English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jørgen Skjelvik
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 64, 65, 66  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4912

PostPosted: 07.07.2017 10:07    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Det slår meg at grunnen til at Skjelvik ikke allerede har fått en forlengelse handler om at han ikke er optimal. Ikke optimal midtstopper, ikke optimal ving, ikke optimal back.


Jeg tror tvert imot at Kåre er veldig fan av spillere som Skjelvik som kan gå inn i flere roller. Jeg ser gjerne at Skjelvik forlenger og fortsetter å utvikle samarbeidet med Tore.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3902
Location: Oslo

PostPosted: 07.07.2017 10:15    Post subject: Reply with quote

Skjelvik har virkelig steget i graden hos meg i år.
Syntes han har vokst som midtstopper og det gjorde også at han taklet den defensive jobben som back bedre da han vikarierte der nylig.
Klubbens klart nest beste midtstopper med ekstremferdig: fart.
HÃ¥per vi forlenger.
Back to top
View user's profile Send private message
Hakkespett
Veteran


Joined: 23 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 07.07.2017 15:54    Post subject: Reply with quote

Adressa sier at situasjonen er avklart. Noen med tilgang?
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Zeno
Veteran


Joined: 29 Jan 2011
Posts: 3537
Location: Trondheim

PostPosted: 07.07.2017 15:58    Post subject: Reply with quote

Eurosport: Blir værende i Rosenborg.

Quote:
NÃ¥ er det klart at spilleren blir i Rosenborg. Det bekrefter han til Adressavisen.

– Fokuset mitt nå er på å gjøre det godt med Rosenborg i Europa og Eliteserien, sier Skjelvik til avisen.

26-åringen ønsker ikke å svare på om det er aktuelt å forlenge kontrakten med Rosenborg.

– Det må du ta med Stig Inge Bjørnebye og agentene mine, svarer RBK-spilleren til Adressavisen.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.07.2017 15:59    Post subject: Reply with quote

Da er det ikke aktuelt med salg nå ihvertfall, får håpe han signerer ny kontrakt snart også.
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3674
Location: Oslo

PostPosted: 07.07.2017 21:34    Post subject: Reply with quote

Er vel en fare for at han går gratis ved sesongslutt. Det står ingenting om at han tenker å forlenge.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 09.07.2017 19:39    Post subject: Reply with quote

Så å si aldri skryt til Skjelvik, så da skryter jeg litt av ham. I kamptråden ble ikke den målgivende pasningen til skjelvik nevnt med ett eneste ord(!) såvidt jeg kunne se, og det er litt rart, for den var super. Hadde nok blitt kommentert hvis pasningen hadde blitt levert fra en annen spiller?

larsarus wrote:
RBK - Sandefjord 2017.07.08:

3-0: Jensen - Skjelvik - Reginiussen


Elsker disse gfycat-ene dine, larsarus! Love
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 12.07.2017 15:13    Post subject: Reply with quote

Jørgen har vært en av våre beste spillere i år. Bunnsolid i midtforsvaret, og har heva nivået på laget når han har spilt venstreback. Det er vel strengt tatt kun når han har spilt back vestresida har fungert om vi ser bort fra det Jevto har gjort helt på egen hånd
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3335
Location: Trondheim

PostPosted: 12.07.2017 15:31    Post subject: Reply with quote

Joda, han har gjort det bra som stopper, og jeg håper han satses på som det. Da må han gjerne forbli i klubben i lang tid for min del. Men jeg får mark av at han brukes i stedet for Meling som venstreback. Svakhetene i ballbehandling kommer så godt til syne når han spiller der
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2003

PostPosted: 12.07.2017 20:12    Post subject: Reply with quote

Skjelvik er tapt i det sekundet det er klart at det ikke blir EL eller CL. Han kommer mest sannsynelig til å ikke skrive ny kontrakt, men bruke evt. EL og CL som utstillingsvindu fram til jul. Apoel er en av flere klubber som er interesserte.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 13.07.2017 10:07    Post subject: Reply with quote

Dundalk-speiding:

Styrker: Bra spekter på pasningene. Liker å se etter Bendtner så mye som mulig. Liker også å slå ballen i føttene på venstrevingen. Slår gode innlegg overalt på siste tredjedel. Liker å slå innlegg på bakre stolpe. Kunne vært mer offensiv.

Svakheter: Alt Sogndal fikk til var på hans side. Han slet med å posisjonere seg. Dårlig til å forsvare seg på langpasninger, og posisjonerer seg smalt. Gjennomsnittlig fart fremover, så han holder seg bak ballen. Når han for en gangs skyld kommer seg forbi vingen er han treg med å hente seg inn igjen.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Der Kaiser
Rutinert


Joined: 22 Jun 2013
Posts: 904
Location: Norway

PostPosted: 03.08.2017 18:15    Post subject: Reply with quote

Ros til Skjelvik. I går var han aldeles strålende. Solid defensivt og særs konstruktiv med ball. Passerer første pressledd på elegant vis ved flere anledninger og skaper overtall. Er også presis i oppspillsfasen. Fortsetter han denne utviklingen bør han satses på som en av to stoppere fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3761
Location: Bergen

PostPosted: 03.08.2017 18:24    Post subject: Reply with quote

Men han er da fortsatt på utgående kontrakt?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 03.08.2017 18:25    Post subject: Reply with quote

Enig, han var god i går. Skjelvik har tatt store steg i år. Derfor synd at han ikke vil skrive ny kontrakt og ikke kan satses på fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 03.08.2017 18:36    Post subject: Reply with quote

Spesielt pasningsspillet i går var bra, trebein ble laserbehandling.
Back to top
View user's profile Send private message
Hulken
Rutinert


Joined: 20 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 17.08.2017 13:50    Post subject: Reply with quote

Åpen for å forsvinne i sommervinduet..
+artikkel adressa.
Hva skal til for at han skal forlenge??
Back to top
View user's profile Send private message
jorji
Proff


Joined: 31 Mar 2011
Posts: 424

PostPosted: 17.08.2017 13:52    Post subject: Reply with quote

+ Adressa wrote:
Skjelvik åpen for exit før vinduet stenger
- Ting skjer fort i fotball.


Kan ikke se for meg at han forsvinner hvis det blir E-cup. Ryker vi ut mot Ajax kan det vel hende at vi selger Skjelvik da jeg mener at vi klarer oss i serien med de vi har. Med ett halvt år igjen kan vi vel ikke forvente noe særlig til summer? Unntaket er vel om vi kommer videre til gruppespillet, da kan jeg ikke tenke meg at vi slipper han billig eller slipper han i det hele tatt.
Back to top
View user's profile Send private message
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 17.08.2017 13:55    Post subject: Reply with quote

Ser vi her hvem som virkelig brenner for drakta?
Back to top
View user's profile Send private message
Indreløper
Veteran


Joined: 01 Aug 2015
Posts: 3887
Location: Levanger

PostPosted: 17.08.2017 14:02    Post subject: Reply with quote

Husker da champagnekorkene fløy i taket da det visstnok var kommet et bud på 10 mil. på Skjelvik. Nå ville en lavere sum ha føltes som ran på høylys dag, gitt den kinkige stopper-situasjonen vi er i.
_________________
- Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 17.08.2017 14:03    Post subject: Reply with quote

Det må jo være tidenes dårligste valg om vi faktisk slipper han i dette vinduet. Uten mulighet til å forsterke og med en meget usikker TorReg så må vi ha all back up vi kan ha. Bjørdal holder ikke og Rasmussen trenger fortsatt tid
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 17.08.2017 14:26    Post subject: Reply with quote

Ryker vi ut mot Ajax blir det mye dødtid utover høsten. Jeg nekter å tro at Rasmussen er så dårlig at forspranget vårt i serien kommer til å ryke på grunn av han.

Vinner vi mot Ajax kommer selvsagt Skjelvik til å bli, så han kan vise seg fram for klubber i Europa.

Men en ting er sikkert - Skjelvik er ikke Rosenborg-spiller lengre når vi skriver Januar!
Back to top
View user's profile Send private message
Socrates
Veteran


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 1117

PostPosted: 17.08.2017 14:27    Post subject: Reply with quote

Nei, vi kan ikke selge Skjelvik i dette vinduet. Med kun fire midstoppere i troppen (inkludert en skadeplaget Reginiussen), så kan vi ikke - selv uten gruppespill i Europa - ta sjansen på å kun ha én backup frem til januar.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 17.08.2017 14:31    Post subject: Reply with quote

Kommer vi til gruppespill spiller det ingen rolle om vi har Skjelvik eller ikke. Vi går jo ikke videre fra gruppespillet i år uansett. Tror folk vi plutselig skal hevde oss i Europa? Kan like gjerne benke en Skjelvik på utgående kontrakt og satse på Rasmussen - så er det opp til Skjelvik om han vil være "Skjelvik på utgående kontrakt" eller "Skjelvik, RBK-spiller"....
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6250
Location: Skottland

PostPosted: 17.08.2017 14:35    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Kommer vi til gruppespill spiller det ingen rolle om vi har Skjelvik eller ikke. Vi går jo ikke videre fra gruppespillet i år uansett. Tror folk vi plutselig skal hevde oss i Europa? Kan like gjerne benke en Skjelvik på utgående kontrakt og satse på Rasmussen - så er det opp til Skjelvik om han vil være "Skjelvik på utgående kontrakt" eller "Skjelvik, RBK-spiller"....


Det er jo tøv. Skulle vi mot alle odds slå Ajax, er vi selvsagt gode nok til å hevde oss i gruppespillet. Da trenger vi en spiller som Skjelvik. Både fordi han har internasjonal fart, men også fordi gruppespill involverer tre kamper i uka. Da trenger man god dekning.

Spiller vi bare eliteserie og hjemlig køpp, med stort forsprang, klarer vi oss selv med Bjørdal og Rasmussen.
Back to top
View user's profile Send private message
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 17.08.2017 14:38    Post subject: Reply with quote

Tore så skadeplaget? Dette er første gang han er skadet denne sesongen. Villmann kan også steppe inn på stopper hvis det blir helt kaos.

Jeg syns fortsatt at Skjelvik er noe hypet. Ja, deilig å ha når vi står høyt, men litt for mange hjerneblødninger/trebein. Senest en brøler mot Jerv og jeg vet ikke hva han tenkte på Moldes 1-0 i helgen. Nekter å tro at det blir bedre hvis vi tviholder på han uten Europa-spill i høst, da syns jeg det er bedre å tenke langsiktig å spille inn Rasmussen.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 64, 65, 66  Next
Page 51 of 66

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb