English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Milan Jevtovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kvitost
Junior


Joined: 09 Oct 2017
Posts: 6

PostPosted: 17.11.2017 08:57    Post subject: Reply with quote

Synes alltid det er trist når spillere som vil være i RBK ikke får fortsette, men jeg kan forstå utfallet når man ser prestasjonene i det siste mot prisen på ti millioner. Jeg synes han begynte skikkelig bra, og ble mer ustabil mot slutten. Virket som en fin fyr.
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 17.11.2017 11:38    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Kommer selv til å huske han lenge på grunn av målfeiringene hans.


Neutral

Jeg digger Jevto, og det er synd (men riktig) at vi ikke kjøper ham. Men altså, han åpnet målkontoen sin på Lerkendal med hjertefeiring, så dette er ikke noe jeg kommer til å savne.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 17.11.2017 11:41    Post subject: Reply with quote

Fin fyr, har vært mange fine øyeblikk med han, men helt riktig at vi ikke bruker de store pengene på Jevto i dette tilfellet. Ønsker han riktig så lykke til videre!
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 17.11.2017 11:45    Post subject: Reply with quote

kevinpieter wrote:
larsarus wrote:
Kommer selv til å huske han lenge på grunn av målfeiringene hans.


Neutral

På en komisk måte ja. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 17.11.2017 13:18    Post subject: Reply with quote

Produktiv, veldig god avslutter, alltid mye innsats. Tidvis stygge taklinger, tunnel-syn og "ødeleggende" for det offensive kollektivet i Rosenborg.

Jeg har et ambivalent forhold til spilleren Milan Jevtovic. Jeg liker fyren, alltid sprudlende og glad, og virker som hel ved lykkelig Rosenborg-spiller. Men jeg synes også at hans svakheter på banen er like frustrerende som spisskompetansen er fascinerende.

Jeg lever greit med at våre veier skilles, på samme måte som jeg ville levd greit med en permanent overgang.

Takk for innsatsen skal han uansett ha - han har vært svært viktig i enkeltkamper og nyttig tilskudd i stallen - og jeg ønsker ham all hell og lykke fremover.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 17.11.2017 13:56    Post subject: Reply with quote

Er vel røffli på samme linje som Zorac, ser på Jevtovic som en mer sympatisk og muligens litt skarpere versjon av Trond Olsen. Hadde vi fått han billig så burde vi kanskje vurdert dette annerledes.
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3944
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 17.11.2017 17:09    Post subject: Reply with quote

Når jeg ser igjennom mål gifene som er lagt ut her så slår det meg at Milan har blitt brukt svært mye på høyresiden siste halvdel av sesongen og han er nok mye bedre på venstre hvor han får bryte inn og fyre av med slegga... Egentlig synd han ikke har fått mer spilletid på venstresiden da Dølle har vært... eh... Døll siden han kom tilbake... Dølle har egentlig ikke greid å gjøre meg til troende på at det er en spiller som kan gjøre det lille ekstra for oss. Helt ok, litt over ok til tider, men stort sett bare ok.

Spent på hvor god Samuel blir når han blir varm i trøya... hatt noen utrolig viktige mål, men det gjenstår nok mye før han fremstår som en RBKer. Smile

Blir uansett spennende. Håper Milan får en god avskjed under kampen.
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8922
Location: Rosenborg

PostPosted: 17.11.2017 21:48    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Er vel røffli på samme linje som Zorac, ser på Jevtovic som en mer sympatisk og muligens litt skarpere versjon av Trond Olsen. Hadde vi fått han billig så burde vi kanskje vurdert dette annerledes.


Støttes. Prisen blir det avgjørende for hvorvidt dette er en riktig beslutning. Jevtovic hadde vært et bra alternativ på kanten også neste år, men hvis det medfører riktighet at prisen ligger opp mot 8-10 mill så er det alt for mye å betale for en spiller som kanskje ender opp som 3. eller 4. valg på vingen. Pr. i dag virker Helland og Adegbenro som de klare førstevalgene, så gjenstår det å se om Dølle kommer seg tilbake til samme nivå som på våren i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 18.11.2017 01:18    Post subject: Reply with quote

Skal i alle fall nevnes at når Dølle, som var i form, først røyk ut; så kunne vi ikke håpe på en stort bedre innlånt spiller enn Milan. Han har levert.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1564

PostPosted: 18.11.2017 01:45    Post subject: Reply with quote

Lykke til videre.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 18.11.2017 11:57    Post subject: Reply with quote

Mener å ha lest et sted at han er på vei til Røde Stjerne. Må si at det er litt overraskende mtp at RS spiller EL og har kun tapt én kamp i gruppespillet til nå (0-1 mot Arsenal). Høres ikke ut som et lag han vil lykkes i å spille seg inn på og litt overraska over at de vil bruke såpass mye penger på Jevtovic.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 18.11.2017 13:41    Post subject: Reply with quote

Blir litt 'local lad' for dem, hjemklubben hans Čačak er jo "bare" 14 mil unna Beograd. Har vel en viss verdi ...
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
elvis_k
Junior


Joined: 15 Jun 2015
Posts: 52

PostPosted: 19.11.2017 01:21    Post subject: Reply with quote

Har vist flotte holdninger og til tider flotte prestasjoner på banen. Veldig god på sitt beste, ikke så rent lite frustrerende å se på på sitt verste. Men alt i alt likevel en spiller jeg gjerne hadde sett blitt med videre, men som mange allerede har nevnt - ikke for en hver pris. Lykke til videre.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 20.11.2017 01:01    Post subject: Reply with quote

Jevtovic sang med på Rosenborgsangen i kveld. Det er litt imponerende av en serber.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1063

PostPosted: 24.11.2017 22:37    Post subject: Reply with quote

15mill ville nok vært litt i overkant, hvor tror dere smertegrensa går for milan? 8?
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 24.11.2017 23:14    Post subject: Reply with quote

Rundt 5 tipper jeg
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1562

PostPosted: 24.11.2017 23:50    Post subject: Reply with quote

Vi fikk ikke akkurat Yanni på billigsalg, og det vil føles rart å betale mer for Milan.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11708

PostPosted: 25.11.2017 05:45    Post subject: Reply with quote

Har selv tenkt at prisen vil ligge rundt 8. Hadde den vært rundt 5 ville de nok kjøpt han, om de da ikke har noen klare planer for andre spillere (ikke nødvendigvis nytt førstevalg inn men feks at Levi skal satses på).
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.11.2017 17:16    Post subject: Reply with quote

Den omtalte saken for arkivet:

Nå har han to kamper igjen, begge på bortebane, før tiden i RBK er over. Selv sier Jevtovic at Antalyaspor krever en høy sum for ham.

– Jeg tror det var 1,5 millioner euro. Da jeg kom til Antalya betalte de én million euro, sier han.

Stig Inge Bjørnebye har ingen kommentar til summen, men stemmer den betyr det altså et krav på nær 15 millioner kroner. Det er mer enn hva Rosenborg betalte for Samuel Adegbenro og Anders Trondsen i sommer. Jevtovic' agent Kevin Ingebrigtsen har ikke svart på Adresseavisens henvendelse.

Les mer: Ble for dyr - dette tror Jevtovic han ville kostet RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8922
Location: Rosenborg

PostPosted: 26.11.2017 18:19    Post subject: Reply with quote

Minst 3x så mye som han er verdt for oss mao. Bruker vi slike summer på en spiller må det være en som går rett inn og hever 11'eren.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59314
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.01.2018 21:00    Post subject: Reply with quote

Ble sannelig stille på denne fronten. F.eks. Blic har ingen oppdateringer rundt forhandlingene med Røde Stjerne siden 29. desember. Da ble det hevdet at Antalyaspor krevde 600 000 euro. Mulig det skar seg?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
suruk
Rutinert


Joined: 14 Apr 2006
Posts: 539

PostPosted: 22.06.2018 21:11    Post subject: Reply with quote



Jevtovic klar for Røde Stjerne.

https://www.srbijadanas.c...2018-06-22

Google Translate wrote:
"Rosenborg og noen klubber fra Sverige kontaktet meg også, men ærlig talt ønsket jeg å komme til Røde Stjerne og realisere drømmen min, det er noe som ikke har noen pris.
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 23.06.2018 00:39    Post subject: Reply with quote

Quote:
Adresseavisen vet at Rosenborg har jobbet for å hente Jevtovic tilbake til Lerkendal.

Men denne gangen fikk RBK konkurranse fra den serbiske storklubben Røde Stjerne. Og lønnstilbudet fra Beograd-klubben var, slik Adresseavisen forstår det, mer enn fire ganger så lukurativt som tilbudet fra Rosenborg.


Les mer (+): https://www.adressa.no/10...7071b.html
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 23.06.2018 03:31    Post subject: Reply with quote

Hvis Røde Stjerne har firedoblet vårt lønnstilbud så vil jeg si at Røde Stjerne dummer seg ut.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 949
Location: Trønderlainne

PostPosted: 23.06.2018 07:22    Post subject: Reply with quote

Ryktes om at Jevtovic var ønsket tilbake men tapte kampen mot serbisk klubb.
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Next
Page 24 of 25

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb