English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
2%
 2%  [ 4 ]
Reginiussen
9%
 9%  [ 14 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
2%
 2%  [ 3 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Trondsen
4%
 4%  [ 7 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Helland
5%
 5%  [ 8 ]
Søderlund
19%
 19%  [ 29 ]
Bendtner
56%
 56%  [ 84 ]
Total Votes : 150

Author Message
pingvin
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 16:39    Post subject: Reply with quote

Du må være synsk Cyrilp! Det er dessverre så spot on som det kan bli. Bare vent litt over et døgn nå Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 17:07    Post subject: Reply with quote

Betyr det at du også er synsk, i så fall?
pingvin
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 17:11    Post subject: Reply with quote

Sikkert.
Back to top
Yv89
Rutinert

PostPosted: 07.04.2018 18:22    Post subject: Reply with quote

Dette er en typisk kamp der hvor den dårlige trenden fort kan snu! Bare rammen rundt RBK-mfk kampene får en pensjonert heisvakt til å bli engasjert! Håper og tror tempoet og presisjon er på plass i morgen!
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 07.04.2018 19:34    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Er jeg som har lagt ned x antall tusen for å gå på kamp samt gi de en stemme hver eneste hjemmekamp. Når prestasjonene er så dårlige som de er, fortjener de ikke min stemme. Såpass med luksus har de at de 90min de spiller kamp i uka med publikum tilstede, skal de gi 100% og ikke tro at "alt" går av seg selv, som f.eks hjemme mot Kr.sund. Var så forbanna etter den kampen at hele påfølgende uke var ødelagt. Så kom Odd kampen, tøff bortekamp der jeg tidligere år har vært fornøyd med 1p, men med 3 bytter i 1.omg og svært redusert lag, klarer vi altså ikke å gjennomføre en god kamp. Ønsker de å opprettholde levebrødet sitt, får de begynn å gi jernet, og ikke lunke rundt i mellomrom uten noen som helst form for press på ballfører.

Kunne ikke vært sagt bedre, men dessverre er det mange kandidater til darwin award blant supportere. I deres hode er det de som skylder laget noe når de betaler inngangsbilletten og levebrødet til laget, i stedet for å faktisk forvente å få noe igjen for pengene de legger igjen ved oppmøtet på stadion.
Back to top
Zorac
Legende

PostPosted: 07.04.2018 19:45    Post subject: Reply with quote

Nå er jeg ganske tungt geografisk handikappet, men jeg klarer ikke helt forstå at folk med bilett velger å ikke dra på Rosenborg-kamp om de bor kort avstand unna stadion og kun har lysta som eventuell begrensning.

Det er nå opptil enhver, men vil man ikke angre om man går glipp av en (eventuell) seier mot Molde fordi mangelen på tro og "gidd" holdt en hjemme?
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 07.04.2018 19:46    Post subject: Reply with quote

Ingenting som tyder på at noe snur i denne kampen. Det er et lag som rett og slett ikke er samspilte og rett og slett ikke evner å spille på et høyere nivå enn de har vist så langt. I tillegg ser de ikke ut til å ta alvoret innover seg, og ser ut til å tro at alt kommer til å løse seg når de bare får det til å klaffe i neste kamp. Er en oppskrift som gjelder mot molde og det er å kjempe som om de er et hvilket som helst lag i denne bingoligaen, som de per i dag er, og håpe på at det er nok til å ha marginene med seg, for det er ikke spillet deres som kommer til å berge dem på en god dag. Men med en helland som har bestemt seg for å prøve å prøve å lykkes med det lettleselige og begrensa finterepertoaret sitt, og en zekhnini som bare er der for å vise seg frem, så lukter det en forestilling dominert av håpløse innslag fra perrytiden. Konklusjonen blir dermed at det er godt man ikke skjemmes av å bli hjemme.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 07.04.2018 19:55    Post subject: Reply with quote

Er jo alltids løsninger:

Klubbpresident truer med å suspendere 18 spillere: – Min tid og tålmodighet er slutt
Sporting Lisboas president, Bruno de Carvalho, er rasende på spillerne etter torsdagens 2–0 tap for Atlético Madrid i europaligaen. Etter å ha skjelt dem ut på Facebook, vil han nå suspendere 18 stykker.

(nrk.no)
Zorac
Legende

PostPosted: 07.04.2018 19:56    Post subject: Reply with quote

Ah, jeg forstår. Vi protesterer altså passiv-aggresivt mot den svake sesongstarten! Idea
2mas
Sjef

PostPosted: 07.04.2018 20:21    Post subject: Reply with quote

Koteng forholdt rolig på treninga i dag. Kunne heller ikke se at han var bevæpnet. Han var mest opptatt av å hilse på Hovland, som også jeg pratet med for første gang:

- Rosenborg mot Molde er tøffe kamper uansett hvordan man vrir og vender på det. Det viktigste for min del - og vår del - er at vi tar de tre poengene mot dem. Uansett hvordan kampen måtte bli, er det om å gjøre å få med seg poengene; ikke om det er fin fotball eller dårlig fotball. Det blir en spennende og tøff kamp.

- Det er litt Sogndal-innstilling?

- Det kan være. Vi vet at det blir tøft, men vi må ta tre poeng her på hjemmebane. Skal du være med i toppen - uansett liga eller divisjon, må du ha et fort. Så får man raske med seg mest mulig poeng på bortebane òg.

Les mer: - Vi vil ikke tape mot dem!

Omtrent samme oppfatning som Ingebrigtsen i påska.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
toreinar
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 20:27    Post subject: Reply with quote

Synes ikke man skal kritisere folk som ikke møter på kamp. Slik de har gjort det stadig vanskeligere mht. parkering(30 minutter opp til nardokrysset) utelukkes folk med skoleunger.
Dessuten har det blitt veldig populært å hvile og kontrollere kamper. Trist utvikling.
senador
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 20:34    Post subject: Reply with quote

I dag var det hvertfall artig å se på Godset . Slik fotball har ikke RBK spilt på mange år (og ja da VIF er svin dårlig, men RBK hadde ikke skapt en sjanse mot VIF heller).

Trodde aldri jeg skulle si dette, men Kåre bør ta seg en studietur til Drammen og lære av Tor Ove med tanke på aggressivitet og samspill.

Er skeptisk til i morgen, men håper at de fokuserer på det rette. De erkjenner at de er for dårlig hvertfall og forhåpentligvis tar de grep, men fortsatt bekymret for lav aggresivitet, dårlige dødballer og 4-1-5 formansjonen til Kåre. Jeg tror ikke vi vil se noen stor forandring mot Molde. Det har pågått slik siden siste del på 2016 sesongen med noen få unntak.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.04.2018 20:38    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Trodde aldri jeg skulle si dette, men Kåre bør ta seg en studietur til Drammen og lære av Tor Ove med tanke på aggressivitet og samspill.

Altså, hadde du senador vært Godset-tilhenger, hadde du sagt opp Skullerud daglig de 200 første dagene i jobben hans.

Det går opp og ned i fotball, og Skullerud er kanskje den fremste eksponenten for dette. Å skulle dra dit på studietur ville vært som å dra til Perry på studietur. Vi leverte noen heidundrende oppgjør og hadde fine perioder under han også.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Zorac
Legende

PostPosted: 07.04.2018 20:48    Post subject: Reply with quote

toreinar wrote:
Synes ikke man skal kritisere folk som ikke møter på kamp. Slik de har gjort det stadig vanskeligere mht. parkering(30 minutter opp til nardokrysset) utelukkes folk med skoleunger.
Dessuten har det blitt veldig populært å hvile og kontrollere kamper. Trist utvikling.

Det finnes hundrevis av grunner til ikke å dra på kamp, men når enkelte med sesongkort logger på rbkweb og proklamerer at de ikke drar på hjemmekamp mot Molde fordi vi har startet dårlig og det ikke nødvendigvis er bedre i morgen som eneste oppførte argument, blir jeg smått provosert. Om ikke annet fordi det finnes mange her inne (deriblant undertegnede) som har lyst til å dra på denne kampen, men ikke har mulighet.
Hedning
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 21:06    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Omtrent samme oppfatning som Ingebrigtsen i påska.

Sykt det her fokuset på at vi ikke trenger å spille bra. Skjønner ikke inngangen. Det er da veldig mye lettere å ta tre poeng om man spiller bra enn om man spiller dårlig!

Blir for dumt det her at poeng betyr mer enn stil, når både poengfangsten og stilen er ræva.
Back to top
Dew
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 21:19    Post subject: Reply with quote

Kåre er svak fotballfaglig og som taktikker i kampsammenheng. Jeg ser ikke noen som helst grunn til at vi plutselig skal spille god nok fotball til å slå et Molde i medgang etter det vi har vist siden i fjor sommer. Om ikke 1 poeng etter to runder kunne tenne gnisten sist helg, vil ikke kampen i morgen bli annerledes.

Kåre er opphengt i ideer som ikke funker. Flere av spillerne er stappmette på suksess, nøkkelspillere erstattes ikke tilstrekkelig - og laget har ikke nok ballspillere. Altså, fotballspillere som kan motta og føre en ball uten at det ser krampeaktig ut.

Det bør brenne godt under beina på vår hovmodige trener om vi om 24 timer er akterutseilt etter kun fire runder.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 21:45    Post subject: Reply with quote

Ser den Zorac, men her er det en selger og en kjøper.
Opplevelse, tilgjengelighet,osv, jeg husker ikke alle stikkordene fra teorien i salg og markedsføring, men jeg husker; Det er ingen som kommer for å se på innkast!
2mas
Sjef

PostPosted: 07.04.2018 22:02    Post subject: Reply with quote

Litt interessant det som Ingebrigtsen sa i Eurosport-intervjuet som ble vist etter VIF - SIF, nemlig at det viktigste for ham i morgen blir å treffe på laguttaket.

Implisitt innrømmer han å ha bommet så langt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sukram
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 22:25    Post subject: Reply with quote

Ja, det var interessant, men på samme måte som ekspertene tenkte, så skjønner jeg ikke helt hva det betyr. Tre av fire i forsvar er nokså bankers, de tre på midten er det samme (tviler på Lundemo) og så er spørsmålet hvem som tar plassen Samuel. Er det noe jeg misser her?
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 07.04.2018 23:42    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Implisitt innrømmer han å ha bommet så langt.

Implisitt innrømmer han vel å ha bommet på treningsopplegget når han snakker om at de må fokusere mer på formasjonstrening fremover også?
Du som ser laget oftere enn de fleste, hvor langt unna er treningsmetodikken ano 2018 opplegget KI kjørte i 2014 og 2015 egentlig?
Back to top
BanensVerste
Proff

PostPosted: 08.04.2018 07:48    Post subject: Reply with quote

God kampdagsmorgen. Mobilisér folk, kauk og knus møkka.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.04.2018 09:57    Post subject: Reply with quote

Gruer meg noe helt hinsides. Som OrionPax skreiv på twitter, kampen her avgjør i stor grad humøret de kommende ukene. Jeg blir veldig overraska om Hovland blir kasta innpå allerede, i det som isolerte sett er årets viktigste kamp. At jeg holdt på å drite på meg i går kveld kan enten komme av midlertidig omgangssjuke eller kampnerver. Drømte også at vi tapte 0-4 med meg og fattern som trenerteam. Anbefales ikke.
Hedning
Veteran

PostPosted: 08.04.2018 10:22    Post subject: Reply with quote

Haha. Kan du si noe om disponeringene underveis?
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 08.04.2018 10:25    Post subject: Reply with quote

Dessverre ikke. Husker lite annet enn skuffelsen.
Hedning
Veteran

PostPosted: 08.04.2018 10:26    Post subject: Reply with quote

Det sa brura og, ikke sant?

Nei, nå skal vi vinne i dag folkens. Bare å komme seg på kamp og støtte laget 100% nå. Vi skal slå Molde.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Next
Page 5 of 25

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb