English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 07.03.2017 19:41    Post subject: Reply with quote

Nei altså jeg vr enig i at sangen kanskje ikke har trøkket som trengs. Men følte jeg måtte korrigere artisten bak orginalen der:D
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 07.03.2017 19:45    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Kåre har hatt gode samtaler, og rådført seg litt med Ståle Solbakken i Fck før overgangen ble en realitet.
Leste danske BT sent i går kveld, hvor Ståle sier han har visst om at denne overgangen var på trappene en god stund allerede.
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
Standfot
Proff


Joined: 01 Jul 2015
Posts: 331

PostPosted: 07.03.2017 19:49    Post subject: Reply with quote

STRANDerGUD wrote:
Nei altså jeg vr enig i at sangen kanskje ikke har trøkket som trengs. Men følte jeg måtte korrigere artisten bak orginalen der:D


For all del, såpass må man tåle Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
tobamessi
Junior


Joined: 07 Mar 2017
Posts: 24
Location: Oslo

PostPosted: 07.03.2017 19:49    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Det siste var vel en historie hvor han hadde travet rundt Køben og tigget gratis nattmatt (han må ha mistet kortet eller noe sånt). Senere pisket han en taxi med skinnbeltet sitt.

Artig historie. Selv om jeg har gjort verre ting sjøl. Det er forøvrig Bille som har blitt sammenlignet med Bendtner, og ikke motsatt. Bendtner er orginalen.


Hehe, jeg har selv gjort langt verre ting enn Bendtner på fylla! Det er for så vidt et poeng, man skal liksom ikke sitte på sin høye hest, men allikevel er det en forskjell mellom oss to og Nicklas Bendtner - Bendtner er toppidrettsutøver, og ikke minst så er han forbilde for en del fler enn deg og meg.

Forresten hørte jeg at historien du snakker om dreide seg om at han ikke hadde dekning på kortet.
Da han ble nektet mat repliserte han med at han kunne kjøpt opp hele pizzarestauranten om han ville.
Sjarmerende.
_________________
Den som venter på noe godt Bendtner ikke forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 07.03.2017 20:01    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Jeg tror Kåre har hatt gode samtaler, og rådført seg litt med Ståle Solbakken i Fck før overgangen ble en realitet.
Leste danske BT sent i går kveld, hvor Ståle sier han har visst om at denne overgangen var på trappene en god stund allerede.

Det tror jeg også. Tror også at Ståle Solbakken hadde en liten finger inne ang. Spalvis også.
Kjemien mellom Kåre og Ståle virker å være god.
Back to top
View user's profile Send private message
Bruttern
Proff


Joined: 01 Sep 2006
Posts: 477
Location: Eksil

PostPosted: 07.03.2017 20:12    Post subject: Reply with quote

Altså, jeg sitter her på hotellrom helt alene og ler. Mye.

Jeg har akkurat sett videoen av Bendtner som tar runden og håndhilser på hele laget. Det er så jævlig sykt og utrolig fett - at jeg faktisk fortsatt ler mens jeg skriver dette. Fy F i det innerste H så SYKT artig det skal bli med fotball i år. Jeg har vel sjekka rbkweb sånn i snitt fire-fem ganger om dagen i over ti år nå, men jeg kan ikke helt tro at jeg noen gang i mine 30 år som rosenborgsupporter har gledet meg så mye til seriestart, som jeg gjør akkurat nå.

Nicklas Bendtner. Det er så barnslig gøy som det kan bli. Det er ikke Zlatan, det er ikke det, men det er da f*** ikke langt unna. Spør du meg.

Nå må jeg bare le litt mer.
_________________
Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke!
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran


Joined: 03 Nov 2008
Posts: 1482
Location: Oslo

PostPosted: 07.03.2017 20:15    Post subject: Reply with quote

Haha, så f gutta gir når de hilser på han, da. Merkelig å være så kalde mot en ny lagkamerat synes jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 07.03.2017 20:15    Post subject: Reply with quote

Setter her å ler jeg også, ikke fordi det er så latterlig men fordi det er så syyykt jækla føkkings tøft.

Niklas Bentner !!!

Smak på den.
Back to top
View user's profile Send private message
Bruttern
Proff


Joined: 01 Sep 2006
Posts: 477
Location: Eksil

PostPosted: 07.03.2017 20:16    Post subject: Reply with quote

Jeg må bare fortsette. Altså, dansk TV ser et marked for å sende Rosenborg-kamper med dansk innpakning... Skjønner dere, det er jo sjukt. Før han har satt sine bein på treningsfeltet.

Det verste er at jeg føler meg nesten helt sikker på at han kommer til å levere. Og å stråle.
_________________
Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke!
Back to top
View user's profile Send private message
Bruttern
Proff


Joined: 01 Sep 2006
Posts: 477
Location: Eksil

PostPosted: 07.03.2017 20:18    Post subject: Reply with quote

Jeg smaker, og jeg smaker - og det smaker så fett!
_________________
Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke!
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 07.03.2017 20:22    Post subject: Reply with quote

Han kommer til å levere og han kommer ikke til å bli her lenge. Men han kommer til å gi Lerkendalpublikummet så mye glede at det gjør liksom ingenting om han drar videre etter å sikret seg en god slum med penger hos sin nye arbeidsgiver.
Er glad jeg har sikret min plass på Lerkendal. Det kommer til å bli kamp om setene på Lerkendal.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 07.03.2017 20:31    Post subject: Reply with quote

Quote:
I England spekuleres det i en overgangssum på om lag 850.000 pund, altså i underkant av ni millioner norske kroner. Tove Moe Dyrhaug ønsker ikke å kommentere beløpet, men svarer – etter en liten sjekk i papirene – bekreftende på at Bendtner er den dyreste spilleren hun har vært med på å hente til klubben.

- Han er den dyreste spilleren inn. Men jeg har solgt enkeltspillere til en mye høyere pris, sier hun.

Etter det Adresseavisen vet, er Alexander Søderlund og Yann-Erik de Lanlay de to dyreste spillerne som er hentet til Lerkendal med Moe Dyrhaug i sjefsstolen. Begge hadde en prislapp på om lag seks millioner kroner. Når den daglige lederen ber om å få sjekke papirene sine før hun svarer på spørsmålet om dyreste spiller inn, kan det indikere at spekulasjonen på i underkant av ni millioner i hvert fall ikke er helt på jordet.

http://www.adressa.no/100...1829b.html
Back to top
View user's profile Send private message
ola.
Veteran


Joined: 19 Feb 2006
Posts: 2030
Location: Bodø

PostPosted: 07.03.2017 20:34    Post subject: Reply with quote

Og da er sikkert SOF medregnet, men ikke lønn, tipper jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
SuperTimCahill
Veteran


Joined: 05 Nov 2010
Posts: 1226

PostPosted: 07.03.2017 20:38    Post subject: Reply with quote

https://www.youtube.com/w...-tILXKuwUI

All hail Lord Bendtner x 4
Bendtner, oh Nicklas Bendtner er hele Trondheims lord
All hail Lord Bendtner x 4
Bendtner, oh Nicklas Bendtner er hele Trondheims lord

osvosvosv


Last edited by SuperTimCahill on 07.03.2017 20:41; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 07.03.2017 20:39    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Haha, så f gutta gir når de hilser på han, da. Merkelig å være så kalde mot en ny lagkamerat synes jeg.

Helland der. Jeg klarte ikke se lenger. Jeg skjønner at en ikke vil virke for ivrig og nærmest starstruck, men det får være grenser. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
SuperTimCahill
Veteran


Joined: 05 Nov 2010
Posts: 1226

PostPosted: 07.03.2017 20:40    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
LarsG wrote:
Haha, så f gutta gir når de hilser på han, da. Merkelig å være så kalde mot en ny lagkamerat synes jeg.

Helland der. Jeg klarte ikke se lenger. Jeg skjønner at en ikke vil virke for ivrig og nærmest starstruck, men det får være grenser. Smile


Helland hilste på Bendtner tidligere på dagen, sikkert derfor han ikke håndhilste denne gangen.

http://www.tv2.no/v/1155651/
Back to top
View user's profile Send private message
angvik
Proff


Joined: 25 Mar 2014
Posts: 486
Location: Oslo

PostPosted: 07.03.2017 20:48    Post subject: Reply with quote

Jeg bare ser for meg stemninga her inne når Bendtner har spilt to kamper uten å være i nærheten av å gjøre mål. Da kan rbkweb være etterpåklokskapens høyborg.

HÃ¥per selvsagt ikke at det skjer, men jeg tror sjansen for at vi ser tidenes spiss faktisk levere etter forventingene er rundt 50%.

Dette blir himmel eller helvete.

Jeg vedder et laken på at det blir himmel.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5461

PostPosted: 07.03.2017 20:48    Post subject: Reply with quote

Ja altsp hallo. Tydelig å se at de hadde hilst før.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 07.03.2017 20:50    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Vi har trofaste tjenere som Mike og Tore som ikke har egne sanger. Micke Fuckings Dorsin fikk aldri sin egen sang (bortsett fra en sandardgreie). Bendtner har ikke en gang hatt en trening med laget og dere snakker om å lage sang til ham?

Nope.


Støttes!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
25
Proff


Joined: 31 Jan 2005
Posts: 252

PostPosted: 07.03.2017 20:58    Post subject: Reply with quote

Han fikk sang i går.
_________________
GPT
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1562

PostPosted: 07.03.2017 21:00    Post subject: Reply with quote

Støtter Eru og haavarl her. Jeg er gira over spiss med stort navn jeg også, men synes dere alle tar litt for hardt i. La fyren få på seg trøya før dere begynner å sloss om å suge pikken hans. La ham putte et par mål før han får egen sang. Men Mike trenger en!
Back to top
View user's profile Send private message
tobamessi
Junior


Joined: 07 Mar 2017
Posts: 24
Location: Oslo

PostPosted: 07.03.2017 21:03    Post subject: Reply with quote

Nicklas Bendtner (29) står med 32 mål på 136 PL-kamper før han signerte for Eliteserieklubben Rosenborg i går.
Inkludert hjemlige cuper står han bokført med 44 mål på 169 kamper for PL-klubbene Arsenal og Sunderland.
På landslaget står han med 29 mål på 72 kamper.

Steffen Iversen (28 ) stod med 41 mål på 150 PL-kamper før han signerte for Eliteserieklubben Vålerenga i 2004.
Inkludert hjemlige cuper stod han bokført med 51 mål på 184 kamper for PL-klubbene Tottenham og Wolverhampton.
På landslaget stod han (før overgangen til Vålerenga) med 8 mål på 44 kamper.

Jeg spør; hvor mye større er Bendtner-overgangen vår enn Ivers-overgangen til Vålerenga den gang?
Jeg vet at Iversen gikk gratis, at han signerte på en kort kontrakt, og at Bendtner som ung spiller var regnet for å være et enda større talent sammenlignet med Iversen i samme alder.
Men har ikke Steffen Iversen faktisk bedre PL-prestasjoner å vise til enn Bendtner?

Jeg bare spør.
_________________
Den som venter på noe godt Bendtner ikke forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2550

PostPosted: 07.03.2017 21:05    Post subject: Reply with quote

I tillegg kan man argumentere for at bedre spillere havner i PL nå, kontra da Iversen spilte der.
Back to top
View user's profile Send private message
nieuwlaat
Veteran


Joined: 13 Jul 2007
Posts: 2586

PostPosted: 07.03.2017 21:08    Post subject: Reply with quote

Nå må vi ikke miste fokus helt her. Hvor mange følgere hadde Iversen på Instagram?
Back to top
View user's profile Send private message
Fusion
Veteran


Joined: 17 Sep 2015
Posts: 2186

PostPosted: 07.03.2017 21:16    Post subject: Reply with quote

https://twitter.com/FRfot...9411651584

Fyren her blir jo aldri fornøyd.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 297, 298, 299  Next
Page 17 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb