English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vardar - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens Beste?
Hansen
64%
 64%  [ 45 ]
Hedenstad
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Rasmussen
12%
 12%  [ 9 ]
Gersbach
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Meling
4%
 4%  [ 3 ]
Bendtner
8%
 8%  [ 6 ]
Adegbenro
10%
 10%  [ 7 ]
Total Votes : 70

Author Message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1862

PostPosted: 08.12.2017 00:33    Post subject: Reply with quote

Skal sies her at vi har vært et totalt av 5 minutter med hjerneblødninger på overtid unna både CL-kvalikk og poeng som hadde gjort denne kampen avgjørende.
Back to top
View user's profile Send private message
DonQuiote
Rutinert


Joined: 22 May 2011
Posts: 770
Location: Vestfold

PostPosted: 08.12.2017 00:33    Post subject: Reply with quote

Første kvarteret av først omgang var ganske oppløftende. 2 gode avslutninger til Bendtner i løpet av de 15 første har vi ikke hatt så ofte. Deretter begredelig helt til Samuel snappet og skaffet straffe

I andre har vi vel mer kontroll, men uten å skape det store. Lausbikja var vel det morsomste.

Børs:
Hansen: 8

Gersh: 5
Rasmussen: 7
Reg: 4
Skjelvik: 4
Hedenstad: 4

Lillekonradsen: 4
Trondsen: 5 (Kan slå corner)
Meling: 6

Samuel: 7
Bendtner: 7
Back to top
View user's profile Send private message
Konnyaku
Junior


Joined: 28 Sep 2015
Posts: 98

PostPosted: 08.12.2017 00:37    Post subject: Reply with quote

Hansen: 8

Gersh: 3
Rasmussen: 7
Reg: 5
Skjelvik: 4
Hedenstad: 5

Lillekonradsen: 3
Trondsen: 5
Meling: 7

Samuel: 6
Bendtner: 7

Samtlige spiller får +1 for uavgjort borte i Europa.
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3887
Location: Levanger

PostPosted: 08.12.2017 00:39    Post subject: Reply with quote

Der er jeg nesten litt uenig, Sidney. Generelt sett gjenspeiler kamptråden nivået på kampen, og det er vel ikke til å stikke under stol at det tidvis var elendig i dag. Og ja, kanskje trenger noen av oss å "fyre løs", men at man skulle bli kalt nett-troll for den grunn er jeg imidlertid uenig i. Å være negativ til hvordan Rosenborg spiller er ikke en motsetning til det å støtte laget.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 08.12.2017 00:42    Post subject: Reply with quote

gfycat:

1-1 Bendtner / Adegbenro
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 08.12.2017 00:47    Post subject: Reply with quote

Indreløper wrote:
Der er jeg nesten litt uenig, Sidney. Generelt sett gjenspeiler kamptråden nivået på kampen, og det er vel ikke til å stikke under stol at det tidvis var elendig i dag. Og ja, kanskje trenger noen av oss å "fyre løs", men at man skulle bli kalt nett-troll for den grunn er jeg imidlertid uenig i. Å være negativ til hvordan Rosenborg spiller er ikke en motsetning til det å støtte laget.


Jeg snakker om påstander som å gi spillere til Fretex og at den og den er ubrukelig. Alle er sikkert enig i at dette var en dårlig kamp.

Dog tar jeg samme holdning her som på byen. Om noen snakker slik om rbk på byen, tusler jeg pent til den andre siden av lokalet og snakker med mer inspirerende folk. Om jeg dropper kamptrådene lever sikkert disse karene godt med det.

RBK er virkelig et flott prosjekt, og det er så mye gode holdninger og verdier der, at jeg ikke gidder forsøple min egen kamplopplevelse. I stedet skal jeg jekke en øl og nyte kampen i fred.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Ellepo
Proff


Joined: 18 Feb 2007
Posts: 340
Location: Trondheim

PostPosted: 08.12.2017 00:49    Post subject: Reply with quote

Hansen: 8

Hedenstad: 4
Reginiussen: 4
Skjelvik: 3
Rasmussen: 6
Gjersbakk: 3

Konradsen d.y.: 3
Trondsen: 5
Meling: 6

Adegbenro: 6
Bendtner: 7
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 08.12.2017 01:10    Post subject: Reply with quote

Det jeg misliker sterkt med 3-5-2 er at backene våre blir vinger som ikke får noe hjelp. Hedenstad og Gersbach får nærmest strykkarakter av meg.


Hansen, Rasmussen, Tore, Meling og Bendtner får godkjent.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 08.12.2017 01:16    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvorfor vi hentet Konradsen. Sjeldent man ser spillere falle så klart igjennom.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 08.12.2017 01:16    Post subject: Reply with quote

Enig ang backene. De er utrolig dårlige i dag. Spesielt Gersbach er veldig svak. Hedenstad vet jeg rett og slett ikke hva har skjedd med. Får ikke til å slå innlegg med et snev av kvalitet en gang. Utrolig skuffet over at han ikke har vært i stand til å prikke inn ballen mer i årets sesong.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 08.12.2017 01:22    Post subject: Reply with quote

Nordens Lokomotiv wrote:
Skjønner ikke hvorfor vi hentet Konradsen. Sjeldent man ser spillere falle så klart igjennom.


Fordi vi trenger noen som kan være med å trene uten å forvente å spille hver kamp. Konradsen er ikke tiltenkt en rolle hvor han skal starte i Europa League, skader og fødsel sørget for det denne gangen.
Back to top
View user's profile Send private message
Moody
Senior


Joined: 09 Dec 2012
Posts: 206

PostPosted: 08.12.2017 10:11    Post subject: Reply with quote

Hansen: 7 BB

Hedenstad: 3
Reginiussen: 3
Skjelvik: 3
Rasmussen: 5
Gjersbakk: 2

Konradsen d.y.: 3
Trondsen: 4
Meling: 4

Adegbenro: 5
Bendtner: 6
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 08.12.2017 10:19    Post subject: Reply with quote

Trondsen slo altfor mange feil passninger til å få så god karakter som dere gir. Hadde Vardar bært bedre, så hadde de straffet RBK hardt. Ingen på midtbanen var spesielt god. Å få gode karakterer fordi han slår ok corner, da legges lista lavt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2721

PostPosted: 08.12.2017 10:31    Post subject: Reply with quote

Hansen: 7

Hedenstad: 3
Reginiussen: 5
Skjelvik: 4
Rasmussen: 5
Gersbach: 1

Konradsen: 2
Trondsen: 4
Meling: 5

Bendtner: 5
Samuel: 5
Back to top
View user's profile Send private message
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2078
Location: Lørenskog

PostPosted: 08.12.2017 11:50    Post subject: Reply with quote

SuperTimCahill wrote:
Sinnsykt traust av Kåre å ikke gi Botheim og Levi mer enn ett minutt på overtid.


det er jo byttene på slutten som har gjort at vi har sluppet inn mål på slutten av disse kampene.
_________________
http://www.youtube.com/wa...r_embedded
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 08.12.2017 13:19    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:

Hansen: 7

Gersbach: 1

Konradsen: 2


Det er denne typen børssetting som gjør at jeg mener vi må endre litt på skalaen. 1 liksom, det er altså den verst tenkelige prestasjonen, og 2 er jo også svært dårlig. Dette om 20-åringer som har liten eller ingen erfaring fra nivået.

Mens Hansen, som vel knapt kunne spilt bedre, og har et par gigantiske redninger som berger poenget for oss, belønnes med karakteren 7 og merkelappen 'god'.

Ikke for å henge ut deg spesifikt altså, Zarm, det er jo mer nettopp fordi det er en typisk rbkweb-børs, der lista for å være 'god' er et vagt minne eller andrehånds rykte om Ørjan Bergs prestasjon mot Real Madrid eller Jan Derek mot Dortmund.
Back to top
View user's profile Send private message
Whoppa
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 1294

PostPosted: 08.12.2017 13:46    Post subject: Reply with quote

Hansen: 8

Hedenstad: 5
Reginiussen: 5
Skjelvik: 4
Rasmussen: 7
Gersbach: 4

Konradsen: 4
Trondsen: 5
Meling: 6

Bendtner: 7
Samuel: 6
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 08.12.2017 14:00    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Zarm93 wrote:

Hansen: 7

Gersbach: 1

Konradsen: 2


Det er denne typen børssetting som gjør at jeg mener vi må endre litt på skalaen. 1 liksom, det er altså den verst tenkelige prestasjonen, og 2 er jo også svært dårlig. Dette om 20-åringer som har liten eller ingen erfaring fra nivået.

Er det mange nok som skriver børs så forsvinner en stemme eller to av de over litt i støyen, men etter en kamp hvor det har vært mye edder og galle i kamp-tråden blir det gjerne flere som gir slike børser.

Hadde tenkt å foreslå "hoppdømming", hvor beste og verste karakter ble utelatt fra snittet, men usikker på hvor godt det ville funket i praksis. Når folk får så dårlige karakterer så er det gjerne fordi de har spilt dårlig også, så det er jo riktig at karakteren skal trekkes ned. Jo kraftigere hoppdømming man gjør, jo mer vil karakterene også havne på 5, som jo blir mye mer kjedelig.

Var involvert i hvordan imdb beregnet filmkarakteren en gang i tiden, og der var det sånn at stemmegivere som bare stemte 1 og 10 ble regelrett ignorert. Regner med Attaboy hopper over de sure stolpe-børsene etter dårlige kamper i alle fall.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 08.12.2017 14:34    Post subject: Reply with quote

Individuelle børser er vanskelig å styre da disse blir påvirket av veldig mye forskjellig, men det kan jo kanskje være en idé å bruke median i stedet for gjennomsnitt når den kollektive børsen skal settes opp. Da slipper man i hvert fall de drøyeste utslagene av eufori og/eller dysfori.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 08.12.2017 15:49    Post subject: Reply with quote

Tror nok de fleste som stemmer har kontroll på at 1-7 skalaen er den vi bruker, men at flere som stemmer ujevnt bruker 1-10 derfor synes jeg kansje det letteste hadde vært å bruke samme skala som de bruker oftest i media, nemelig 1-10.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
konrad4ever
Veteran


Joined: 19 Apr 2006
Posts: 2595
Location: Follo

PostPosted: 08.12.2017 15:56    Post subject: Reply with quote

Hansen 7
Hedenstad 5
Reginiussen 6
Skjelvik 6
Rasmussen 6
Gersbach 5
Trondsen 5
Konradsen 4
Meling 6
Bendtner 6
Samuel 6
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 08.12.2017 16:26    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Tror nok de fleste som stemmer har kontroll på at 1-7 skalaen er den vi bruker, men at flere som stemmer ujevnt bruker 1-10 derfor synes jeg kansje det letteste hadde vært å bruke samme skala som de bruker oftest i media, nemelig 1-10.


Mulig jeg spør fryktelig dumt, men: er du ironisk nå?
Back to top
View user's profile Send private message
thoves
Veteran


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 1329

PostPosted: 08.12.2017 17:57    Post subject: Reply with quote

Hahah, zaphod. Jeg skjønte nok like lite av den der som deg...

Terningkast 1-6 og Børs 1-10 har jeg vært borti, men den "VANLIGE" 1-7 skalaen har jeg til gode å bruke. :p
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 08.12.2017 18:33    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
zaphod81 wrote:
Zarm93 wrote:

Hansen: 7

Gersbach: 1

Konradsen: 2


Det er denne typen børssetting som gjør at jeg mener vi må endre litt på skalaen. 1 liksom, det er altså den verst tenkelige prestasjonen, og 2 er jo også svært dårlig. Dette om 20-åringer som har liten eller ingen erfaring fra nivået.

Er det mange nok som skriver børs så forsvinner en stemme eller to av de over litt i støyen, men etter en kamp hvor det har vært mye edder og galle i kamp-tråden blir det gjerne flere som gir slike børser.

Hadde tenkt å foreslå "hoppdømming", hvor beste og verste karakter ble utelatt fra snittet, men usikker på hvor godt det ville funket i praksis. Når folk får så dårlige karakterer så er det gjerne fordi de har spilt dårlig også, så det er jo riktig at karakteren skal trekkes ned. Jo kraftigere hoppdømming man gjør, jo mer vil karakterene også havne på 5, som jo blir mye mer kjedelig.

Var involvert i hvordan imdb beregnet filmkarakteren en gang i tiden, og der var det sånn at stemmegivere som bare stemte 1 og 10 ble regelrett ignorert. Regner med Attaboy hopper over de sure stolpe-børsene etter dårlige kamper i alle fall.


Enig i det. Karakteren 5 i hoppdømming er fall, og det er, for de fleste av oss, veldig kjedelig å se på.
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb