English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Milan Jevtovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 15.11.2017 13:36    Post subject: Reply with quote

Jeg liker det han kommer med defensivt, men i siste halvdel av sesongen har han vært alt for svak offensivt. Var veldig god å ha i Europa-kvalikken, men har ikke gode nok offensive kvaliteter til å bryte ned etablert, da særlig i hjemlig serie. Tror nok ikke han er her over nyttår, særlig om det stemmer at prisen er så høy.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 15.11.2017 13:52    Post subject: Reply with quote

Kan godt se at noen av de lagene der ønsker å betale 5-800 000 euro for ham. Se hva annet de bruker penger på...
Vi bør definitivt ikke slenge oss på, og det ser det heller ikke ut som vi gjør.

Tror omskolering av en "spiss" fra Godset vil gå bedre + jeg gleder meg til å se Levi når han kommer litt mer inn i systemet!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.11.2017 14:07    Post subject: Reply with quote

Opp mot 10 millioner for en fjerde "rotasjons"-ving er i overkant, synes jeg. Det er riktignok den posisjonen vi har desidert mest slitasje, men dog.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 15.11.2017 14:08    Post subject: Reply with quote

Med god jobbing av SIB skal det gå fint å finne en minst like god/med like godt potensiale til en langt billigere penge.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.11.2017 14:24    Post subject: Reply with quote

1M € er selvfølgelig for mye for Jevtovic gitt de andre kantspillerne i troppen vår, og hans status der. 300-400K € er nok smertegrensen.

Når det er sagt synes jeg stadig at han er undervurdert, vår nummer to på toppscorerlista, og han hadde fort rundet 15 scoringer i år i sin foretrukne posisjon på venstre kant, gitt tillit der i andre halvdel av sesongen. I tillegg har han merkbart bedre grunnteknikk enn for eksempel Lanlay, og det vises godt når vi forsøker å spille av press mot bedre lag. Han er også en innsatsspiller uten primadonnanykker, som like gjerne tar et defensivt som offensivt bytte.

Det er med andre ord potensialet til Samuel som gjør at jeg ikke vil betale mer for å beholde Jevtovic, for dette mener jeg er en bra Rosenborg-ving vi har mye nytte av.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 15.11.2017 14:36    Post subject: Reply with quote

Jevtovic har bedre grunnteknikk enn de Lanlay? Skal ha den i bakhodet neste gang han løper rett inn i en motspiller når vi kommer i overtall.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.11.2017 14:41    Post subject: Reply with quote

Jada Dew, jeg vet fra før at du helt alvorlig mener Jevtovic på magisk vis har gått fra matchvinner til bedriftsspiller på fire måneder med hard trening. Jeg har ingen illusjoner om at bakhodet ditt tar inn særlig andre synspunkter enn de som allerede bor der.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 15.11.2017 14:43    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg har ingen illusjoner om at bakhodet ditt tar inn særlig andre synspunkter enn de som allerede bor der.


Very Happy Top banter
Back to top
View user's profile Send private message
Nordlys
Rutinert


Joined: 03 Feb 2017
Posts: 984

PostPosted: 15.11.2017 20:10    Post subject: Reply with quote

De Lanlay var veldig svak i de «store» e-cupkampene han rakk i år. Forferdelig mange balltap kom da han var involvert, og det pga enkle tekniske feil som mottaksmiss etc. Teknikken hjalp ham heller ikke ift. å få orientert seg. Halvgod 1v1, men langt fra overbevisende. Lagets svakeste ving i mine øyne.

Milan greier å holde i ballen mot god motstand, og kombinerer godt på små flater. Han er dog ikke noen typisk flankespiller, og sliter endel i 1v1-situasjoner offensivt. For meg er han i mye større grad en spiller som må ha frihet til å kunne møte i mellomrom, og skape ting derfra. Klart best i de situasjonene. Ikke altfor mange spillere som er like kliniske i boksen som Milan. Uvurderlig egenskap.

Ingen krise om han drar, men da må man ha inn en fullgod erstatter. Man kan ikke stole på at Helland og De Lanlay skal holde seg skadefrie over tid, og da er vingsituasjonen veldig sårbar.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 15.11.2017 20:28    Post subject: Reply with quote

Samtidig var det vel Lanlay som hadde en rask igangsettelse på et innkast som ledet opp til 3-2 scoringen mot Ajax. Men er enig i at han har prestert langt under det vi kan kalle pari i år.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5460

PostPosted: 15.11.2017 20:30    Post subject: Reply with quote

Helland, DeLanlay, Adegbenro og Levi holder egentlig mener jeg, mens Jevtovic komplimenterer denne gjengen fint med sine egenskaper. Spørsmålet dreier seg medt om de ressursene man vil bruke på en signering av Jevtovic ikke er bedre anvendt andre steder.

Kan forøvrig være enig i at DeLanlay har litt å gå på, men når man ser hvor bra toppnivået hans har vært tidligere må jeg tro det er selvtilliten som er årsaken her. Uansett har han levert noen av de viktigste enkeltbidragene i e-cup, med scoringen hjemme mot Dundalk og assisten til Adegbenro mot Ajax.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 15.11.2017 20:41    Post subject: Reply with quote

Hehe begynte å tenke litt etter, mulig jeg må rette meg selv, det var kanskje Meling som hadde det innkastet Razz

Edit: Ja det var nok Meling på kastet, men på 2-2 målet er det YEDL som har assist.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.11.2017 20:54    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å bedømme de Lanlay utifra de kampene han har hatt i det siste, da de kom etter et lengre skadeavbrekk, men dette er jo egentlig et problem i seg selv. Vi har jo lite å vurdere utifra annet enn kamper mellom skadeavbrekk, så å si.

Jeg ønsker ikke å avskrive eller skyve ut noen med høyt toppnivå, men man kan jo spørre seg om det over tid er best å satse på Jevtovic eller Helland/de Lanlay. Vi skal selvfølgelig gi kjeks-patruljen en god treningsvinter og sesongstarten, men tåler vi en ny sesong med to kromtapper og prestisje-spillere - som minst en av dem er i enhver startoppstilling - som nesten kronisk er skadet eller i opptrening etter skade?
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8924
Location: Rosenborg

PostPosted: 15.11.2017 22:14    Post subject: Reply with quote

Hvis prisen ligger opp mot 8-10 mill bør vi styre unna. Skal vi operere med slike overgangssummer må det være en spiller som forsterker laget. For et 3. eller 4. valg er det alt for mye.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 15.11.2017 22:36    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
zaphod81 wrote:
Jeg har ingen illusjoner om at bakhodet ditt tar inn særlig andre synspunkter enn de som allerede bor der.


Very Happy Top banter


Ikke mye til banter. Mer hersketeknikk.
Back to top
View user's profile Send private message
Jarwson
Senior


Joined: 09 Aug 2007
Posts: 209

PostPosted: 15.11.2017 23:30    Post subject: Reply with quote

Jeg mener vi burde gå for en billigere løsning, en mer rutinert spiller som eks Trond Olsen eller en Mattias Moström, spillere som kjenner systemet og som respekterer å sitte på benken for så å brukes som en supersub.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.11.2017 23:51    Post subject: Reply with quote

Øhhh.. Tro... Matt..
The what, now?
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 15.11.2017 23:52    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Hvis prisen ligger opp mot 8-10 mill bør vi styre unna. Skal vi operere med slike overgangssummer må det være en spiller som forsterker laget. For et 3. eller 4. valg er det alt for mye.


Dette er nok noe de tenker på Brakka også, og det er riktig tenkt slik jeg ser det. Klarer ikke å se at Jevtovic blir noe klart førstevalg fra neste år så lenge Helland og YEDL er i klubben.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 16.11.2017 00:06    Post subject: Reply with quote

Jarwson wrote:
Jeg mener vi burde gå for en billigere løsning, en mer rutinert spiller som eks Trond Olsen eller en Mattias Moström, spillere som kjenner systemet og som respekterer å sitte på benken for så å brukes som en supersub.


Trond Olsen?? Mattias Moström?!?

Neutral Neutral Neutral


Edit: Ser nå at dette er mitt 666 innlegg. Twisted Evil
_________________
“Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
― Friedrich Nietzsche


Last edited by Standarn Nietzsche on 16.11.2017 11:34; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 16.11.2017 00:56    Post subject: Reply with quote

Antar at vedkommende troller, klarer ikke konkludere med noe annet. Trond Olsen var jo ikke annet enn tidenes sur-trus for at han måtte sitte en del (men langt i fra nok) på benken.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 16.11.2017 12:48    Post subject: Reply with quote

Trond Olsen spælle itj i dag!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 16.11.2017 12:48    Post subject: Reply with quote

Haha, Trond Olsen ja. Hadde dog vært gøy å se hva Kåre hadde klart å gjøre med han. Men aldri i verden om dette er en spiller som skal inn i klubben igjen
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 16.11.2017 13:04    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Trond Olsen spælle itj i dag!


Han like ikke Trøndelag.

Bare å stryke fra blokka.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 17 Sep 2015
Posts: 2186

PostPosted: 16.11.2017 16:13    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/100...5471b.html

Milan ferdig etter sesongen. Herlig type, synd han ikke holdt samme nivå hele året.


Last edited by Fusion on 16.11.2017 16:13; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
kentosd
Rutinert


Joined: 11 Nov 2014
Posts: 703

PostPosted: 16.11.2017 16:13    Post subject: Reply with quote

Dagens gladnyhet at han er ferdig i RBK!
_________________
kentosd wrote:
Der?

Innehaver av innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb.
http://www.rbkweb.no/vis/13776

Si ifra når det trengs mer - www.facebook.com/forfylla
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Next
Page 22 of 25

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb