English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Milan Jevtovic
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 09.01.2017 18:48    Post subject: Reply with quote

Kåre tror eller håper ikke, han vet at vi kan få ham hit permanent om vi ønsker. Foreligger det ikke en kjøpsopsjon her er uttalelsen mildt sagt merkelig.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 09.01.2017 20:55    Post subject: Reply with quote

Det går fint an å ha åpne samtaler uten at noe skriftlig er foretatt. Klubben kan ha fått garantier for at de (Antalyaspor) ikke skal stå i veien, kreve overpris når den tid kommer.


Takk Hedon.
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 09.01.2017 22:01    Post subject: Reply with quote

Ja her har de gitt hverandre en pinkeyswear, eller lovet hverandre at de har en muntlig avtale mens de holdt frem hendene slik at lygekors ikke kunne brukes. Og så har de korset på halsen og stukket 10 kniver i hjertet.....

RBK har opsjon på kjøp, avtalefestet i leiekontrakten slik alle profesjonelle fotballklubber gjør det. Ferdig diskutert, da er vi ferdig med den saken.

Liker forøvrig siste artikkel på adressa. Vitner om guts
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 09.01.2017 22:14    Post subject: Reply with quote

Hva står det? Får bare sett overskriften.
Back to top
View user's profile Send private message
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 09.01.2017 22:17    Post subject: Reply with quote

Gikk til klubbpresidenten og krevde å få gå til RBK

Da kantspiller Milan Jevtovic hørte at Rosenborg var interessert, gikk han rett opp på kontoret til klubbpresidenten i tyrkiske Antalyaspor – og slo i bordet.

Mandag trente 23-åringen for aller første gang med RBK. I likhet med Marius Lundemo, Jacob Rasmussen og Arild Østbø.
Milan Jevtovic (23) er kommet til klubben på lån fra tyrkiske Antalyaspor, hovedsakelig for å erstatte en skadet Yann-Erik de Lanlay. Etter en høst preget av lite spilletid, stormet serberen inn på kontoret til klubbpresidenten for å sikre at låneovergangen til RBK skulle gå i orden.

Krevde RBK-overgang
− Jeg fortalte han at jeg veldig gjerne ville til Rosenborg. Tiden i Antalyaspor ble ikke som jeg hÃ¥pet. Jeg satt mye pÃ¥ benken og fikk lite spilletid, sÃ¥ jeg er veldig glad for at RBK nÃ¥ gir meg denne muligheten, forteller serberen.

Vingen er fast bestemt på å kjempe om en plass i startelleveren til Bruttern:

− Jeg har ikke kommet hit for Ã¥ sitte enda mer pÃ¥ benken. Jeg skal bevise at jeg har tatt ytterligere steg siden jeg dro fra Norge sist, fastslÃ¥r 23-Ã¥ringen.

Leiesoldaten fra Serbia spilte første halvdel av forrige sesong i Bodø/Glimt før han gikk til tyrkisk fotball, og innser at det kreves en del mer å spille for Rosenborg enn for de helgule fra Nord-Norge.

− Det forventes at vi vinner bÃ¥de serien og cupen, i tillegg til at vi vil kvalifisere oss for Champions League. Muligheten for Ã¥ nÃ¥ dit, og møte noen av verdens beste lag, var det som gjorde at jeg hadde sÃ¥ lyst til Ã¥ komme til Trondheim. Vi skal ut i Europa, og det vet jeg at fansen ogsÃ¥ vil, sier Jevtovic bestemt.
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2310

PostPosted: 10.01.2017 00:13    Post subject: Reply with quote

Sjt. Wiseth wrote:
Ja her har de gitt hverandre en pinkeyswear, eller lovet hverandre at de har en muntlig avtale mens de holdt frem hendene slik at lygekors ikke kunne brukes. Og så har de korset på halsen og stukket 10 kniver i hjertet.....

RBK har opsjon på kjøp, avtalefestet i leiekontrakten slik alle profesjonelle fotballklubber gjør det. Ferdig diskutert, da er vi ferdig med den saken.

Liker forøvrig siste artikkel på adressa. Vitner om guts


Tja, kan jo være sånn "sjentelmainns-avtale" også. Opsjon eller ikke, de fleste spillere, Milan inkludert, er vel til salgs bare man betaler nok.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare


Last edited by PauloSilas on 10.01.2017 15:15; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 10.01.2017 12:34    Post subject: Reply with quote

En spiller i en annen klubb som krever å få spille for RBK starter sesongen med stor cred fra min side Tommel'n opp!

I praksis er Milan J den eneste reelle forsterkningen av de fire nye, selv om dansken virker å være løfterik på litt sikt. Lundemo har en rygg som neppe vil bidra til at han blir en virkelig toppspiller, men jeg håper han kan bidra i noen perioder. Østbø er en habil toppkeeper og der har vi en god nr 2 i et par sesonger. 97/98-modellene (untatt Reitan) bør leies ut for å ta nye steg, RIL eller de svakere eliteserielagene er gode alternativer for Hou og Steiring. Solli og Helmersen bør nok starte i en 2. divlag.
Back to top
View user's profile Send private message
huffameg
Rutinert


Joined: 08 Jul 2014
Posts: 601

PostPosted: 10.01.2017 15:44    Post subject: Reply with quote

Enda en skrytevideo for de spesielt interesserte, fra 2015: https://www.youtube.com/w...ho9hp5FzZw
Back to top
View user's profile Send private message
v_olden
Veteran


Joined: 10 Jul 2007
Posts: 2909

PostPosted: 10.01.2017 17:34    Post subject: Reply with quote

100,- kr på at han sloss med Rashani før han blir sendt tilbake til Tyrkia som et av de dårligste lånene vi har gjort.
_________________
Medlem nr. 2201

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 10.01.2017 17:38    Post subject: Reply with quote

100 kroner til... TT for.eks da eller?
_________________
https://twitter.com/djuptjuv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 10.01.2017 17:50    Post subject: Reply with quote

Jevtovic var ofte meget bra i Glimt, og jobber dessuten hardt på banen, i motsetning til Helland og Rashani Attpåtil er han trolig en som scorer flere mål enn de andre vingene våre. Kåre ville ha ham allerede i fjor og det borger for kvalitet på Jevtovic. Vår beste vinginvestering på flere år antar jeg.

Det er større grunn til å sette spørsmålstegn ved for eksempel Lundemo når det gjelder de nye spillerne.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 10.01.2017 20:24    Post subject: Reply with quote

Lundemo er bredde på midten, det har vel alle her skjønt. Han danker ikke ut hverken Midtsjø, Jensen eller Konradsen.

Men det er likevel en ørliten sjansen for at han kan danke ut Konradsen som sentral hvis han utvikler seg.

Et helt greit kjøp. Han er bedre enn Gudi og Stamnestrø ihvertfall.
Back to top
View user's profile Send private message
Ekspert94
Junior


Joined: 22 May 2015
Posts: 23

PostPosted: 10.01.2017 21:03    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Lundemo er bredde på midten, det har vel alle her skjønt. Han danker ikke ut hverken Midtsjø, Jensen eller Konradsen.

Men det er likevel en ørliten sjansen for at han kan danke ut Konradsen som sentral hvis han utvikler seg.

Et helt greit kjøp. Han er bedre enn Gudi og Stamnestrø ihvertfall.


At han er bedre enn Stamnestrø håper jeg, men hvordan kan du påstå at han er bedre enn de? Har du sett Lundemo spilt forutenom når RBK har møtt de? Må nesten begrunne påstanden din, hvis ikke blir det for useriøst.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 10.01.2017 21:23    Post subject: Reply with quote

Jeg vil anta at det finnes brukere her inne som har sett Lillestrøm opptil flere ganger.
Back to top
View user's profile Send private message
Ekspert94
Junior


Joined: 22 May 2015
Posts: 23

PostPosted: 10.01.2017 21:30    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Jeg vil anta at det finnes brukere her inne som har sett Lillestrøm opptil flere ganger.


Du vil anta? Okei. Jeg velger å påstå at Martin Ødegaard er Nordens største fotballtalent. Jeg bygger påstanden min på bakgrunn av medieoppmerksomheten.
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 10.01.2017 22:10    Post subject: Reply with quote


_________________
https://twitter.com/djuptjuv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
huffameg
Rutinert


Joined: 08 Jul 2014
Posts: 601

PostPosted: 11.01.2017 07:24    Post subject: Reply with quote

Ekspert94 wrote:
robbie wrote:
Jeg vil anta at det finnes brukere her inne som har sett Lillestrøm opptil flere ganger.


Du vil anta? Okei. Jeg velger å påstå at Martin Ødegaard er Nordens største fotballtalent. Jeg bygger påstanden min på bakgrunn av medieoppmerksomheten.


..fordi det er jo så urimelig å anta at flere forumbrukere har sett noen lillestrøm-kamper. Seriøst? Skjerpings "Ekspert"94
Back to top
View user's profile Send private message
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 11.01.2017 08:28    Post subject: Reply with quote

Ganske sikker på at Lundemo har egen tråd her inne. La nå i det minste den nye serberen vår ha tråden sin i fred Very Happy
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 11.01.2017 18:27    Post subject: Reply with quote

Jeg skvetter litt hver gang Kåre omtaler en RBK-spiller som "tofotet"... Når hadde vi sist en spiller som ikke var det?!? (og da tenker jeg ikke på slike ting som Lille-Per etter behandlingen han fikk av Stoltidis)
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 11.01.2017 20:29    Post subject: Reply with quote

Synes Jevtovic virker utrolig spennende baseret på skrytevideoen og det Bodø/Glimt-fans siger om ham.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 11.01.2017 21:16    Post subject: Reply with quote

Vinger er alltid et sjansespill, kanskje mere så enn i noen annen posisjon. Vi var alle i ekstase da Tobias Mikkelsen kom. Han levde aldri opp, selv om han klart er en god spiller.
Alexander Ødegård ble snappet opp foran Brann og Vålerenga og var en fullstendig flopp.
Daniel Braathen gjorde mye bra, men aldri i nærheten av mål.
Trond Olsen er en historie for seg sjøl.

Så jeg er en forsiktig opimist. Jeg er også glad over at vi har fire vinger (utenom Bakenga, som jeg aldri mer vil se på vingen),
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 11.01.2017 21:35    Post subject: Reply with quote

Mange var oppglødd da vi fikk Knutsen og Ludvigsen istedenfor Mini og Jan Derek, men ...
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 11.01.2017 21:41    Post subject: Reply with quote

Ikke vinger, men Dario Zahora så ut som mer gull enn Rade Prica på skrytevideoene da de ble hentet. Så jævlig lurt og feil kan man ta. Når det er sagt har jeg trua på denne karen. Virker å ha en frekkhet og selvtillit i spillet sitt som kommer til å by på mye morro Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 11.01.2017 21:48    Post subject: Reply with quote

Liker navnet hans. Har gode minner fra spesielt én kamp mot Milan.
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 11.01.2017 21:48    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Daniel Braathen gjorde mye bra, men aldri i nærheten av mål


Maccabi Haifa, 2004
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Next
Page 5 of 25

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb