| View previous topic :: View next topic |
| Hvem spilte best? |
| Hansen |
|
5% |
[ 6 ] |
| Meling |
|
0% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
61% |
[ 70 ] |
| Skjelvik |
|
9% |
[ 11 ] |
| Gersbach |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jensen |
|
1% |
[ 2 ] |
| Konradsen |
|
6% |
[ 7 ] |
| Midtsjø |
|
10% |
[ 12 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 1 ] |
| Bendtner |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jevtovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bakenga |
|
1% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 114 |
|
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 22.04.2017 12:19 Post subject: |
|
|
| Largactyl wrote: | | Har ikke trent på 3 uker. |
Ikke jeg heller, men denne kampen skal jeg klare å gå opp på tribunen for å få med meg
For øvrig meldes det fra Aalesund at lagets nye potet er Fet.
Han starter trolig som venstrekant mot Rosenborg. Tidligere i sesongen har han startet som høyrekant og spiss. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 22.04.2017 13:14 Post subject: |
|
|
Troppen mot AaFK:
| Quote: | André Hansen
Arild Østbø
Vegar Eggen Hedenstad
Birger Meling
Tore Reginiussen
Johan Lædre Bjørdal
Jørgen Skjelvik
Jacob Rasmussen
Alex Gersbach
Mike Jensen
Fredrik Midtsjø
Anders Ã…gnes Konradsen
Marius Lundemo
Mushaga Bakenga
Pål André Helland
Milan Jevtovic
Matthias Vilhjalmsson
Nicklas Bendtner |
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 22.04.2017 13:18 Post subject: |
|
|
| Når man husker hvor mye Aalesund slet med Rade Prica bør det vel være duket for minst to scoringer fra Bendtner i morgen. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Proff

|
Posted: 22.04.2017 13:24 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | Hvis det er riktig som de skriver i adressa at det er solgt 16000 på lørdag formiddag, da er spriket mellom staut og reelle salgstall ganske stort.
staut melder "bare" ca 14500 solgte |
Må vel bety at en god del av de "Reservert/Ukjent" billettene på 2918 er spikret. Men dette blir antagelig ikke registrert inn før kampdag? _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 22.04.2017 17:26 Post subject: |
|
|
| Her hadde det jo vært ypperlig å slippe til både Meling,Lædre,Rasmussen og Lundemo fra start...men desverre virker det ikke som om noen av de får starte,ut i fra 2mas sin artikkel... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.04.2017 17:53 Post subject: |
|
|
Her er ikke det ypperlig. Til onsdag er det ypperlig. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 22.04.2017 20:03 Post subject: |
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 23.04.2017 09:01 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Her er ikke det ypperlig. Til onsdag er det ypperlig. |
Hvorfor ikke??alle er Fit for fight,så alt maset om rullering var bare tull??det er jo ikke verre enn å bytte hvis noen av de ikke skulle ha dagen,pluss at de trenger jo å bli varm i trøya de også...eller skal man bare blåholde på en viss 11'er slik at det blir misnøye og utslitte spillere??? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 23.04.2017 09:41 Post subject: |
|
|
Vi har behov for å spille inn godfølelsen i førsteelleveren etter det slette inntrykket i Stavanger sist. Samtidig vil et fra før av litt fornøyd og mett Aafk kikke på klokka fra start av i denne kampen og håpe det snart er over.
Bendtner scorer hattrick og blir tatt av banen til stående applaus etter 70 minutter. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 23.04.2017 09:47 Post subject: |
|
|
Adressa tror Birger Meling spiller fra start
Det liker jeg
http://www.adressa.no/100...4314b.html
| adressa.no wrote: | Derfor tror vi at dette blir RBKs startoppstilling mot Aalesund:
André Hansen - Vegard Hedenstad, Tore Reginiussen, Jørgen Skjelvik, Birger Meling - Mike Jensen, Anders Konradsen, Fredrik Midtsjø - PÃ¥l André Helland, Nicklas Bendtner, Milan Jevtović.
|
_________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 23.04.2017 10:12 Post subject: |
|
|
Noen som har peiling på hva de gjør med gressmatta, dekkes den til eller tar undervarmen den snøen som kommer ?
Lurer forøvrig på hva Bendtner tenker når han ser ut av vinduet nå.... |
|
| Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 23.04.2017 10:14 Post subject: |
|
|
Noen som vet om det har ligget duk på matta i natt? Kommet ca 10 cm nysnø på Moholt, men kanskje litt mindre nede på Lerkendal..
Ingen av bedriftene der nede som har oppkoblet webcam, så vi kan se stadion?
Edit: Flere som sitter inne å ser på snødrevet ute  _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
| Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 23.04.2017 10:17 Post subject: |
|
|
| Det lå duk på så vidt jeg kunne se da jeg kjørte forbi for et par timer siden |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 23.04.2017 10:46 Post subject: |
|
|
Får tilsvarende mistanker basert på ymse medie-dekning inn mot kampen ja. @hello var også inne på det samme. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveits (ikke sveis) Junior
|
Posted: 23.04.2017 11:24 Post subject: |
|
|
| CLkvart wrote: | | Det lå duk på så vidt jeg kunne se da jeg kjørte forbi for et par timer siden |
Den duken var ikke tilfeldigvis hvit og ca 10 cm tykk?😜 |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.04.2017 11:29 Post subject: |
|
|
Vi burde vinne denne kampen. Aalesund har bare vunnet mot et svakt LSK og en uavgjort mot Godset som så langt vel bare har imponert Skullerud. De var det første laget som slapp inn 3 mål av Ohi og har sluppet inn tredj-mest, likt med LSK og bak Haugesund og VIF. Vi må være mer fokusert enn mot Viking, men det burde ikke være noe problem.
Det sagt så ser jeg ikke det som veldig sansynlig at vi ser Meling alt i denne kampen. Trur det er bedre at vi sparer han litt så han får et par treninger til med laget. Han har tross alt vært ute siden Februar. La han heller få innhopp i et par kamper samt første runde i cupen. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 23.04.2017 11:36 Post subject: |
|
|
| Ahakrim wrote: | | haavarl wrote: | | Her er ikke det ypperlig. Til onsdag er det ypperlig. |
Hvorfor ikke??alle er Fit for fight,så alt maset om rullering var bare tull??det er jo ikke verre enn å bytte hvis noen av de ikke skulle ha dagen,pluss at de trenger jo å bli varm i trøya de også...eller skal man bare blåholde på en viss 11'er slik at det blir misnøye og utslitte spillere??? |
Nei, maset om rullering er ikke bare tull. Men mye av rulleringa i de første rundene kom som en følge av at det var veldig tett med kamper. Nå er det nesten en uke siden forrige kamp og lite som tyder på at samme 11'eren mot Viking ikke kan starte. Det er tross alt viktig å få på plass litt relasjoner tidlig i sesongen også. Det kommer en cupkamp på onsdag mot et lag som er vesentlig svakere enn Aalesund. Det må da virkelig være bedre å la spillerne du nevner starte i den kampen, fremfor nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 23.04.2017 12:50 Post subject: |
|
|
| Værgudene hjelper ikke til akkurat. Meldt om bedring i 18-tiden i det minste. Lei gråværskamper.. |
|
| Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 23.04.2017 14:17 Post subject: |
|
|
| CLkvart wrote: | | Det lå duk på så vidt jeg kunne se da jeg kjørte forbi for et par timer siden |
Det lå ikke duk i går, og i heller ikke i natt. Den matta er våt, for å si det mildt. _________________ Dahls. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 23.04.2017 15:02 Post subject: |
|
|
Kritikkverdig om de ikke har beskytta matta. Vil se ut som en åker etterpå i verste fall, og det bidrar jo til dårlig spill fremover. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 23.04.2017 15:08 Post subject: |
|
|
| Ganske utrolig hvis man ikke har klart å beskytte banen mot snøværet i helga. Det kan bare ikke stemme. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.04.2017 15:33 Post subject: |
|
|
Får sende utpå noen hardbarka supportere som er på stadion tidlig med hver sin hårføner for å tørke matta. Det blir bra veittu _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 23.04.2017 15:39 Post subject: |
|
|
| BanensVerste wrote: | | CLkvart wrote: | | Det lå duk på så vidt jeg kunne se da jeg kjørte forbi for et par timer siden |
Det lå ikke duk i går, og i heller ikke i natt. Den matta er våt, for å si det mildt. |
Jeg har FULL tiltro til at banemannskapet vårt vet akkurat hva de holder på med. De har sørget for at vi har hatt den beste matta i mange år, til tross for at været her er langt mer utfordrende enn andre steder. I tillegg så skal matta drenere seg ganske kjapt i oppholdsperiodene. Det er først hvis det begynner å regne kraftig under kamp at matta fylles med dammer. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 23.04.2017 15:40 Post subject: |
|
|
Jeg må si at 16100 mot Aalesund i så kjipt vær er MEGET imponerende tall. Og det før kampen har begynt. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 23.04.2017 15:47 Post subject: |
|
|
| Herlig med Meling fra start i dag! |
|