i sanda. Litt synd at laget bestemte seg for å parkere bussen og ta kvelden idet han kom inn (hvorfor la de ikke ham igjen på topp hvis det var ideen??).

Kåre 8 - Treffer utmerket på taktikken i denne, og gir nok flere av motstanderne framover noe å tenke på med denne varianten, som frigjorde vårt offensive ess i mye større grad. Synes det er merkelig å prioritere De Lanlay foran Levi på høyre i dagens tilstand - sånt vil slite på selvtilliten til en ung spiller - men fornøyd med at utfordrere fikk sjansen.

Dommern 2 - Nok en svak opptreden av dommerstanden. Velger konsekvent det mest pinglete alternativet.
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 838

PostPosted: 08.04.2018 23:58    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:
Tenk om vi kunne hatt flere toppkamper som dette i eliteserien. De kommer for sjelden. #Redusereantallag


10 lag og firedobbel serie? Nei takk. Synes vi har akkurat passe mengde lag jeg faktisk. Viktig for norsk fotball er den er godt spredd rundt her i landet - også for interessen.

Børs i dag: 10 poeng på alle mann!
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 08.04.2018 23:59    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
sukram wrote:
Ahh, det er deiligere enn når jeg fikk 28.000 kr tilbake på skatten! Smile RBK


Hei Mister Sukram. Mit navn være lady Josephin etter avdød mann lord Josephin og jeg leter lenge etter arv for vi ikke ha barn og det være svært viktig at fond i lord Josephin navn fortsette og forvaltes og så jeg finne deg. Jeg ha den glede Mister Sukram informere jeg være av svak helse og derfor må overlate styring av den fond med verdi av $14millioner til den arving jeg finne. Problem være at pga min helse jeg ikke klare gå til banken å ta ut penger så om de Mister sukram kune overføre 3551.18 USD til konto så vil transaction fee overføres til deg og lord jospehin fond være i dine hender.

mvh Lady Sunni Josephin


Tommel'n opp!

Vippser i slutten av juni, milady! Inntil da holder staten pengene som gissel, en situasjon jeg ser du er kjent med.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 09.04.2018 00:01    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Kjenner selv det frister lite å gå på stadion. Dårlig spill, elendige resultater, lite folk i kombinasjon med at jeg er verdens dårligste taper. Spørs om sesongkortet blir liggende hjemme om vi ikke har passert 18K kl 19:15 søndag...


Ikke for å være en killjoy i en sådan stund, men jeg håper som faen at flere som deg hadde feil på både TV-signal og nett fra 20-22 i kveld. 16200 mot Molde er rett og slett alt for dårlig, og sånn der 'neeei vi taper sikkert, hvor er underholdningen da', det synes jeg er for lamt.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 09.04.2018 00:04    Post subject: Reply with quote

+1
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1063

PostPosted: 09.04.2018 00:17    Post subject: Reply with quote

Bra gjennomført kamp, men vi spiller fortsatt med altfor høye indreløpere.

ring rundt "midtbanespillerne" i oppbygging

zaphod81 wrote:

Ikke for å være en killjoy i en sådan stund, men jeg håper som faen at flere som deg hadde feil på både TV-signal og nett fra 20-22 i kveld. 16200 mot Molde er rett og slett alt for dårlig, og sånn der 'neeei vi taper sikkert, hvor er underholdningen da', det synes jeg er for lamt.


Absolutt, følte som vi var underdogs før kampen, men dro allikavel, fantastisk kveld og stemning.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 09.04.2018 00:44    Post subject: Reply with quote

Kanskje høye indreløpere ikke er målestokken på om vi spiller bra eller ikke? Bare en tanke...
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 09.04.2018 00:50    Post subject: Reply with quote

Ett bilde fra kampen er heller ikke symbolsk for kampen som helhet.
Back to top
View user's profile Send private message
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 09.04.2018 01:10    Post subject: Reply with quote

Hansen 7 - viktig redning i 1.omg, meget god ved vanskelige tilbakespill
Hedenstad 7 - solid og 2 assist
Reginiussen 7 - grovt balltap i starten, etterpå strålende kriging
Hovland 5 - veldig rufsete i starten, virker utrygg med ballen, spiller seg opp og står solid utover kampen
Meling 6 - veldig bra bakover i dag, fremdeles litt å gå offensivt
Konradsen 7 - trussel på dødballer, rydder opp, flott driv, delvis unøyaktig i pasningsspillet som vanlig
Jensen 6 - mye bedre, mangler fortsatt selvtillit i avslutninger
Trondsen 7 - fremoverrettet og dynamisk, en av sine beste kamper for oss
Helland 7 - alltid farlig på sin side, synd at han var i offside da han scoret et nydelig mål
Søderlund 7 - bidrar med mye jobbing og innsats og det var akkurat det laget trengte, velfortjent scoring i tillegg
Bendtner 8 - en del feilpasninger i starten men fant virkelig hvordan han skal løse kantrollen, påskrudd, touchen sitter igjen, er smart som gir ham to meget flotte mål, rett og slett strålende


Last edited by varg88 on 09.04.2018 01:15; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 09.04.2018 01:11    Post subject: Reply with quote

Hansen 6

Hedenstad 8
Reginiussen 6
Hovland 6
Meling 7

Jensen 6
Konradsen 7
Trondsen 6

Helland 7
Søderlund 8
Bendtner 8
Back to top
View user's profile Send private message
MkBerg
Veteran


Joined: 26 Sep 2012
Posts: 1561
Location: Ski

PostPosted: 09.04.2018 01:24    Post subject: Reply with quote

Helland påstår offsidemålet hans var feilaktig annulert pga. ballen gikk fra/via(?) en moldespiller. Medfører dette riktighet?
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 09.04.2018 01:29    Post subject: Reply with quote

Nei, ser ut som en ganske grei offside. Er en Rosenborg-spiller som stusser et innlegg videre inn i feltet og han står i offside på den stussen. Mulig en Molde-spiller toucher den senere, men da er det allerede for sent.
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 09.04.2018 02:24    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er vel mer om den ballen faktisk blir stusset, eller om han bare forsøker å stusse. Vanskelig å se ut ifra bildene.

Også ut ifra tv-bildene på det annulerte målet til Tore synes jeg det er vanskelig å se om det var riktig dømt.
Back to top
View user's profile Send private message
Sylta
Veteran


Joined: 23 Mar 2010
Posts: 1406
Location: Trondheim

PostPosted: 09.04.2018 02:28    Post subject: Reply with quote

MkBerg wrote:
Helland påstår offsidemålet hans var feilaktig annulert pga. ballen gikk fra/via(?) en moldespiller. Medfører dette riktighet?


I mine øyne er regelverket klart på at dette er feil. At Haugen er borti ballen har ingenting å si.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 09.04.2018 02:30    Post subject: Reply with quote

Det er klart at hvis den ballen ikke blir stusset så er det feil, men linjedommer spør tydelig dommer som står ganske nærme om ballen blir stusset før han hever flagget. Derfor det tok så lang tid.
Back to top
View user's profile Send private message
Stubbelur
Veteran


Joined: 16 Apr 2007
Posts: 2262
Location: Around the world

PostPosted: 09.04.2018 03:18    Post subject: Reply with quote

Det er en Rosenborgspiller som stusser, eller forsøker å stusse.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Next
Page 22 of 25

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb