English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 10:06    Post subject: Reply with quote

Jeg ble forsinket til dagens seminar, gitt, med alt dette lesestoffet. Artig sak.
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 10:08    Post subject: Reply with quote

Rart at ikke RBKshop har hevet seg på galskapen. Hadde de lagt ut draktene Lorden på rygge på presale, nå mens halve norges befolkning frotser fra munnen og har en halvkram en i trusa så kunne vel RBK nådd årets budsjett før helga Razz
nidaros997
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 10:09    Post subject: Reply with quote

Som alle andre her inne som er dyktige på å koke kålrabi må jeg si at jeg virkelig håper dette blir en suksess, både for Rosenborg og spilleren og mennesket Bendtner. Jeg tror timingen er bra i dette tilfellet.

På en dag som denne tenker jeg også mine tanker rundt den snuoperasjonen som Rosenborg har vært igjennom de siste årene, og hva denne signeringen egentlig betyr i en litt større sammenheng. Det er ikke lenge siden en slik signering var uoppnåelig, gitt svak økonomi og varierende sportslige resultater.

Jeg hadde direkte vondt av klubben når JJ og Perry var trenere, stallen ble redusert mye i kvalitet fra tiden under Hamrèn, og spillerlogistikk og sportslig ledelse var langt under pari. Vi måtte selge både tomt og spillere uten prosenter ved videresalg, for å holde hodet sånn noenlunde over vannet, og arvesølvet forsvant så fort at noen belgiere eller nederlendere viftet med sjekkheftet.

Etter at Koteng ble styreformann og vi fikk en ny administrativ leder i Tove som tok grep for å få ned kostnadene, samt signeringen av Kåre som viste seg å være mer enn kun en humørspreder, så har klubben gått i riktig retning både administrativt, økonomisk og sportslig, og jeg føler at vi enda bare er midtveis inne i en utvikling som vil løfte klubben enda noen hakk. Flere har vært kritiske til vår nye sportslige leder, men han var flink på å forlenge kontrakter kort tid etter at han startet i jobben, og dette overgangsvinduet har vært meget bra.

Jeg synes dette er en dag hvor man skal gi kudos til Rosenborg for måten klubben har blitt driftet og utviklet seg i de senere årene, og jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til seriestart, kvalifiseringsrundene til Europa, og å følge klubben videre i årene som kommer. Takk Rosenborg!

RBK
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert

PostPosted: 07.03.2017 10:17    Post subject: Reply with quote

For ettertiden:
Quote:
Posted: 13.02.2017 19:26
Send Alstad til Lord Sheriff of Nottingham med vekt og alkometer. Prestasjonsbasert lønn med klausul om øyeblikkelig hjemsendelse til sin kvadratmeter i Skottland ved berøring av alkohol, biler eller en mikrofon

Æ va først
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 10:26    Post subject: Reply with quote

suruk wrote:
For ettertiden:

Æ va først

@Megafonmannen 8:37 PM - 26 Jan 2017
Nicklas Bendtner, Stig Inge. Nicklas Bendtner!. Kom deg på jobb!
Back to top
LanoX
Rutinert

PostPosted: 07.03.2017 10:31    Post subject: Reply with quote

http://en.espn.co.uk/foot...72181.html

Godt å få inn en spiller med latent selvtillit. Ifølge artikkelen, fikk Bendtner på en personlighetstest som skulle rate selvtillit, en score på 10. Skalaen gikk visstnok fra 1-9.

Tommel'n opp! Very Happy
robbie
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 10:33    Post subject: Reply with quote

Quote:
“On a scale of up to nine, Bendtner got a 10. We had never seen that before. When Bendtner misses a chance, he is always genuinely convinced it isn’t his fault. You might say that’s a problem, and to a certain degree it can be. But you can also view it as this guy has a remarkable ability to come back after setbacks.”
Back to top
Zorac
Legende

PostPosted: 07.03.2017 10:45    Post subject: Reply with quote

Jeg fordøyer fortsatt, men jo mer jeg grubler på det, jo mer positiv blir jeg.

Skjærene i sjøen er åpenbare; Bendtner har hatt flust med kontroverser og har et ego som fort gjør Trondheim, Rosenborg og Eliteserien til små arenaer. Allikevel virker det som han søker seg hit for å endre på denne kursen og komme bort fra gamle skjeletter. Han kommer til ei prestasjonsgruppe preget av harmoni og disiplin, og ting har endret/forbedret seg seg enormt på de fleste fronter siden Nicki Bille rev i filler verdens vakreste blanding av bomull og elastan. Ingebrigtsen og gjengen fikk jo plukket av Selnæs de verste unotene, uten sammenligning for øvrig.

Sportslig bør det ikke være noe problem. Bendtner har kvaliteter som bør passe nært optimalt i Rosenborgsk 4-3-3, og vi har vært gode på å få frem målscorere under Brutter'n. Når laget klarer å fôre Søderlund og Gytkjær til +/- 20 mål på en sesong, bør det absolutt ikke være noe problem å få til det samme med den høyreiste dansken.

90% positiv, 10% skeptisk. Det er uansett "gambling" jeg støtter fullt ut.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 10:58    Post subject: Reply with quote

For dere guruer som har full oversikt:

Når signerte vi en spiller sist, som etter å ha lagt ut et bilde fra kontraktssignering på sin Instagram-konto, har fått godt over 20 000 likes og 1 000 kommentarer? Very Happy
joma
Junior

PostPosted: 07.03.2017 11:02    Post subject: Reply with quote

Jeg sitter fortsatt bare å smiler. Fruen har gitt klar beskjed om at hvis jeg nevner Bendtner en gang til så er det bare å forflytte seg bort ifra stua.. Bra hun skal på jobb snart!

Er som mange andre spent på hva Bendtner kan levere rent sportslig. Håper på det beste, frykter det verste. Er like spent på hvordan dette påvirker dynamikken i gruppa. Hvordan glir en superstjerne, som garantert hever mye høyere lønn en resten, inn i en relativt homogen og jordnær spillergruppe? Håper det slår ut positivt og gir hele gruppa inspirasjon. Håper også de er tøffe nok til å si ifra hvis ting ikke går som forventet fra vår nye stjerne. RBK
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:02    Post subject: Reply with quote

Mange kloke ord fra sjefen sjøl:

http://www.adressa.no/100...1803b.html
Back to top
Whoppa
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:10    Post subject: Reply with quote

Lurer på hvordan reaksjonen til spillergruppa var. Det må jo ha vært et like stort sjokk for de som for oss?
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:15    Post subject: Reply with quote

Håper Mike Jensen blir fadderen til Bendtner. Han har beina på jorda og sterk nok personlighet og temperament for Bendtner, også hjelper det kanskje at han er dansk.
Bart1
Rutinert

PostPosted: 07.03.2017 11:16    Post subject: Reply with quote

Morsomt med signeringen, men vi må også huske at dette er tredje klubben hans det siste året. Han var ikke ønsket i Wolfsburg lengre, fansen i Nottingham Forrest er godt fornøyd med at han går videre (NF er i bunnen av Championship). Han scoret forøvrig 2 mål på 17 kamper i NF det vil tilsvare ca tre til fire mål i løpet av en sesong i Tippeligaen (som vel er antakelig like bra som Championship)?

Ja, vi har kjøpt oss et navn. Nei, han kunne ikke velge og vrake i klubber og så valgte han RBK. Nei, verken han eller Ronaldinho er like god som de engang var... Sorry, men dette er fakta.. Må forresten si at jeg liker fyren, utrolig kul type. Er positiv til kjøpet, men vi vil bli skuffet hvis vi tror at vi har kjøpt Neymar (som noen tidligere refererte til), som er verdsatt til 1 200 millioner og ikke 8 millioner (ref Transfermarkt)...
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:17    Post subject: Reply with quote

Niklas F**ckings Bendtner. Det er fortsatt absurd å tenke på

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
pesa13ac
Junior

PostPosted: 07.03.2017 11:18    Post subject: Reply with quote

Flere enn meg som er overrasket over hvor flinke de er til å holde tett på brakka? Forhandlinger i over tre uker. Imponerende at ingenting er lekket.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:19    Post subject: Reply with quote

Oslo øst wrote:
Morsomt med signeringen, men vi må også huske at dette er tredje klubben hans det siste året. Han var ikke ønsket i Wolfsburg lengre, fansen i Nottingham Forrest er godt fornøyd med at han går videre (NF er i bunnen av Championship). Han scoret forøvrig 2 mål på 17 kamper i NF det vil tilsvare ca tre til fire mål i løpet av en sesong i Tippeligaen (som vel er antakelig like bra som Championship)?

Ja, vi har kjøpt oss et navn. Nei, han kunne ikke velge og vrake i klubber og så valgte han RBK. Nei, verken han eller Ronaldinho er like god som de engang var... Sorry, men dette er fakta.. Må forresten si at jeg liker fyren, utrolig kul type. Er positiv til kjøpet, men vi vil bli skuffet hvis vi tror at vi har kjøpt Neymar (som noen tidligere refererte til), som er verdsatt til 1 200 millioner og ikke 8 millioner (ref Transfermarkt)...

Nå er vi usikre her. Du er litt negativ til dette du, det sier de 15 innleggeme dine med samme budskap.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:19    Post subject: Reply with quote

Det er da vitterlig ingen som har sammenlignet Lorden med Neymar. Noen nevnte at selv en signering av Neymar innebærer en viss risiko.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:29    Post subject: Reply with quote

Kai88 wrote:
Koteng:

– Det er dyrt, for å si det sånn. Men det er ikke for dyrt for Rosenborg, da. Vi har fått til dette uten ekstern finansiering.

For meg er dette "Nicki Bille part 2, dyrere og eldre". Jeg håper jeg tar feil og han blir en knallsuksess, men atm er jeg redd dette blir en økonomisk og sportslig fail.

Nicki Bille har påvirket deg i så stor grad at du mener Bendtner blir Bille versjon 2. Uff. Vær mer positiv.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 11:30    Post subject: Reply with quote

BBQsaus wrote:
Merklig at Adressa ikke har fler saker om dette?? Tidenes største signering for Rosenborg, og de har nærmest bare en liten notis?

Tulleavis

Som vanlig er de snurt fordi de bommer på alle spådommene sine. Nå skal de kjøre i gang med Topp100 og hyper dette voldsomt, men timingen er jo helt feil. Ingen bryr seg om dette nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
toki
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:31    Post subject: Reply with quote

Er dette grunnen til at han dro til Norge?

I've had to give up skiing for football!
http://www.dailymail.co.u...tball.html

Spillerne ønsker han velkommen:
https://www.instagram.com...exgersbach

Jeg innbiller meg å ha sett at noen Rosenborgspillere har tatt seg turer i alpinbakken, og en kan vel anta at det er denne formen for skisport han liker best. Med tanke på risiko er vel langrenn bedre...
möllenbergs
Senior

PostPosted: 07.03.2017 11:42    Post subject: Reply with quote

Danmark sjokkert over Bendtner-overgang.

BTs sportssjef Morten Crone Sejersbøl har skrevet en kommentar om Bendtner-overgangen.

– Har dere vært i Trondheim? Det har jeg. En fin, liten by på størrelse med Odense med mange gode puber for byens mange studenter. Flere steder med piano, der pianistene kan spille alt. Inkludert Kim Larsen. Det er et fantastisk hyggelig sted om hvilket det sier at det er lett å komme til, men svært vanskelig å forlate, skriver han innledningsvis.

Rørende å høre om Trondheim fra dansk hold.
tobyk
Senior

PostPosted: 07.03.2017 11:48    Post subject: Reply with quote

Blir det ingen pressekonferanse?
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 07.03.2017 11:49    Post subject: Reply with quote

Hmm. Håper pressetreffet blir hakket mer profesjonelt enn forrige gang Very Happy
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.03.2017 11:50    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å få til det store i Spania, men det blir da sikkert noe. Tipper det har blitt hastebestilt en del flybilletter nedover i dag.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 297, 298, 299  Next
Page 11 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb