English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Landslagsspillere 2017
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 28.03.2017 18:03    Post subject: Reply with quote

Reitan starter på høyrebacken for u-21 på TV2 sportskanalen nu.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.05.2017 22:38    Post subject: Reply with quote

Rashani:

- I mars var du med i troppen mot Island i VM-kvalifiseringa. Blir du med mot Tyrkia?

- Vi får se. Nå har jeg akkurat vært lenge ute i den perioden som har vært den viktigste å vise seg fram i, så det er ikke noe jeg tenker på. Er jeg med, så er jeg med. Er jeg ikke med, så jobber jeg godt i ferien for å komme meg godt i gang til andre halvdel av sesongen, avslutter 24-åringen.

Les mer: - Alle er avhengige av å spille

Gersbach i bruttotroppen til Australia foran minst fem(!) landskamper i juni. Ingebrigtsen og RBK er i utgangspunktet positive til å la ham være med i prøve-VM om han blir tatt ut.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 10.06.2017 18:04    Post subject: Reply with quote

Rasmussen fikk sin U21-landslagsdebut som innbytter etter 70 minutter da Danmark vant 2-0 i Sverige i EM-generalprøven. Høydepunktene fins også med danske kommentatorer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.06.2017 19:33    Post subject: Reply with quote

Birger Meling, Tore Reginiussen og Fredrik Midtsjø var Lars Lagerbäcks utvalgte fra Rosenborg denne gangen. Jørgen Skjelvik var trolig svært aktuell til en plass i troppen, men skadet seg mot Vålerenga.

Vegar Eggen Hedenstad var med i den svenske landslagssjefens første tropp tidligere i år, men ble ikke vurdert god nok nå.

- Jeg ble litt skuffa, men jeg vet jeg kan komme tilbake hvis jeg presterer godt nok i Rosenborg. Det har vært litt opp og ned, men det var ganske bra før oppholdet, sier Hedenstad.

Og fortsetter fremgangen er det ikke umulig at fire stykker fra Rosenborgs forsvarsrekke er med ved neste korsvei.

Les mer: - Jeg ble litt skuffa

Tenkte litt på det samme på lørdag. Rart at ikke Hedenstad ble etteruttatt da både Elabdellaoui og Linnes meldte forfall. Like fullt er det ikke sikkert at Skjelvik blir vurdert god nok som stopper. Han spilte tross alt venstreback sist.

Forresten viser i hvert fall SVT alle tre kampene til Australia og Gersbach i prøve-VM. Finner ikke helt ut av sendeskjemaet til TV2 Sportskanalen utover at de i hvert fall viser begge kampene på søndag. Regner med at bloggen snart blir oppdatert for neste uke.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.06.2017 22:36    Post subject: Reply with quote

Var litt korttenkt på mandag: Det er naturligvis NRK som viser de andre kampene i prøve-VM. Se sendeskjema.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.08.2017 23:02    Post subject: Reply with quote

Rosenborgs Mike Jensen er høyaktuell for Danmarks VM-kvalifiseringskamper mot Polen og Armenia. Så aktuell at Åge Hareide har bestemt seg for å følge midtbanemannen fra tribunen i flere av Rosenborgs kommende kamper.

– Han er absolutt en kandidat og nå får vi se ham mot Molde, så skal vi se ham i Amsterdam mot Ajax, og så kommer vi sikkert til å være på Lerkendal for returkampen også, sier Hareide til Eurosport.

Les mer: Hareide fulgte RBK-dansker fra tribunen: – Absolutt en kandidat

Må vel være uttak for Australia snart? De tar ut troppene sine tidlig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 734
Location: Barteland

PostPosted: 18.08.2017 12:57    Post subject: Reply with quote

Rosenborg har tre spillere med i Norge G17-troppen som skal ut i en firenasjonersturnering mot Sverige, Romania og Slovakia i månedsskiftet august/september; Robert Williams, Erik Botheim og Filip Brattbakk.

G17-tropp til firenasjonersturnering
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 20.08.2017 14:27    Post subject: Reply with quote

Uttak for Danmark i morgen. Har vel en mistanke om at verken Jensen eller Bendtner blir med - ennå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.08.2017 21:05    Post subject: Reply with quote

Mistanken om at Bendtner var utelatt var sånn sett sterkest, men får gratulere hr. Jensen.

– Mike kommer til å gjøre det bra, og det har Åge også skjønt. Det er derfor han tar ham med. Han stoler på ham, og så ham i Amsterdam. Mike kan spille på de store arenaene, sier Kåre Ingebrigtsen.

(...)

– Det er et godt landslag, og en anerkjennelse av de prestasjonene Mike har gjort. Mike er som resten av oss, og er blitt friskere og friskere etter den lille ferien vi har hatt (én uke i begynnelsen av juni). Han er blitt mer og mer markant. Og på torsdag er han hundre prosent der vi skal ha ham, sier Ingebrigtsen.

Les mer: Kåre Ingebrigtsen: – Mike kan spille på de store arenaene
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 21.08.2017 21:55    Post subject: Reply with quote

Daniel Wass (profil for Celta Vigo), Philip Billing (fast mand i Premier League) og Pierre-Emile Højbjerg (solgt til Southampton for 139 mio. kr.) er nogle af de direkte konkurrenter som Mike Jensen har slået af.

Tommel'n opp! Tommel'n opp! Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 22.08.2017 00:16    Post subject: Reply with quote

Meget overraskende, og imponerende. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 22.08.2017 10:02    Post subject: Reply with quote

.. og fortjent spørr du meg!
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 22.08.2017 12:02    Post subject: Reply with quote

Man kan få vondt i magen av å sammenligne landslagstroppene til Danmark og Norge.
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 734
Location: Barteland

PostPosted: 29.08.2017 10:27    Post subject: Reply with quote

oyvindh wrote:
Rosenborg har tre spillere med i Norge G17-troppen som skal ut i en firenasjonersturnering mot Sverige, Romania og Slovakia i månedsskiftet august/september; Robert Williams, Erik Botheim og Filip Brattbakk.

G17-tropp til firenasjonersturnering

Kampen mot Sverige 2. september klokken 13:00 blir streamet hos det svenske fotballforbindet.

De andre kampene til Norge filmes ikke.

EDIT: Lagt inn direktelenke til streamen.


Last edited by oyvindh on 29.08.2017 11:19; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 29.08.2017 10:44    Post subject: Reply with quote

oyvindh wrote:
oyvindh wrote:
Rosenborg har tre spillere med i Norge G17-troppen som skal ut i en firenasjonersturnering mot Sverige, Romania og Slovakia i månedsskiftet august/september; Robert Williams, Erik Botheim og Filip Brattbakk.

G17-tropp til firenasjonersturnering

Kampen mot Sverige 2. september 1300 blir streamet hos det svenske fotballforbindet.

De andre kampene til Norge filmes ikke.


Ble det spilt fotball 717 år siden?

I såfall er det usikkert om den streamen fortsatt er aktiv.
Back to top
View user's profile Send private message
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 734
Location: Barteland

PostPosted: 29.08.2017 11:10    Post subject: Reply with quote

Pedant Wink
Tydeliggjort nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 29.08.2017 21:10    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Jeg tror ikke, det er forkert at kalde Nicklas en 'big game-player'. Altså han er god i de største kampe. Det har han været for os i Rosenborg, og det er en sindssyg komplet angriber, der har alt, hele pakken, og så tror jeg, det er en meget engageret fyr på nuværende tidspunkt, siger Mike Jensen til tipsbladet.dk og forklarer:

- Den mentalitet, han har vist de sidste par måneder i Rosenborg, den har været topprofessionel, og jeg er fuld af roser over for ham. Han gør det godt.


tipsbladet.dk: Rosenborg-kammerat tror på Bendtner: God i de største kampe

Ser Danmark - Polen går samtidig med Norge - Aserbajdsjan på fredag klokka 20.45, og jeg må si at jeg vurderer å heller se Danmark - Polen før Norge – Aserbajdsjan. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 29.08.2017 21:34    Post subject: Reply with quote

Vurderer? Razz Om noen ber meg med på strikke- og/eller joikekurs vil jeg heller vurdere det framfor Aserbadsjan-kampen... Tyskland-kampen kan det være man setter seg ned og ser. Spesielt om det er greie odds på H/H.

Fikk ikke sett Jensen sist han ble tatt ut og det blir spennende å se hvordan Bendtner eventuelt viser seg fram. Sannsynligheten for at noen av de vil starte kampene er kanskje ikke den aller største? Bendtner ble vel hentet inn etter en skade, mens jeg er usikker på hvordan ståa på konkurrentene til Jensen er..?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 29.08.2017 22:21    Post subject: Reply with quote

Bendtner må da være perfekt å ha på benken som en joker, så jeg tipper han sitter der ved kampstart. Jensens konkurranse kan jeg ingen ting om så der kan alt skje for min del, men det høres ut som om han har mye han skal overbevise Hareide om under samlingen for at han skal bli med på laget. Med mindre Hareide ser veldig stor verdi av Jensen-Bendtner-linken da.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.09.2017 19:56    Post subject: Reply with quote

FÃ¥r Gersbach sjansen mot Thailand etter tapet i Japan?

Smith was partly at fault for Japan's first goal in Thursday's 2-0 World Cup qualifying loss to Japan and instantly became a lightning rod for criticism from pundits and frustrated supporters.

(...)

Smith played 90 minutes last weekend in the EFL Cup, which Postecoglou said was as much as most of his players had considering the new season has only just begun.

But if he plays in Tuesday night's World Cup qualifier against Thailand, Smith will have made as many senior league appearances in his entire career as he has international caps.

Read more: Smith's lack of pitch time a worry for Socceroos

Som ventet er både Bendtner og Jensen (nr. 2!) på benken mot Polen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.09.2017 19:43    Post subject: Reply with quote

Glemte å nevne at Rasmussen spilte mot Føræyene og trolig mot Litauen i morra.

Botheim, Brattbakk og G17-landslaget spilte 0-0 mot Sverige på lørdag, mens de begge to scoret i 4-0-seieren over Slovakia i dag. RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8287

PostPosted: 06.09.2017 22:46    Post subject: Reply with quote

Ja Rasmussen spilte begge landskampene denne uka! 6-0 over Litaunen og 3-0 over Færøyene.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59321
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.09.2017 21:19    Post subject: Reply with quote

Gersbach i bruttotroppen mot Syria.

Vil tro han blir med i den endelige troppen etter å ha spilt forrige kamp mot Thailand.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Et bilde tå'n
Senior


Joined: 17 Nov 2014
Posts: 131
Location: Trondheim

PostPosted: 25.09.2017 13:44    Post subject: Reply with quote

To fra RBK og norsk Eliteserie i den danske landslagstroppen, Bendtner og Jensen. Det er like mange som fra den danske Superligaen om jeg leser riktig:

http://sport.tv2.dk/fodbo...-er-skadet

Frederik Rønnow fra Brøndby og William Kvist fra FCK
_________________
In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.


Last edited by Et bilde tå'n on 25.09.2017 13:52; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 17 Sep 2015
Posts: 2186

PostPosted: 25.09.2017 13:45    Post subject: Reply with quote

Det liker vel ikke danskene særlig godt Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb