English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rafik Zekhnini
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 05.04.2018 16:03    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Hva har det med Zekhnini å gjøre?
Ikke noe mer enn at det umulig kan være noe nytt at folk karakteriserer spillere/trenere/ledere. Tror ikke jeg er den første Cool Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 05.04.2018 19:15    Post subject: Reply with quote

Eggens asfaltert-kommentar mot Morgan Andersen var morsom, den. Men en unggutt som nettopp har signert for oss, liksom?
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 05.04.2018 20:05    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
En flott signering, selv om det hadde vært enda bedre med opsjon i tillegg.


Stig Inge kunne fortelle at opsjoner er totalt verdiløse nå til dags. Han gikk langt i antyde at RBK ikke bruker energi på opsjoner lengre i låneavtaler. Han presiserte riktignok at de hadde en muntlig enighet om at lånet kunne forlenges om alle parter var enige, noe som i mitt hodet høres akkurat like verdiløst ut. Men det er da i alle fall en indikasjon på de ikke tror de trenger han tilbake i Italia med det første.

Kilde: Stig Inge på telefon klokken 23.30 på eurosports DLD-sending (aner for øvrig ikke om dette er nevnt noen plass :p )
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 05.04.2018 20:09    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Eggens asfaltert-kommentar mot Morgan Andersen var morsom, den. Men en unggutt som nettopp har signert for oss, liksom?
Legger meg flat i forhold til å lufte egne meninger på en slik måte på forumet.

Håper vitterlig han gjør seg bemerket fra første sekund, for noe opptreningstid og spille seg i form har vi ikke tid til! Nesten 3 mnd lånetid. Har vi ikke noe juniorer ellernoe som kunne trengt spilletid? Botheim, Helmersen? Vet de ikke primært er vinger, men jeg synes dette er et fryktelig merkelig lån. Ikke lånet i seg selv, men lengden. Hadde stilt seg annerledes om det var ut sesongen. Rekker jo knapt bli kjent med lagkameratene på 3 mnd. Og i et lag som er så avhengig av relasjoner som vårt, så er et så kort lån merkelig.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.04.2018 20:21    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Han presiserte riktignok at de hadde en muntlig enighet om at lånet kunne forlenges om alle parter var enige


Spilleren er ikke uvillig sjøl:

– Planen er at jeg skal tilbake til oppkjøringen i Fiorentina, men vi får ta en vurdering på hva som er best for meg når det nærmer seg 30. juni og slutten av perioden, sier Zekhnini.

– Jeg kommer fra et høyt nivå og jeg kommer hit med masse selvtillit. Det er bra trøkk her også, så jeg gleder meg veldig.

Les mer: Zekhnini: – Var aldri aktuelt å gå til Odd da Rosenborg dukket opp
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 05.04.2018 20:25    Post subject: Reply with quote

Må huske at han kan den rollen veldig godt, og vi har nå bare de lanlay i den rollen som er aktuell. Levi vil ikke bli prioritert på den siden pga han er venstrefota...sånn sett hadde det vært bedre med helland på venstre og levi på høyre, men det skjer nok ikke. Så da har vi fått inn en som skal være i god form og har trent med et meget sterkt lag, som konkurrent på venstresiden med en de lanlay som viste sist at han er et godt stykke unna matchform...tenker ikke dette er så dumt..men stemmer det at vi har gitt flere millioner for å ha han her i 3 mnd, så er det i overkant mye ja...
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.04.2018 08:09    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Det er ihvertfall godt at vi har folk her på forumet som rydder opp! Skulle tatt seg ut om folk fikk ha sine egne meninger.


Jeg er så hjertens enig!! Å si i fra om det man opplever som ufine eller uakseptable ytringer i et åpent forum er å KNEBLE ytringsfriheten deres, og NEKTE dem å ha egne meninger.

Hilsen Sylvi.

edit:
Quote:
Legger meg flat i forhold til å lufte egne meninger på en slik måte på forumet.


Jeg synes du burde starte en støttegruppe på facebook for mennesker som har møtt mild motbør etter enkelttilfeller av grove personkarakteristikker av folk de ikke kjenner. Kanskje en kickstarter: tårefanger for nettkrigere?
Back to top
View user's profile Send private message
Brooklynlol
Proff


Joined: 26 Jul 2015
Posts: 486

PostPosted: 06.04.2018 09:00    Post subject: Reply with quote

"Vi som føler oss krenka når andre reagerer på at vi krenker andre!!!"
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 2618

PostPosted: 06.04.2018 09:25    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Stig Inge kunne fortelle at opsjoner er totalt verdiløse nå til dags. Han gikk langt i antyde at RBK ikke bruker energi på opsjoner lengre i låneavtaler. Han presiserte riktignok at de hadde en muntlig enighet om at lånet kunne forlenges om alle parter var enige, noe som i mitt hodet høres akkurat like verdiløst ut. Men det er da i alle fall en indikasjon på de ikke tror de trenger han tilbake i Italia med det første.

Hehe, skriftlig opsjon er verdiløst - men en muntlig avtale med italienere er langt mer håndfast. Skulle tro han hadde gått Hoftuns forhandlingsskole.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.04.2018 09:30    Post subject: Reply with quote

Det han sier er vel at en opsjon ikke er verdt mer enn en muntlig avtale uansett, så hvorfor bry seg med opsjon?
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 06.04.2018 09:37    Post subject: Reply with quote

Men det fremstår mildt sagt som en idiotisk uttalelse. Enig i at med så mye makt spillere(agent) har, så flytter spillere når de vil.

Men: Om spiller x har gjort det helt hinsides elendig i ny klubb og de vil bli kvitt han, da er de ved utlånets begynnelse kanksje villig til å selge han for en veldig lav sum. Settes det skriftlig så blir det den summen.

Om spilleren derimot imponerer helt sykt på utlånet og bøtter inn eks 20 mål fra kant og blir banens beste hver gang, da skjønner jo eierklubben at det kan dukke opp mange flere interesserte klbuber og at salgsum en kan kreve er mye høyere enn de trodde ved utlånets start.

Så ender eks RBK med å betale 18 mill istedenfor 3.5. Som et rent eksempel.

Og motsatt vei er det ikke særlig viktig, for om spilleren har vært rævva er vi uansett ikke interessert i å kjøpe.
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 06.04.2018 10:45    Post subject: Reply with quote

Lukter panikk av hvordan dette har skjedd, men kan fort bli bra lel. Lovende spiller med erfaring fra et veldig liknende system. Kan bli svært nyttig kortsiktig, og gir anledning for gutta til å sjarmere ham til en permanent retur på et tidspunkt. Litt høy på pæra som person, men visstnok en jævla bra fyr utover det. Og å være høy på pæra er ikke uhørt på vingen vår.
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 06.04.2018 11:04    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg synes du burde starte en støttegruppe på facebook for mennesker som har møtt mild motbør etter enkelttilfeller av grove personkarakteristikker av folk de ikke kjenner. Kanskje en kickstarter: tårefanger for nettkrigere?
Jau. Jeg skjønner at folk reagerte på språkbruken, og det er fint mulig å få fram et poeng uten å gi Rafik det glatte lag og omtale han i slike ordelag.

Poenget mitt står uansett hvilken måte jeg har sagt det på. Jeg synes fortsatt låneavtalen er fryktelig merkelig, og jeg liker ikke spilleren noe mer nå enn før overgangen ble kjent.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 06.04.2018 11:19    Post subject: Reply with quote

Vel, det skjønner ikke jeg. Det er jo virkelig harmløst. Med "veit du ikke hvem jeg er eller?" har Rafik selv lagt lista. Herfra kan han prøve å rette på inntrykket man måtte ha av han, og selv om det ikke harmonerer med hva alle måtte mene om fyren så er "han virker asfaltert fra halsen og opp" helt på andre siden av skalaen av Fagermo om Høiland som "ikke den skarpeste kniven i skuffen". Altså, dette er et fotballforum. Ja det skal være god folkeskikk, men herrefred som noen lar seg krenke, skjerpings.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.04.2018 11:25    Post subject: Reply with quote

Selv foretrekker jeg å snakke nedsettende kun om folk som spiller på andre lag.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 06.04.2018 11:38    Post subject: Reply with quote

Det syns jeg er en god regel og Tommel'n opp!
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 06.04.2018 11:50    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Mustrum Ridcully wrote:
Det er ihvertfall godt at vi har folk her på forumet som rydder opp! Skulle tatt seg ut om folk fikk ha sine egne meninger.


Jeg er så hjertens enig!! Å si i fra om det man opplever som ufine eller uakseptable ytringer i et åpent forum er å KNEBLE ytringsfriheten deres, og NEKTE dem å ha egne meninger.

Hilsen Sylvi.


Overraskende lavt nivå fra din side.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
toki
Veteran


Joined: 14 Nov 2007
Posts: 1668

PostPosted: 06.04.2018 11:55    Post subject: Reply with quote

Er det noe generelt nytt rundt dette med opsjoner? Trodde det var vanlig, spesielt i Italia.
_________________
04.12.96
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.04.2018 13:00    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Overraskende lavt nivå fra din side.


Utdyp gjerne. Jeg synes dette var spot on.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 06.04.2018 13:04    Post subject: Reply with quote

pingvin wrote:
Poenget mitt står uansett hvilken måte jeg har sagt det på. Jeg synes fortsatt låneavtalen er fryktelig merkelig, og jeg liker ikke spilleren noe mer nå enn før overgangen ble kjent.


Dette er jeg helt enig i (forutsatt at det stemmer at dette er en dyr deal), men jeg håper på å få mer sansen for spilleren, om enn ikke personen i løpet av relativt kort tid. Han var vel 17 år, stakkars liten.

For the record var det kun krenkelsen jeg syntes var fornøyelig/tidstypisk, jeg hadde ikke så veldig mye imot karakteristikken (selv om 'andre lag' var en god grunnregel).
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 833

PostPosted: 06.04.2018 16:24    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Selv foretrekker jeg å snakke nedsettende kun om folk som spiller på andre lag.


En meget god leveregel! Var noen totalt ufine karakteristikker som ikke hører noe steds hjemme tidligere i tråden med tanke på "asfaltert", ikke noen grunn til å snakke så negativt om hans personlighet, har jo ikke akkurat gjort noe som skulle tilsi det mener nå jeg.

Småskeptisk til signeringen, men får håpe han har blitt en mye bedre spiller enn da han var i Odd - noe jeg også tror, spørs bare hvor mye.
Back to top
View user's profile Send private message
Robin
Rutinert


Joined: 02 Mar 2012
Posts: 833

PostPosted: 06.04.2018 16:26    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Dette er jeg helt enig i (forutsatt at det stemmer at dette er en dyr deal), men jeg håper på å få mer sansen for spilleren, om enn ikke personen i løpet av relativt kort tid. Han var vel 17 år, stakkars liten.


Jeg gjorde dummere ting enn ham, på andre måter riktignok, når jeg var 17, men var heldigvis ikke i medias søkelys Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1554

PostPosted: 09.04.2018 15:07    Post subject: Reply with quote

Skal ikke basere meg på gårsdagens svake innhopp (kampen var tross alt avgjort), men tror Zekhnini skal få det tøft med å spille seg inn på laget. Litt rart valg av Zekhnini/Fiorentina.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 09.04.2018 15:26    Post subject: Reply with quote

Litt strengt å kalle det et svakt innhopp. Får ballen to-tre ganger og mislykkes den ene gangen han utfordret én mot én. Blir gjerne fort slik da, hadde han passert Sarr hadde man sittet og snakket om at Rafik bør få mer spilletid neste match.
Back to top
View user's profile Send private message
Sletto
Proff


Joined: 15 Jan 2013
Posts: 335

PostPosted: 09.04.2018 15:26    Post subject: Reply with quote

hverken Zekhnini eller Fiorentina (eller så mange andre for den saks skyld) Hadde vel sett for seg Bendtner som venstre ving heller...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 5 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb