English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Zenit
Goto page 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste spiller?
André Hansen
5%
 5%  [ 6 ]
Morten Konradsen
2%
 2%  [ 3 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 1 ]
Jørgen Skjelvik
7%
 7%  [ 8 ]
Birger Meling
25%
 25%  [ 27 ]
Mike Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Jacob Rasmussen
14%
 14%  [ 16 ]
Anders Konradsen
0%
 0%  [ 0 ]
Pål André Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Nicklas Bendtner
39%
 39%  [ 42 ]
Samuel Adegbenro
3%
 3%  [ 4 ]
Total Votes : 107

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 20.09.2017 14:03    Post subject: Rosenborg - Zenit Reply with quote


_________________
(delt bruker - PM for tilgang)


Last edited by Putte on 02.11.2017 23:35; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 10.10.2017 09:55    Post subject: Reply with quote

Godt å se at det selges billetter hver eneste dag til denne kampen. Riktignok bare 20 i snitt siste 5 dagene (fra 14678 til 14778 siden 5 oktober) , men med ett knallresultat i Russland om en ukes tid så tar det nok helt av! 18000 bør det bli! Smile

RBK RBK RBK
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.10.2017 21:05    Post subject: Reply with quote

Jeg må likevel innrømme at jeg fortsatt gjerne skulle ha sett at denne kampen kom om ei uke. Da hadde vi solgt flere billetter enn det vi nok dessverre kommer til å gjøre til "returkampen" 2. november.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brødsmula
Veteran


Joined: 13 Apr 2012
Posts: 1554

PostPosted: 12.10.2017 21:41    Post subject: Reply with quote

Det blir litt som i forrige hjemmekamp ja: avhengig av et bortesultat i en svært vanskelig kamp for å få fullsatt stadion.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 16.10.2017 10:18    Post subject: Reply with quote

Zenit røyk mot Arsenal Tula i helga, ser ut som at de sparte et par spillere uten at jeg har inngående innsikt i Mancinis favorittspellere.
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 17.10.2017 10:38    Post subject: Reply with quote

Lurer på hva det hoppet på over 300 solgte billetter i både Zenit og Real S kampen er for noe?
Uansett, om Staut stemmer så har Zenit-kampen snart passert Vardar-kampen i antall tilskuere...og enda er det over 2 uker til kamp!!

Faen som jeg gleder meg til igjen stå på ØØ og kauke! Smile

Stabæk (hvor er kamptråden?) og Zenit kampen kan ikke komme fort nok!

RBK RBK RBK
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
knutg
Junior


Joined: 29 May 2017
Posts: 31

PostPosted: 17.10.2017 12:45    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Zenit røyk mot Arsenal Tula i helga, ser ut som at de sparte et par spillere uten at jeg har inngående innsikt i Mancinis favorittspellere.


De rullerer hele tiden på laget. Zenit hadde 3 spillere som var i Argentina og spilte VM-kvalifisering, disse satt på benken mot Arsenal Tula. Men bare for å nevne det, 1 uke før Zenit slo Sociedad tapte de i cupen mot Dynamo St Petersburg fra nivå 2 i Russland. Russisk serie er merkelig, for alle slår alle der hele tiden. Personlig hadde jeg ansett våre sjanser som 10 ganger større om Zenit hadde slått Arsenal Tula 5-0.

Er nemlig stygt redd for at de kommer til å bruker kampen mot oss til å teste formen før de skal ut i 2 toppkamper mot CSKA og Lokomotiv Moskva slik det er nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 17.10.2017 13:09    Post subject: Reply with quote

Nettopp, det forklarer litt. Om jeg ikke husker feil så både kjøpte og solgte de noe vanvittig med spillere i sommer, tror de henta inn 13 nye spillere, og mange argentinere. Ser de har CSKA på søndag igjen. Kanskje naturlig at de ikke starter med et komplett toppa lag på torsdag, ikke at jeg tror det har en massiv påvirkning i vår favør.
Back to top
View user's profile Send private message
knutg
Junior


Joined: 29 May 2017
Posts: 31

PostPosted: 19.10.2017 07:14    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Nettopp, det forklarer litt. Om jeg ikke husker feil så både kjøpte og solgte de noe vanvittig med spillere i sommer, tror de henta inn 13 nye spillere, og mange argentinere. Ser de har CSKA på søndag igjen. Kanskje naturlig at de ikke starter med et komplett toppa lag på torsdag, ikke at jeg tror det har en massiv påvirkning i vår favør.


Ja, de handlet inn noe voldsomt. De kom på 3.plass i serien i fjor, men røk ut av e-cup og russisk cup i en flau forestilling mot Anzhi, hvor de ut fra rapportene ble rundspilt. Og en klubb som Zenit ser ikke forbi sånt.

Den rulleringen til Zenit tror jeg henger litt sammen med den saken med presidenten i Zenit og Putin, men også reisebelastningen de er utsatt for i hjemlig serie spiller inn her. Husker ikke konkret hvordan den saken med Putin var, men var vel etter de slo Spartak Moskva 5-1 i serien hvor Putin hadde reagert på at det var kun 3 russiske spillere i startoppstillingen til Zenit. Husker ikke ordrett, men mener å huske at Putin hadde sendt noen ganske klare hint til Zenit om "hva er det dere holder på med egentlig"...
Back to top
View user's profile Send private message
hellvikrunner
Veteran


Joined: 25 Feb 2013
Posts: 2741

PostPosted: 19.10.2017 07:56    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi alle har lært at vi skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Kampen i kveld skal spilles først. Vi er ikke favoritter. Zenit er enorme favoritter her. Det vet jo alle. Men hvis vi får kampen inn i vårt spor og de begynner å bli frustrerte da tror jeg det kan bli moro dette. Gleder meg til i kveld sånn i utgangspunktet. Hvis vi får et anstendig resultat her (taper minimum med 2 mål) så tror jeg returen kan bli morsom. Jeg hadde "gledet" meg over et 1-3 tap her så lenge vi makter å score og spille fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 19.10.2017 09:59    Post subject: Reply with quote

hellvikrunner wrote:
Hvis vi får et anstendig resultat her (taper minimum med 2 mål) så tror jeg returen kan bli morsom.

Maximum...
Back to top
View user's profile Send private message
hellvikrunner
Veteran


Joined: 25 Feb 2013
Posts: 2741

PostPosted: 19.10.2017 12:33    Post subject: Reply with quote

Lazarus: Selvfølgelig Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Ciljan
Rutinert


Joined: 28 Jan 2012
Posts: 610
Location: Langevåg

PostPosted: 23.10.2017 12:36    Post subject: Reply with quote

hadde vært magisk om vi klarer opp mot 20k her også.
2 "fulle" Lerkendal på 5 dager er orgasmisk!

litt synd den går 2105, og ikke 19 eneste, mtp familier.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveits (ikke sveis)
Junior


Joined: 06 Oct 2015
Posts: 87

PostPosted: 23.10.2017 14:17    Post subject: Reply with quote

Jeg er dessverre bortreist neste torsdag og må selge mine to billetter på ØØ. 150 PR stk. Send pm.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 23.10.2017 14:26    Post subject: Reply with quote

Vel på RBK.no melder de om over 17 000 solgte mot Stabæk, drøye 1000 over det STAut melder. Om tilfellet er likt her tror jeg det blir fullt mot Zenit også. Det tror jeg vel egentlig uansett. Lerkendal er helt magisk når den er fullsatt til E-cup.

Forøvrig, nå har vi sannsynligvis ikke råd til flere tap:

Som utgangspunkt har jeg at alle lagene vinner mot Vardar og da vil Zenit stå med 12 poeng, R Sociedad stå med 9 og RBK med 6, uavhengig av når lagene møter Vardar.

Vi er pdd dermed teoretisk hhv. 6 og 3 poeng bak de to andre lagene i gruppen etter at vi alle har møtt Vardar. Vi har da 2 kamper å gjøre det på. Det vil si at vi max kan få likt med poeng som Zenit, men der taper vi nok på innbyrdes uansett om de skulle rote det til både mot oss og R Sociedad. Og vinner Sociedad mot Zenit ryker vi uansett i beste fall på innbyrdes.

Det vil også si at vi klarer oss med 4 poeng til om Real Sociedad taper resten unntatt Vardar, noe som ikke er utenkelig om vi har dagen.

Oppskriften:
SÃ¥ alle vinner mot Vardar, Zenit vinner mot Real Sociedad.
Vi tar poeng mot Zenit, og vinner mot Real Sociedad.
Back to top
View user's profile Send private message
Ciljan
Rutinert


Joined: 28 Jan 2012
Posts: 610
Location: Langevåg

PostPosted: 24.10.2017 11:19    Post subject: Reply with quote

real s slår zenit i siste kamp hjemme siden zenit med alle solemerker allerede er videre da.

har tro på vi kan ta de hjemme nå, men de slår vardar i runden etter, og er da videre med 12p før siste kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
JW
Rutinert


Joined: 04 Dec 2014
Posts: 530
Location: Hell

PostPosted: 25.10.2017 17:14    Post subject: Reply with quote

Det selges jevnt med billetter også i denne kampen, bør bli over 20 000.
Med høyere priser enn på seriekampene strømmer millionene inn på konto. Noen som husker hva bonusutbetalingen er for uavgjort og seier i Europe League?
Back to top
View user's profile Send private message
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 25.10.2017 19:29    Post subject: Reply with quote

I fjor var det 360k euro for seier og 120k for uavgjort i gruppespillet
Back to top
View user's profile Send private message
zinedinestrand
Proff


Joined: 01 Jul 2012
Posts: 397
Location: Oslo

PostPosted: 26.10.2017 18:43    Post subject: Reply with quote

Liker trenden på staut! Hadde vært så sjuuukt fett med Europa og fullt hus mot kalde russere!

Last edited by zinedinestrand on 26.10.2017 18:45; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2572
Location: Heimdal

PostPosted: 26.10.2017 18:44    Post subject: Reply with quote

Zenit er fra Russland 😊
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
zinedinestrand
Proff


Joined: 01 Jul 2012
Posts: 397
Location: Oslo

PostPosted: 26.10.2017 18:46    Post subject: Reply with quote

Lol ja innså min egen tabbe

Ser også at det er kaldere i St Petersburg neste uke enn i Trondheim. Har allikevel trua RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 29.10.2017 12:30    Post subject: Reply with quote

Veldig spent på denne kampen her. Forrige gang vi feiret seriegull før en EL-kamp ble vi rundspilt på eget gress (Lazio) og spillerne erkjente vel at de ikke akkurat hadde lagt noen demper på feiringen dagene før. Veldig skuffet om det blir samme denne gangen. Denne kampen her bør vi gå for seier, men da må vi være restituerte og topp motiverte.

Når var egentlig forrige gang vi tok en skikkelig skalp i et europeisk gruppespill? Begynner å bli mange år siden. Alt for mange år siden med tanke på at vi faktisk har deltatt en del i EL.
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3879
Location: Levanger

PostPosted: 29.10.2017 21:00    Post subject: Reply with quote

Det aner meg at den oppturen jeg trenger etter 0-0 og gjennomfrosne føtter ikke kommer på torsdag.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
Ciljan
Rutinert


Joined: 28 Jan 2012
Posts: 610
Location: Langevåg

PostPosted: 30.10.2017 12:18    Post subject: Reply with quote

ser zenit fikk grisebank 0-3 hjemme mot lokomotiv igår.

dette var vel en toppkamp, så vil bare tro de stilte sterkest mulig mannskap.

mtp første omgangen vår borte mot de, så har jeg faktisk litt trua på seier på torsdag!

håper vi kan fylle opp lerkendal til denne. det kan vær det siste lille trøkket som kan pushe spillerne frem til seier!
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 30.10.2017 12:46    Post subject: Reply with quote

Det blir ikke noe seier mot Zenit. Vi bommer for mye på sjanser og vi evner ikke å utfordre Zenit offensivt. De kommer til å ligge enda lavere enn sist . De kontrer et par mål etter feilpasning fra Konradsen.

Og når vi ser måten vi opptrer på defensivt mot Stabæk blir det mange innslupne mål på torsdag.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Next
Page 1 of 15

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb